От: Българските ВВС
	
		
			
			
				
	
Масово е убеждението на българина, че като е бил някога в един затвор или казарма с Лешек и Карел, че даже им бил "кмет" или "стар войник", щото нали, през 1968 г. ходили заедно с батька Ваня да бият Карел, пък през 1981 г. бил готов и само чакал сигнал от батька да ходят да маризят Лешек, че е "един дол дренки" или "от една черга" с тия двамата Карел и Лешек.  И си живее с мисълта, че "Шкода" не може да спретне нещо повече от онова нещо 1000МВ и че в Полша още се правят "Полонез" и "ПолЬски Фиат", пък даже не ги правят, щото били фалирали.  А, че след уволнението Ганьо си станал пак овчар, какъвто си е бил, само дето междувременно и стадото си умори и затри, а Карел и Лешек си правят и продават автомобили, самолети, електроника - това нек`си не ще да го разбере. Мисли си, че такива работи могат да правят само руснаците и китайците, е, малко и все още и германците. Време е Ганьо да слезе на земята и да помисли как да завъди пак некоя овчица, за да не умре от глад.
							
						
					
					Първоначално публикуван от sparkybg
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		

 
							
						 
							
						

 
							
						



 Туй да не е някакъв ВАРЭМ ? Какви офицери и подофицери ? Прави се от съответната фирма, колкото и потресаващо да звучи, тя обикновено е частна
 Туй да не е някакъв ВАРЭМ ? Какви офицери и подофицери ? Прави се от съответната фирма, колкото и потресаващо да звучи, тя обикновено е частна  каквито са и големите авио-производители и оръжейни доставчици, в нея работят цивилни лица (майце си, представяте ли си, сигурно и в казарма не са ходили ?!) и има сертификат от НАТО. Това, че ужасяващо шумните и зверски замърсяващи руски самолети не ги пускат по някои летища, по същите причини не пускаха и разни извадени вече именно по тези причини от употреба "Боинги", "Конкорди" и т.н.
 каквито са и големите авио-производители и оръжейни доставчици, в нея работят цивилни лица (майце си, представяте ли си, сигурно и в казарма не са ходили ?!) и има сертификат от НАТО. Това, че ужасяващо шумните и зверски замърсяващи руски самолети не ги пускат по някои летища, по същите причини не пускаха и разни извадени вече именно по тези причини от употреба "Боинги", "Конкорди" и т.н.
							
						

Коментар