Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аз ауспуси няма да сменям. Отдавна съм се отказал от такива схеми. Според мен резултата не си струва парите и разправията, освен за някой карбонов Акрапович за над 2500 лева.... Но това си е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой с него.

    А сега по повод на сравненията между Сузуки 800 ДЕ, Хонда 750 Трансалп и Ямаха 700 Тенере, ето ви едно филмче с тестове и сравнения, и за трите мотора. https://www.youtube.com/watch?v=UbQvh3NAq6k
    Умни хора... Избраха Сузуки...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      То и аз нямам особено голям мерак за кюнец така, както за централната стойка например.
      Обаче възможността да разтоваря 2,5 кила от високо и то за около 1000лв определено ми допада.

      Иначе 2500лв нема да дам за седалка та какво остава за някакъв си пърделник ако ще да е изкован от меча на крал Артур

  • Две кила, отгоре, две кила надолу... За мен това не е от особено значение. Ако кача карбонов Акрапович, то няма да го направя, точно, за да свалям килограми от мотора, а за гъзария и за звук...
    Тия ауспуси Миф, Скорпион, Ароу и други подобни пищят и вият, а Акраповича буботи с един такъв нисък басов звук, та направо те присвива корема... Не напразно са толкова скъпи.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      ...а за гъзария и за звук...
      Тия ауспуси Миф, Скорпион, Ароу и други подобни пищят и вият, а Акраповича буботи с един такъв нисък басов звук, та направо те присвива корема... Не напразно са толкова скъпи.
      Еми затова хората са различни.
      Много пъти съм казвал, че аз пАре за шум не давам ако ще да са нАйдени зад трафопост0!
      Да, има по-приятен или неприятен такъв ама той изначало е страничен ефект а не цел!

      Всъщност в сайта на леовинс освен точна калкулация на теглото включително спрямо стоковото за което евала - има и звук.
      И честно казано като го пуснах за хондата не намерих голяма разлика от звукът и сега.
      Просто е малко по-рязък и незаглушен.
      Враг усраине

      Коментар


      • Лека полека променяме външният вид. Вече изглеждаме така. Централна стойка, ролбари Мотеч, куфар от Бумот 30 литров. И между другото, днес като свалих страничните кори намерих болта от кормилото, който бях загубил. Намерил едно малко джобче от вътре на корите и се скрил там...

        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • pansim
          pansim коментира
          Редактиране на коментар
          Ся...нарочно ли дразниш, нас със старите мотори

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Аз па се чудя над пътя ли го кара тоя мотор да е чест все едно сега излиза от Миркат?

      • Ентусиазирам ви, Пана... Не искате ли и вие такава красота? И на изплащане ги дават тия мотори...
        Между другото вече съм над 2000 км. На 1900 км смених първото масло. Сега след 10 000 км. Или след 8 000 км следващата смяна, та да го наглася и по-нататък да го сменям на кръгъл километраж маслото.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Аз така уж на кръгъл километраж щях да сменям,тръгнахме мааааалко да се разходим и малкото почна да прехвърля километража та ми взеха 120 кинта за масло вместо нормалните 65,че се наложи да платя и 80 кинта за труд / 100 ми искаха / вместо да си го сменя сам за 20 Мин.

          На финала вместо 80 кинта с филтъра ми стъпи на 240 та парен каша духа,сменям преди разходка па ако ще на половина ново масло да точа
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • ВладиЧ
            ВладиЧ коментира
            Редактиране на коментар
            Чакай, защо ще ти вземат повече пари, за това, че си прехвърлил километража за смяна? Нали пак същото количество масло сипваш, а не повече?
            Аз един път се бях заблял на БМВ-то, на което също сменях през 10 000 км маслото и като погледнах бях минал 15 000 км. Смених го веднага. Нямаше никакви проблеми с маслото и с двигателя. После внимавах.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Ми щото вероятно е платил на некой сервиз на път да звърши тая работа а и там, както и тук цената за тая "ослуга" е тесла.
            Даже подозирам, че там не е даже тесла а си е брадва!

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            100 кинт труда на час,ако му се появиш с дисагите може и 150 да е,за масло като те оскубят в местното магазинче и си готов с тройна цена на смяната,бахти маслото,с Джак Даниелс ще го карам и пиян ще ходя

        • А не

          Просто взимат пари за смяна,а иначе си го сменям аз

          Нямаха Мотул 7100 с каквото карам,но пък имаха MOTUL 300V,вместо 65 кинта за 4 литра ми взеха едни 120 кинта за 4 литра та хвърлих почти литър ново масло в тубата,на финала като теглиш калема и тройно на парите без да пипам аз / което е плюс / ма за тия пари да си го бях пипнал преди тръгване
          Последно редактирано от BENZBOSS; 19-09-24, 23:18.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • ВладиЧ
            ВладиЧ коментира
            Редактиране на коментар
            Тука Мотул не сипваме, че много ментета има на тоя Мотул. Аз карах със Силколайн сума ти години, а сега френското на Сузуки. Но мога пак да мина на Силколайн, но няма да е 10W40, а най-вероятно 10W50.

          • mutragen
            mutragen коментира
            Редактиране на коментар
            Аз съм ужасно доволен от маслата на Ravenol, почнах от 2-3 години да карам и колата и моторите с тяхната пълна синтетика на ПАО база. И със сигурност ще продължа! И от Мотул 7100 съм също много доволен, от другите им серии не особено, но стават.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Тука всичко живо кара Мотул и то при наличието на какви ли не оригинални масла - Максима,Мобил,АмсОйл,Моторекс…….както казах по закон не могат да те задължат да сипваш тяхното си масло,сипваш му Сузуки и ти свалят 5 кожи от гърба защото си е тяхно масло,могат и взимат,ако му шубна Мотул ‘е върви и ше пее.

            Току що сменихме масла с брата,той Мотул 7100 15/50,а аз поне много знам го карам моя с 10/50,а да видим дали ще извадят по 150 000 мили

            А и клапани да съм му проверил на 20 000 мили……….проверих ги,пих една бира и се заслушах в мотора,ми не трака,идеални са ако да е на почти 30 вече,на 40 пак една бира и ако не трака на 50 ще го отваряме,да не се е раждал мотор

        • Аз си "пиша" тези неща с програмчЕ в тамагочито за да са на едно място.
          При мен са много и без такъв помощник няма начин да им знам нуждите пък и не искам да помня глупости.
          Софтуера който ползвам може да не е най-добър точно в подсещането ама аз го харесвам донякъде че не е прекалено досаден.
          Хемородската му версия се нарича aCar а плод-зеленчуковият порт е Fuelly като и двете синхронизират към едно място данните онлайн.

          Миналата година например на една бензиностанция на майната си забелязах в него, че нямам нито ГО, нито ГТП освен бензина.
          Само това последното не го разбрах от софтуера
          За маслото и други планирани операции само и единствено от там се ориентирам иначе е загубена кауза.
          Платено е - на година по десетина лева мисля но по-добре тях отколкото да плащам на органа за подсещане.

          По навик в него си траквам и горивото, което е бая излишно ама навици от едно време - свикнал съм!
          Враг усраине

          Коментар


          • https://youtu.be/ODencqydoF4?si=BhCOmHGoXgwazI_W

            Малко е дълго и доста на английски,но едни са се пуснали на Баха с такова леко преправено,карача нещо ме съмнява - не знае как се кара мус,не му идва на акъла да срита реле и изгори съединителя / който АЗ ако съм ще сменям преди дълъг етап / а иначе Сузукито доста прилично се държи като гледам.

            Е рекламно е,не видях първия с какво е ма това щом мина от там без особени проблеми си е мотор който става.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Нови, нови, посъбраха доста впечатления и това поколение машини. Ето това момче също споделя доста обстойно опита си, това едно от видеата му за модела:

              https://youtu.be/nBFaEGRfkpo?si=VUb9UaEoOfiwFv4N
              Настане вечер — месец изгрее,
              звезди обсипят сводът небесен;
              гора зашуми, вятър повее, —
              Балканът пее хайдушка песен!

              Коментар


              • Като му сложи Баркбъстърс и бронята под мотора,големия джам и пак ще го прегледам какво мисли. Изненадан съм,че смята разхода на гориво за много добър,толкова харчат десетина годишни мотори от това поколение,не харчи много,но не е фантастично,а просто нормален си разход
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Май не са сменили окачването на тоя мотор. То и без това позволява всякакви настройки. Олекотили са мотора. Махнали са разни пластмаси, калници и защити. Ауспух Йошимура са му сложили. Междо другото звука му е невероятен! Даже гледам, че отзад не са сменили оригиналният венец. Но са сложили по-тясна гума отзад. Не е 150, а като гледам май е 130 задната гума. Още не съм изгледал цялото филмче, че е близо час.
                  Моят разход е, около 4/100. От 3,9 до към 4,2/100, зависи как го юркам. Ама аз не съм от много нервните и бързи карачи. Тия тука на състезанието ще го ръбят яко тоя мотор и със сигурност ще го качат над 5/100 разхода.
                  Сега видях, че са сменили кормилото. Сложили са доста високи рейзъри (повдигачи) и по тясно кормило.
                  Междо другото и аз сложих повдигачи. Тези, които поръчах от Мотеч. Паснаха без грешка, а не, като китайските. Сега кормилото ми е малко по-високо и малко по-назад към мен. Много по-добре е за мен.
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 23-09-24, 10:08.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • По принцип аз също не бих отказал леко повдигане на газковата КУРмилачка.
                    Леко ми е дискомфортно като карам изправен основно при наклон на изкачване.
                    Обаче е толкова леко та мисля да си спестя този експеримент.

                    При хондата отдавна съм го направил но директно с по-високо и алуминиево кормило.
                    Там стана супер обаче при всяка такава модификация има риск дали ще стане по-добре или напротив.
                    Към онези регулируемите съм с положителна нагласа ма цените са грозни и по-скоро пак няма да го бъде.

                    Враг усраине

                    Коментар


                    • ВладиЧ
                      ВладиЧ коментира
                      Редактиране на коментар
                      На Мотеч са точно 98 лева повдигачите. Мотобума си поема доставката и изпращането по куриер, така че цената е точно 98 лева. Те си идват с болтовете и даже с гумените капачки за болтовете отгоре. Комплект. Имат за кормило 22 мм, а моето е 28 мм.

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      НЗ, на мен са ми на един чеп разстояние и минавам след работа при тях.
                      Даже наскоро се преебах и минах през Младост за да разбера, че са приключили магазина там.
                      Вече има само един мототряс на Любляна - за добро или лошо!

                      Иначе тия чикярщини 28мм в основата и 22 в края не съм сигурен откога се пръкнаха.
                      Дори на велосипеди ги правят така - с 2 диаметъра.
                      На газката фабрично си е така.
                      Имаше някаква идея защо.
                      Мода основно!

                  • Така е по-здраво кормилото. В краищата 22 мм за ръчките, бутоните, огледалата и там всичко останало, което е стандартно, а в средата 28 мм между коловете, за да е по-здраво.
                    По-рано всичките кормила бяха от тръба 22 мм, а после допълнително им слагаха една напречна пръчка отгоре, за да ги подсилят. Сега ги правят с два диаметъра и без пръчка.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • Едва ли сега откриха топлата вода - тая "технология" не е някаква ракетна нАука.
                      И не е имало пречка да се произвежда в последните барем 30 години.
                      Не че нещо ама прикачането на допълнителни неща точно в прехода между двата диаметъра е малко комплицирано.
                      Както и да е - не е някаква фундаментална драма.
                      Просто това AC/DC предпочитам да го няма.
                      Хондата си е на 22мм от начало до край.
                      Чоперията беше на 25мм/1 цол.
                      Не ме кефят такива модернистични дрисни но не това дърпа каруцата!
                      Враг усраине

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X