Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    „Настигането" на пътнически самолет е напълно по възможностите на всеки щурмови самолет да кажем.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Ами точно това си мислех...Май остана Су-25.И в затворената тема с втория 777 над Украйна се бистреше въпросът по-бърз ли е, или не Су-25...И ако да - тия няколко десетки км/ч - достатъчни ли са за практическо приложение?
      А и там на мойто скромно питане ми беше отговорено, че еър полисниг с танк не си е работа...Та се чудя...Без 21 и 29, имаме ли машина, която поне на хартия да става?
      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
      0887/осемпет 66 4осем

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        „Настигането" на пътнически самолет е напълно по възможностите на всеки щурмови самолет да кажем.
        Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
        Ами точно това си мислех...Май остана Су-25. ...
        Това е според зависи. Максималната скорост на Су-25 например е по-ниска от крейсерската скорост на Боинг - 777, а практическият му таван (7000 м) не би му позволил да се издигне до летящ на една нормална височина Боинг. Да не говорим, че първо ще има проблеми изобщо да го открие в небето. Пази Боже да е през нощта или при по-сложни МТО условия ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
          ...че еър полисниг с танк не си е работа...
          Ми така е (поне, се присъединявам към такова виждане). Тук ставаше въпрос за достигане, да - могат го щурмовите самолети. Ерполисинг-ът, обаче, включва и някои различни от това неща.
          Без 21 и 29 на хартия нямаме друго дето да става, ма също така на хартия, ние без 21, или 29 няма да останем. Напрактика, имаме на разположение 15 (F), като понеже теоретично, нещо от нашите лети - това не е услуга срещу заплащане, а съвместно опериране...
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            В МиГ 21 няма нищо друго освен възможността да си го реинкарнираме сами
            Абе сами, сами ама последния път търсеха двигатели под наем.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              "Министърът намекна и за оказван натиск върху него, за да се съгласи на предложената цена. "Ако някой иска да извади 80 млн. лв., аз съм съгласен. И то сега, в тази тежка криза. Как да постъпим? Нали разбирате, че ако аз бих искал да злоупотребя, това е най-лесната форма, а те са изключително изобретателни, процент от тези 80 млн. лв. се опитаха да предложат", разказа шефът на МО."

              Че по някое време помня говорихме за рушвети...
              Малка е сумата, съответно и процентът. Така че надеждата да имаме скоро нови самолети остава - там сумата ще е по-голяма.
              Дето се вика сделката за управляващите е "once in a lifetime", няма да я изпуснат.

              Иначе датата на прекратяване е емблематична 09.09 - дали е случайно ?

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                Абе сами, сами ама последния път търсеха двигатели под наем.
                Какво стана с тази история, така и не се разбра (аз поне). Двигатели под наем, съвсем не значи невъзможност от наша страна да ги „реинкарнираме". Да произведем тези двигатели, ние наистина не можем и никой (сериозен) не е говорил подобно нещо. Напълно възможно е, разчети да са обосновали като по-ефективно взимането под наем, пред ремонтирането им (или пък наличните съвсем нямат ресурс за това). Но монтажът, оборудването, настройките и т. н. си остават все така операции - и във възможностите ни, и (фактически) предполагани за тук.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  За модернизираните МиГ 29А на полските ВВС http://bmpd.livejournal.com/1283086.html
                  За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                  0878 79 20 61 Борис

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                    За модернизираните МиГ 29А на полските ВВС http://bmpd.livejournal.com/1283086.html
                    От коментарите под статията ...

                    Вот интересно кто им Р-27 -73 поставляет? Сроки советского запаса уже выходят.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Знам, четох коментарите въпросът е наистина интересен, а за нашите от къде доставят?
                      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                      0878 79 20 61 Борис

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                        ... а за нашите от къде доставят?
                        Както и за полските - от никъде!
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          А дали нашите ракети работят изобщо, или са само аксесоар на пилоните ? Защото силно ме съмнява, като гледам какво е положението с най-новите им ракети.

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            "Тракийски орел 1" продължи две седмици, което включваше пребазирането на американските машини и самата летателна подготовка. Ген. Лалов обясни, че това са съвместни полети, при които българските летци са изпълнявали задачи, които биха изпълнявали при евентуални бойни действия - да откриват противника във въздуха, да прехващат и да въздействат върху тях, да водят въздушни боеве, да прикриват обекти на територията на страната от атаката на други авиации.

                            Тренираме това, което е част от летателната ни подготовка по принцип, допълни той.
                            За последните 10 години това е 20-то двустранно учение на българските ВВС с тези на САЩ и мога да кажа спокойно, че вече почти няма различия в подходите и действията, които изпълняваме във въздуха и ние, и те, смята командирът.

                            Той сподели, че в началото различията са били видими, заради различните системи за подготовка и провеждане на полети, заради различните процедури за изпълнение на полетите и това е създавало затруднения. В момента обаче, след приемането ни в НАТО, след многото учения и привеждането на нашите документи и организация по стандартите на Алианса, тези разлики почти са изчезнали, допълва генералът.

                            Това "почти", по думите му, идва от различията в техниката, оборудването - в някои от случаите машините нямат еднакви възможности.

                            И ние не можем да реагираме адекватно, поради липса на модернизирана или нова авиационна техника, която да е в съответствие с това, което имат партньорите, посочи командирът.

                            Не е тайна, че в българските ВВС проблемите с техниката се компенсират с човешките възможности, отбеляза ген. Лалов. Той обаче е категоричен, че нашите пилоти отново са показали, че са подготвени добре за задачите, които изпълняват, и са се справили успешно.

                            Това пък изненадва американските колеги, които са наясно, че в България летците изпълняват едва под една трета от годишния си нальот и при това са равностойни партньори при изпълнението на задачите, твърди ген. Лалов.

                            http://dnes.dir.bg/news/samoleti-uch...tievo-18971794
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Лека спьнка - 21 век много не се разчита на пилота,а доста повече на техниката,било какво било,тия дни никой няма да те пусне близо да му вьртиш номера от храброст ма има гребен и на гребен свири.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                Лека спьнка - 21 век много не се разчита на пилота,а доста повече на техниката,било какво било,тия дни никой няма да те пусне близо да му вьртиш номера от храброст ....
                                Така са си мислели и едно време, кога са решавали да не слагат оръдия на някои самолети ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X