Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверено - паленето на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Проверено - паленето на газ

    Виждал съм на волга , нагревател в маркучите за водата, но според мен не е рационално. Преди да тръгнеш на път половин час колата да стои в гаража с опънати кабели в контакта. И да мислите и да не мислите, то вече е измислено. Горивото за автомобили е бензин и дизел. Всичко останало е в името на икономията, а както знаете тя е майка на мизерията. Който иска да му е евтино ще трябва да се примири, че ще у е гадно.

    Коментар


    • #92
      До: Проверено - паленето на газ

      Не бе. Нека да изясним понятията.

      Хубавите изпарители нямат нужда от чайник за запалването и това е изяснено по-нагоре. Ако охладителната уредба е наред и е пълна с правилното вещество, течността също не замръзва. Единственият пряк резултат от студения старт е, че изпарителят се охлажда толкова, че престава да изпарява и почва да хвърля течна газ през смесителя. Ей това състояние аз наричам замръзнал изпарител и искам да избегна, защото води до задавяне.

      Свещите пък са 0.6 ома всяка при стайна температура. Това прави 20 ампера при 12 волта или 24А при 14 волта. Все още не съм проверил дали този ток спада при загряване и дали на -15 градуса не е още по-голям.

      Коментар


      • #93
        До: Проверено - паленето на газ

        Първоначално публикуван от Жоро Витлиемоф Преглед на мнение
        ...Горивото за автомобили е бензин и дизел.
        Имаш да вземаш. Я преброй актуалните теми "Смръзна ми нафтата" и пак кажи за дизела. Хроничната липса на топлина за печката е отделна тема.

        А при условията, при които аз карам на газ, на бензин ще е доста по-гадно. С който проблем конструкторите се борят всякак, с частичен успех. За какво мислиш че е нагревателния таралеж при моноинжекциите? Смукачът при карбураторите? Хикс-тау алгоритъмът при всичките инжекциони?

        И хайде пък като е евтино, нарочно да е гадно?

        Коментар


        • #94
          До: Проверено - паленето на газ

          Яска, в сервиза имам преходи 19-16мм за маркучите, кранче за парно имам (мисля е на 19мм вход-изход) и релета имам бол...
          Ма пък топло си нямам... което не навежда на мисълта - отде да си купя аджеба кюнци за печката на масло, че по складовете са по 3-4 лв за 70 см, на мен ми трябват примерно 12-15 метра
          ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

          Коментар


          • #95
            До: Проверено - паленето на газ

            Тази може би е свещта(Glühkerze / Glühkerze, elektr. Zuheizer: GN 857)
            http://www.beru.com/english/produkte...&action=step01
            http://www.beru.com/english/produkte...&action=step02

            ..не е по-различна от двигателните(ползва се в много други модели),GN e (с регулираща и подгревна спирала,търпелива на удължен подгрев).Съпротивлението им се качва с покачване на температурата ,А пада бързо с достигане на „работната” Т на свещта и почти остава непроменен до края на подгряването ..нещо като тук(SRM-self-regulating,аналогично на GN):


            За сравнение-при пежо системата с нагревател на антифриза с 4 свещи има 2 релета,упр.от ECU, съобр.нуждите работят 1 или 2 двойки(всяка свещ 200W по данни на фирмата)…

            Коментар


            • #96
              До: Проверено - паленето на газ

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Голфаджиите няма да ги слушаме, тяхната газ е друга, фолксвагенска и там е така. После ги четем по вестниците.

              За радиаторче - Тефчо, засрами се бе, аз търся как да сгрея нещата, ти разправяш глупости за охлаждане. Ако ще са мосфети аз ще ги сложа на самия подгревател, тези ватове си ми свидят.

              Засега ще се озърна за по-дебели релета.
              на 90 градуса няма да им хареса особено, знаеш го. макар, че взимайки предвид характеристиката, която е постнал Torque, може и да няма нужда от кой-знае какъв радиатор - една медна пластина, колкото за монтажа, хем да не позволява моментно локално прегряване и готово.
              Като огромен плюс пред релето мога да посоча възможността да си играеш на тука има - тука нема (ШИМ) и да си правиш каквато температура ти е кеф. Не, че се налага, ама знам ли колко ще те ухапе кучето Най-малкото може да им направиш плавен пуск.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #97
                До: Проверено - паленето на газ

                Тук се е развихрила полемика.А няма нищо сложно-палиш и оставаш на празен ход 5-10 мин и си готов.
                Румен Николов

                0888 358 572

                Коментар


                • #98
                  До: Проверено - паленето на газ

                  Ш'зема да напиша и аз нещо та да мога по-лесно да следя темата,че ми стана интересно.

                  Шест години без бензин,колата беше полски фиат с някакво руско електронно запалване от тези дето ги продаваха в "Мототехника",газовата уретба Виали с електронно управление на изпарителя.Най-ниската температура на която съм палил беше минус осемнайсет,поработи към минута-две изпарителя се покри със скреж и мотора угасна,един чайник гореща вода и готово.

                  Поздрави!
                  Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Проверено - паленето на газ

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    на 90 градуса няма да им хареса особено, знаеш го. макар, че взимайки предвид характеристиката, която е постнал Torque, може и да няма нужда от кой-знае какъв радиатор - една медна пластина, колкото за монтажа, хем да не позволява моментно локално прегряване и готово.
                    Като огромен плюс пред релето мога да посоча възможността да си играеш на тука има - тука нема (ШИМ) и да си правиш каквато температура ти е кеф. Не, че се налага, ама знам ли колко ще те ухапе кучето Най-малкото може да им направиш плавен пуск.
                    Нищо им няма на 90 градуса, адекватно работят до около 140 на прехода, а няма да ги държим в активен режим. Пропускаме факта, че над 60-70 нямам никакво намерение да ги държа включени. А пък на обикновени РЕОТАНИ да правя ШИМ и плавен пуск - това няма да го бъде.

                    Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
                    Тук се е развихрила полемика.А няма нищо сложно-палиш и оставаш на празен ход 5-10 мин и си готов.
                    Това е установено още в началото на темата.

                    Коментар


                    • До: Проверено - паленето на газ

                      Мисля, че основния проблем е да е читава газта и съотношението на бутана да е правилно. Тези дни и аз и един колега изпатихме от лоша газ от ОМВ - не върви, не може да се форсира въпреки че е загряла колата. Дозаредих /имаше половин бутилка/ днес от Шела до работата и ... няма и помен от проблема.
                      Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                      Коментар


                      • До: Проверено - паленето на газ

                        На практика се случва тоя номер с "палиш и чакаш 5-10 минути" да не работи толкова добре. Предполагам, че става дума за палене директно на газ при голям студ.
                        Не е, като да не ми се е случвало.
                        -15 С° и повече. Оптимистично и експериментално настроен,въртя ключа и паля на газ. Акумулатора има ток, колкото кубче лед с неговите размери. Виу..виу...виу.........виу...........вуу. И точно преди вала да спре, искрица надежда прескача където е нужно и радостен тътен оглася ма'алата. МПХ вдига обороти - всичко е по план. Не след дълго обаче, оборотите стават неравномерни, мотора претриса и колабира в опит да издъхне. Леко преитеснен подпирам леко педала на газта и цъкам ключето да прехвърли на бензин.Вместо това обачи, мотора хлъцва и угасва. Повторните опити за палене са неуспешни, въпреки разбитото масло и енергичното въртене на акумулатора. Задавяне. След 5 цигари време, колата пали на бензин, макар и по-трудно от обичайното.

                        Коментар


                        • До: Проверено - паленето на газ

                          Добре де не може ли да се сложи един топлообменник преди испарителя и на него да се наредят изправителните диоди на алтернатора, комутатори, ограничителни резистори и подобни греещи неща? Мисля, че ще помага при старт в студено време. При старт акумулатора е паднал и алтернатора подава пълна мощност, което значи, че диодите ще греят на максимум( моят алтернатор е 90А т.е 90А Х 0,6V X 2 диода в рамото на моста = 98W). Ето 100 вата само от диодите. Отделно всички тези неща ще станат с водно охлаждане т.е. термостабилизирани и ще бъдат защитени от прегряване.
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • До: Проверено - паленето на газ

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            Добре де не може ли да се сложи един топлообменник преди испарителя и на него да се наредят изправителните диоди на алтернатора, комутатори, ограничителни резистори и подобни греещи неща? Мисля, че ще помага при старт в студено време. При старт акумулатора е паднал и алтернатора подава пълна мощност, което значи, че диодите ще греят на максимум( моят алтернатор е 90А т.е 90А Х 0,6V X 2 диода в рамото на моста = 98W). Ето 100 вата само от диодите. Отделно всички тези неща ще станат с водно охлаждане т.е. термостабилизирани и ще бъдат защитени от прегряване.
                            Има хляб в твоята идея. Хем диодите хич не са по 0.6 волта, алтернаторските си перкат обикновено на 1.2-1.4. От друга страна, дали при температура на корпуса около 100 градуса те все още ще могат 90-те ампера?

                            Ще помислим.

                            Коментар


                            • До: Проверено - паленето на газ

                              Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                              На практика се случва тоя номер с "палиш и чакаш 5-10 минути" да не работи толкова добре. Предполагам, че става дума за палене директно на газ при голям студ.
                              Не е, като да не ми се е случвало.
                              -15 С° и повече. Оптимистично и експериментално настроен,въртя ключа и паля на газ. Акумулатора има ток, колкото кубче лед с неговите размери. Виу..виу...виу.........виу...........вуу. И точно преди вала да спре, искрица надежда прескача където е нужно и радостен тътен оглася ма'алата. МПХ вдига обороти - всичко е по план. Не след дълго обаче, оборотите стават неравномерни, мотора претриса и колабира в опит да издъхне. Леко преитеснен подпирам леко педала на газта и цъкам ключето да прехвърли на бензин.Вместо това обачи, мотора хлъцва и угасва. Повторните опити за палене са неуспешни, въпреки разбитото масло и енергичното въртене на акумулатора. Задавяне. След 5 цигари време, колата пали на бензин, макар и по-трудно от обичайното.
                              Ми грешката ти е била в това, че си прехвърлил на бензин... в такива моменти се цъка на средно (нулево) положение - ако имаш такова... ако нямаш - не палиш на газ
                              ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                              Коментар


                              • До: Проверено - паленето на газ

                                Ми, нямам нулево положение. Ключето ми е от кафеварка и приема 2 стойности - true/false
                                ш'зема да фана да го тунинговам..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X