Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure срещу BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

    Във втория клип към края този с Кавазакито,май каза -Да си бяхме взели КТМ-те
    вече да сме горе,а не да се борим като прасе с тиква.

    Коментар


    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

      Нито райдърите нито бутачите знаят какво правят

      За GS800 нямам впечатления от 1-ва ръка, но КТМ-а е по агресивен като концепция с по добро и регулируемо окачване. От GS-сите това е мотора според мен!

      Коментар


      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

        Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        Нали има един лаф. Който сам каквото си направи, никой друг не може да му го направи....
        Дали пари. Купили си хубави мотори и отишли на тези места да се правят на големи герои, като ги строшат!?!?!? Вместо да си карат по пътя и да се кефят.... А по тези места, където полагат геройски усилия да си строшат моторите по-добре да вземат една раничка на гръб, за да побиколят пеша, и пак да се кефят....
        Колко глупост и мъка има по този свят, майкоооо!!!!!
        Eeee колега, ти все едно не четеш този форум! Поне половината от участниците натискат машините за неща които не стават. Това е част от едно друго удоволствие, което явно не разбираш! Ние като носихме леките ендура по туристическите пътеки ком-емине и туристите ни задминаваха Изминахме 8км за 8 часа! Те там хората си носеха колелетата а ние моторите

        Коментар


        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

          На първия клип слюдата колко точно се вряза в процепа на каската и му разкъса горната устна... е точно така стана и с мен.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26112009300.jpg
Прегледи:1
Размер:172.4 КБ
ID:5265674
          Само, че аз нямах тоя късмет да се размина само с шевове, защото удара беше толкова силен, че ми откъсна горната челюст от черепа и сега съм в отбора на "титаниевите импланти"

          От тогава си взех поука, никога да не вкарвам тежък мотор със слюда по пресечени местности.

          Коментар


          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

            Аз си мислих ,че само аз съм си правил този номер(но на долната устна,и имах късмет,само лепене)!
            На всичкото от горе,май не си взех поука.

            Коментар


            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

              Аз пак да кажа, че всичко зависи от способностите на човека. В Южна Африка масово ползват R1200GS за каране по черно. Видях ремаркета с натоварени такива мотори, целите в кал, точно както ние съботно-неделно си караме леките ендура. И аз си викам тия какви са идиоти и що не вземат едно леко, но явно там така ги кефи и това си карат.
              След като темата стана вече 15 страници мога да споделя какъв недостатък до тук съм открил на БМВ. Това е рамата. Слабичка е за сериозен товар. На мен това беше единственото, което ми даде проблем, че в задната част се огъна опашката. Сега е подсилена вече, но можеше и доста грубо да се скъса. Тук КТМ бият от всякъде, тъй като при тях рамата е от квадратен профил и много по-трудно, да не кажа почти невъзможно е да се огъне, а при БМВ са я направили от тръба. Що така и какво са търсили не знам. Може би дизайнера преди това е проектирал само тръбни скелета. Другото лошо е, че примерно казанчето за задната спирачка е хванато към рамата с една метална пластина 2/2см. На същите такива пластини се държи задната стойка, на която са дръжките за втория човек и върху която се монтира топ касата. Като се махне седалката, пластмасата под нея и подкалника се вижда, че всичко се държи на същите 2 пластинки, които за съжаление са пукат и си трябва заварка. Туй е при R1200GS. Сега ако тръгна за Африка задължително с нещо 650 кубиково, пък било то и едноцилиндрово. Просто ще мога да кривна повече от пътя и да се накефя максимално. Иначе ако точно същия маршрут ще минавам може пак със струга, тъй като карането общо по черно е около 2000км при общ преход 18000км, което е много малка част. Ако открия други недостатъци на БМВ пак ще ги напиша.

              Коментар


              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                Първоначално публикуван от К.Наков Преглед на мнение
                На първия клип слюдата колко точно се вряза в процепа на каската и му разкъса горната устна... е точно така стана и с мен.
                [ATTACH=CONFIG]315866[/ATTACH]
                Само, че аз нямах тоя късмет да се размина само с шевове, защото удара беше толкова силен, че ми откъсна горната челюст от черепа и сега съм в отбора на "титаниевите импланти"

                От тогава си взех поука, никога да не вкарвам тежък мотор със слюда по пресечени местности.
                Ужас! А с каква каска беше?

                Коментар


                • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                  Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                  Ужас! А с каква каска беше?
                  Ето с тази какка и с този мотор. Като слюдата на каската беше вдигната, щото не карах бързо. Всъщност белята стана на теренчето, което Ванката (Чинела) с групата на Дупница екстриим, откриха край Яхиново.И понеже ми е много близо, реших да се пробвам. Абе малко глупаво стана мойто, ама те всички бели стават така.
                  Всичко това се случи ноември 2009г.

                  От силния удар слюдата стана на парчета, както и челюста де...

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP1934.jpg
Прегледи:1
Размер:129.2 КБ
ID:5265847

                  П.П Съжалявам, че развалям хубавата весела темичка със сериозни неща, ама всеки да си направи извода, колко стават тежките ендура за хард разходки в гората.
                  Последно редактирано от К.Наков; 02-04-11, 15:44. Причина: Дописване

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                    Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                    ...
                    След като темата стана вече 15 страници мога да споделя какъв недостатък до тук съм открил на БМВ. Това е рамата. Слабичка е за сериозен товар. На мен това беше единственото, което ми даде проблем, че в задната част се огъна опашката. Сега е подсилена вече, но можеше и доста грубо да се скъса. Тук КТМ бият от всякъде, тъй като при тях рамата е от квадратен профил и много по-трудно, да не кажа почти невъзможно е да се огъне, а при БМВ са я направили от тръба. Що така и какво са търсили не знам. Може би дизайнера преди това е проектирал само тръбни скелета...
                    За щастие, явно рамата не е проектирана от дизайнер (каквото и да значи думичката), а най-вероятно от конструктор, който очевидно си е разбирал от работата и не случайно е предпочел кръглия, пред квадратния профил.

                    За разлика от кръглия профил, квадратния има голям инерционен момент по основните оси, за сметка на тези, разположени на 45 градуса, спряммо основните. Усилията в рамата, при различните ситуации по трасето, са насочени във всички възможни посоки и замяната на кръглия, с квадратен профил, би дала лоши резултати.
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                      Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                      За щастие, явно рамата не е проектирана от дизайнер (каквото и да значи думичката), а най-вероятно от конструктор, който очевидно си е разбирал от работата и не случайно е предпочел кръглия, пред квадратния профил.
                      Прав си,конструктора си е разбирал от работата.
                      Но от къде да знае човека,че собствениците на този мотоциклет ще искат да го товарят,пък и да карат на черно .
                      Той си е мислил че,като свърши асфалта спира и БМВ-то,и се качваш на КТМ-ма и продължаваш.
                      Последно редактирано от sabin; 03-04-11, 09:58. Причина: корекция цитат

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                        Има и друга подробност... Рамата на КТМ е хром-молибденова, а рамата на БМВ е стоманена, макар че и двете са прахово боядисани.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                          Има и друга подробност... Рамата на КТМ е хром-молибденова, а рамата на БМВ е стоманена, макар че и двете са прахово боядисани.
                          Влади, гарантирам ти, че в рамата на КТМ има над 97% желязо! Както и не повече от 0.3% легиращи елементи, отколкото в рамата на БМВ.
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                            Викаш и двете ръждясват, ама хром молибдена мисля, че е по-добре.
                            Аз имах бегач с хром-молибденова рамка. После минах на рамка от сплав на алуминия, а накрая на рамка от карбон, но определено хром молибдена е най-доброто.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                              Хром молибдена определено е най доброто!

                              Наков, разпитвам те защото с КТМ-ма като карах по едно мотокрос трасето доста ме беше страх голямата слюда да не ме резне в гърлото, че идваше доста близо на моменти. След споделеното от теб ще внимавам още повече! Между другото, това е и причината да не си купувам отворена каска или от тези който се вдигат!

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                                Джорджо и аз съм учил съпромат. Има всякакви усилия, но задната част на рамата е само да носи товара и в тази връзка е много по-добре профила да е квадратен пак заради усилията. На бмв g650 ex е квадратен. А и все пак с Мони бяхме с еднакъв товар. Неговата не се огъна. Крьглия профил го предпочитат само защото по-лесно се огъва и по-лесно се постигс желаната форма.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X