Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Големите наклони - снимки и цифри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Големите наклони - снимки и цифри

    Игаси... аз съм го качвал последно преди 1-2 години и по спомени беше много лесно.
    Преди няколко месеца го спуснах и щях да се пребия.... Имаше дооооста колеми камъни /30-40см/ и доста прашно. Спирането, никакъв шанс... само суркаш нодолу и .... мани.

    Ако знаеш мото-крос пистата зад камбъните, там също има ноклони. Пробвай и там.

    Коментар


    • От: Големите наклони - снимки и цифри

      Ами то и аз го качих пролетта без никакви проблеми и без да прибоксувам даже... Но днес нещо имаше много камънак и земята беше адски твърда и прашна - вдигна се един облак пушилка. С една дума - това с цифрите не работи много и е много според ситуацията, но все пак ми е интересно колко е бил наклона, защото бях на косъм от преобръщане. Както казах - зависи и от моментната кондиция на водача.

      П.П. Надолу спирането е ... абе уж не е кой знае какво баирче, но си е коварно понякога.
      Александър

      Коментар


      • От: Големите наклони - снимки и цифри

        Откъде може да се изкачи даден джип при дадени условия е преценка на шофьора. За пшравилността на която се иска доста стаж по баирите. На Емине-Ком имаше доста стръмни изкачвания и спускания, но бяха на сухо. Нямаше проблеми за никой, но ако беше кално-почти никой нямаше да може да се изкачи. Слизането все ще се получи някак, макар и на шейна.
        Та градусите са само ориентировъчен показател, много си зависи от състоянието на терена.
        Е, другите фактори също са от значение(гуми, мотор, шофьор), но нали говорим за градусите.

        Има и друго-повечето наклони в основата си са по-полегати, а в най-високата си част са доста стръмни. Коя точно част ще се измерва, идали е показателна за баира.

        Още по-друго-психологическия момент. Ако от едната ти страна има пропаст в която ще направиш 50-100 кълбета ако паднеш-наклона ще ти се стори много екстремен. В същото време ще си напълно сшпокоен, ако наоколо е равно, и има само една бабуна за изкачване, макар и със същите градуси.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Големите наклони - снимки и цифри

          Парапланеристкия не е показателен. Качва се на задно - емпирично установено.

          Освен това инклинометърът (а и всеки подобен уред, бил той и точен) мери само статичния крен и диферент, а са интересни динамичните такива
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Големите наклони - снимки и цифри

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Има и друго-повечето наклони в основата си са по-полегати, а в най-високата си част са доста стръмни. Коя точно част ще се измерва, идали е показателна за баира.
            Затова питах и за този в горната част, то там е интересното...
            Александър

            Коментар


            • От: Големите наклони - снимки и цифри

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Парапланеристкия не е показателен. Качва се на задно - емпирично установено.

              Освен това инклинометърът мери само статичния крен и диферент, а са интересни динамичните такива
              Ами то обикновено при такива наклони до голяма степен тежестта пада върху задният мост - т.е. основно на задно се движиш.
              Ти кога и при какви условия го качи на задно и не си ли случайно с блокаж на задният мост?
              Александър

              Коментар


              • От: Големите наклони - снимки и цифри

                Миналата година примерно, това с което се качих има лсд
                Сухо беше, ма тая седмиця не е било влажно със сигурност

                ПП За предното при баири не си съвсем прав.

                ППП Оставете го тоя блокаж - той не е панацея. Слагат го по жипките за да ги продават на балами. Реалните места където с него може а без него не от редовия шофер не се виждат.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: Големите наклони - снимки и цифри

                  Е да, не съм съвсем прав - и предното си има роля. Иначе както казах сухо беше, но подцених до безкрайност ситуацията и допуснах поредица от грешки. Интересен ми е наклона дотолкова, за да имам представа какъв е бил страничния наклон, под който съм застанал. Най-много да отида и да го измеря другата седмица. И да - едно е да правиш пози на някой насип и да показваш странични наклони, друго е да ти се случи в движение, пък било то и на въпросният невинен "парапланеристки", на 10 метра под върха и надолу 100 метра търкаляне.

                  С тия "на задно се качва" може да дадеш грешната идея на някой още по-неопитен от мене примерно със самурайче и после ...
                  Александър

                  Коментар


                  • От: Големите наклони - снимки и цифри

                    А, секи си има глава на раменете. До сега не съм чул някой да се е поучил от чужд опит и грешки.
                    Ако мисля кой как би реагирал на това което съм написал най-добре изобщо да не пиша или поне да не показвам къде съм ходил

                    ПП Кво му е на самурая
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • От: Големите наклони - снимки и цифри

                      Познавам човек от Бистрица който твърди, че изкачването едва ли не е невъзможно. Познавам и друг пак от Бистрица,който твърди, че го изкачва с Москвича. Всичко е до индивидуална преценка на ситуацията и добро познаване на машината. Не съм го изкачвал, щото съм минавал само веднъж или два пъти оттам с джипа и все на бързане, ама не бих се поколебал да опитам.
                      Изглежда си страшничко, но едва ли е толкова проблемно.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Големите наклони - снимки и цифри

                        Саше, все пак москвича превъзхожда 4/5 от съввременните сувове по проходимост
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Големите наклони - снимки и цифри

                          И това е верно, ама едва ли превъзхожда ръждилка
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Големите наклони - снимки и цифри

                            Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                            Затова питах и за този в горната част, то там е интересното...
                            Всеки наклон е толкова голям (стръмен) колкото е най-стръмната му част. То и затова само нея си струва да се измерва.
                            И цифрите са само за подредба на възможностите на водача и машината.
                            Аз имам няколко наклона - като ги качвах за първи път ми трепереше крачето на гзата. Като зациклих на най..най ..... и викам на жената (слизай щот не се знае знае ли се ). И едвам едвам назаден .......
                            Сега ми е смешно как съм треперел ( и сега е опасно ..... доста търкаляне ще падне ..... ), но когато знам колко градуса е ......се успокоява човек.
                            Та това е смисълът на цифрите - увереност и знание.
                            Най-елементарното мерене е с транспортир сложен на задното стъкло и когато мериш - поставяш нивелира ....той показва градусите.
                            Лесно и елементарно. Че може да сгрешиш два градуса.....едва ли е най-важното.

                            Коментар


                            • От: Големите наклони - снимки и цифри

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              И това е верно, ама едва ли превъзхожда ръждилка
                              Бе не бих се учудил да има повече ходове
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Големите наклони - снимки и цифри

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Парапланеристкия не е показателен. Качва се на задно - емпирично установено.

                                .......

                                Ба, бааа! Бая трябва да го изсилиш, за да излезнеш на задно. Ама пак си говориме.... в същото време е на 20мин от всяка точка на София. Незнам какво чакаме???

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X