Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Големите наклони - снимки и цифри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Големите наклони - снимки и цифри

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    На страничен наклон?!? Да бе да!

    В случая балансът няма особено значение. Пилотска грешка, дет се вика.
    Взе 1-2 идеи по-вляво, отколкото трябваше, поради което предна дясна изгуби сцепление и джипът спря. След това тръгна да се връща назад по доста неудачно избран начин, предна лява тръгна да се пързаля по страничния наклон, задна лява запъна в изровеното и ...
    Така е. Влезна много вътре в завоя. Другите го минаха колко може навън.
    Баланса на старничен наклон...данните са му отлични, а и тоя е бая подготвен.
    Последно редактирано от Аndro 160; 16-08-09, 10:35.

    Коментар


    • До: Големите наклони - снимки и цифри

      а после се опитаха да разтегнат малко джипа(белким е по-стабилен) а видяхте ли как се показват ръце през прозорците? Добре каза детето отстрани: Силата на гравитацията.. за мен тея са богати реднеци или просто простаци
      Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

      Коментар


      • До: Големите наклони - снимки и цифри

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Преди някой и друг ден колагата prado даде линк към това видео, което много добре показва "технологията" на обръщане на неекстремен наклон. Лесно е! Неудачна маневра обръща колата странично на наклона, задна гума хлътва в дупка и ето ти сериозно потрошен джип от наглед абсолютно безобидна ситуация ...

        Aз като го гледам този с Паджерото хич не може да кара. Първо не се подравни добре с коловоза. 1-вата и най-голяма грешка,която двееде до преобръщане. После натисна спирачката и блокира колелата,което доведе до свличане в коловоза и на всичкото отгоре завъртя волана в грешната посока. Може би лош късмет,а може и да е лош шофьорлък.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • До: Големите наклони - снимки и цифри

          ето едно интересно клипче http://www.youtube.com/watch?v=D6nJo...eature=related
          Nissan Terrano 92г. 2.7 ТД

          Коментар


          • До: Големите наклони - снимки и цифри

            Първоначално публикуван от trop4o363 Преглед на мнение
            ето едно интересно клипче http://www.youtube.com/watch?v=D6nJo...eature=related
            Този майстор го знаем, май с турбо Нисана печели повечето състезания от рода в Саудитска Арабия, но има и клипчета от търкалящи се по този байр
            Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

            Коментар


            • До: Големите наклони - снимки и цифри

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              На страничен наклон?!? Да бе да!

              В случая балансът няма особено значение. Пилотска грешка, дет се вика.
              Взе 1-2 идеи по-вляво, отколкото трябваше, поради което предна дясна изгуби сцепление и джипът спря. След това тръгна да се връща назад по доста неудачно избран начин, предна лява тръгна да се пързаля по страничния наклон, задна лява запъна в изровеното и ...
              И джипа е много добре подготвен , и водача си е на ниво ..... просто много самоуверено подходи . Едно спиране и връщане назад с този джип - водача го е правил много пъти .....но много меката задна лява гума ...като стъпи на нея - направо опря на джантата .
              Мал шанс ....... иначе с такава подготовка - този терен не е труден .... но със прекаленото високомерие и самоувереност .....
              Все пак доста голям наклон - доста се потъркаля .... но късмет , че с този мек покрив са добре - и водача и пасажера , и кучето .
              Това си е направо за учебник .
              Последно редактирано от bgbul; 16-08-09, 12:35.

              Коментар


              • До: Големите наклони - снимки и цифри

                Спусках на скорост, нещо подобно се получи, като на клипчето по-горе. Разликата е, че имаше дупка, а не ми се е носила колата. Обръщането стана при влизане на задно ляво колело в дупката.
                Светът на Владо

                Коментар


                • До: Големите наклони - снимки и цифри

                  Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                  Спусках на скорост, нещо подобно се получи, като на клипчето по-горе. Разликата е, че имаше дупка, а не ми се е носила колата. Обръщането стана при влизане на задно ляво колело в дупката.
                  Значи или дупката си е била дълбока ... или наклона е бил доста .
                  Така ми се струва .
                  Изглежда и в твоя случай и в този на клипа - ситуациите са идентични . Заден ход с пропадане в дупка .
                  Ти с автоматични ли си ?

                  Коментар


                  • До: Големите наклони - снимки и цифри

                    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                    И джипа е много добре подготвен , и водача си е на ниво ..... просто много самоуверено подходи . Едно спиране и връщане назад с този джип - водача го е правил много пъти .....но много меката задна лява гума ...като стъпи на нея - направо опря на джантата .
                    Мал шанс ....... иначе с такава подготовка - този терен не е труден .... но със прекаленото високомерие и самоувереност .....
                    Все пак доста голям наклон - доста се потъркаля .... но късмет , че с този мек покрив са добре - и водача и пасажера , и кучето .
                    Това си е направо за учебник .
                    Доста излишни и неверни неща написа по темата, и това е поредното!!

                    Коментар


                    • До: Големите наклони - снимки и цифри

                      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                      Значи или дупката си е била дълбока ... или наклона е бил доста .
                      Така ми се струва .
                      Изглежда и в твоя случай и в този на клипа - ситуациите са идентични . Заден ход с пропадане в дупка .
                      Ти с автоматични ли си ?
                      Наклона - малък, дупката до коляно. Автоматични - какво? Ако е скорости или хъбове - с ръчни съм. Идеята е, че от едно изкачване до друго, макар и по-малко, си има дота голяма разлика (терен, настилка, дъжд, дупки, стъпала...и много, много други). Това, което колегите се опитаха да ти обяснят в стотици постове.
                      Светът на Владо

                      Коментар


                      • До: Големите наклони - снимки и цифри

                        Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                        ... Първо не се подравни добре с коловоза. 1-вата и най-голяма грешка,която двееде до преобръщане. После натисна спирачката и блокира колелата,което доведе до свличане в коловоза и на всичкото отгоре завъртя волана в грешната посока...
                        Точно това, че излезе от коловозите и тръгна да катери задницата беше най-грубата грешка, която доведе до всичко останало.
                        Много пъти коловозите могат да бъдат добър помощник при каране по наклони, защото те държат и те водят като релси.

                        Ето и един Патрул пред обръщане, който се е покатерил встрани извън коловоза



                        В случая му се е разминало, но не е бил далеч от търкалянето.


                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        И джипа е много добре подготвен , и водача си е на ниво ..... просто много самоуверено подходи . Едно спиране и връщане назад с този джип - водача го е правил много пъти .....но много меката задна лява гума ...като стъпи на нея - направо опря на джантата ...
                        И по какво позна, че джипът е бил много добре подготвен, а водачът - на ниво? По по-големите гуми и по стойката за багаж, качена отзад на нивото на покрива?

                        Лично на мен ми се стори, че, още преди да стигне до левия завой, този джип вървеше най-неуверено от всички на видеото.

                        Задна лява гума си беше абсолютно нормална и в никакъв случай причина за търкалянето не е била прекалено мека гума. Просто поредица от грешки.

                        А са оцелели без сериозни наранявания, защото това не им е било първо търкаляне и са имали клетка ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Големите наклони - снимки и цифри

                          Офроуда е сериозно начинание,знаете го отлично и подобни грешки могат да се случат на ВСЕКИ, без изключение!!!(говоря за търкалящият се Вранглер)

                          Всички са некадърни,не могат да карат,а в БГ сме най-добрите ,нищо че се заговори за офроуд преди 10на години,...

                          Понеже е заключена темата за Х6та искам да си изкажа и моето мнение
                          Страхотен автомобил с много добро сцепление и мощен двигател,какво повече от това се иска да се качи баир стръмен но полегат без камъни дупки и прочие
                          Баирчето на планеристите съм го качвал с УАЗта в дъжд с възможно най скапаните и износени гуми на света с лекота и без да съм имал самочувствието на олимпиец точно преди офроуд ерата

                          Наистина ще ми е интересно да се пробва на банята в Гниляне на двата отвесни последователни баира,мястото където навремето се изтъркаля през таван 6 пъти един Самурай,който беше подготвен(там доста ми се потеше задника-признавам при едно заиграване преди години) ...със сетнешния акъл с необезопасен докрай автомобил не бих отишъл в Гниляне на баирчетопризнавам си го...

                          Ако някой се съгласи да направи такава излишна за мен идиотия с такъв вид автомобил то...ми няма да е за изпускане ,шоуто ще е на висота

                          П.П.Каква е разликата м/у Х6 и например....мии Ауди RS6, да и то се качва по равни баири впрочем и Голфа на Соти и Пасата ми ще се качи там.
                          Стига сте спрягали тази кола за офроуд автомобил, спора тръгна от тест за отъпкан сняг,където споменатите на горният ред автомобили са в пъти по-добри от тежките джипове..и това е тествано, е не с Х6 но съм сигурен ,че ще се представи на висота
                          Последно редактирано от JC_Явор; 17-08-09, 01:23.
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • До: Големите наклони - снимки и цифри

                            Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                            ... Всички са некадърни,не могат да карат,а в БГ сме най-добрите ,нищо че се заговори за офроуд преди 10на години,...
                            Къде пък видя такива изявления?!? Именно защото всеки може да сгреши е добре при възможност да се анализира защо е станала белята и къде е допусната грешка.
                            Умните хора се учат от чуждите грешки ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • До: Големите наклони - снимки и цифри

                              Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                              Наклона - малък, дупката до коляно. Автоматични - какво? Ако е скорости или хъбове - с ръчни съм. Идеята е, че от едно изкачване до друго, макар и по-малко, си има дота голяма разлика (терен, настилка, дъжд, дупки, стъпала...и много, много други). Това, което колегите се опитаха да ти обяснят в стотици постове.
                              Това , че се опитвам да поддържам разговор за определена ситуация ( в случая за твоето преобръщане ) е нещо нормално ( за мен ) .
                              Защо го тълкуваш грешно ..... и смяташ , че нещо не съм разбрал ?
                              Ти - като го знаеш ( всичко което колегите се опитват да ми обяснят в стотиците постове ) - защо се случи инцидента с теб ? Нали го знаеш ?
                              Да - ама не . Знанията не достигат когато всеки един момент е различен . Когато всеки един терен е различен .
                              За това ми е думата :
                              Вместо много нравоучителен тон ( да учим козата как да ражда )- по-добре да си споделяме емоциите и да анализираме грешките - за да има някаква полза.
                              И да се забавляваме - аз за това съм в този Форум !
                              Поздрави !
                              Ето малко забавления : има и още но ... по късно...

                              http://vbox7.com/play:a12b3514

                              http://vbox7.com/play:e7b40d58
                              Последно редактирано от bgbul; 17-08-09, 08:20.

                              Коментар


                              • До: Големите наклони - снимки и цифри

                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                ... Знанията не достигат когато всеки един момент е различен . Когато всеки един терен е различен . За това ми е думата :
                                ...
                                Не ти е за това думата. Откак си започнал тази тема, ти все се напъваш да сведеш въпроса най-вече до това колко градуса/процента е един или друг наклон, а пък един куп други хора се опитваме да поясним, че величината на един наклон е само един от много фактори, които имат значение.


                                П.П. Да не би да се оказа, че тръгването от място на по-стръмен баир не е чак толкова лесно. Даже за една Нива.

                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                Май тая работа не е като оная ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X