Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure срещу BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    Като гледам на Бойко физиономията разговора е: Тате пак ли БМВ-то бе?!? Няма ли КТМ?
    Бойко: Знам тате, и на мен не ми се кара този туч ама нямаме друго

    Мммммне, разговора е съвсем друг:

    Добре де тате, до кога с това КТМ на главата? Вече съм голям ...
    Голям си тате, ма колко да си голям?
    Играй си сега с тази, пък като порастеш ще ти дам истински мотор и шапка
    Само да проходиш и си готов. Тази с оранжевите буквички ще я оставим за друго бебе

    Нещо такова.



    Бойко да ти е жив и здрав
    Последно редактирано от Димо; 15-03-11, 14:48.
    ______2
    Е = MZ

    Коментар


    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

      Гледам тъжно, щото малко по-рано през деня видях на Хуко Сузукито.
      Иначе никой не позна. Обличам го с тези дрешки на КТМ, които са доста качествени за да свиква детето от малко, че това е марка за конфекция, пък като порасне ще му покажа и марката за мотори.

      Коментар


      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

        Така е, като порастне детето, Сузукитата ще издържат на 9 по рихтер и ядрен взрив , щото до момента само двигателите им са по тоя стандарт.
        А дотогава БМВ може да са разкарали руската поточна линия, дето са я грабнали от Урал през втората световна
        Зима иде

        Коментар


        • От: KTM Adventure срещу BMW GS


          Прикачени файлове
          [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

          Коментар


          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

            Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
            Така е, като порастне детето, Сузукитата ще издържат на 9 по рихтер и ядрен взрив , щото до момента само двигателите им са по тоя стандарт.
            А дотогава БМВ може да са разкарали руската поточна линия, дето са я грабнали от Урал през втората световна
            Нещо ти е сбъркан времево-пронстранствения континуум...
            Мисли четириизмерно, Марти!

            1922 БМВ изкарва R32 с боксеров двигател и кардан. Нещо, което продължава и до днес.
            Кога е началото на II св. война?

            А, сега разбрах.... те БМВ са го доусъвършенствали с помощта на експертизата на Урал по време на войната. След това са копирали всичко, което правят в Сузуки, а сега крадат идеи от КТМ.

            Great Scott!
            You'll never find out - I got no key hole....

            Коментар


            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

              Едно уточнение, 1923 е годината, в която се появява първото БМВ. Не е първият мотоциклет с карданно задвижване, нито с боксерен двигател, първия е който съчетава и двете...идеалната компоновка за времена с почти никаква инфраструктура

              Предавателното число на първа скорост, дори и на ендуро варианта на скоростната кутия, е прекалено бързо....по добре да бяха ползвали варианта с демултипликатор, като на един легендарен предтеча
              Gnome Rhone AX2 800 1938
              Yamaha XT600Z 1VJ 1986
              Husqvarna Te 510 1989
              Argvmentvm ad novitatem

              Коментар


              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                Едно уточнение, 1923 е годината, в която се появява първото БМВ. Не е първият мотоциклет с карданно задвижване, нито с боксерен двигател, първия е който съчетава и двете...идеалната компоновка за времена с почти никаква инфраструктура

                Предавателното число на първа скорост, дори и на ендуро варианта на скоростната кутия, е прекалено бързо....по добре да бяха ползвали варианта с демултипликатор, като на един легендарен предтеча
                За първото си прав. 1923г., не 1922... което май пак е преди II-та световна

                Пиши ми на лично да ти покажа колко е бърза бавната първа на ендуро скорости....
                You'll never find out - I got no key hole....

                Коментар


                • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                  Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                  За първото си прав. 1923г., не 1922... което май пак е преди II-та световна

                  Пиши ми на лично да ти покажа колко е бърза бавната първа на ендуро скорости....
                  Бате не се напиняй така на 1ва..ше сецнеш цирея...това не са танци...то от 23та година до сега ехей...
                  търся си подписа....

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                    На 1100 оборота 1-ва на нормалния GS е 12,2 км/ч а ендуро 1-ва е 10,6 км/ч.

                    КТМ-а е с по високи обороти на свободен ход (1400) и при тях 1-ва е 12,8 км/ч, но реално предавателното число е 10км/ч на 1100 оборота. Естествено при КТМ-а това не е проблем защото съединителя е многодисков и е в масло.


                    Така че за 1км/ч разлика просто няма никакъв смисъл да се плащат допълнителни пари!

                    Ето ги двата файла на който му е интересно да разгледа всички скорости:

                    http://htftp.offroad-bulgaria.com/sa...90Adv/gearing/

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                      Ние тук си приказваме за обществен статус, ти пак към незначителни технически подробности дърпаш...
                      Ride to arrive.

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                        15 БМВ-та, 12 Африки и само 4 КТМ-а...При това положение да сравнявате БМВ с КТМ според мен не е коректно. Би трябвало да се сравняват Африката с БМВ, но за съжаление там Африката няма как да спечели. Може да спечели само в сравнение на по-евтини части и поддръжка.
                        Колкото до карането по черно с такива големи и натоварени тучове Димо беше дал сравнение, колко се кара по асфалт и черно. Аз мога да допълня само моите километри. За близо три години, от както имам Африката съм минал 32000 км с нея. За свое оправдание само ще спомена, че миналата година 6 месеца не съм карал. От тях по черно съм карал много по-малко от 1000 км и това каране едва ли може да се определи, като кеф....
                        Толкова за черното и пътешествията. :О
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                          Когато на есен Янко Чуров е направил своите пътешествия, аз бих купил от него употребявания вече ГС. Дано да е добре поддържан, но аз нямам съмнение.
                          Изглеждал бил метросексуален. ОК!
                          Не е екстремен като КТМ. ОК!
                          Мен не ме бърка. Има нещо "олд скуул" в този мотор. Нещо, което предизвиква уважение и гордост. Нещо което те кара да пренебрегнеш ТТ-данните на съвременните Цвайки. Нещо което те кара да искаш да го имаш, не само да го караш...емоция.
                          КТМ - не съм дорасъл за този мотор. Бяга ми, не заради перфектните си показатели, а заради умението да бъде супер балансиран И на асфалт, И на черните магистрали.
                          990, няма шанс с мен. Просто ми е един пластмасов Робокоп, перфектен от всякъде, но студен емоционално.
                          Пък и моето каране е едно такова (по 5000км/год), че бих си позволил избора.
                          -Янко, карай, кефи се и ми пази мотора!
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                            Ето тук: http://www.largiader.com/articles/gearing/ са сравнени повечето скоростни кутии вграждани в мотори БМВ, също и при различни предавателни числа на крайното предаване.

                            Между другото, говорите за съединителя на боксерите все едно е от кашкавал, естествено няма да издържи на продължително приплъзване, но това е заради лошото му охлаждане, иначе този съединител се справя с доста по-големи въртящи моменти от тези на маслените.
                            BMW R1150GS

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              Когато на есен Янко Чуров е направил своите пътешествия, аз бих купил от него употребявания вече ГС. Дано да е добре поддържан, но аз нямам съмнение.
                              Изглеждал бил метросексуален. ОК!
                              Не е екстремен като КТМ. ОК!
                              Мен не ме бърка. Има нещо "олд скуул" в този мотор. Нещо, което предизвиква уважение и гордост. Нещо което те кара да пренебрегнеш ТТ-данните на съвременните Цвайки. Нещо което те кара да искаш да го имаш, не само да го караш...емоция.
                              КТМ - не съм дорасъл за този мотор. Бяга ми, не заради перфектните си показатели, а заради умението да бъде супер балансиран И на асфалт, И на черните магистрали.
                              990, няма шанс с мен. Просто ми е един пластмасов Робокоп, перфектен от всякъде, но студен емоционално.
                              Пък и моето каране е едно такова (по 5000км/год), че бих си позволил избора.
                              -Янко, карай, кефи се и ми пази мотора!
                              По-точно едва ли някой може да определи отношението към това БМВ. Браво. Янко, пази му мотора.

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                                Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                                По-точно едва ли някой може да определи отношението към това БМВ. Браво. Янко, пази му мотора.
                                Това отношение не е толкова важно към кой модел мотор е. Важното е да е към този който притежаваш или искаш да притежаваш.

                                Когато карам GS се питам къде ми е коша и картечницата, а когато карам КТМ-а ме подухва вятъра на Дакар!
                                Последно редактирано от sabin; 18-03-11, 07:50.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X