Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    Първоначално публикуван от dyak Преглед на мнение
    Здравейте,колеги! Някой да има размери за централна стойка (степенка) на RD03 ?
    Тръби имам всякакви ама не ми се правят експерименти и проби . Най-добре с готови размери скица или чертеж.
    Вземай си мерилките и .... идвай да мериш!!
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      Здравейте,

      искам да попитам следното:

      Моят мотор е RD03. Стават ли CDI-тата от RD04 или RD07 за моя мотор?

      Благодаря предварително.
      Honda XRV 650 Africa Twin RD 03

      every passing minute is another chance to turn it all around

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        Може ли някой колега да обясни по подробно за преправянето на фаровете от 35/35 на Н-4 как точно става.

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Ще ти обясня утре. Сега съм пил втърде много и Мими ще ме бие.
          Заниманието си струва определено. Аз, обаче вече мисля за друго нещо - единят фар ксенон, другият - халоген.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            Ще чакам,но след 18.00.Благодаря

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Аз, обаче вече мисля за друго нещо - единят фар ксенон, другият - халоген.
              А защо не и двата ксенон?

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Първоначално публикуван от снайпер Преглед на мнение
                Може ли някой колега да обясни по подробно за преправянето на фаровете от 35/35 на Н-4 как точно става.
                Порови малко назад в тази същата тема има писано. Не е толкова трудно да прелистиш няколко странци. Още повече, че и други вече дискутирани въпроси ще ти възникнат.
                Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  Прочетох цялата тема и не ми стана ясно затова питам пак,а и съм доста зле със ел.системите така че аз ще покажа какво сте написали на човека който ще го прави и така смятам да го направим.Ако някой колега от софия се занимава с тези неща нека да каже цена и да отида да ми го напраи,същото важи и за системата за автоматично мазане на веригата.

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    OK човече, виждам, че сайта на който всичко беше описано подробно и с картинки (ако си спомням правилно: http://www.xrv.org.uk/articles/headlight_conversion.php) не работи и явно за това не е станало ясно. Грешката не е при теб.

                    Ще се опитам да обясня накратко, с надеждата че въпросният сайт ще тръгне до няколко дни и ще дочетеш там. Ако не стане ще пишем и по-подробно.

                    Африките произведени за Италия са с две крушки на фаровете BA20D (35W / 35W). Тия крушки са УЖАСНО смотани! Светят като газово кандило и нищо не се вижда нощем.

                    Вариант за спасение #1
                    Продават се крушки със същия цокъл, но по-мощни (55W / 45W). ако не ти се занимава може просто да си купиш такива и да ги смениш. Оги разказваше, че след подмяната мотора свети много добре и не е имал нужда от друго решение.
                    Аз не бих предпочел и не ти препоръчвам този вариант, защото:
                    - Крушките са с малък балон и голяма мощност => има голям шанс да прегреят и да разтопят балона => да дефектират.
                    - Подобна крушка от реномиран производител е много трудно, да не кажа невъзможно да се намери на нашия пазар. Ментетата горят като пуканки.
                    - При изгаряне на такава крушка на път, няма да можеш да я намериш и подмениш или ще трябва да изгубиш много време за да намериш точно такава екзотика. H4 продават във всяка бензиностанция.

                    Вариант за спасение # 2
                    Махаш тия смотани крушки, махаш техният извратен цокъл от рефлектора и слагаш крушки H4 (55W / 45W).
                    Няма нужда да се преправя нищо, няма да се сменя рефлектора. Цокъла на H4 пасва идеално на рефлектора на фара, фокусното разстояние е точно и всичко си е на място.
                    Допълнителното усилие тук е подмяната на куплунга към крушката на фара. Най-общо казано купуваш от някоя морга два куплунга за крушки H4, режеш кабелите към старите куплунги и слагаш новите.

                    Подмяната определено си струва усилията. Преди избягвах да карам мотор нощем, защото не се виждаше добре. Сега нощните преходи са удоволствие.

                    Ако имаш желание може да се сложат допълнителни релета към фаровете, но не е задължително. Повече по въпроса с релетата ще ти обясни Scrapheap.
                    Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Благодаря за информацията,мисля да пробвам втория вариант със H-4.Когато стане готова ще пиша как е станало.

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                        А защо не и двата ксенон?
                        Защото като ти се прее... ксенона или крушката му в някоя дива част на света ще си караш с халогена и ще си в играта. Дори да изгори лесно ще намериш нов (или ако се наложи обикновена H4).
                        Защото ксенона и халогена имат пикове на излъчване в различна част на светлинният спектър и като имаш и двата източника резултатната свелина ще покрива почти целия спектър (ще е максимално близка до естествената).

                        P.S. И защото при термоядрен взрив в близост електорниката на ксенона ще сдаде багажа, а халогена ще продължи да свети (Излишно е да уточнявам, че Африката ще оцелее при взрива. То си е ясно! Нали е boumproof! Не е абсолютно сигурно дали ти ще оцелееш, но ако чуеш, че ще взривяват, лягай под мотора
                        Последно редактирано от Ilarioncho; 06-06-11, 17:41.
                        Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Колеги, да се похваля
                          В събота се върнах от Русия...мога да кажа само, че АФРИКАТА е моторът
                          1993 Kawasaki Zephyr 1100 Bobber, 2002 BMW R 1150 GS
                          1994 JEEP Grand Cherokee 4l - 7"+35/13.5x15 , 1999 Mitsubishi Galant Sport 2.5 V6, 1985 GMC VANDURA 2500 5.7 V8
                          motorhead-bar.com, О897985668

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Първоначално публикуван от onkel_tom Преглед на мнение
                            Колеги, да се похваля
                            В събота се върнах от Русия...мога да кажа само, че АФРИКАТА е моторът
                            Че, Африката е Мотора .... знаем всички тук!
                            Ама ..... разкажи, къде, как, с кого ..... с една дума: Отчет!!! .....
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              ...общо 13 дни, 6000км, маршрута беше горе-долу следния:Разлог, Букурещ, Одеса, Киев, Брянск, Калуга, Москва...и назад. Тръгнах си в четвъртък в събота следобед си бях в къщи. Скоро ще кача снимки... в друга тема.
                              1993 Kawasaki Zephyr 1100 Bobber, 2002 BMW R 1150 GS
                              1994 JEEP Grand Cherokee 4l - 7"+35/13.5x15 , 1999 Mitsubishi Galant Sport 2.5 V6, 1985 GMC VANDURA 2500 5.7 V8
                              motorhead-bar.com, О897985668

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Колеги,

                                чисто от любопитство, предизвикано от темата на Дойчинов:
                                Първоначално публикуван от S.Doychinov Преглед на мнение
                                Утре ще оправя нещата с FTP-то и ще кача повече неща.
                                Разхода и мен ме изненада силно, бях заложил 6/100
                                Когато карах разтоварен, разхода беше 5,5.
                                Разхода 7.8/100 дойде след средна скорост 100км/ч или 120-140 в 60% от времето и обемен багаж.
                                ми стана интересно какъв е разхода на АТ при експедиционни условия? Демек, мотора натоварен (не претоварен) с два куфара, топбокс и необходимата екипировка за едномесечно пътуване примерно.

                                П.П. Знам, че всички ще кажете, че зависи от терена, скоростта, качеството на бензина, за това нека да кажем по асфалт с около 90-100 км/ч.
                                Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X