Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    На един кол е със сигурност. Лошото е , че разфасовките са по литър и при една смяна на маслото в коловете остава към 700 мл, дето да се чудиш какво да го правиш.

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      От Хонда ми казаха,че 1 литър масло е 26лв.понеже не съм запознат, не знам това добра цена ли е?И какъв трябва да е вискозитета на маслото?

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        Еми 26лв не е нещо страшно.
        Ако го сменяш моля те направи някоя снимка , че така и не разбрах как се сменя това масло, пък искам за догодина да съм на 100% подготвен
        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Ще направя снимки,но не знам кога ще ми остане време да свърша тази процедура.Между другото колега faca за лятото на 2012г. планирам Европейска обиколка която включва и Виена,ще се радвам да се видим на живо и да обменим инфо за Африките.Поздрави от България.

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            Еми обаждайте се де ... телефона ми го има тук

            До сега само Димо се е обаждал .... другите мълчите
            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Първоначално публикуван от снайпер Преглед на мнение
              Имам мануал за африката,но пише че събира 648 куб.см.,но незнам дали това е общото количество или е количеството масло на един кол.
              Това е количество само за единия телескоп.

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Благодаря.

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  Маслото се сменя елементарно. Вдигаш мотора във въздуха, така че да увисне преднцата. Развиваш двете пробки за източване на маслото долу на коловете и внимаваш да не омажеш целия гараж доакто изтече След това пускаш предницата на земята, качваш се отгоре и със стисната спирачка я люшкаш за да изхвърли каквото е останало. После пак вдигаш, оставяш я през нощта да се изкапе хубаво. На сутринта докато пиеш кафето развиваш тапите на коловете отгоре, наливаш нужното количество, затваряш и излизаш да караш.
                  Аз съм сложил по-гъсто масло от предписаното в мануала. Японците го дават да се кара с 5W, но аз съм сложил смеска 1 към 1 от 10W и 15W. Мотора се държи чудесдно и предницата не потъва толкова.....
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    Проблема е, че искам да сменя и прахоуловителите и семерингите, и ще се наложи да свалям предницата.

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                      ..... Японците го дават да се кара с 5W, но аз съм сложил смеска 1 към 1 от 10W и 15W. Мотора се държи чудесдно и предницата не потъва толкова.....
                      Не си единствен който говори за подмяна на гъстотата на маслото, та въпроса ми към всички.

                      Някъде обсъждан ли е ефекта от по гъсто или по-ливко масло?
                      По-твърдата предница - повече натоварване в лагерите на колелото и предницата. Повече стрес в/у рамата. По-натоварени семерини и друга карантия в коловете.

                      Това е само мое чудене.
                      Може и да не е за тук въпроса ама ме гризе...
                      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                        Някъде обсъждан ли е ефекта от по гъсто или по-ливко масло?
                        По-твърдата предница - повече натоварване в лагерите на колелото и предницата. Повече стрес в/у рамата. По-натоварени семерини и друга карантия в коловете.
                        Мисля, че в уравнението трябва да се добавят и пружините - нормалните заводски или прогресивни.
                        Аз обмислям прогресивни пружини за моята Африка, тъй като много ми се гмурка при рязко спиране, сравнено с Фейзъра де.
                        Четох за един в адврайдъра ако се не лъжа, който беше тръгнал да обикаля света и сменяше пружините в зависимост от терена,
                        прогресивните ги беше махнал, минавайки през някакви там сериозни офроуд терени.
                        Така, че предполагам всичко зависи главно от терена, на който ще се кара, то и е логично де. Аз в началото като ще карам главно по асфалт,
                        бих пробвал с прогресивни пружини, а и със смяна на маслото с една стъпка по-гъсто, без да се замислям особено.
                        За сериозен офроуд вече не знам, там нямам опит, друг в въпросът дали мотор 230 кг. без нищо по него е за такива цели...
                        А относно разбиване на лагери и т.н., ме съмнява да са сложили по-лесно разбиваеми елементи, само защото моторът заводски е с много меко окачване и да спестят малко ресурс...
                        В крайна сметка трябва да се сравнят и опитните резултати, не всичко е теория.
                        Човекът е човек, когато е на път...

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Миниума вискозитет с който трябва да се кара тази предница е поне 10W според мен. Дори с него пак леко се усеща прекаленно мека. При мен се е получило нещо средно между 10 и 15 и съм пре доволен - вози много дорбе, по завоите е стабилна и не се гмурка толкова при спиране. Не забравяйте друг изключителнов ажен фактор при тази предница - налягането на въздуха в коловете! Много хора карат без да са напомпили коловете и се чудят защо се гмурка като подводница. Има огромна разлика между това да е напомпена на 0 или на 0,5 атмосфери. По мануал я дават до 0,4. Карам съм я и на 1 атмосфера, общо взето на 0,4-0,5 е най-добре.
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Това е решението, което и аз използвах за моята Африка отпред. Пружини за прогресивно натоварване и малко по-гъсто масло. Определено бях много доволен от това решение.
                            Преди да сменя всичко, усещанията ми бяха, че мотора вози малко по-твърдо отпред, но когато минавах през големи неравности и дупки отчетливо чукаше стигайки до края на хода си. Опитах се да сложа втулки от тефлон дебели по 5 мм отгоре на стандартните пружини, за да ги "затегна", но нищо не се получи. Пак чукаше в ограничителите при голям ход, въпреки че предницата стана осезаемо по-твърда....
                            След смяната на пружините с прогресивни и ново малко по-гъсто от предписаното масло усещанията от предницата ми вече станаха съвсем други... Мотора учудващо започна да вози по-меко отпред, но никога повече не чух чукане в предните амортисьори от ограничителите им през големи дупки и неравности.
                            Става въпрос за нова Африка RD 07 модел от 98 год, която няма вентили за помпене на предните амортисьори, а само масло и пружини.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              Таман да напиша и гледам вече ВладиЧ го е казал - коловете на RD07 не се помпят.
                              На едно място прочетох, че RD07(моделите преди 96-та) се помпят, а RD07A(от 96-та до края) не се.
                              Не съм сигурен за това, но за последните наистина настройката е само пружини и масло.
                              Моята е RD07A и наскоро ми направи впечатление, че при силно наклонен мотор в завой и неравен асвалт,
                              за малко да ми направи предната гума номер и да се изтърся. Усетих, че окачването просто не беше таман в този случай,
                              но имах късмет да се размина само с малко адреналин, ха-ха.
                              Като сложа прогресивните пружини и спирачните маркучи със стоманена оплетка, ще напиша отзиви.
                              Човекът е човек, когато е на път...

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Значи , това лято като ми беше разхвърлян мотора доста се консултирах за разни неща. За металните маркучи конкретно ме посъветваха да не давам излишни пари ( и като се замислиш има логика), защото метални са нужни повече за шосето и за по- спортно каране- каквото Африката почти не прави. Когато много се спира интензивно спирачната течност се затопля много (май чак кипва ) и гуменият маркуч се разширява. Налягането вътре пада и какъвто и да е мотора , започва да не спира добре. И точно за да предпазят маркучите от раздуване правят тия метални оплетки . Исках и на ВФР-а да слагам метални маркучи(там се кара доста по- динамично и могат да се разширят гумените маркучи), но и за там ми казаха , че няма смисъл, защото пък там маркучите са къси(постоянно стигат до разни метални части от спирачната система) и метален маркуч пак не е необходим, тъй като по- къс маркуч по- трудно се раздува. Изклучвам момента да се кара на писта (там метални са нужни, дори наложителни), ама не знам Африката да е мотор за писта. За твърдостта на предницата не знам, моята е 93г. RD7 и има вентили. В момента съм на 0,7 и ми е добре(масло IGOL 10/40)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X