Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да подкараме машините с универсално гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    а дизела как се пали и как се управляват оборотите
    Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
    0884837709
    0878383528

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от ves1
      а дизела как се пали и как се управляват оборотите
      Идея си нямам. Предполагам първо се пали като обикновен дизел докато подгрее, оттам нататък се превключва този ендотермичен реактор. Предстои да се свържа с някой от хората, които са го сложили на колите си. Писах на няколко чакам отговор...

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от quadra
        Разлика няма да има, гаранция... Повечено от течностите нямат магнитни свойства и не се влияят от магнитното поле.
        Колеги, преди време и аз Тома Неверни на пловдивския панаир едни нищо и никакви представители на някакво руско изобретение за омекотяване на водата ме убеждаваха, че туй нещо (една тръбичка с един магнит вътре, ама много як беше като лепнеш някое желязо - само с двама души опън се отлепваше) може да омекотява водата. Тъй като аз не им повярвах, не си взех.
        Но какво беше учудването ми, когато при едни приятели които държаха заведение (кафенце), го видях това нещо. Проблема там е, че водата в региона е много варовита и много често се задръстват кафемашините от котлен камък и разните бойлери и съдове. Те казаха че откакто са сложили тази "Уиня" вече нямат никакви проблеми с отлаганията, и даже вече отложили се такива са изчезнали.

        Така че, това което ни се вижда невероятно и реално погледнато няма как да стане, явно някъде, някой и при някакви условия го е накарал да се получи.

        Идеята ми е да не отричаме всичко и на всяка цена, а ако може да сме по конструктивни, към нелошата идея да се изпобва това чудо с горивния катализатор. Лично аз ще съдействам с каквото мога.
        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

        Коментар


        • #49
          Ама всеизвестно е че ионите във водата се влияят от магнитното поле....ама на бензина и нафтата им е все през капката дали го има или няма.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #50
            Ами именно де, нали през този "магнетрон" минават пари, а не чисто гориво! Магнетрон му се викаше преди повече от двайсет години, когато още го нямаше магнетрона от микровълновата фурна, който обсеби в последствие името. Все ми се струва, че около магнита е тайната на устройството. В онези години ходих в командировки заради магнитната обработка на вода и други материали от военния завод, в който работех тогава. Видях руски устройства с магнити, които обработваха далече не само вода и имаше странни резултати. Но те нямат връзка с темата.

            Коментар


            • #51
              За разпадането на водата до О и Н са нужни 3000 градуса по целзий, не знам като разпадането трябва да е постепенно, защото иначе се получава термоядренна бомба, понеже вече вече разградилите се молекули отново се съединяват(при по-ниска температура някъде в границите 2400-2600)и отново се получава вода. Процесът "горене"всъщност е окисление, нужен е кислород за да изгори определено вещество, като крайният продукт (при горенето на органични в-ва)е вода и въглероден двуокис(основно)
              Не съм сигурен дали ще издържат металите на стандартните коли на подобно натоварване, но е факт че при гасенето на някой субсанции НЕ се използва вода! Горенето на въглеводороди със сложна структура(дълговерижни с много разклонения, циклични, ароматни и т.н.) се характерезира с повишено топлинно число, при опит да бъдат изгасени с вода просто ще бъде подхранен огъня. За изгасяването на подобни вещества се използват пяни предимно на основата на въглероден двуокис("задушава"огъня) Направата на подобна инсталация не мисля че може да бъде направена като просто се вземе двигател с вътрешно горене, материала няма да издържи според мен. И при горенето НЕ се отделя кислород!

              Коментар


              • #52
                На пиролизата това и е ценното, че разни процеси вървят при по-ниски температури, и без горене.
                Въпроса е какво правим, и при какви разходи. А то прилича на въртящите се полета на вакуума. И водородната бомба работи, обаче за да успее да гръмне, насреща и трябва да избухне проста атомна. Иначе става само смрадливо съскане. Ако безплатният хладилник струва три избухвания на Везувий дневно, тогава ... Мда.

                Коментар


                • #53
                  Първоначално публикуван от Gichev
                  За разпадането на водата до О и Н са нужни 3000 градуса по целзий, не знам като разпадането трябва да е постепенно, защото иначе се получава термоядренна бомба, понеже вече вече разградилите се молекули отново се съединяват(при по-ниска температура някъде в границите 2400-2600)и отново се получава вода. Процесът "горене"всъщност е окисление, нужен е кислород за да изгори определено вещество, като крайният продукт (при горенето на органични в-ва)е вода и въглероден двуокис(основно)
                  Не съм сигурен дали ще издържат металите на стандартните коли на подобно натоварване, но е факт че при гасенето на някой субсанции НЕ се използва вода! Горенето на въглеводороди със сложна структура(дълговерижни с много разклонения, циклични, ароматни и т.н.) се характерезира с повишено топлинно число, при опит да бъдат изгасени с вода просто ще бъде подхранен огъня. За изгасяването на подобни вещества се използват пяни предимно на основата на въглероден двуокис("задушава"огъня) Направата на подобна инсталация не мисля че може да бъде направена като просто се вземе двигател с вътрешно горене, материала няма да издържи според мен. И при горенето НЕ се отделя кислород!
                  От това, което успях да преведа от френски, всички казват, че температурата на двигателя, когато работи с този газ от ендотермичния реактор е два пъти по-ниска а вредните емисии са почти нулеви (ето тук ги измерват http://jlnlabs.imars.com/bingofuel/videos/demomd02.rm ).
                  СЪщо така някои казват, че двигателя е по-тих.
                  Нека някой разгледа схемите, ето тази http://jlnlabs.imars.com/bingofuel/html/mfdriote.htm е от простите варианти, каквато искам да направим за проба.

                  На тази страница http://jlnlabs.imars.com/bingofuel/html/mdvideos.htm има 2 филма в които човека обяснява подробно как работи устройството, няма ли кой да го преведе от френски?

                  Коментар


                  • #54
                    идеята ме грабна Людмиле 5-6 часа разглеждам снимките и схемите но някои от нещата все още са неясни Надявам се филмчето от колибка ком \сега го тегля\да изясни малко нещата Със сигурност ли цилиндарчето със заострените краища е магнит ТОВА Е МНОГО ВАЖНО Аз работя в телекумоникацинния сектор но двигателите са ми хоби За каузата давам toyoya 2.0 disel или toyota 1.3 бензин и двете с работещи двигатели (в краен случаи мога да жертвам и KL600\Изпрати ми всичко до което се добереш обаче да е на англииски а не на френски и аз ще направя конструкцията jjmac@abv.bg дай данни от типа на "каква е температурата при която протича процеса и най вече подробности за магнита защото в него е разковничето
                    Уморените коне не ги убиват , нали ??

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от mac
                      идеята ме грабна Людмиле 5-6 часа разглеждам снимките и схемите но някои от нещата все още са неясни Надявам се филмчето от колибка ком \сега го тегля\да изясни малко нещата Със сигурност ли цилиндарчето със заострените краища е магнит ТОВА Е МНОГО ВАЖНО Аз работя в телекумоникацинния сектор но двигателите са ми хоби За каузата давам toyoya 2.0 disel или toyota 1.3 бензин и двете с работещи двигатели (в краен случаи мога да жертвам и KL600\Изпрати ми всичко до което се добереш обаче да е на англииски а не на френски и аз ще направя конструкцията jjmac@abv.bg дай данни от типа на "каква е температурата при която протича процеса и най вече подробности за магнита защото в него е разковничето
                      това е проблема всичко е на френски, а за съцевината нищо не е ясно
                      Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
                      0884837709
                      0878383528

                      Коментар


                      • #56
                        ядрен реактор под капака

                        Първоначално публикуван от ves1
                        Първоначално публикуван от mac
                        идеята ме грабна Людмиле 5-6 часа разглеждам снимките и схемите но някои от нещата все още са неясни Надявам се филмчето от колибка ком \сега го тегля\да изясни малко нещата Със сигурност ли цилиндарчето със заострените краища е магнит ТОВА Е МНОГО ВАЖНО Аз работя в телекумоникацинния сектор но двигателите са ми хоби За каузата давам toyoya 2.0 disel или toyota 1.3 бензин и двете с работещи двигатели (в краен случаи мога да жертвам и KL600\Изпрати ми всичко до което се добереш обаче да е на англииски а не на френски и аз ще направя конструкцията jjmac@abv.bg дай данни от типа на "каква е температурата при която протича процеса и най вече подробности за магнита защото в него е разковничето
                        това е проблема всичко е на френски, а за съцевината нищо не е ясно
                        Превеждам, превеждам, запали ми се главата, не мога да преведа тези терминологии. То било цял ядрен реактор това, нищо че го гледаш 3 тръби на кръст . Ето откъс от превода, който сега правя:

                        "Технологията, използвана в горивния процесор GEET е комбинация от фундаментални научни принципи, повечето от които спадат към познатите правила на термодинамиката. Но някои от 70-те явления, случващи се едновременно при процеса, ги няма в учебниците, а точно те са в основата на това откритие. Простичко казано, топлината от изгорелите газове се прехвърля върху идващите горивни пари, което трябва да се извършва във вакуум, а цялата тази комбинация създава молекулярен разпад на всички по-тежки елементи в условия на вакуум. Следователно, с увеличаването на вакуума скоростта на молекулярния разпад се увеличава и е нужна по-малко топлина.
                        По време на работата си плазменото устройство генерира едновременно няколко „електрически” полета, някои от които са в противоположни посоки като върху всички въздейства посоката на движение на масата и гравитационното поле на планетата. "

                        Коментар


                        • #57
                          Хм... Или превода ти куца, или... В схемите, които си пейстнал по-горе никъде не се вижда вакуум...

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от Паджеровод
                            Хм... Или превода ти куца, или... В схемите, които си пейстнал по-горе никъде не се вижда вакуум...
                            чакай, като свърша ще сложа всичко.

                            Коментар


                            • #59
                              ето един линк на страница която превежда цели web страници от френски на англииски и то смислено http://www.worldlingo.com/en/website...ranslator.html
                              има и за руски и други езици

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от Billy
                                ето един линк на страница която превежда цели web страници от френски на англииски и то смислено http://www.worldlingo.com/en/website...ranslator.html
                                има и за руски и други езици
                                Браво, къде я намери супер е!
                                Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
                                0884837709
                                0878383528

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X