Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Готин е. Сузуки В-Стром 650 ХТ. Но той е с V - двигател, а каплите са му 19х17. Аз предпочитам моя макар, че е малко по-тежък. Но пък каплите са ми 21х17, а хода на амортисьорите и предни и заден, а също, и клирънса са ми по 22 см.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Вистрома все още не е точно моят мотор иначе винаги съм казвал, че ако стане и все още има ще бъде точно 650 или 1000 но не и 800.
      А пък реално аз в момента имам нужда от още един - какъв да е точно колкото някой тумор.
      Но това не пречи офертата на Миркат да е впечатляваща.

      Между другото били на ново място - скоро трябва да им карам консервата на мантананце.
      Не знам къде е новото място ма няма начин да е по-зачукано от предното.
      Всъщност не се знае като се има предвид къде са Бултрако - винаги може да е по-зле
      Последно редактирано от Esper; 13-02-25, 17:03.
      Враг усраине

      Коментар


      • ВладиЧ
        ВладиЧ коментира
        Редактиране на коментар
        Не съм ходил на новото им място в София, но било близо до старото.
        Иначе ми харесва КТМ-а 790. Като данни по-добър от Сузукито 800 ДЕ.
        КТМ-а е 203 кила с пълен резервоар от 20 литра и 95 коня, а аз съм 230 кила с пълен резервоар от 20 литра и 83
        коня...Има разлика нали? Но пък аз съм Корпорация Сузуки и произведено в Япония, а КТМ-а е произведен в Индия и нещо го чакат да фалира... Между другото сега новият КТМ 390 е върхът на сладоледа, но...Той е 44 коня, 165 кила пълен зареден. https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...re-r-2025.html
        Последно редактирано от ВладиЧ; 13-02-25, 18:34.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        KTM никога ме съм харесвал а към момента още по-малко.
        Много никой трябва да немаш у главата, че да купиш текову баш сега.
        Те фалираха, ако нещо се чака е чайниците да ги избавят от собствената им глупост.
        Ако е връх на сладолед то го виждам да е от онзи едновремешният - фруктов у фафлена фунийка.

        Като одя до Миркат тия дена ще видя къде са.
        И ще питам за модерният дъргел, ама по-добре изобщо да не идва че да не ми докарва напини да мисля.

    • Понеже сте "софиянци" да ви открехна,че са на ботевградско шосе от към летището.
      Ако идваш от центъра в посока излизане от София след отбивката за летището/циганската махала.
      На самият булевард.
      Разделили са ги мотори в един шоурум,колите в съседния.
      И те така.
      А по темата със сузукитата...Аз мога да си призная понеже признат грях...половин...
      Преди да взема ямахата отидох с идеята от същото място да взема В-сторм 650ХТ...
      Мислех,смятах...офертата беше добра към онзи момент.Много по-добра от тази за ямахата.
      Пак мотор на под година и 5000км.
      Отидох...седнах...и станах....
      Това е мотор за ниски хора.Да почнем от там.
      С дългите крайници ъпсурд като позиция на седене без много промени.
      Евтино окачване без реглажи...Стар като електроника...
      Въобще...чудесен бюджетен мотор...към днешна дата без претенции към това да става за офроуд.
      Или поне аз не ги виждам тия претенции.
      Еми...не е моето.
      Прецених,че и сузи 800ДЕ не е моето заради една вибрация дето ме дразнеше...за радост при ямашко липсва.
      Та така...
      Казах си...
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        То па като газката беше със скъпо и регилируемо окачване направо му стопих резбите от въртене.
        И къде е сега целата газка?

        Всъщност уместен въпрос - треве да са обадя и да видим тая работа.
        Че каляската отдавна стана на тиква е ясно

    • Аз не смятам,че трябва да го стопиш от въртене,но смятам,че е нужно да можеш да си го нагласиш как на теб ти е удобно.
      А като няма как да го гласиш...караш както е ...което нали някак...няма да комфортно.
      За газковеца ти ще кажеш.
      Пари ли ще дават?Дупе ли?...все нещо ще трябва да дадат предполагам...
      Зависи как си ги напънал.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Да беше зиман со дупе - да го дам за дупе.
        Ма не е, со паре беше и чекам паре.
        Ако до края на февруари не се задействат да откачат от тях отивам и си го прибирам.
        Искаха да имат имидж на готини, аз пък им казах, че не си искам парите е са, райт мяу!
        Обаче това беше към Октомври 2024.
        От тогава няколко пъти сме на пинг.
        И така.

        Окачването изобщо не съм го докосвал.
        Дори когато мотора се случваше да е в мен по някаква случайност.
        Щях като мислех да слизам от Балкана към Априлци но така и не стигнах до там.
        Владич съм почти сигурен, че също не е въртял кранчета.
        По тия джаджи си падате т’ва младешта, нас ни боли шмайзера най често за тия цъкалки

        Враг усраине

        Коментар


        • За да съм точен и аз не съм въртял още нищо...ама толкова съм и карал тоя мотор.
          Няма и 500км.
          Ама като почна обещавам да врътна...е така да знам защо съм го взел с такова окачване.
          По принцип ми се ще леко да го омекотя отзад за допълнителен комфорт на кръста...ама да почна да му насмогвам с километрите.
          А тия от газките не знам какво ги бавиш...
          Както каза пари са давани...съответно да си ги дават...евал съм ги...не са ти го подарили тоя мотор.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Нищо не съм въртял и барал по окачването. Аз даже и часовника на таблото не съм сверил по зимното време. Още си е по лятното време, щото не знам как да го сверя. Не съм фен на електрониките и на много бъзикане по таблото на мотора. Единственото, което барам по таблото е да го наглася на гравел тракшъна и да изключа АБС-а, когато излизам по черно. То става лесно с две копчета. Свалил съм разни упътвания и мануали от нета за този мотор, но още не съм ги чел, и проучвал... Само здраво го карам. Вече съм на близо 9000 км. Мотора е невероятен! Свалил съм задните степенки, за да го олекотя и за да не возя никой с мен.
            Бях свалил акумулатора на БМВ-то. Заредих го и го качих на мотора. Покарах БМВ-то го малко там 30-40 километра и за пореден път се убедих, че Сузукито е по-добро по много показатели, и не съм сгрешил в избора си.
            Миналата седмица, както си карах из полите на Родопите и изведнъж на таблото ми светна снежинка и предупреждение, че времето е много студено за каране... Брех, мамицата му. От над 40 години карам мотори и за първи път ми се случва моторът да ме предупреждава, че е студено за каране?!?!? Оказа се, че под +2 градуса вади снежинка на таблото и предупреждение. То, че беше студено, беше. Още три пъти след това вади снежинката. Той си има датчик мотора и на таблото си отчита външната температура. И е много точен тоя датчик. Не знам къде е сложен, но колкото кажат по телевизията, че ще бъде температурата в този ден на различни места и толкова показва датчикът. А падне ли под +2 градуса, вади снежинка и предупреждава. Те това е корпорация Сузуки...
            Последно редактирано от ВладиЧ; 14-02-25, 09:17.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Часовник и аз рядко обгрижвам.
              Само ако се получи отклонение от минути ме дразни.
              DST въобще не го отчитам като проблем за решаване

              Иначе т'ва със снежинките са го довлекли от консервите.
              Там намирам сми поради парното но за мотор е гъша хуйня.
              Ама пък на тия "нарисувани" табла все нещо трябва да ви прожектират

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Мойто БМБ😳 предупреждава за лизгаво😳😳 на същата температура с примигване на цифрите,точно мери,2013та е текерлека,добра екстра

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Абе въпроса беше да изтроля “наресуваните” табла

          • Има си температура на охлаждащата течност на таблото. Между другото много бързо загрява тоя мотор. За 2-3 минути от 0 градуса е вече на +86 градуса и не мърда от там температурата. Кога включва и изключва перката, изобщо не мога да разбера, нито да чуя. На БМВ-то чувах ясно, когато включваше вентилатора, не знам, на колко градуса го правеше това упражнение, но се чуваше ясно, кога го пускаше и спираше. Тука на Сузукито все си стои на +86 градуса и не чувам вентилатора. Тази температура на охлаждащата течноста, обаче няма нищо общо с външната температура на въздуха, която показва на таблото. На различни места по таблото са. Показва, с колко зарежда акумулатора и разни други работи по таблото. Колко ти гори, колко км остават до бензиностация, колко още км можеш да минеш с бензина, който имаш, колко ти е пълен резервоара и др... Естествено показва оборотите на които работи двигателя, на коя скорост си и с каква скорост се движиш. Режими на работа на двигателя... Тракшън, АБС... Най-различни данни.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Перката ти се включва на 105 градуса...да се знае от моя опит с мотор като твоя в жегата лятото при 35+ градуса.
              Но понеже е евро 5 всичките дръгели са напънати да работят на високи градуси заради катализаторите.
              Аз затова омагьосах моя на 95 вместо на 105.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • Никога не съм вижда 105 градуса на таблото ми вече 9000 км. Жега, студ все показва +86. От там не съм виждал да мърда нагоре даже и по черно, когато карам дълго време на 1-ва и 2-ра скорост.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • Аз съм виждал на тестовото ми каране..
                  Както казах...беше жега...и беше градско...бавно градско..
                  Остави го да тропа на място на жегата и гледай...
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • ВладиЧ
                    ВладиЧ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Някой път лятото...

                • Една снимка от днес. Това е от Брацигово. В къщата зад бунара, който се вижда в дъното на снимката беше първата ми квартира в Брацигово, като първокурсник в Строителният техникум през 1970 година.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • Май няма вече нарисувани табла. Няма вече стрелки, циферблати и жило на километража, както вече няма и оловен бензин.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • Искаш да кажеш, че всички са нарисувани
                      Ами не точно - геймобила ми е със стрелки.
                      Вистрома за който говорех по-горе и той е със стрелки.
                      Скутера - също.

                      LCD дисплейчетата не се бр0ят за рисунки.

                      Изобщо сузуки са едни от последните, които се въздържат от 100% модернистични дрисни.
                      Не ги харесвам тия шарени мазни и това е, не основен ама си е фактор като избирам нещо.
                      Червата ми се обръщат от тях но какво да се прави - навсякъде са вече.
                      Чудя се до кога ще чакаме да турят поне по един TFT екран на всеки порцеланов трон?!?
                      Кви са тия аналогови анахронизми по нужниците - недопустимо в 2025 година още да е така
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • ВладиЧ
                        ВладиЧ коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не бе. Аз нарисувани викам на хартиените циферблати, които са със стрелки. Те са и с жила. Сега вече всичко минава на електроника. TFT екран и телефони. В същност, какво значи TFT? Телевизор нещо си? Определено, обаче електрониките сега дават много повече данни от старите стрелки. Тогава качурехме по моторите термометри, часовници, ампермери и волтмери за акумулатора и даже и китайски джаджи, за да ти показват, на коя скорост си... А сега всичко наготово...

                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Въпрос на гледна точка.
                        Аз "нарисувани" викам на сегашните стрелки върху дисплеи.
                        И на "клатикурите" по смърф устройствата - клавиатура без копчета = нарисувана клатикура

                        Последният вистром DL1000 който крах с нормално табло (истински стрелки + LCD дисплей) беше модел 2019.
                        После ги усраха с кинескопи.
                        Само 650 все още са с нормални табла като него.

                        Иначе TFT е съкращение на вид цветен дисплей, понеже са няколко.

                    • Малко снимки от днес. 05.03.2025 год.


                      Цигов чарк, язовир Батак и Рила на заден план.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X