Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Да честитя на дЕдо Влади ,новата машина.
    Да те заведе на мечтаните от теб места, дълго и безаварийно да се забавлявате и само здрави гуми.

    "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
    ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

    Коментар


    • #92
      262 лева ми е смяната на маслото. Това включва масло, филтър, смяна и общ преглед, естествено с ДДС-то. Вече съм на 2000 км. Монтираха ми и централната стойка. И там изхвърчаха 500 лева. Стойката и монтажа, с ДДС-то...
      И те така. Следващата смяна на маслото след 10 000 км. Някои били искали след 6000 км, но не и аз. Пълна синтетика масло от най-висок клас за смяна след 6000 км?!?! Това да не е Формула 1, или гонките на остров Ман...
      Имаше един дето на 3000 км си сменяше маслото на скъпоцената му Хонда, че двигателя му щял да се повреди иначе....
      Един път съвсем сериозно го посъветвах през 1500 км да го сменя това масло, че през 3000 км е опасно за двигателя... Не знам дали разбра, че го бъзикам...
      Последно редактирано от ВладиЧ; 17-09-24, 19:31.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #93
        И това зависи от карането - едно и също масло го сменям на 30 часа или на 10 000 километра,първото в пустинята на прахоляка и яко съединител,второто на двуцилиндров мотор при нормални обороти 4-5000

        Синтетика,че с друго не ми се занимава.

        И не казвам,че съм прав,а само какво аз правя,маслото евтинко тук,ремонтите скъпи
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #94
          Тези мотори, на които маслото се сменя на моточасове са "съвсем друга бира". При тях освен, че са с форсирани двигатели, самото количество масло, което ползват при тях е малко. За това там броячите не са на километри, а на моточасове.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Така де,баш така,някои ги карат в пустиня,други по пътя та на колко километра им се сменя маслото е според идеята на карача

            Аз синтетика на пътя сменям на 7-8000,че маслото е 55 кинта и филтъра 15,няма какво да му спестя

        • #95
          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          И те така. Следващата смяна на маслото след 10 000 км. Някои били искали след 6000 км, но не и аз. Пълна синтетика масло от най-висок клас за смяна след 6000 км?!?!
          Влади4, я сподели само какво е това масло, просто като инфо. Че и аз го сменям на 10 000км или година, година и половина. За сега съм открил само 3-4 марки, дето правят пълна синтетика, две немски и една-две американски.
          HONDA NC700X '13
          HONDA Wave 110i '13

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Френска

            Мотул 7100 или Мотул 300V

        • #96
          Маслото, което ми наляха е ECSTAR R 9000 пълна синтетика 10W40. Френско е и е точно за SUZUKI MOTOR CORPORATION. Така поне пише на тубата, която ми върнаха от 4-те литра, които купих за смяната. Остана, около 600 мл.
          На 10 000 км или една година. Така казаха за смяната, като ме питаха дали искам на 6000 км да го сменям. Казах на 10 000 км и така нагласиха, и компютъра на мотора.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            По закон нямат право да определят с какво масло да върви машината,могат да препоръчат ма не и да те задължат да го ползваш за да не ти пада гаранцията.

            Масло за Сузуки,много яко им звучи сигурно,ако му шибна Мотул за БМВ дали ще се окоти 🤪🤣🤪

            Гуми за Сузуки нямат ли,ултра кръгли и леко сиви с дръпнати краища като японски очички🤣

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Предполагам не извиват ръце заради гаранцията.
            Владич би трябвало да е питал поне какви са му задълженията по нея.
            Освен, че трябва и да ги пише накъде в дохуйментацията!

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Е то за друго няма за какво да ти вземат 250 пари


            Има си спецификации които маслото покрива и до там. На първа смяна мммммм и аз бих ги платил тия ма втората смяна съм с тубичката в раничката,филтърчето в джоба и плащам на някой оторизиран да ми смени та да ми важи гаранцията,да видим колко му струва час работа даже на оторизирания

        • #97
          И все пак Владич пробва ли трансалпа и тенерето преди да скочиш на Сузана!?
          Така от куртоазия питам,а и темата да върви...
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            😳😳😳 15 бона за 10 годишен 800GS 😳😳😳

            Почва да ми светва защо си купи НОВ мотор

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Пазара в еврогея е различен.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Знам ма след 25 години все още се изненадвам,15 бона са 2 годишен Т7 баси,на 2 резервоара

        • #98
          Имам си вече разкошна централна стойка. Широка, висока... Не престават да ме учудват тия от Сузуки, колко здраво ги правят нещата...На БМВ-то Сертаото централната стойка е от едни тръби, колкото палеца ми, които се огъваха от тежестта на мотора с течение на времето, та се наложи да ги подсилвам с винкел. На Сузукито стойката имам чувството, че ще издържи още един мотор отгоре върху тоя... Не ми трябва подемник.
          Последно редактирано от ВладиЧ; 18-09-24, 18:37.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #99
            Ти на бенвето не спомена ли, че "сгъна" пачиат крак, не централната?

            Аз също съм много доволен, че оборудвах CRF-a с такава но е рано да се каже колко довбре са я копирали и изработили чайниците.
            Монирах я вярно без никакво рязане, запаряване, чукане и разпробиване, мотора стои на нея добре празен.
            Добър старт ама почти нямам потвържение от практическо ползване.
            Дори сега в офиса си стои на пачи крак.

            Догодина ако няма непредвидени обстоятелства ще видим "работи" ли на терен
            Враг усраине

            Коментар


            • ВладиЧ
              ВладиЧ коментира
              Редактиране на коментар
              Пачият крак се откърти с цялата планка от рамата. Заварихме тая планка по-здраво... А на централната стойка и подсилих тръбите с винкел и спря да се огъва.

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Имаше нещо доста смахнато в начина по който лягаше на пачи крак това бенве.
              Ся ако си 70-80 кила вероятно няма да е проблем но определено пак добре е изкарало тези години.
              Виж за централната... Мърлява работа ми изглежда, претупана и то фабрично.
              Всъщност това дали е фабрична стойка или още от тогава толкова си могат?

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Всяка една е изчислявана УЖ да вдига целия мотор и да го въртиш около нея. На следващия модел е добра,изкърти ми се разширителя само,стойката не е мръднала все още.

          • Чаки да киризим ся. Ми ей го ве майна. Не си вадя хляба с това точно, ама сакам да рАботим с кеф. Така барЕм не ме чуват комшиите, гато напопържам конструкторите
            -Чем занимаетесь по жизни?
            -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
              ...ама сакам да рАботим с кеф...
              Това е до време.
              Инструментите обикновено се купуват според нуждите.
              Все едно да искам бетонобъркачка у двора - няма спор, че е удобна ама с нея се работи.
              А аз работа гледам ако ще със сутиен да е да не БАРАМ!!!




              Враг усраине

              Коментар


              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Ама на мен това си ми е хоби ве братчед, теб компотите ка ти чешат крастътЪ? Инструмент има и за половин сервиз...Та гледам и да си угаждам ...

            • Централна стойка,глезотии някакви,я гле’й баце тука как го е разфърлял на бензинджийницата
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Стоян Боюков-Sariones
                Стоян Боюков-Sariones коментира
                Редактиране на коментар
                Е то по тая причина навсякъде има по един дето "...ееее едно време и аз карах мотор). Ти дигаш той пръска.

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Ибасимамата - респект!
                Аз ако се наложи да го разхвърлям така ще са се запотили стъклата на поне северното полукълбо от пцувни и клетви.
                На континента докато срутя багажа само

              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                Тоя със скейта кефи : )

            • За моя ще трябва и лебедка…. Поне 12000либри…
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Няма

                2 тона е въженцето,с 4 карабинера и 3ма човека все ще го вдигнем някак си какво ще да е,зор да има само

            • Поооо добре да няма..,Имам разни познати дето им е терсене да го изправят от пачия крак та….като стана въпрос за пачото краченце горе...
              Я пусни ония линкове за афтърмаркет окачване и евтини ауспуси дето ги беше постнал у другата тема като можеш и се сетиш,че...при мен дилемата транс/сузана не е свършила....щото моят не е продаден.
              Най-добре ми е да се продаде зимъска и да заръчам като излезе новия джебел...
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Аз съм с Адриани предни вилици,комплекта си идва с всичко необходимо.
                Кюнеца ми е Лео Винс,коне не се гонят,спестява малко място е и леко по-лек от оригиналния кюнец.

            • LeoVince е нещо, което мисля да приченя на хондата.
              Цената е добра а разликата в теглото я оправдава отвсякъде!
              Не е стрийт лигъл но аз не възнамерявам да го карам на места, където това е от значение.
              Дори да се наложи - връщането на фабричен кюрец е работа за половин час!



              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20240919_015959_Brave.jpg
Прегледи:232
Размер:61.1 КБ
ID:6974151

              Жалко, че не предлагат нищо за вестром.
              А и да има не е задължително да е оправдано.
              За газа например през моята призма е напълно безсмислено!
              Враг усраине

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                За хондата легален няма но това не е проблем:

                https://www.leovince.com/en-bd/your-...-crf-300-rally

                Аз и с ДР бех така: с лек и гласовит за основно, при дълъг път или за еврогея качвах стоковият.

                За газа има повече избор:

                https://www.leovince.com/en-bg/your-bike/gas-gas/es-700

                Стрийт лигъл кюнците обаче са скъпи а при всички разликата в теглото със стоковият е незначителна - под кило.
                Изобщо не оправдава нито разхода нито разправията според мен!

                Гледал съм ги и преди, много зависи какво се гони с тези ауспуси, модела на мотора също участва във формулата.

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Аз догоних звука,че като не кога да карам и се правят,че не ме виждат поне да ме чуват,на Ямахичката съм сложил кюнец с дълбоко гърло,там на 14 коня какво да гоня,тя и без това е 130 кила с резервоара поне да боботи малко,че с това цилиндърче звучеше като вибратор

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Добре де, като ни отшият да караме само на ток с какво ще бръмчим?
                Ще туряме като едно време некакви перца да штракат по спиците ли?
                Или със звънчета на КУРмилото като на копелело ли?

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X