Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    За смяна на двигателя - те сигурно и нашите със собствени сили могат да сменят двигател - доколкото знам не е никаква философия... Ама това също нищо не означава - трябва да имаш такъв на склада...
    Не можеш ли да му "присадиш" някакъв друг двигател ? При тия, а и не само при тия самолети, двигателят далеч не е най-скъпият и траен компонент, направо си е консуматив.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Да, де ама МиГ-29 изобщо не са връХта на технологиите, а са били морално остарели още при появата им.
      Това не е съвсем така, отделно са си разработили модернизирани версии, обладаващи в пъти по-високи бойни възможности от оригинала. Тези версии нямат много общо (като възможности са много по-напред) от тези първите, от които са и родните. А че поляците имат възможностите да поддържат нашите на необходимото ниво е без съмнение.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Поляците щом предлагат значи го могат,това е сигурно,а дали имат право ,не са русите дето ще кажат,при положение че имат западни технологии,могат да ъпгрейдват и СУ ,ако решат.Китайците не го ли правят?Въобще търсят си дивиденти за изгубени възможности и икономически и въобще.Да бе верно че автомат "Арсенал"няма нищо общо с АК поне по данни !
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Най евтино им е за момента . Когато намерят още по евтино решение ще го купят от този който го предложи . Без значение дали ще са руснаците ; китайците или някоя тяхна фирма производител...
          Това за прословутите ракетни двигатели ли ? Освен, че евтино, имало и нЕкоЙ политически съображения, поне така се твърди, купували са ги, за да не се озоват двигателите или конструкторите им в ръцете напр. на Иран.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
            могат да ъпгрейдват и СУ ,ако решат.
            И го правят. http://aeropress-bg.com/novini/36-ne...ani-su-22.html
            А иначе вече веднъж повдигах въпроса за нашите Су-22, ама много "експертно" ми бе обяснено, че са били за изфърляне и не ни били необходими... Аз пък твърдя, че поляците не са по-тъпи от нас.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Су 22 или "Торнадо" и двете са перфектни машини ,но с различно оборудване което е определящо за предимството на втория.А толкова малко трябва да се пипне ....,като при центровка!
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                Полско - руските отношения са много по обтегнати от нашите с Русия . Както в исторически план и защото е натовска държава на сухопътна граница на Русия . Щом поляците едни 15 години поддържат техните мигове в летателна годност без помоща на руснаците значи го могат на достатъчно добро ниво .
                Което за мен поне не значи по-добро от оригинала.Да не стане Руското да държи 500 часа пък Полското 200 ма поне си го произвеждат да излиза сметката,тяхната,не нашата.

                А за поляците съм чувал,че и Гагич знам какви ги ръси та и мойта реплика по въпроса.Ти му пиши по въпроса дали може да се присъди мотор,Хеми да му сложи.....
                Последно редактирано от BENZBOSS; 26-09-15, 22:26.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  По силата на Решение 2014/512/ОВППС на Съвета на Европейския съюз от 31 юли 2014 г. относно мерки срещу Русия, ние не можем да продължим да извършваме ремонта и поддръжката на техниката си в Русия.

                  3. Забраняват се вносът, покупката или превозът от Русия на оръжия и свързани с тях материали от всякакъв вид, включително оръжия и боеприпаси, военни превозни средства и оборудване, паравоенно оборудване, както и резервни части за тях, от граждани на държавите членки или чрез използването на плаващи под тяхно знаме кораби или техни въздухоплавателни средства.

                  На следва
                  4. Забраните по параграфи 1, 2 и 3 не засягат изпълнението на договори или споразумения, които са сключени преди 1 август 2014 г., както и предоставянето на резервни части и услуги, които са необходими за поддръжката и безопасността на наличния капацитет в рамките на Съюза.

                  Или пак са проспали нещо?
                  http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...LEX:32014D0512
                  За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                  0878 79 20 61 Борис

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Здравейте!
                    БензБос, за предположението 500 към 200 часа си абсолютно прав, просто никой не ни дава подробности по договорите. Защо ли?!
                    СлоуТравълър, добри разсъждения. В твоя подкрепа ще напиша факт, писан от мен и много страници назад: ако поляците имаха такава авиац. индустрия, че да си позволят собствено производство на въпросните ТРД на техните самолети нямаше да стоят изделия с номенклатура РД , а някаква друга тяхна си или щеше да пише , че са по лиценз на едикое си конструкторско бюро, но пак с тяхна собствена номенклатура. Поляците не произдеждат ТРД. Това се прави в заводите на PW и др., които са на полска територия-има доста съществена разлика. Същото беше когато румънците си поръчаха Лансър. След това определени производители построиха заводи за ракети на територията им като задължение по договора за модернизация.
                    Ниво/степен на ремонт на едно ТРД се дава/лицензира от производителя в зависимост от това колко си е платил консуматора и какви възможностим има. В лиценза за ремонт се упоменават изрично всички/конкретни номера на ТРД-та, които имаш право/си си платил/ да ремонтираш. Ако си платиш нужната сума ще ти се предостави уникалното право за ремонт на такъв тип ТРД независимо от страната клиент или ще имаш право да извършваш ремонт на което и да е ТРД по света. Това важи за целия свят. Полската авиоиндустрия в този си вид не може да си позволи развойни дейностим по проектиране,създаване и производство на такъв тип ТРД, колкото и стар да е той.
                    За прословутите ракетни двигатели: америте са могли да ги произвеждат във вид , непозволяващ необходимото ниво на безопасност при работата им. Даже има по Дискавъри филмче, в което си го признават.
                    Су-22 е първия в света разузнавателно-ударен самолет или в един полет може да разузнае даден обект без какваро и да е външна помощ и директно да пристъпи към унищожаването му. Качество недостигнато и сега. По-голямата част от нашите 22-ки имат смешен общ нальот или с други думи не е летяно на тях. Точно това е една от причините поляците да държат 2 ескадрили и до сега. Торнадото не може да му се намаже на пръста.
                    С топор русите могат да направят и избушки без нито един гвоздей, но в аваационната и космическа индустрия са сред водещите.
                    Единствената модернизация направена на полските 29-ки са в навигационно, опознавателно и комуникационно оборудване. Казано с нормални думи: сложени са им VOR, TAKAN, ILS, ADF, IFF и радиостанции с по-добри възможности , както и авионика тип Glass cockpit. Няма модернизиране на въоръжение, насочващи го РЛ и топло-визионни системи и ТРД и системи управляващи го, както и автопилоти и т.н., защо ли?

                    Лека вечер!
                    Последно редактирано от petyo413; 27-09-15, 19:44.

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Според източник на ПАН.БГ в първите дни на следващата седмица се очаква в авиобаза Граф Игнатиево да кацнат 2 броя полски МиГ-29.
                      Това е отговорът на министър Ненчев на генералния директор на РСК МиГ Сергей Коротков, който изпрати документ до ген.Михо Михов, шеф на Комисията по отбрана в Народното събрание, с което забранява ремонтът на българските МиГ-29 да се извършва в Полша.
                      Очаква се полските МиГ-29 да направят презентация и може би да изпълнят задачи по съвместен Ер Полисинг с нашите изтребители.

                      http://pan.bg/view_article-1-323909-...-BYLGARIQ.html
                      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                      0878 79 20 61 Борис

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                        С топор русите могат да направят и избушки без нито един гвоздей, но в аваационната и космическа индустрия са сред водещите.
                        Няма да има пари за Матушка от ремонт на самолети, не разбрахте ли ?
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          От нас не и никой не си прави илюзий.

                          Лека вечер.

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Нека видим какво ще предложат поляците и как ще се справят с ремонтите и модернизацията. Предполагам ще има и някакви гаранции за ремонта. Със сигурност преди да се обявят нещата официално е имало някакви разговори и те са казали какво могат и какво не. Реакциите на МИГ са предвидени, едва ли някой е очаквал нещо друго.
                            Предполагам че поляците ще се постараят, дори и само заради идеята да дразнят Русия. Макар че ако мине успешно с МИГ-овете, може и СУ-тата да модернизираме там.
                            Последно редактирано от Anyuser; 27-09-15, 23:28.
                            Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от Anyuser Преглед на мнение
                              може и СУ-тата да модернизираме там.
                              Кои су-та?
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Че те не отлетяха ли ? Или са някъде консервирани?
                                http://af.armf.bg/bg/?page_id=178
                                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                                0878 79 20 61 Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X