Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да подкараме машините с универсално гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от quadra
    Абе пичове, не вдявате ли че ви гъбаркат? "Рабинович" не е руснак, това е еврейска фамилия от фолклора, нещо като нашите Киркор и Грабет, или Иванчо
    аз това си го мисля отдавна още повече след последното което прочетох от написаното по-горе " като турбо само че с 1 милион оборота в минута"

    Господа това е несериозно.
    no signature no problems

    Коментар


    • Навремето на моята Turbo Quadra трбината беше Garrett Т-4 и при максимално натоварване развиваше около 40 000 оборота... ама милион си е красво...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • Жечко е прав, този ефект го познавам. Използва се за охлаждане или подгреване на въздух. Работи добре при скорости близки до скороста на звука - представяте ли си какви обороти ще се получат при диаметър 0,025 метра като периферна скорост на въздуха
        Гореописаното от жечко не се отнася да обороти но колянов вал а за въздух в тръба

        Коментар


        • http://www.southstreet.freeserve.co....l/rhvtinfo.htm

          Това е линка за тръбата където стават тези ефекти на студен и топъл въздух.


          http://www.americanantigravity.com/a...-for-Broadband
          Това е линка за огромните обороти - най после го намерих.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от quadra
            Навремето на моята Turbo Quadra трбината беше Garrett Т-4 и при максимално натоварване развиваше около 40 000 оборота... ама милион си е красво...
            Всеки е чувал звука и оборотите на зъболекарската машина тя е на въздух и турбинката е 0.5 мм там оборотите са между 400 000 и 650 000, затова ми е трудно да повярвам за 1 000 000 оборота, и според мен не случайно един накрайник за такава машина струва няколко хиляди лева, знам че лагерите вътре който държат самото борче да не се балтави насам и натам са някаква супер космическа сплав та в домашни условия да се постигнат подобни стойсности е невъзможно, поне за мен, може пък и някой да успее
            no signature no problems

            Коментар


            • ---

              Коментар


              • Докато се мъчите, хората икономисват: http://www.membrana.ru/articles/tech...16/191400.html
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от quadra
                  Докато се мъчите, хората икономисват: http://www.membrana.ru/articles/tech...16/191400.html
                  Quadra, да си чувал нещо за браунов газ(Braun gas). От сайта който си пратил разбирам че устройството е точно такова. Имам доста материал за тоя газ и най вече за неговите уникални свойства. На сайта
                  http://www.brownsgas.com/
                  има устройство което е за автомобили и струва 200-300US$. Обещават икономия до 60%- нещо което не ми се вярваше, ама от твоя адрес си промених мнението. Разбира се успях да намеря и някои чертежи за изработката на генератор за браунов газ - доста просто за изработка. Между другото това е идеалния заместител на пропана при дизеловите двигатели, ако помниш резговора за LPG при дизелите. Корейците са направили цял институт за тоя газ. На сайта има видео. Някои от нещата са меко казано впечатляващи. Поздрави
                  ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                  Коментар


                  • Ще пробвам един GEET във вид с вихровата тръба на Ренкин
                    Това в камионите не е Браунов газ а обикновена студена плазма 4000-5000 градуса във водна среда при 30 волта променлив ток, и се получава този газ - има го по форумите - и палят генератор с него

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от tihpan
                      Ще пробвам един GEET във вид с вихровата тръба на Ренкин
                      Това в камионите не е Браунов газ а обикновена студена плазма 4000-5000 градуса във водна среда при 30 волта променлив ток, и се получава този газ - има го по форумите - и палят генератор с него
                      Иди и виж първо какво е брунов газ. После иди на http://www.chechfi.ca/ и после да спорим какво подават в двигателите. За мен тва си е чист електролизен процес. Поздрави
                      ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                      Коментар


                      • Мисля си че е това
                        http://macmep.h12.ru/main_gaz.htm - май и друг го е присвоил - това е преведено на руски но като технология е подобно. Явно Илия Вълков е намерил начи на го направи да работи продължително

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от tihpan
                          Мисля си че е това
                          http://macmep.h12.ru/main_gaz.htm - май и друг го е присвоил - това е преведено на руски но като технология е подобно. Явно Илия Вълков е намерил начи на го направи да работи продължително
                          tihpan, чети моля те от горе до долу страниците които пращаш. Някой път и аз ги чета диагонално, ама в случая с алтернативните горива това е важно да не се допуска. В сайта който си пуснал ясно е казано че продуктът на плазмения генератор е COH2- въглеводороден газ. Докато брауновият газ e смес от Н2 и О2 в идеалната им пропорция. В най долната част на твоя сайт има препратка за браунов генератор но още не еготова. В руския сайт на quadra изрично пише че в колекторите на ДВГ на камионите се подава смес от Н2 и О2, така че за мен това си е електролиза и генератор наподобяващ Брауновия. Поздрави
                          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                          Коментар


                          • http://www.texnolog.net/technologys/metanol.htm

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от Паджеровод
                              Благодарско колега , много-полезно сайтче , сигурен съм, че за в бъдеще ще ми свърши работа!
                              VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                              SXS-Restorations 0886513079
                              Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                              Коментар


                              • Абе какво стана - минаваме на форум метанол
                                Казвайте кой какво мисли за тази ДЖАЖА
                                Никой ли не направи това успешно или си карате и мълчите та да се не открехне сиромашията

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X