Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    Спирачните маркучи стареят, раздуват се и смяната им с нови или такива с метална оплетка за мотор на тези години си е силно препотъчителна. Аз и още няколко мои познати и приятели с Африки си слогжихме именно такива с метална оплетка и разликата е очевидна. Контрола върху спирачката е по-добър. Всеки си решава сам, аз прецених, че 130 лв за освежаване на спирачната система не са чак толкова много.
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      Напоследък забелязах че стандартния шум на касетата на сединителя при работа на място е съпроводен и с леки удари и тропане. При стискане на съединителя настъпва идилия. Лошото е, че това тропане и шум вече започна да се усеща и в движение. Особено при движение с ниска скорост и обороти около 3000. Отначало само при равномерна газ, а след това и и при върната или отворена. Отворихме го с Коцето и установихме, че 3 от 6-те демферни пружини хлопат бая, но от тях няма как да тропа в движение. Причината (според мен) е игления лагер на касетата. Нанизах касетата обратно и освен луфт от уморените пружини има и луфт в игления лагер. Втулката, върху която влиза лагера е в допуск - мерихме я с микрометър, но рамия лагер, който е набит вътре в касетата хлопа върху втулката. Лагера е на NSK и е с номер RLM3530, но божа работа дали ще открия такъв....
      Ето нагледно:

      Yamaha XT​M600E '98
      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        Ето ти дистрибуторите на NSK в България:
        http://www.jp.nsk.com/app01/en/distr...arch/index.cgi
        Обади им се да провериш за този лагер, или по номера търси аналози от другите производители.
        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
        No wahalla.

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Благодаря Борисе. Утре ще погледна в онова малкото злобно магазинче в пресечката на Булаир (зад Луксора) и ако там няма ще звъня по телефоните от сайта.
          Yamaha XT​M600E '98
          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
            Напоследък забелязах...
            Тази касета не е ли занитена? Не смятах, че може да се подменя лагера.

            Има ли вариант този луфт да не е от този лагер а от плъзгащият лагер, върху който се върти самата касета. Като е загасен двигателя няма налягане на маслото и от там се получава луфта.

            Подобни мой размишления има тук: http://www.bikerz.bg/viewtopic.php?f=17&t=20780

            Тук ясно се вижда плъзгащият лагер и магистралата за маслото:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1140765.JPG
Прегледи:1
Размер:27.6 КБ
ID:5315409

            Иво
            Черпете ме, не ме щадете!
            _________________
            (\__/)o*******_
            (='.'=)*O*.--._.=.\-.
            ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Иво, лагера се избива от касетата, поне при мен. Днес се пребих да търся и никъде нямат. Не съществува. Единствения аналог като размери е с три реда игли.....
              С помощта на ivan_j открих този лагер някъде в нета, така че ако някой иска да свирка.

              В крайна сметка излезе, че може да се поръча от Хонда, само че тряба да се търси за Honda VT 700C SHADOW. Лагера е същия, просто при африката са се усетили, че може да върви комплект с касетата и да не се продава отделно. 83 лв е, доставка ....когато се наканят.
              Последно редактирано от c_chanev; 31-10-11, 16:55.
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Правилно ли разбирам, че при теб касетата лагерува на оста с иглен лагер а не на маслен клин?
                При Honda BROS 400/650, Transalp 650 лагеруването е на маслен клин, а лагер не се вижда. Възможно е да има, но е затворен вътре.

                Ако все пак лагерува на маслен клин, а този иглен лагер е за да има ротация на касетата спрямо шлиците и, заради демферирането на пружините, то това което показваш на клипчето като 2-3 милиметра движение идва от това че няма налягане на маслото и е горе-долу нормално.

                Може ли да снимаш касетата?

                Бултрако са супер точни и на мен частите ми пристигат в рамките на 1 седмица от поръчката, често дори и по-рано!

                Поздрави,
                Иво
                Черпете ме, не ме щадете!
                _________________
                (\__/)o*******_
                (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  Ами всъщност лагера се нанизва на втулката, която е на вала. Луфта е доста голям. Самата втулка не играе, а луфта е между нея и лагера. Не вярвам да оставят толкова голям луфт.
                  Оказа се, че лагера може да бъде доставен евентуално март месец Опитва се да го поръчам от европейско някъде, но навсякъде или ме режат или ми искат едни суми за доставка....
                  Чудя се дали няма да стане ако сложа аналога, който е с 3-те реда игли....
                  Дори не съм сигурен че това тропане е от лагера, но е ужасяващо, все едно съм пуснал голям камък в двигателя. Не знам дали от омекналите демферни пружини може да тропа така в движение, на място е ясно!
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    Здравей,
                    Най-накрая го видях в Haynes-а. Споменават го бегло на едно място. За съжаление не намирам в интернет информация за него... гадна работа.

                    Не вярвам да чуваш в движение тракане от демферните пружини, те и при мен са омекнали но нямам шум нито на Транса, нито на Броса. Ако е разбит, трябва да го смениш, но ми е странно да идва толкова силен шум от него в движение. При високи обороти пулсациите от двигателя намаляват и не би трябвало да изобщо да има завъртане на този лагер. Свали касетата и виж първичния вал за луфт, така с касетата може и да не се забележи. Погледни и вторичния.

                    Поздрави,
                    Иво

                    П.С. Каква роля играят демферните пружинки, които са на зъбното колело на коляновия вал? през тях се предава движение към по-тънка зъбчатка от оттам пак на касетата на съединителя, но защо???
                    Последно редактирано от markovivo; 01-11-11, 14:53.
                    Черпете ме, не ме щадете!
                    _________________
                    (\__/)o*******_
                    (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                    ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Току-що видях, че този троредовия е еднопосочен и няма да свърши работа.
                      Валовете и клатих с ръка и не мърдат. А пружинките на второто колело на първичния вал....нямам никаква представа.
                      Този луфт според мен не е нормален. При положение, че шийката е 34,997 а лагера е 35,000 няма логика да има такъв луфт.
                      Последно редактирано от c_chanev; 01-11-11, 15:53.
                      Yamaha XT​M600E '98
                      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        Чаво, не мисля че това, което описваш е от лагера на касетата или от демпферните пружини. Хлабина е нормално да има на усукване. провери дали я има в строго радиално направление. Не забравяй, че при работен режим има маслен клин.
                        Махни веригата и както си свалил съединителя, върти първичния вал, при включени различни предавки и се ослушвай за ненормални шумове или задържане.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Ами ники, луфт има и аксиален на цялата касета, и то доста голям. Иначе в движение като стисна съединителя тишината е пълна. Предполагам, че ако имаше нещо счупено в кутията щеше да се усеща и тогава, понеже тя продължава да се върти.
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Наистина гадна работа.

                            Звъннах на Kastel Export в един от магазините и въпреки, че имат информация за него, не могат да го осигурят. Чудя се дали да не звънна на Kastel директно.

                            Аналог с друга марка, FAG примерно?

                            Поздрави,
                            Иво
                            Черпете ме, не ме щадете!
                            _________________
                            (\__/)o*******_
                            (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                            ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              Лагера може да се закупи единствено от Хонда, има го като резервна част за много мотори - разни Магни, Шадоу и прочее, но го няма в наличност и никой не може да обещае кога ще бъде доставен.
                              Yamaha XT​M600E '98
                              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Поръчай си лагера от Бултрако дистрибуторите на Хонда за България. Те ще ти поискат номера на рамата и на двигателя на мотора и ще ти доставят точно за 10 работни дни оригиналният лагер. Цената обаче може и да не ти хареса.... И още нещо, не поръчвай лагери за Магна, или Шадоу, а точно за твоя мотор!
                                Аз така процедирах с моята Африка повече от три години и нямах никакви проблеми. Цената си беше висока, казвам го съвсем откровенно, в сравнение с всякакви други измислени фирми доставчици и всякакви заместители, но всичко беше оригинално на Хонда и то точно за моят мотор...
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X