Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да подкараме машините с универсално гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от fanatic
    аз пък днес в един друг форум прочетох че жена от китай както си спала на и се събудила мъж и всички твърдят че е истина ти как мислиш?



    Ха Ха Ха
    Това много ми хареса незнам дали е истина но можеш да бъдеш сигурен че се правят опити (пък и операций).
    При една такава операция съм сигурен че след като се е сабудила от упойката е станала мъж (може би не изцяло).

    Коментар


    • Имах предвид събудила за да няма после "хайде пак не знаем български".
      Лошо минахме на 13 страница сега вече ще се закучи работата.


      Коментар


      • Напротив - понеже досега не вървеше особенно, а и разни офпичлемета постоянно, сега работата трябва да потръгне! Аре нащееееее...
        VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
        SXS-Restorations 0886513079
        Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

        Коментар


        • Абе има кат че ли лек напредък.

          Важното е да не е назадък.

          Коментар


          • По мое време термодинамиката беше част от физиката ... Оказва се че е част от по-общата теория на информацията, но аз също не схващам какво и е елементарното.
            Има страни, в които е забранено със закон патентоването на вечни двигатели. Що не вземете първо да изясните каква е топлотворната способност на бензина по принцип. При какво превръщане. Какви са магнитните му свойства. Какво е диамагнетик. Какви са характерните магнитни полета, които водят до макроефекти в твърдото тяло. После може да се поинтересувате от КПД-то на ДВГ и останалите чаркове на автомобила.
            Ей, това чукчата е писател, не читател. Що не прочетете поне някой справочник, това са елементарни неща. Казват че някъде доят кокошките. Казват че прасетата могат да летят. Ама никой не е виждал ...

            Коментар


            • КПД-то на ДВГ-тата е страшно малко в това спор няма никакъв, то мисля че и в обясненията на Давид е написано. Нормално е там където има триене да има изключително големи загуби. Нормален закон ,няма човек който да спори за обратното.
              А между другото при дъждовно време работата на ДВГ се подобрява това съм го чел и мисля че и хора които се занимават с двигатели ще го потвърдят. Дали е от влажния въздух или от нещо друго не знам а и не ми е това работата.
              Преди доста време когато си работех на добрия стар Кривец 82, а извинявайте Правец 82 не съм си и мислел че в момента ще работя на компютър спрямо който Кривеца ще изглежда като сметало, но момента дойде.
              Както сега си карам колата и гледам цената на бензина не си и мисля че след време ще карам с вода пък и момента още не е дошъл. Ама има време (като му дойде времето) .

              Коментар


              • Това ми се стори интересно:
                http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_production

                Коментар


                • А в студено влажно време мощността се вдига още повече. Студеният въздух е по-плътен и през въздухозаборниците влиза повече. Водата е стандартен форсажен агент в буталните двигатели. 20 % вода в бензина вдигат октановото число с 20 единици. Нали е несвиваема течност и просто увеличава компресията. Освен това се разпада, и част от водорода изгаря, с което още увеличава мощността. По тая причина не се и използва, също като водорода. Корозията е страшна. Но в изтребителите от войната това изобщо не е било важно, моторите им и без това са били с мизерен ресурс.
                  Прочетете поне написаното в този сайт, въпросът е обсъждан поне веднъж. Или два пъти.
                  Не виждам защо е сарказмът по адрес на Правеца 82. Той можеше съвсем същото, което всяка друга машина с процесор 6800 от онова време. А 82Д имаше и музикален копроцесор. Че някой не може да използва възможностите му и днес е отделен проблем, и не на компютъра. Това беше началото на развитието на класа настолни компютри, и няма нищо чудно в днешните. За разлика от ДВГ, които вече са мъртва технология. Като грамофонните плочи, разните касети и твърдите дискове.

                  Коментар


                  • Оооппаааа......

                    Стефане !!!
                    Малка поправка .. Правец82 е с процесор 6502,
                    а не 6800 на Моторола, ако беше ..... сега всички да сме ... на Ябълки ..
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • Да бе, и аз се сетих че беше така. И асемблера му беше по-оплетен.
                      Как да е, въпросът беше че ДВГ по същество са в края на развитието си, и от тях вече няма какво особено да се очаква. Нищо принципно ново и повече няма от къде да дойде. Видимо следващият период ще е електрически и по-дълъг.

                      Коментар


                      • Имено това имах предвид всяко нещо си има начало и край а защо съм го нарекъл Кривец (в кръга на майтапа) май си дал отговор сам. Просто вече не е възможно да се ползва пълноценно.

                        Коментар


                        • За чалга - не. За работа - съвсем нормално. Е, вярно че няма истински автопилот, но изобщо казано американските совалки например ги карат пет Правеца, вързани в мрежа. Структурата е хоризонтална, решенията се вземат с гласуване между компютрите. И совалката е калпава машина не заради тях.

                          Коментар


                          • Скоро никой не е писал по темата. Развенча ли се и този мит?
                            И аз се интересувам за направата на товя устойство.
                            Длъжен съм да проверя,защото не се знае от къде ще изкочи зайчето :-))

                            Коментар


                            • правят хората ,ама не пишат

                              Коментар


                              • Дайте по разбираема схемичка да почвам и аз.И подробни обяснения и акосте имали спънки какви са библи за да не се лутам и аз със същите пречки моля!
                                Длъжен съм да проверя,защото не се знае от къде ще изкочи зайчето :-))

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X