Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure срещу BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

    Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
    Чакай тогава да се метнеш след някой завой в Турция директно на чакъла с 120 и пак ще си приказваме.
    Благодаря за пророкуването, ще чакам.
    Желая ти и на тебе успешен сезон с какъвто си си избрал да се меткаш.
    Зима иде

    Коментар


    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

      Съгласен съм, че човек трябва да кара това което го кефи - казвал съм, го винаги. Затова всеки който може да кара мотор е добре дошъл да покара моя КТМ за да разбере дали това е неговият мотор. Да пробва и БМВ и Супер Тенере и В-Сторм.

      Малко ви е странна логиката обаче, защото задрасквате КТМ-а за оффроуд, че бил много тежък, но карате много по тежките BMW-та, които ставали и за офроуд... както и да е ..."въпрос на вкус, казало кучето и си облизало гъза"

      И аз мисля, че ако не обърнем нещата по технически темата е изчерпана.

      Затова и попитах конкретен въпрос. Дайте да видим предавателните числа на BMW-то. Трябва да са под Gearing. Нямам документации за БМВ.

      Димо, има ли информация за по новите на колко се ремонтират кардана? Горе долу. Оправен ли е проблема с протичането на семерингите.

      За КТМ-а мога да кажа, че единственият проблем който остана да реша е шумният преден джам, който няма дупки и зверски буферира въздуха по каската. Това не е проблем за всеки. Зависи от височината на ездача. Има вече много решения по въпроса, ще тествам.

      Всички други проблеми са решени и мотора е пушка!

      Днес ще го тествам на мотокрос трасе ако не е кално, че съм със скорпионите

      Хайде чао - изтеглям виртуалното каране към истинско

      Коментар


      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

        За 1150:

        Предавателни числа:
        - 1-ва предавка: 3,864 / 4,465 при ендуро скоростна кутия (опция дори при Adventure)
        - 2-ра предавка: 3,022
        - 3-та предавка: 2,393
        - 4-та предавка: 1,962
        - 5-та предавка: 1,700
        - 6-та предавка: 1,316 / 1,504 стандартно при Adventure

        Крайно предавателно число: 1:2,82
        Последно редактирано от ili4; 12-03-11, 09:24.
        You'll never find out - I got no key hole....

        Коментар


        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

          Събин, между другото аз съм навит да направим дългосрочно сравнение по подръжката с цени и т.н. Всичко си правя сам без монтаж/баланс гуми, с оригинални части и консумативи и на точните периоди.... ей така - от любопитство, нямам нищо за доказване.

          За каране обаче ще трябва да ги сравнявате с друг. Аз моя не съм го взел за черно (мотора ми е много по-способен там отколкото аз някога ще бъда), дори не знам за някой тук да е взел 1100/1150/1200 за off road - колкото и да ни натяквате, че е тежък за там.

          Даже май имам пълна статистика за всичко, което съм му правил досега...
          You'll never find out - I got no key hole....

          Коментар


          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

            Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
            И к'во сега.... Кой е по-добрия мотор?!?

            Всички казват, че ГС-а е по-удобен на асфалт... и че за черно ти трябва леко ендуро. И аз май така виждам нещата...

            Само не разбирам, ако горното е вярно, какво може да накара човек да си вземе голямия КТМ?!?

            Мони, и двамата с Бойко имахте технически проблеми по пътя, но той пристигна на БМВ.
            Ти пристигна на Харлей. Не знам как се гледаш в огледалото, честно...

            Мони, виждам нещо в бъдещето ти.... нещо с кардан... нещо с по-малка предница... не, рано ти е още за БМВ, но един ден...

            Ах ти Илияне...ах ти ...почти ме хвана....ама изглежда пак си чел между редовете,то така и пишеш,но вземи,че прочети....В тази връзка ти пожелавам да отидеш до толкова места с твоя БМВ на колкото места ме е завел моя КТМ,при това ти го желая най-искренно!

            Явно гледаш добре в бъдещето,защото скоро ще карам кардан,но на този етап кардан с циреи НЕ!,по-нагоре в темата съм написал,прав си рано ми е ......все още се чувствам достатъчно млад!

            За риторичния въпрос,който си задаваш за КТМ Адвенчър-то отговора за теб мисля,че звучи така:
            Илияне ще си го купиш,когато се научиш да караш МОТОР

            Поздрави,
            Последно редактирано от Мони; 12-03-11, 18:09. Причина: поправка
            търся си подписа....

            Коментар


            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

              Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
              Мен вече ми се загуби идеята на темата. Има хора, които на черно карат 1200ГС с лекота и се кефят точно както ти с КТМ-а. То си е до това кой какъв карач е. И БМВ си оправят грешките с всеки следващ модел. Примерно моя ГС няма общо с този на Пламен или на Дафин или общо с модела 2011. На външен вид са еднакви, но само до там. Всяка фирма си прави подобрения и то за това се развива индустрията.

              Илич, хората си купуват голям КТМ, точно по същата причина поради която ние си купуваме 1200ГС или 1150 ГС - туй си харесват.

              Мисля, че вече изяснихме нещата между марките, а и резултатите от анкетата са ясни. Предвид тях, както каза Димо може да се направи заключение, че БМВ е религия /13 гласували/, а КТМ е сектата /4 гласували/.
              Нека се прехвърлим към Сузуки срещу БМВ.
              Баце,пак не си си научил верно урока ....сектантите са тези,които не признават друго освен БМВ,само то и нищо друго.
              Иначе си прав,БМВ-тата се карат и по черно,ама с к'ва мъка....аз ти зададох по-горе въпрос,но ти тактично го отбягваш,ще пробвам пак-помниш ли колко се мъчеше в Африка,докато аз се кефех с КТМ?,щото аз в Африка и БМВ съм карал,но там кеф нямаше,само мъка,мъка Баце!!!....да подчертая,че визирам 1200ГС.

              Поздрави,
              търся си подписа....

              Коментар


              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
                Чакай тогава да се метнеш след някой завой в Турция директно на чакъла с 120 и пак ще си приказваме.
                Ти пък що си мислиш,че с тази скорост твоя мотор ще прелети като Батман? и ти си след него бате,ама не знам как ще си събираш кюфтетата после?
                търся си подписа....

                Коментар


                • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                  Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                  За КТМ-а мога да кажа, че единственият проблем който остана да реша е шумният преден джам, който няма дупки и зверски буферира въздуха по каската. Това не е проблем за всеки. Зависи от височината на ездача. Има вече много решения по въпроса, ще тествам.

                  Всички други проблеми са решени и мотора е пушка!

                  С кой джам си? аз имах подобен проблем с фабричния,преди да го сменя с тунингов-по-висок и от тогава проблема ми е само при горещо време-няма достатъчно обдухване.

                  Поздрави,
                  търся си подписа....

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                    Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                    ...щото аз в Африка и БМВ съм карал,но там кеф нямаше,само мъка,мъка Баце!!!....да подчертая,че визирам 1200ГС.

                    Поздрави,
                    Възможно е просто да не ти е стигнала подготовката, напредни още и пробвай пак

                    Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                    Ти пък що си мислиш,че с тази скорост твоя мотор ще прелети като Батман? и ти си след него бате,ама не знам как ще си събираш кюфтетата после?
                    Обикалял съм из Турция и с FJR и с GS. Сигурно имам база за сравнение. Сигурно имам 20к км само между Истанбул и Анадола. И говоря на база личен опит. Ямахата не става за там и затова я смених, но не казвам, че за нищо не става, просто е за хубави пътища. Ти колко километра имаш със спорт-турист в Източна Турция? Пък там има такива пътища, че май за цялото африканско каране сте видели 800 км такива. Що не накарате Бойко пак да разкаже къде се разхождаха няколко часа на връщане от Сирия.
                    А не беше ли в някой твой пътепис снимката с навряната Хаябуса под мантинелата нейде около Дюздже?
                    Браво, караш доста, ама чак да подфръкваш...
                    Ride to arrive.

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                      Днес Димо покара моя Адвенчър и ще сподели впечатления като спрат да му треперят ръцете

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                        Стига сте го разсейвали има да пише много
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                          Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                          За КТМ-а мога да кажа, че единственият проблем който остана да реша е шумният преден джам, който няма дупки и зверски буферира въздуха по каската. Това не е проблем за всеки. Зависи от височината на ездача. Има вече много решения по въпроса, ще тествам.
                          Ето една идея!

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:190676_199822446713709_100000578665836_668223_5244179_n.jpg
Прегледи:1
Размер:74.2 КБ
ID:5259174

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                            Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                            Днес Димо покара моя Адвенчър и ще сподели впечатления като спрат да му треперят ръцете
                            A, повозих децата, от това трудно ще ми се разтреперят ръцете Явор, даже вика "Татко, що си взел тоя бавен мотор. Искам на твоя." Виж с Хусабрерга не е такава работата...от него треперят

                            Сега сериозно. Аз и преди съм го писал. Това не са еднакви мотори. КТМа спокойно си минава цялото трасе със скоковве, с всичко. На BMWто трябва "два пъти" да навиеш масура, за да го вкараш в оборотите, в които KTMa влиза с леко помръдване...по-рязък е, окачването се държи различно. Това си е състезателен мотор пуснат на пътя. В този смисъл е редно да се сравнява с HP2 (да, знам за 990R, но това не променя нищо).

                            Това обаче не го прави по-подходящ за пътуване от GSA (също, както HP2 не е). При едно дълго пътуване са важни съвсем други качества (малък разход, ветрозащита, комфорт, надеждност, ремонтопригодност, обслужване, товароносимост ако щете... и т.н.). Не знам за къде точно в едно пътуване би ми затрябвало подобно поведение на машината. По макадамените пътища или трошено каменни настилки, по които пътешестваме можеш да раздаваш газ и с GS-a (кой колкото може). А на натоварен за път KTM няма да му се наложи да скача по крос-трасета никъде ... Да не говорим ако са двама отгоре му.

                            Още нещо си мисля. По време на многодневни и изтощителни пътувания, след 15 часа каране и стотици километри, последното което ми трябва е нервен и рязък мотор... Та аз едва гледам от преумора.
                            А фън? Фън има с всичко що е на две колела. Дето се казва - Ела да ми измериш фън-а. На мен очите ми светят Едно пътешествие никога не е било и няма да бъде състезание ...

                            Да, за състезатели настоящи или бивши - това е мотора. Страхотен е. Ще си спомнят за състезателното си минало всяка сутрин. А вечер ? Никой не тръгва с "бегачка" на пътешествие ...

                            И да добвя. Покупката на състезателен мотор не прави купувача състезател. Напротив - ще си плати два пъти за грешката.

                            Това е причината да се купуват малко от тези мотори в света, в който хората не се правят на такива, каквито не са, а не маркетинга на BMW.

                            КТМ трябва да направят различен от този мотор, ако им е важно да продават много.
                            ______2
                            Е = MZ

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                              Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
                              Възможно е просто да не ти е стигнала подготовката, напредни още и пробвай пак



                              Обикалял съм из Турция и с FJR и с GS. Сигурно имам база за сравнение. Сигурно имам 20к км само между Истанбул и Анадола. И говоря на база личен опит. Ямахата не става за там и затова я смених, но не казвам, че за нищо не става, просто е за хубави пътища. Ти колко километра имаш със спорт-турист в Източна Турция? Пък там има такива пътища, че май за цялото африканско каране сте видели 800 км такива. Що не накарате Бойко пак да разкаже къде се разхождаха няколко часа на връщане от Сирия.
                              А не беше ли в някой твой пътепис снимката с навряната Хаябуса под мантинелата нейде около Дюздже?
                              Браво, караш доста, ама чак да подфръкваш...
                              Не те познавам още, но дали "подфръква" или не, вече му дължиш едно благодаря за едни документи, както и доста други небезизвестни БМВисти.
                              Та в името на добрия тон, дай не толкова лично, щото в края на краищата говорим за едни железа, дето всеки сам си ги избира. За другото ни трябват приятели.
                              Зима иде

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure срещу BMW GS

                                Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                                Съжалявам, че не снимах пътеките през които минах без никакъв проблем с големият КТМ. На асфалта с 160км/ч, пътеки през гората, после пак 160км/ч с мощност която ме кара да се чувствам че летя. Това е КТМ 990 Адв. Подобен кеф на проходимост, комфорт и многофункционалност ми дава Тойотата ми Ланд Круизер 80.

                                Но не забравяйте че говорим за многофункционален мотор. Има и по-удобни мотори за асфалт от GS, нали така?

                                Има и по-удобни мотори от КТМ 990 по черно. Но що се отнася за баланс между 2-те за мен КТМ са намерили правилната формула.

                                Не случайно ги забраниха на Дакар първо тях. Състезание при моторите просто нямаше докато участвате тези големи зверове.

                                Ако си сам ще разбера търсенето на по лека машина, защото като паднеш за да го вдигнеш трябва да го разтовариш, както правеше Димо. Ако сте двама обаче не виждам проблема. Тежката машина е само тежка само когато я буташ и тикаш. Двата крака ако са на степенките тежеста не се усеща. Естествено говоря от името на 100кг човек.

                                Що се отнася до лошото име на КТМ, че са чупели - то е базирано на много стари модели ... до 2003 някъде. Имах приятел с такъв мотор, на който докато не му тунинговах водната помпа не можеше да мине и 500км без да протече. Падаше един оринг на 520ките 2002-ра. Наистина КТМ не направиха нищо за проблема с бензиновата помпа (на Мони проблема), което не им прави чест. Не съм на ясно колко БМВ си оправят грешките на старите мотори или ги оставят на афтермаркет фирмите - вие ще кажете.

                                КТМ Адвенчър 990 2009 е много различен от нормалният КТМ за гората. Много бях учуден колко прилича по качество на японски мотор. Високата технология в изработката на всичките му части прави впечатление. Предполагам защото мотора е мислен за Дакар още в самото начало.
                                Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                                A, повозих децата, от това трудно ще ми се разтреперят ръцете Явор, даже вика "Татко, що си взел тоя бавен мотор. Искам на твоя." Виж с Хусабрерга не е такава работата...от него треперят

                                Сега сериозно. Аз и преди съм го писал. Това не са еднакви мотори. КТМа спокойно си минава цялото трасе със скоковве, с всичко. На BMWто трябва "два пъти" да навиеш масура, за да го вкараш в оборотите, в които KTMa влиза с леко помръдване...по-рязък е, окачването се държи различно. Това си е състезателен мотор пуснат на пътя. В този смисъл е редно да се сравнява с HP2 (да, знам за 990R, но това не променя нищо).

                                Това обаче не го прави по-подходящ за пътуване от GSA (също, както HP2 не е). При едно дълго пътуване са важни съвсем други качества (малък разход, ветрозащита, комфорт, надеждност, ремонтопригодност, обслужване, товароносимост ако щете... и т.н.). Не знам за къде точно в едно пътуване би ми затрябвало подобно поведение на машината. По макадамените пътища или трошено каменни настилки, по които пътешестваме можеш да раздаваш газ и с GS-a (кой колкото може). А на натоварен за път KTM няма да му се наложи да скача по крос-трасета никъде ... Да не говорим ако са двама отгоре му.

                                Още нещо си мисля. По време на многодневни и изтощителни пътувания, след 15 часа каране и стотици километри, последното което ми трябва е нервен и рязък мотор... Та аз едва гледам от преумора.
                                А фън? Фън има с всичко що е на две колела. Дето се казва - Ела да ми измериш фън-а. На мен очите ми светят Едно пътешествие никога не е било и няма да бъде състезание ...

                                Да, за състезатели настоящи или бивши - това е мотора. Страхотен е. Ще си спомнят за състезателното си минало всяка сутрин. А вечер ? Никой не тръгва с "бегачка" на пътешествие ...

                                И да добвя. Покупката на състезателен мотор не прави купувача състезател. Напротив - ще си плати два пъти за грешката.

                                Това е причината да се купуват малко от тези мотори в света, в който хората не се правят на такива, каквито не са, а не маркетинга на BMW.

                                КТМ трябва да направят различен от този мотор, ако им е важно да продават много.
                                Димо,мисля,че Събин с поста,който съм цитирал е казал всичко за баланса,който е намерен в мотора,който ние имаме удоволствието да караме.

                                Това е комплекса,за който говорех,че вие се опитвате да избивате.Той КТМ е състезател по-добър от наще ГС-и,но не става за пътуване,щото не отговаря на тези показатели,които има БМВ! е що?щото е рязък и не може да се кара!щото няма товароносимост и т.н. Еми няма как да се съглася с тази теза,именно поради факта,че пътувам с КТМ и ми доставя удоволствие именно заради баланса,който е постигнат от инженерите в завода,без този мотор да ме кара да се правя на състезател,или да се опитвам да се състезавам,или да си мисля,че съм състезател,докато пътувам.В същото време ми дава свободата да избера алтернативен път на асфалта(ако въобще има избор) без това да ме кара да псувам лошия път,нещо,което не мога да кажа за 1200 ГС,колкото и маркетингивия отдел на БМВ да се опитва да ме убеждава в обратното и в това,че едва ли не само това е мотора и да плащаш проценти над пазара за стока,от която не получаваш това,за което ти я продават.Ако се дискутира асфалт и само асфалт,да БМВ стои по-добре от което и да е друго тежко ендуро,но тогава идва въпроса защо ГС?!-има значително по-добри асфалтови турери на значително по-ниска цена.
                                Кое е общото между асфалтовите туръри и универсалността на КТМ в сравнение с ГС-а ли?
                                Ами това,че леко навиваш масура и усмивката започва да ти излиза през каската,а за това не е нужно да си състезател,нужно е да имаш сърце,опит и задник да караш.
                                В основата на покупката на едно двуколесно возило има и друг фактор,а именно как изглежда,визията на мотора,но това преди всичко е свързано с личния вкус на купувача.
                                Щях да забравя-в основата на едно пътуване има преди всичко фън,комплексен фактор от заобикаляща среда,нова култура,нова кухня,нови хора и едно двуколесно,което да те кара да се усмихваш...та аз за това пътувам с мотор-заради 100% фън.


                                Поздрави,

                                п.п. забравих- Hussaberg се произвежда от KTM,та затова ти треперят ръцете
                                търся си подписа....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X