Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure срещу BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: KTM Adventure срещу BMW GS

    Значи ли това, че щом Пастрана стане световен шампион във фристайла, DL-а е най-добрия?
    Ride to arrive.

    Коментар


    • #92
      От: KTM Adventure срещу BMW GS

      Бъркаш нещата,Lc4 и Lc8 са печелили състезания и после с малки изменения са пуснати за продажба.

      Коментар


      • #93
        От: KTM Adventure срещу BMW GS

        Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
        Би трябвало тук да се концентрираме на предимствата и недостатъците на 990 и 1200 на шосе. Ако ще тръгваме на 10к км само по черно не ми се вярва някой да надскочи 650 сс. Аз никъде не съм гледал реклама на 1200GS да се кара на черно и ми е пределно ясно, че няма как да стане. Това си е експедиционен мотор, и както се убедихте, вече и в Африка може да се стигне почти навсякъде по асфалт. За дълго каране, спирачките и окачването на моя са си перфектни. Аз след 1200-1300 км наведнъж си слизам усмихнат от мотора.
        Мони, не знам на колко километра по колко доливаш, но на доста снимки сутринта след кафето (даже вчера гледах и малтийското пътуване), ти си с маслото в ръце. Докато аз поглеждам нивото един път на два-три месеца, пък са си на еднакви километри.
        А за маркетинга на БМВ, кой караше КТМ преди австрийците да пръснат милиони за Сала, Депре, Кома, Найт...? И не е ли вярно, че БМВ избухнаха с големите продажби след като пуснаха 1200GS?
        Пламене,не искам да се заяждам и именно за това те питах да кажеш компетентно мнение за КТМ,но ти го отбягваш?!кажи де,опит,карал си го доливал си и т.н.,аз се подписвам под това,което съм казал.За Малта-еми естествено е след като съм минал 1000 км. да проверя маслото и евентуално да долея...не виждам нещо странно,но давай примери както с твоя ГС,защото,иначе излиза,че си голословен
        За този пробег ,който цитираш за асфалт с ГС-абсолютно те подкрепям и не един път съм го казвал-ГС-а е в пъти по-комфортен от КТМ на асфалт,което идва от окачването,което пък окачване е абсолютно непригодно за оффроуд.Именно заради това сериозните карачи на БМВ(1200) на оффроуд използват HPN модификации в предницата на "Marzocci,или" "WP",както и "Kayaba",на 21" джанта,или преминават на 800ГС ,или HP2,или просто "ъпгрейдват" R80GS R100GS и така нататък.А тези ,които са си фенове на БМВ и сериозни пътешественици да ти кажа честно,основно пътуват с F650GS във всичките му модификации.

        Поздрави,
        търся си подписа....

        Коментар


        • #94
          От: KTM Adventure срещу BMW GS

          Аз искам да придобием представа за проходимостта на мешините и колко трудно ще минеш с единия и с другия мотор. Не говоря за състезание а за сравнение! Правиш разлика нали?

          Коментар


          • #95
            От: KTM Adventure срещу BMW GS

            Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
            А тези ,които са си фенове на БМВ и сериозни пътешественици да ти кажа честно,основно пътуват с F650GS във всичките му модификации.
            А аз какво казвам? Вие постоянно повтаряте, че не ставал за офроуд. Че кой от нас си го купува за гората? На мен ми трябваше мотор, с който да мога да се повозя 10к км и да ми е кеф, без да внимавам за ремонти по пътищата или дупки, каквито са източните и югоизточните дестинации. Но споровете дотук показват, че ако ти трябва мотор за дълго на асфалт, ще си вземеш GS, ако е за офроуд - малко ендуро.
            Ride to arrive.

            Коментар


            • #96
              От: KTM Adventure срещу BMW GS

              Бойко, аз си купувам неща, които ми харесват, но цената съответства на качеството. Писах по въпроса за ценообразуването в темата БМВ срещу ВиСтром.

              При положение, че Сузуки е най- евтината японска марка, недей да третираш това като търсене на лайф стайл. При мен просто се промени копцепцията за това за какво ще се използва мотора, а за асфалт всички туристи, базирани на ендуро са умряла работа.
              По черно бих предпочел да съм на 4х4, но ако дестинацията го изисква, със сигурност ще търся леко ендуро, не който и да е от тези бандури, защото карането на мотор трябва да е на първо място удоволствие, ако ще ми е мъка, четирите колела също могат да докарват голями усмивки.
              Зима иде

              Коментар


              • #97
                От: KTM Adventure срещу BMW GS

                Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                Аз искам да придобием представа за проходимостта на мешините и колко трудно ще минеш с единия и с другия мотор. Не говоря за състезание а за сравнение! Правиш разлика нали?
                Е, това може да стане ако се качиш и на двата и после направиш сравнение. Защото иначе с Мони минахме по едни и същи места в Африка и не е закъсал нито единия мотор нито другия, ама примерно аз като не мога да карам по черно ми беше мъка, пък на Мони по-лесно. Но примерно при нас общото мнение е, че за каране по този маршрут трябваше да сме с по-леки ендура, щото след черното в Кения и двамата бяхме каталясали. На мен КТМ-а единствено ме привлича, че не е с кардан и от гледна точка за ремонт на пътя това е по-лесно

                Коментар


                • #98
                  От: KTM Adventure срещу BMW GS

                  Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                  Бойко, аз си купувам неща, които ми харесват, но цената съответства на качеството. Писах по въпроса за ценообразуването в темата БМВ срещу ВиСтром.

                  При положение, че Сузуки е най- евтината японска марка, недей да третираш това като търсене на лайф стайл. При мен просто се промени копцепцията за това за какво ще се използва мотора, а за асфалт всички туристи, базирани на ендуро са умряла работа.
                  По черно бих предпочел да съм на 4х4, но ако дестинацията го изисква, със сигурност ще търся леко ендуро, не който и да е от тези бандури, защото карането на мотор трябва да е на първо място удоволствие, ако ще ми е мъка, четирите колела също могат да докарват голями усмивки.
                  Ама ако отидеш да го купиш тук в магазина колко ще ти искат за твоя нов мотор. Моя струва 28 000лв. нов, а базовата му цена е 20 000лв. Кое му е по скъпото ? И на какво се базира мнението ти, че цената не съответства на качеството. Според мен съответства.
                  Иначе за концепцията си абсолютно прав. Аз също за черно вече предпочитам по-леко ендуро. Този големио ще оставя само за асфалт с леката опция като се загубя в планина в Турция по черен път - пътека да мога да мина по-лесно.
                  В Африка и аз му викам на Мони, че искам 4х4 ама той ми каза, че съм пенсионер.

                  Коментар


                  • #99
                    От: KTM Adventure срещу BMW GS

                    Искате ли да пуснем отделна тема 2х1 срещу 4х4 ?

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                      И к'во сега.... Кой е по-добрия мотор?!?

                      Всички казват, че ГС-а е по-удобен на асфалт... и че за черно ти трябва леко ендуро. И аз май така виждам нещата...

                      Само не разбирам, ако горното е вярно, какво може да накара човек да си вземе голямия КТМ?!?

                      Мони, и двамата с Бойко имахте технически проблеми по пътя, но той пристигна на БМВ.
                      Ти пристигна на Харлей. Не знам как се гледаш в огледалото, честно...

                      Мони, виждам нещо в бъдещето ти.... нещо с кардан... нещо с по-малка предница... не, рано ти е още за БМВ, но един ден...

                      You'll never find out - I got no key hole....

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                        Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                        Искате ли да пуснем отделна тема 2х1 срещу 4х4 ?
                        Една подобна тема ми стига...

                        Не познавам някой който е моторист и е усетил свободата която дава мотор-а да се е върнал на 4х4. Карал съм джипове много - няма такава скука, няма такава мъка. Единственото удоволствие, е че може да отидеш със семейството някъде по черното. Реално на тези с големите GS-си няма да им е толкова скучно де - те са си тромави като джип и на мотор-а

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                          Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                          При мен просто се промени копцепцията за това за какво ще се използва мотора, а за асфалт всички туристи, базирани на ендуро са умряла работа.
                          Чакай тогава да се метнеш след някой завой в Турция директно на чакъла с 120 и пак ще си приказваме.
                          Ride to arrive.

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                            Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                            И к'во сега.... Кой е по-добрия мотор?!?

                            Всички казват, че ГС-а е по-удобен на асфалт... и че за черно ти трябва леко ендуро. И аз май така виждам нещата...

                            Само не разбирам, ако горното е вярно, какво може да накара човек да си вземе голямия КТМ?!?
                            Съжалявам, че не снимах пътеките през които минах без никакъв проблем с големият КТМ. На асфалта с 160км/ч, пътеки през гората, после пак 160км/ч с мощност която ме кара да се чувствам че летя. Това е КТМ 990 Адв. Подобен кеф на проходимост, комфорт и многофункционалност ми дава Тойотата ми Ланд Круизер 80.

                            Но не забравяйте че говорим за многофункционален мотор. Има и по-удобни мотори за асфалт от GS, нали така?

                            Има и по-удобни мотори от КТМ 990 по черно. Но що се отнася за баланс между 2-те за мен КТМ са намерили правилната формула.

                            Не случайно ги забраниха на Дакар първо тях. Състезание при моторите просто нямаше докато участвате тези големи зверове.

                            Ако си сам ще разбера търсенето на по лека машина, защото като паднеш за да го вдигнеш трябва да го разтовариш, както правеше Димо. Ако сте двама обаче не виждам проблема. Тежката машина е само тежка само когато я буташ и тикаш. Двата крака ако са на степенките тежеста не се усеща. Естествено говоря от името на 100кг човек.

                            Що се отнася до лошото име на КТМ, че са чупели - то е базирано на много стари модели ... до 2003 някъде. Имах приятел с такъв мотор, на който докато не му тунинговах водната помпа не можеше да мине и 500км без да протече. Падаше един оринг на 520ките 2002-ра. Наистина КТМ не направиха нищо за проблема с бензиновата помпа (на Мони проблема), което не им прави чест. Не съм на ясно колко БМВ си оправят грешките на старите мотори или ги оставят на афтермаркет фирмите - вие ще кажете.

                            КТМ Адвенчър 990 2009 е много различен от нормалният КТМ за гората. Много бях учуден колко прилича по качество на японски мотор. Високата технология в изработката на всичките му части прави впечатление. Предполагам защото мотора е мислен за Дакар още в самото начало.

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                              Мен вече ми се загуби идеята на темата. Има хора, които на черно карат 1200ГС с лекота и се кефят точно както ти с КТМ-а. То си е до това кой какъв карач е. И БМВ си оправят грешките с всеки следващ модел. Примерно моя ГС няма общо с този на Пламен или на Дафин или общо с модела 2011. На външен вид са еднакви, но само до там. Всяка фирма си прави подобрения и то за това се развива индустрията.

                              Илич, хората си купуват голям КТМ, точно по същата причина поради която ние си купуваме 1200ГС или 1150 ГС - туй си харесват.

                              Мисля, че вече изяснихме нещата между марките, а и резултатите от анкетата са ясни. Предвид тях, както каза Димо може да се направи заключение, че БМВ е религия /13 гласували/, а КТМ е сектата /4 гласували/.
                              Нека се прехвърлим към Сузуки срещу БМВ.

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                                Tръгнали конете на кушия, на Тодоровден,с тях тръгнало и магарето.
                                -Kъде си тръгнало с нас бе магаре , ние ще се надбягваме?
                                -A аз си помислих,че ще си ги мерим.


                                Честит празник на всички именници и рожденници.
                                Последно редактирано от drago varvar; 12-03-11, 06:58.
                                Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X