Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61

    Вече сме с куфар...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Ще слагаш ли нещо отстрани?
      Там евентуално аз бих гледал само за меки, не алумин и не пластмаса.

  • #62
    Чанти от страни, ама трябва да събера пари. И без друго не е спешно. За сега съм поръчал само ролбари от Мотеч, разширител на пачият крак и централна стойка. Чантите ще почакат.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #63
      Имам някакъв талон за отстъпка на Криега - раздаваха ги на Сърница.
      Ако ти върши работа ти го подарявам.
      Ама с отстъпка или все са много скъпи.
      Да си призная не ги харесвам особено пък и нямам нужда от още чанти.
      Враг усраине

      Коментар


      • ВладиЧ
        ВладиЧ коментира
        Редактиране на коментар
        Мислех да взимам чанти от Бумот с цялото окачване по мотора. Ако взема Криега как ще ги закача на мотора?
        И да. Скъпи са. Двете чанти на Бумот с цялото окачване по мотора са 1250 лева. Даже се заключват към мотора чантите.Говоря точно за Сузуки 800 ДЕ, а не по принцип. Видях ги на тестовото Сузуки в Миркат.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 06-09-24, 07:05.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Честно казано не към запознат в детайли нито с едното нито с другото.
        Знам, че Криега имат една база, която с неколко различни комплектации се закрепва върху различни марки/модели без нужда от допълнителна рамка и железа.
        На ремъци се държи всичко върху мотора.
        Върху базата после поставаш пак техни чанти с различен обем според нуждите.

        И тук или в тубата може да се разгледа:

        https://kriega.com/os-base-rackless

        Бумот монтират метална рамка върху която закрепват чантите.
        И аз съм така но не с техни неща.

        И двата подхода имат своите +/- и е въпрос на избор спрямо ползването.
        Първото е леко и по-надеждно при търкаляне на мотора.

        Аз тогава се интересуван от обща халтура за базата на криега, те пък ми дадоха ваучер.
        Мислех в последствие тяхна раничка да си купя ама май и няма да го бъде.
        А тоя ваучер има срок на годност та затова го “пробутвам” - да не иде дзян

    • #64
      Моята 68 литрова мека беше около 300 долара тук с намалението преди няколко дни,нищо не ти трябва за да се закрепи зад теб на седалката,евентуално предпазител на ауспуха ма си идва с него

      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #65
        Ето това са чантите на тестовият мотор в Миркат. Точно на тях съм хвърлил око. Разгледайте всичките снимки. Нищо няма хванато за седалката и няма никакви ленти през нея. Освен това на противоположната страна на мотора срещу ауспуха има допълнителна кутия за инструменти...
        https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/361.html
        Ролбаите тука са оригиналните на Сузуки, които не ми харесват. Като асмалък са. Аз съм поръчал вече Мотеч ролбари, а отзад съм с куфар, а не с мека чанта.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Е така де, това е "едната система" - тръбна рамка и странично на нея се туря мека чанта или някакъв твърд куфар, като твоите на бенвету.
          Криега и това за което дума Боса е "другата" - няма никакви рамки, чантите се овисват кату дисаги баш върху самият мотор
          И се опъват само с ленти да не се лашкат като на пръча мъдята
          Не те агитирам, още повече, че и за харесвам повече твърда рамка а не това:



          Всеки избира к'вото намира за по-добро.
          Това дето си показал е супер само дето е скъпо и тежко - това са му минусите.
          А и аз не харесвам тая фирма, имам си съображения и съм го казвал не веднъж ама това са мои шипоци

      • #66
        Честито , да те заведе на всички места които си пожелаеш . Новото си е ново , а чантите са добър избор . При мен последните ми чанти също бяха меки , но много масивна изработка и си тежаха по почти 5 кг. едната . Вече съм решил да минавам на съвсем лек багаж , едно водоустойчиво руло на седалката и това е . Ама това за следващия сезон . Поздрави .

        Коментар


        • #67
          Аз пък реших да се връщам обратно към багаж на гърба.
          Сега се сетих защо имам ваучер за Криега и изобщо по каква причина съм заглеждал по това въпреки, че никога не съм го харесвал.
          Виждах нещо такова върху газ-а в началото на годината заради ниското тегло но в последствие ми мина и "еволюирах" към абсолютен минимализъм,
          Не искам нищо да стърчи и да виси., каквото трябва - на гърба и в джобовете

          ВладиЧ - навъртя ли водомера за обслужване?
          Да споделиш колко време / колко паре.

          Аз за консвервата съм приятно изненадан и от двете.
          Сервиза уш е един за консерви и мотори ма знае ли човек.
          Забелязал съм някакво подчертано разделение межди двете там.
          Вероятно е нормално - знам ли.
          Враг усраине

          Коментар


          • #68
            Още миналата седмица навъртях 1000 км. Но ме записаха чак за 17-ти. Казах им, че няма да чакам до тогава без да си карам мотора, така че най-вероятно първата смяна на масло ще е на 2000 км. Към 230 лева ще е всичко. Май повече няма да сменям маслото в официални сервизи освен първият път. Изобщо не ми пука за печатите им. Защото 3 литра масло и един филтър не струват 230 лева.
            А колкото за чантите. До скоро карах само с куфари. За дълъг и далечен път 5 кила отгоре, или отдолу, изобщо не са чак толкова важни и от значение, но... Като гледам, какви глупости се носят на дълъг път, там масички, столове, триноги за фотоапарат, примуси, тенджери, тигани, кафеварки, огромни палатки, камара резервни части и детайли и какво ли още не, да ми разказвате, че меките чанти с разни ремъци били по-леки от тези с рамки направо ми става смешно.
            По-добре да се редуцира багажа и да се изхвърли всичко ненужно, вместо да мериш, коя чанта празна е по-лека...
            Аз съм се научил да редуцирам багажа си още, когато катерех по скалите и планините, а там всеки грам беше от значение. И не го носеше мотора, а аз го мъкнех на гръб.
            Последно редактирано от ВладиЧ; 08-09-24, 05:59.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #69
              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              ...Защото 4 литра масло и един филтър не струват 230 лева...
              4 литра?!?
              Че на мен консервата ми събира толкова за 1200 цици?!?
              WTF?!?

              За 4 литра цената е ОК ама за чий хуй този чеп иска 3 литра и половина?!?
              После мерцовете били бидони - че то хаябусата носи същото количество олио?!?

              Враг усраине

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Последно редактирано от ВладиЧ; 08-09-24, 06:03.

            • #70
              Аз с 1.8литра пак съм с 4литра та...каквото такова...не е грешно да има повечко масълце...тия с малкото по ме притесняват...а и без това е най-евтиното нещо в тоя мотор.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #71
                Някакви такива безумици съм ги пуснал в нужника вече.
                Мерца събираше 8 литри и нормално още толкова между смените.
                Да му пикам на вървенето

                Ето това е за газката:

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:gas_mnt.png Прегледи:0 Размер:117.4 КБ ID:6973176

                За хондата е пак подобно но само с 1 филтър,
                300 вместо 700 цици.

                За мен повече от 2 литра олио е като да сипеш кенче бира в къртичина

                П.С: За 35лв нема нито да чуча под тъпото жеклязо нито да издирвам оферта за ольо.
                Още повече, че уговорката е за няколко дена напред и да кажем 30 минути чеканйе!
                Аз повече време в зяпане горя около траялките наоколо докато сменят ольото!

                Последно редактирано от Esper; 07-09-24, 21:12.
                Враг усраине

                Коментар


                • #72
                  Така погледнато един цилиндър 700 кубика = 1.8литра масло.
                  Аз имам 2 цилиндъра по 900 кубика всеки = 4литра масло.
                  Значи сметката е вярна...
                  Майтапа и спама на страна ама мерцедеса вярно с 2.2 дизелов мотор ми събира 6.4литра...та...абе това да му е кусура....
                  Владич като дойде време...отчети се да видим как е с обслужването.
                  Аз не бих пропускал тия работи,че ако клекне и не си минавал в официалният сервиз ще видиш от трите средния,ако се наложат ремонти.
                  Ама ти си знаеш де...
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тогава ВладиЧ-а ке си купи подемник за мотор, и ке си го прай сам :-)

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    То при карането на Владича и лакомията на тоя чеп ще му трябва не само подемник а и солиден варел за отработено ольо!

                    4 литри… Цуцуки са баси троловете!
                    Ма не е изненада.
                    Ня дъгел0 пешеше 2.3 литри капацитет.
                    Обаче всичко над 2 литра беше като помощ за усрайната…
                    Като да напълниш /dev/null

                • #73
                  Я пак на чантите

                  Добрата мека чанта не и трябват железа за закрепяне,не тежи,не се троши при падане,не ти троши крака като падне върху тебе,струва 3 пъти по-малко от куфара и се мести от мотор на мотор много лесно,седи си на мястото на пасажера,ако си я закрепил яко си вдигаш мотора с нея,поправката е майтап - лепенки за гуми или Тиксо в краен случай,става с парче от ТИРаджийско покривало на ремаркето.

                  Аз имам малки за КТМа,имам и най-големия размер,среден не съм купувал,че като ми трябва среден просто навивам повечко големия и става средна хубост.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Пламен Атанасов
                    Пламен Атанасов коментира
                    Редактиране на коментар
                    Зависи , в немско за бмв -то меките чанти си струваха колкото комплект алуминиеви куфари . Тежаха си пак толкова , но наистина са много добре изработени . Говоря за оригинално брандираните за БМВ , изработват ги моско-мото. Иначе има и много по леки , на други производители и варианти за закрепване. Вече съм решил за такива глупости пари да не хвърлям . Едно евтино водоустойчиво руло за минимално количество багаж , и малка раница на гърба за по ценните неща ми е напълно достатъчно.

                • #74

                  Три литра ми е маслото на Сузукито. Объркал съм в бързината. Виж за цената на смяната в Миркат не съм объркал...
                  Мотори с 1-1,5 литра масло искат много честа смяна на маслото. Обикновенно мотокроса е така и са на моточасове, а не на километри.

                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #75
                    3 и малко ми е на GSчето,800 цици - 7-8000 до смяна
                    1.25 грубо на КТМа с 450 цици - 20-25 часа
                    1.2 На TW трактора с 200 цицки - 6-7000 до смяна

                    Хубавото е,че всичко върви с 10W50
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X