Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    Независимо от обема на багажа и от товара, който си качил на мотора ако караш с 90 примерно разхода няма да прехвърли 5,5-6 на сто. На мен с много багаж и втори човек и с постоянна скорост 110, на моменти и нагоре ми дава 6,4. Отзаде обаче съм с 4 зъба по-малко!
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      100-110 км/час + три куфара и допълнителен багаж, но без втори човек 5л/100км разход за RD 07 от 1999 год. Каране из България само със заден куфар 52 литрово Гиви + палатка и шалте от горе му 4,7- 4,9 л на 100 км. Това е разхода със заден венец с 40 зъба, а не с оригиналният с 45 зъба. Предният ми е стандартен с 16 зъба.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        При мен разходът варира между 5 и 6/100, в силна зависимост от начина на каране.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Макар и от не толкова дълги наблюдения и практика: до 100 без ръчкане - 5.5 л., до 120 - 6.5 л., 120 - 140 на магистрала - 7 л. и нагоре. РД 04 със стандартни пиньони, натоварен, без странични куфари.
          BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
          LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
          Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

          Коментар


          • До Букурещ на мотоизложение

            Като си взех моята RD 04 ми гореше 7(аз не съм от най-спокойните райдъри).Мислех си леле тая ламя гори повече от колата ми.Веднъж свалях въздушния филтър-беше влажен и мръсен.Изпрах го и разхода ми падна с кило.Хм казах си, ами ако пък взема да го сменя какво ли ще се случи и о чудо разхода ми падна с още едно кило.Ако взема съвсем да го махна дали ще почне и да се пълни резервоара докато карам?)))

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Откакто имам Африка (март) досега съм и навъртял 5600 км. С изненада открих, че този мотоциклет практически не харчи масло.
              Кавасакито КЛР600 си беше масларка отвсякъде. Въздушният и масления филтър смених при покупката още. Силно препоръчително е, след каране при дъжд да се отваря тапата на дренажния маркуч към филтърната кутия.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Харчи масло при продължително каране със скорост над 120, но едва ли някой кара африката си така постоянно
                Yamaha XT​M600E '98
                Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  Ами карал съм я и бързичко (за Африка ) не се налага да доливам масло за този пробег.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    Едно нещо не ми е ясно: Тоя маркуч защо е запушен? Не би трябвало да засмуква от там въздух (вода ) и да стане белята . А не ми се вярва през каквито и калища да се минава да се запуши толкова , че да не може да се отпуши лесно . Сори за тъпото питане.

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Не е добра идея да е отпушен, предвид че ще дърпа всичкия прах от пътя, особено на черно. Служи, ако евентуално влезе вода във филтърната кутия, да я източиш лесно.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                        Едно нещо не ми е ясно: Тоя маркуч защо е запушен? Не би трябвало да засмуква от там въздух (вода ) и да стане белята . А не ми се вярва през каквито и калища да се минава да се запуши толкова , че да не може да се отпуши лесно . Сори за тъпото питане.
                        За кой маркуч става дума ?
                        Per aspera ad astra.

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Става дума за дренажен маркуч, завършващ с тапа. От филтърната кутия надолу. Излиза отляво до задния амортисьор.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Дренажният е най-дебелият. Там има сноп от маркучи. Има маркуч от преливника на резервоара и от кутията на акумулатора. Дренажният с тапата е добре да се отваря поне един път в годината, за да изтече конденза от него, който се събира долу при тапата.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              Хайде да ви почерпя с малко видео :-Р

                              Калин - О88 б579I9I
                              Обичам да пътувам, не обичам да пристигам.

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Вчера и аз си повярвах , че мога да правя невъзможно за мен неща в една кариера (добре , че беше само кал) .... обаче ... винаги има обаче ...
                                Оказа се , че почвата под гумите е адски подгизнала , с глинени примеси ... и при опит за завой с 5км/ч ... предната гума блокира ... задната поднесе и ме хвърли
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06406.jpg
Прегледи:1
Размер:166.5 КБ
ID:5287442
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06408.jpg
Прегледи:1
Размер:126.5 КБ
ID:5287443

                                Деиствието се развива долу , при багера ... в калта ... до локвата

                                Обаче, докато гумите им се виждаха грайферите ... всичко беше ОК ... обаче като се наби с кал ... стана олеле малеле ... иначе сухо ли е хвърчи .. и няма спиране... много му се кефя на мотора ми
                                Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                                Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                                Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X