Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
    Вчера използвах жокер обади се на приятел. Пепи ВР го хванах да развие гумата, носач, линкове... и да ги свали, пък аз си ги почистих и гресирах. Всичко изглежда перфектно, няма ръжда... просто измих и сложих нова грес.

    Сега да попитам нещо с работата на двигателя. Когато ми докараха мотора се форсираше много добре и нямаше нужда да го задържаш на обороти за да изчисти. Нищо не съм правил освен да сипя нов бензин с друго масло, като с маслото малко прекалих като сипах по 25мл. на литър. Пепи ВР врътна няколко "кръгчета" и каза, че от време на време иска да му дадеш газ за да "изчисти". На място е същата работа, стига до едни обороти и след това трябва да го задържиш за да се из форсира. Това дали се получи от бензина или от повечето масло.
    Жигльорите които са сложени в момента са: 170 на 40 иглата е сложена да е най ниско, демек най малко гориво.
    П.С. докато пишех поста и се сетих, че когато форсирах мотора на място и нямаше проблем с форсирането... беше без въздушен филтър. Дали е възможно сега да работи с повече бензин и затова да се "души".
    Промяна на влажността на въздуха , температурата , атмосферното налягане , всичко това влияе сериозно на работата на цвайката. Без филтър е работел , защото е засмуквал повече въздух и по-малко гориво , с филтъра се е променило това съотношение. Но преди да почнеш да правиш корекции , трябва да го покараш за да достигне оптимална работна температура , и тогава да направиш заключение относно работата му. Имай предвид , че границата между перфектна работа и обедняване на сместа /с всички последствия/ е много малка.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Богата е сместа за мен сложи N3CJ 175/45 и ще видиш разликата ,на 2-ро,3-то деление от горе надолу .Редовен номер е да се махат въздушните филтри на цвайките нов внос ,за да се обедни сместа .

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Филтъра аз съм го свалил защото бях разглобил цялата опашка за да я измия хубаво и най вече филтърната "кутия", но и преди да сваля филтъра се форсираше перфектно на място, като пушеше нормално. Вчера го пробвахме в дъжда и на място не можеше да се форсира хубаво. Снощи му долях още 7л но този път с 20мл масло към всеки литър за да разреди 3л в които имаше малко повече масло, но и завъртях винта на въздуха с един оборот посока развиване.
        Пепи ВР отново го взе да го пробва и каза, че от началото е бил като вчера ( наистина като го запали пушеше яко) след това се е оправил и въобще не се е "душел". При много леко подаване на газ все едно "прекъсва" и като си му дадеш газ направо тръгва без да се замисли... Като се върна въобще не пушеше (за разлика от вчера) като му дадеш газ и я върнеш има някакво минимално изпушване.
        Сега обаче казва, че като го замъчиш на висока предавка да тръгне и оборотите на празен ход след това стават ниски за известно време и е готов да изгасне, също така като го запалиш на стартер ако не го изфорсираш отново работи на по ниски обороти. Принципно държи по високи обороти от нормалното според мен, но доста развих винта който бута шибъра и оборотите все са високи.
        А това са снимките които както винаги не искат да се качат когато трябва, затова ги качвам сега.








        И жокера за силовата работа

        EXC TPI 2019

        Коментар


        • Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

          Първоначално публикуван от Preslav Peychev Преглед на мнение
          Колеги, от къде поръчвате части? Обърнах целия ибей, звънях и в представителството, от 1г. не доставяли части.
          Трябва ми бутало и цилиндър за 300 2т.
          Нали Пачероза разправяше колко са евтини и лесно се намирали частите за газките, да даде малко информация от къде ги взима.

          Коментар


          • Re: GAS GAS 300+/гас мания/

            Нямаш ли мануал за тая газка?
            Там трябва да има таблица с джетинг-а в зависимост от температурата и надморското равнище. Първо пробвай с настойки по книга и чак след това ако не ти харесва търси други варианти.
            Времето има доста значение, капризни са си цвайките. Но много важно е да е загрял хубаво мотора преди да си вадиш изводи за вървене/форсиране.
            Ако не е загряла като хората, цвайката не върви.
            Също прави само по една промяна - или само в игла, или само в pilot или само jet main jet. Тръгнеш ли да сменяш по 2-3 неща на веднъж става мазало.

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Имам някакъв в който не пише нищо особено. Не мога да намеря такъв който е за ремонт...

              Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
              EXC TPI 2019

              Коментар


              • От: Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                Нали Пачероза разправяше колко са евтини и лесно се намирали частите за газките, да даде малко информация от къде ги взима.
                Понеже Пачароза не може да отговори поне и от неговия профил ,ще напиша в няколко реда, макар и да се повтарям писано в предни постове по-назад.
                Та Гаската за мен (250 2005г) ,през последните 3 години ми е създала следните главоболия - сменил съм едно бутало и........ нищо повече. Накладки, вериги ,венци, гуми не ги смятам ,защото са ежемесечен консуматив при всяка марка. Смазването на всички лагери по линковете веднъж годишно е предостатъчно, и то само за да сменя цвета на греста ,понеже лагерите които са със стандартни размери и са по няколко лв., намирайки се във всеки магазин са защитени от О-пръстени, а не от семеринги. Конусните лагери на предницата са също стандартни и съм попадал на Полски лагери по 4лв.за бр. Това са евентуални консумативи за които не е необходимо представителство на марката в БГ. На каплите положението е същото. Накладките са като на повечето Японски мотори след 2000г. Биелата е като на ЦР-250. Съединителя е като на Хонда или Кавасаки. Ламелите на реед клапата са като на ЦР-250 - даже от някой ЦР- става цялата кутия с клапите заедно. Стъпенките са като на YZ или WR, та даже и манивелата става от 250-ките на Йониките. Педала на спирачката е същия като на КХ-а КДХ-а или Ямаха. Калобрана пред задния шок е от КХ .Централната изпускателна клапа става от ЦР-250, но там никога не създава проблеми. Предницата ми е Марцочи - широко разпространена при много марки. Задния сп. диск е като на КТМ-ите. Въздушния ф-р е като - ЦР ,КТМ. Всичко това важи за всички модели на Гас Гас, така, че мога да заключа, че мотора е сбирщайн ,което само е в негов голям плюс. В БГ може да се пазарува чрез ML-Racing ,като нещата идват за 5 (пет) дни - винаги точни и коректни.
                Силата е нищо без контрол.

                Коментар


                • Re: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Добре ги е написал, ама колегат търси бутало и цилиндър - те от МЛ раейсинг ли може да ги намери или съм разбрал грешно?
                  Преди беше пращам някакви сайтове в които нов цилиндър струваше по-малко или близо до цената за никасил на стар, така че по-добре направо нов.
                  Ако може за тоя сайт да каже как може да се поръча - цилиндър и бутало.

                  Коментар


                  • От: Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                    Калобрана пред задния шок е от КХ
                    Може ли малко повече инфо за калобрана Само КХ в магазина не е достатъчно. Ако може точен модел, година...
                    EXC TPI 2019

                    Коментар


                    • От: Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                      Може ли малко повече инфо за калобрана Само КХ в магазина не е достатъчно. Ако може точен модел, година...
                      http://shop.ml-racing.eu/bg/category/10200000000/vehicle/kawasaki-kx-125:18230/article/162704/

                      Този съм го взимал за моя мотор и е 1 към 1, но нямам идея зали става за 2012 - 13г.
                      Силата е нищо без контрол.

                      Коментар


                      • От: Re: GAS GAS 300+/гас мания/

                        Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                        Добре ги е написал, ама колегат търси бутало и цилиндър - те от МЛ раейсинг ли може да ги намери или съм разбрал грешно?
                        Преди беше пращам някакви сайтове в които нов цилиндър струваше по-малко или близо до цената за никасил на стар, така че по-добре направо нов.
                        Ако може за тоя сайт да каже как може да се поръча - цилиндър и бутало.
                        Цилиндър глава и бутало на S3 ми е взимал познат директно от Испания преди няколко месеца, но го е намерил много трудно и с голямо звънене по магазините - така ,че не знам от къде точно може да се поръча цилиндър. За буталата няма проблеми - има ги на много места.
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Части няколко пъти вече съм поръчвал от тук http://www.motocrosscenter.com/shop/...ts-for-gas-gas има и най-малкото болтче за гас гас ,влизаш в мануала виждаш парт номера ,въвеждаш го в сайта и частта излиза .Цените са добри и пратките идват за около 2-3 дни(работни) от Испания ,ако е по-голяма до седмица .А доставката е 15 евро ,карат ти я до вратата .Ето комплект цилиндър ,глава ,бутало ,бутален болт http://www.motocrosscenter.com/shop/...216022ctk.html ,ето и калобран http://www.motocrosscenter.com/shop/...e25620008.html

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Оборотите на празен ход от какво се менят постоянно. Държи високи и като го замъчиш стават ниски, форсираш го и ги вдига отново. След палене е на ниски обороти, като го форсираш и стават високи. Сместа ли е бедна на празен ход или е от другаде проблема.
                            EXC TPI 2019

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Понеже не мога да се примиря, че нещо няма да е както трябва и реших да се заема със стартера. Отново всичко беше разглобено, почистено и сглобено, но резултата си клонеше към 0. И понеже правеше няколко оборота на двигателя когато натиснеш старт бутона и след това бендикса изпускаше и като начало си помислих, че е крив венеца който се слага към магнета. Взех шублера и започнах да го меря, но се оказа, че има отклонение от 20 стотни което си беше нищо и теорията ми, че е крив и затова изпуска веднага отпадна. Реших да премеря колко влизат зъбите едни в други и тогава започна да се вижда светлина в тунела.

                              Като цяло по целия венец само на няколко см от обиколката разстоянието което остава от върха на зъбите на бендикса и мястото в което трябва да влезе е 40 стотни в няколко сантиметра, през останалата част е около 20 стотни. Реално има къде да влязат зъбите, но явно не и когато се въртят... Затова залепих бендикса с тиксо така, че да бъде изхвърлен. Сложих капака без него и реших да го вкарам в зъбите на венеца да видя как влиза, еми не влезе.



                              Ако го наклониш леко в страни и влиза, сложих горната капачка на която също лагерува (тогава вече няма накланяне в страни) и се оказа, че няма никакъв луфт между зъбите. Проблема беше повече от ясен и разбрах, че трябва да променя дебелината на гарнитурата между капака на стартера и двигателя. Взех три луфтомера и започнах да ги подлагам под капака.


                              Така стигнах до извода, че гарнитурата трябва да е с дебелина 65 стотни. Вече блокирания бендикс влизаше съвсем спокойно и имаше луфт при въртене в двете посоки. Като разбира се луфта съм го оставил по усет.

                              Последва търсене на подходящ материал за изрязване на гарнитура с подходяща дебелина. Нямаше как да намеря 65 стотни дебелина пък и заложих, че като стегна капака и може да се смачка малко та затова рязах от 0.90 Монтирах капака и отново проверих как влиза бендикса и всичко беше ОК. Разглобих бендикса (снимки не съм правил) и пружинката която събира "блокировката" леко я отпуснах, така от центробежната сила по лесно ще се задейства механизма който задържа бендикса да не се прибира. Всичко сглобих и гресирах отново. Крайния резултат е повече от задоволителен.
                              Видеото е на три части, последната трета е след промяната на гарнитурата и отпускането на пружината. Чува се как звънтят трите неща който трябва да задържат бендикса, но явно заради отпусната пружина се чуват, че контактуват.
                              EXC TPI 2019

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Сега остава да ти минат ребрата и да излизаш.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X