Обява
Свий
Няма добавени обяви.
KTM Adventure срещу BMW GS
Свий
X
-
От: KTM Adventure срещу BMW GS
Fozy- голям, голям, клко да съм голям ... Ако застана до теб сигурно ще съм ти до рамото
Майтапа настрана обаче от темата могат да се извадят поне две-три положителни хрумки...
- да се разходим лятото в БГ (едноседмично) по т.нар. приключенски маршрути съобразен с тези машини (по леки черни пътища, през една, две планини). Защото има и не са един и два супер приятни маршрути, почти без да слизаме при хората... Хем ще покараме, хем ще сме заедно, хем вечер ще печем пържоли покрай палатките. Повече хора, да речем - 15. Без никакъв състезателен елемент. Няма по-подходящ от Събин за планиране на такова приключение. Събине, подчертавам, че няма да мерим нищо. Нито кой колко кара, нито коя машина кво може. Просто едноседмично приключени в БГ, на палатки, 1000км примерно ... За сплотяване на колектива
- каране на тежки мотори по черно. Тренировки. Преди имаше тема "Офроуд за стругари", но аз предлагам да я доразвием. Съботно-неделно на трасе (не мотокрос трасето, на което Събин тренира скокове с 200кг КТМ), а на леко трасе подходящо за всеки-подобно на това в Мюнхен, на което срещу 2000евра за два дни можеш да си играеш с твой мотор (с техен е повече). С осмици, с бабуни, да се упражняваме на малка скорост с големите китюци ... в идеалния случай - с водно препятствие. Щото Събине ти по-добре знаеш че добър е не този, който е печелил/карал някъде нещо, а този, който тренира.
Може да си изберем такова или да си направим. Щото много хора не са стъпвали встрани от асвалта и биха искали да се почувстват по-сигурни. А който си мисли, че знае всичко - няма да ходи и толкоз. Ей така на една "поляна" връткаме се цял ден и вечерта се прибираме...
Друго важно от тази тема, за което само Дамян писа ...
Основен кусур на днешните мотори е, че са твърде бързи. Мда въобще не е новина за повечето хора минаването на 800-1000км и нагоре на ден. А това освен в поговорката за камилата и духа, си е наистина проблем. С тези мотори скоростта не се усеща, а и умората идва късно. Щото са направени за днешния човек, дето има 20 дни отпуск и иска да скочи до майната си и да се върне за 5 дни на работното си място.... Но днешните мотори предразполагат. Да минаваш по една България на ден е безсмислено.
Гичев, ти ли си този дето не пада? Имам по-хубави снимки от мои падания______2
Е = MZ
Коментар
-
От: KTM Adventure срещу BMW GS
Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнениеFozy- голям, голям, клко да съм голям ... Ако застана до теб сигурно ще съм ти до рамото
Майтапа настрана обаче от темата могат да се извадят поне две-три положителни хрумки...
- да се разходим лятото в БГ (едноседмично) по т.нар. приключенски маршрути съобразен с тези машини (по леки черни пътища, през една, две планини). Защото има и не са един и два супер приятни маршрути, почти без да слизаме при хората... Хем ще покараме, хем ще сме заедно, хем вечер ще печем пържоли покрай палатките. Повече хора, да речем - 15. Без никакъв състезателен елемент. Няма по-подходящ от Събин за планиране на такова приключение. Събине, подчертавам, че няма да мерим нищо. Нито кой колко кара, нито коя машина кво може. Просто едноседмично приключени в БГ, на палатки, 1000км примерно ... За сплотяване на колектива
- каране на тежки мотори по черно. Тренировки. Преди имаше тема "Офроуд за стругари", но аз предлагам да я доразвием. Съботно-неделно на трасе (не мотокрос трасето, на което Събин тренира скокове с 200кг КТМ), а на леко трасе подходящо за всеки-подобно на това в Мюнхен, на което срещу 2000евра за два дни можеш да си играеш с твой мотор (с техен е повече). С осмици, с бабуни, да се упражняваме на малка скорост с големите китюци ... в идеалния случай - с водно препятствие. Щото Събине ти по-добре знаеш че добър е не този, който е печелил/карал някъде нещо, а този, който тренира.
Може да си изберем такова или да си направим. Щото много хора не са стъпвали встрани от асвалта и биха искали да се почувстват по-сигурни. А който си мисли, че знае всичко - няма да ходи и толкоз. Ей така на една "поляна" връткаме се цял ден и вечерта се прибираме...
Друго важно от тази тема, за което само Дамян писа ...
Основен кусур на днешните мотори е, че са твърде бързи. Мда въобще не е новина за повечето хора минаването на 800-1000км и нагоре на ден. А това освен в поговорката за камилата и духа, си е наистина проблем. С тези мотори скоростта не се усеща, а и умората идва късно. Щото са направени за днешния човек, дето има 20 дни отпуск и иска да скочи до майната си и да се върне за 5 дни на работното си място.... Но днешните мотори предразполагат. Да минаваш по една България на ден е безсмислено.
Гичев, ти ли си този дето не пада? Имам по-хубави снимки от мои падания
Естествено че за кеф, кой както може и със какъвто мотор иска. Бойко като не се чувстваш добре с GS-са ела с каквото искаш. Идеята е наистина за сплотяване на колектива!
Ще си намерим и някой мераклия с джип, да пазарува пържолите и да носи барбекюто и бирите
Коментар
-
От: KTM Adventure срещу BMW GS
Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение....
- да се разходим лятото в БГ (едноседмично) по т.нар. приключенски маршрути съобразен с тези машини (по леки черни пътища, през една, две планини). Защото има и не са един и два супер приятни маршрути, почти без да слизаме при хората... Хем ще покараме, хем ще сме заедно, хем вечер ще печем пържоли покрай палатките. Повече хора, да речем - 15. Без никакъв състезателен елемент. Няма по-подходящ от Събин за планиране на такова приключение. Събине, подчертавам, че няма да мерим нищо. Нито кой колко кара, нито коя машина кво може. Просто едноседмично приключени в БГ, на палатки, 1000км примерно ... За сплотяване на колектива
- каране на тежки мотори по черно. Тренировки. Преди имаше тема "Офроуд за стругари", но аз предлагам да я доразвием. Съботно-неделно на трасе (не мотокрос трасето, на което Събин тренира скокове с 200кг КТМ), а на леко трасе подходящо за всеки-подобно на това в Мюнхен, на което срещу 2000евра за два дни можеш да си играеш с твой мотор (с техен е повече). С осмици, с бабуни, да се упражняваме на малка скорост с големите китюци ... в идеалния случай - с водно препятствие. Щото Събине ти по-добре знаеш че добър е не този, който е печелил/карал някъде нещо, а този, който тренира.
......
Безспорно КТМ e прекрасен мотор. Една от основните му 3 (за мен ) разлики е размера на колелата. Опитах да намеря ревю или ..... някой с BMW да се е опитал да го качи на 18'/21' ама не намерих.
Инфо?още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home
Коментар
-
От: KTM Adventure срещу BMW GS
Ето тук са новите две теми произлезли от тази:
Родопи 2011
Трасе за тежки мотори______2
Е = MZ
Коментар
-
От: KTM Adventure срещу BMW GS
Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнениеЗа сметка на това в АДВ има няколко които го смъкват на 17''
Имал съм такива джанти и доста съм карал така.
Коментар
-
От: KTM Adventure срещу BMW GS
Ами мислех да напиша че слагат супермото джанти, но 220-30кг двуцилиндров боксер и супермото някак не ми се връзват в представите. Иначе хората пишат че драстично се увеличавало сцеплението с пътя, макар че на мен мотор със 17''предна ми се струва с ужасно тежка предница, но може би е до свикване?
Коментар
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар