Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сузуки V-strom 800 DE.
Свий
X
-
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 3 likes
-
Чанти от страни, ама трябва да събера пари. И без друго не е спешно. За сега съм поръчал само ролбари от Мотеч, разширител на пачият крак и централна стойка. Чантите ще почакат.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Имам някакъв талон за отстъпка на Криега - раздаваха ги на Сърница.
Ако ти върши работа ти го подарявам.
Ама с отстъпка или все са много скъпи.
Да си призная не ги харесвам особено пък и нямам нужда от още чанти.
Враг усраине
Коментар
-
Мислех да взимам чанти от Бумот с цялото окачване по мотора. Ако взема Криега как ще ги закача на мотора?
И да. Скъпи са. Двете чанти на Бумот с цялото окачване по мотора са 1250 лева. Даже се заключват към мотора чантите.Говоря точно за Сузуки 800 ДЕ, а не по принцип. Видях ги на тестовото Сузуки в Миркат.Последно редактирано от ВладиЧ; 06-09-24, 07:05.
-
Честно казано не към запознат в детайли нито с едното нито с другото.
Знам, че Криега имат една база, която с неколко различни комплектации се закрепва върху различни марки/модели без нужда от допълнителна рамка и железа.
На ремъци се държи всичко върху мотора.
Върху базата после поставаш пак техни чанти с различен обем според нуждите.
И тук или в тубата може да се разгледа:
https://kriega.com/os-base-rackless
Бумот монтират метална рамка върху която закрепват чантите.
И аз съм така но не с техни неща.
И двата подхода имат своите +/- и е въпрос на избор спрямо ползването.
Първото е леко и по-надеждно при търкаляне на мотора.
Аз тогава се интересуван от обща халтура за базата на криега, те пък ми дадоха ваучер.
Мислех в последствие тяхна раничка да си купя ама май и няма да го бъде.
А тоя ваучер има срок на годност та затова го “пробутвам” - да не иде дзян
-
-
Моята 68 литрова мека беше около 300 долара тук с намалението преди няколко дни,нищо не ти трябва за да се закрепи зад теб на седалката,евентуално предпазител на ауспуха ма си идва с него
TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Ето това са чантите на тестовият мотор в Миркат. Точно на тях съм хвърлил око. Разгледайте всичките снимки. Нищо няма хванато за седалката и няма никакви ленти през нея. Освен това на противоположната страна на мотора срещу ауспуха има допълнителна кутия за инструменти...
https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/361.html
Ролбаите тука са оригиналните на Сузуки, които не ми харесват. Като асмалък са.Аз съм поръчал вече Мотеч ролбари, а отзад съм с куфар, а не с мека чанта.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Е така де, това е "едната система" - тръбна рамка и странично на нея се туря мека чанта или някакъв твърд куфар, като твоите на бенвету.
Криега и това за което дума Боса е "другата" - няма никакви рамки, чантите се овисват кату дисаги баш върху самият мотор
И се опъват само с ленти да не се лашкат като на пръча мъдята
Не те агитирам, още повече, че и за харесвам повече твърда рамка а не това:
Всеки избира к'вото намира за по-добро.
Това дето си показал е супер само дето е скъпо и тежко - това са му минусите.
А и аз не харесвам тая фирма, имам си съображения и съм го казвал не веднъж ама това са мои шипоци
-
-
Честито , да те заведе на всички места които си пожелаеш . Новото си е ново , а чантите са добър избор . При мен последните ми чанти също бяха меки , но много масивна изработка и си тежаха по почти 5 кг. едната . Вече съм решил да минавам на съвсем лек багаж , едно водоустойчиво руло на седалката и това е . Ама това за следващия сезон . Поздрави .
Коментар
-
Аз пък реших да се връщам обратно към багаж на гърба.
Сега се сетих защо имам ваучер за Криега и изобщо по каква причина съм заглеждал по това въпреки, че никога не съм го харесвал.
Виждах нещо такова върху газ-а в началото на годината заради ниското тегло но в последствие ми мина и "еволюирах" към абсолютен минимализъм,
Не искам нищо да стърчи и да виси., каквото трябва - на гърба и в джобовете
ВладиЧ - навъртя ли водомера за обслужване?
Да споделиш колко време / колко паре.
Аз за консвервата съм приятно изненадан и от двете.
Сервиза уш е един за консерви и мотори ма знае ли човек.
Забелязал съм някакво подчертано разделение межди двете там.
Вероятно е нормално - знам ли.
Враг усраине
Коментар
-
Още миналата седмица навъртях 1000 км. Но ме записаха чак за 17-ти. Казах им, че няма да чакам до тогава без да си карам мотора, така че най-вероятно първата смяна на масло ще е на 2000 км.Към 230 лева ще е всичко. Май повече няма да сменям маслото в официални сервизи освен първият път. Изобщо не ми пука за печатите им.
Защото 3 литра масло и един филтър не струват 230 лева.
А колкото за чантите. До скоро карах само с куфари. За дълъг и далечен път 5 кила отгоре, или отдолу, изобщо не са чак толкова важни и от значение, но... Като гледам, какви глупости се носят на дълъг път, там масички, столове, триноги за фотоапарат, примуси, тенджери, тигани, кафеварки, огромни палатки, камара резервни части и детайли и какво ли още не, да ми разказвате, че меките чанти с разни ремъци били по-леки от тези с рамки направо ми става смешно.
По-добре да се редуцира багажа и да се изхвърли всичко ненужно, вместо да мериш, коя чанта празна е по-лека...
Аз съм се научил да редуцирам багажа си още, когато катерех по скалите и планините, а там всеки грам беше от значение. И не го носеше мотора, а аз го мъкнех на гръб.Последно редактирано от ВладиЧ; 08-09-24, 05:59.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение...Защото 4 литра масло и един филтър не струват 230 лева...
Че на мен консервата ми събира толкова за 1200 цици?!?
WTF?!?
За 4 литра цената е ОК ама за чий хуй този чеп иска 3 литра и половина?!?
После мерцовете били бидони - че то хаябусата носи същото количество олио?!?
Враг усраине
Коментар
-
Някакви такива безумици съм ги пуснал в нужника вече.
Мерца събираше 8 литри и нормално още толкова между смените.
Да му пикам на вървенето
Ето това е за газката:
За хондата е пак подобно но само с 1 филтър,
300 вместо 700 цици.
За мен повече от 2 литра олио е като да сипеш кенче бира в къртичина
П.С: За 35лв нема нито да чуча под тъпото жеклязо нито да издирвам оферта за ольо.
Още повече, че уговорката е за няколко дена напред и да кажем 30 минути чеканйе!
Аз повече време в зяпане горя около траялките наоколо докато сменят ольото!
Последно редактирано от Esper; 07-09-24, 21:12.Враг усраине
Коментар
-
Така погледнато един цилиндър 700 кубика = 1.8литра масло.
Аз имам 2 цилиндъра по 900 кубика всеки = 4литра масло.
Значи сметката е вярна...
Майтапа и спама на страна ама мерцедеса вярно с 2.2 дизелов мотор ми събира 6.4литра...та...абе това да му е кусура....
Владич като дойде време...отчети се да видим как е с обслужването.
Аз не бих пропускал тия работи,че ако клекне и не си минавал в официалният сервиз ще видиш от трите средния,ако се наложат ремонти.
Ама ти си знаеш де...Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Тогава ВладиЧ-а ке си купи подемник за мотор, и ке си го прай сам :-)
-
То при карането на Владича и лакомията на тоя чеп ще му трябва не само подемник а и солиден варел за отработено ольо!
4 литри… Цуцуки са баси троловете!
Ма не е изненада.
Ня дъгел0 пешеше 2.3 литри капацитет.
Обаче всичко над 2 литра беше като помощ за усрайната…
Като да напълниш /dev/null
-
-
Я пак на чантите
Добрата мека чанта не и трябват железа за закрепяне,не тежи,не се троши при падане,не ти троши крака като падне върху тебе,струва 3 пъти по-малко от куфара и се мести от мотор на мотор много лесно,седи си на мястото на пасажера,ако си я закрепил яко си вдигаш мотора с нея,поправката е майтап - лепенки за гуми или Тиксо в краен случай,става с парче от ТИРаджийско покривало на ремаркето.
Аз имам малки за КТМа,имам и най-големия размер,среден не съм купувал,че като ми трябва среден просто навивам повечко големия и става средна хубост.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Зависи , в немско за бмв -то меките чанти си струваха колкото комплект алуминиеви куфари . Тежаха си пак толкова , но наистина са много добре изработени . Говоря за оригинално брандираните за БМВ , изработват ги моско-мото. Иначе има и много по леки , на други производители и варианти за закрепване. Вече съм решил за такива глупости пари да не хвърлям . Едно евтино водоустойчиво руло за минимално количество багаж , и малка раница на гърба за по ценните неща ми е напълно достатъчно.
-
-
Три литра ми е маслото на Сузукито. Объркал съм в бързината. Виж за цената на смяната в Миркат не съм объркал...
Мотори с 1-1,5 литра масло искат много честа смяна на маслото. Обикновенно мотокроса е така и са на моточасове, а не на километри.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
3 и малко ми е на GSчето,800 цици - 7-8000 до смяна
1.25 грубо на КТМа с 450 цици - 20-25 часа
1.2 На TW трактора с 200 цицки - 6-7000 до смяна
Хубавото е,че всичко върви с 10W50TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар