Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Намацахте хубавия нов мотор

    Дай още снимки
    Вместо загуба на време с миене - нов

    Преди Смолян ама все едно съм пак у Грузия




    Иначе това е някъде преди Мугла ама все тая - все по средата на големото Нищо.
    И от тия дрвя човек не може да види природа, ебаси



    Иначе това цуцуки верно изглежда и се усеща солидно.
    Абе тежи си, все едно с чопера едно време.
    Тежи си на местото.

    Имало 20 литра бака - с това към 500км трябва да се избутат.
    Аз с дъргела и такъв обем поне до 450км не мислех за зареждане.
    Враг усраине

    Коментар


    • #47
      Ааа, ша го мия?!?! Той дъждът вчера между Пловдив и Пазарджик нали го изми... Забърсах му само каплите да блестят, огледалата и таблото, за да гледам, напръсках веригата, и съм готов днес пак да препусна из Родопите. Вече минах над 500 км. Още толкова ми трябват за първа смяна на маслото...
      И разхода му е към 4 литра на 100 км. Компютъра на таблото показа 25 км на литър. При 20 литров резервоар е идеално...
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • boda nx
        boda nx коментира
        Редактиране на коментар
        Да така е! Повече от 5.5 няма да харчи, освен ако не го пуснеш на1-ва да препуска сам. Ама това няма как да ти се случи. Радвам се че имаш нова машинка и че снимките са станали супер!

    • #48
      Аз моя за тая година го измих,май и за другата та 2026та му е ред,казват ръждясвали от миене

      Яка природа,сега и е времето
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #49
        Ето и двете Сузуки-та на Мугла. Пътя след Мугла в посока Смолян беше отвратителен за моят тип мотор, но пък кефа беше на макс.
        Изминати 580км из Родопите за един ден - страхотно
        Тръгнах сутринта в 10:30 и се прибрах вечерта в 23:10

        ПП В-Стром 800ДЕ е голяма машина! За моето телосложение /180см - 82кг/ е перфектен!!!
        Много удобна позиция на сядане!. Двигателя мърка като доволен котарак...накратко - мечта за такъв тип мотоциклет Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240901_150856.jpg Прегледи:0 Размер:1.10 МБ ID:6972810 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240901_150912.jpg Прегледи:0 Размер:947.1 КБ ID:6972811
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #50
          И днес минах там към 250 км из Рила и Родопите. Вслушвах се в мотора и в усещанията си от него. Бяха на максималните настройки на тракшъна, на АБС-а и реакцията на двигателя. В един момент ми се стори, че мотора е много рязък за мен. Дърпаше и спираше по-рязко, от колкото аз съм свикнал и ми е приятно. Започнах да си играя с настройките на компютъра и нагласих тези настройки, които на мен ми пасваха най-добре. По-мека реакция на тракшъна, по-ниска степен на АБС-а и евентуално по-малко коне от двигателя. Но той двигателя има предостатъчно коне, така че, като ги намалим малко няма да му се отрази зле. БМВ-то беше 50 коня и ми стигаха, а Сузи е 84 коня... Да работи на 80 коня няма да е зле, пък и по-малко ще гори. То на офроуд и на дъжд и даже и на сити (град) със сигурност е на по-малко коне.
          За сега с тези настройки ще го карам, пък по-нататък ще видим. Нямам проблеми с тези новите настройки. И с тях намачках, и прескачах всички МПС-та по дефилето от Велинград надолу. Ама бил джип с 4 ауспуха и не знам, колко си коня... За два три завоя и вече съм пред него. Защото дефилето е завой след завой, а има и доста трафик... Това не е магистрала Тракия да се види, кой, колко вдига.
          Последно редактирано от ВладиЧ; 02-09-24, 18:10.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #51
            И аз открих същото относно двигателя.
            Някак неприятно рязък се усеща за нормална експуатация на най-високата степен на мощността.
            Пък тя на хартия не е чак толкова много.
            Ама понавървява си моторетката.
            С окачването игра ли си отзад.
            Прелоуд ребаунд?
            Как усещаш моторетката?
            Седалката как беше след това каране?

            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #52
              При мен има просто 2 мап-а и 1 бутонче за превключване: road / off-road.
              Хубавото е, че ги помни и не е нужно всеки път да цъкотиш нещо при палене.

              Никаква друга разлика не усещам в поведението мотора при двата режима освен в ABS.
              В off-road режим е или напълно изключен или се държи дотолкова ОК на черно, че поне не пречи.

              В пътен режим на черно ABS верно е бедствие.
              При хондата изобщо не е така и почти никога не ми се е налагало да го деактивирам ръчно.

              Има си и отделен бутон за деактивиране на ABS но както при останалите трябва да се натиска при всеки старт - нарочно не помнят последното му състояние гадовете.

              А на Владич ще му мине бързо желанието да ровичка по минюта и настройки
              Всъщност предполагам през телефонен ап цъкотенето ще е по-удобно с мазане по екрана на телефона.
              Ама това пък със закачане на телефон към мотора съвсем не виждам къ ше стане при Владича

              И като стана въпрос за тамагочи - цуцукиту подържа ли цар прай/хемуруит афто към дисплея си?
              Или връзката е само през апчи за настройки/деагностика?

              Предполагам е второто.
              Враг усраине

              Коментар


              • #53
                Настройките си ги държи, както съм ги настроил предварително, а не ги връща обратно старите настройки след спиране, гасене на двигателя и пак тръгване. При БМВ-то след спиране и гасене на двигателя веднага включваше автоматично пак АБС-а, ако е бил изключен с копчето, та внимавах, когато спирах на черно. След всяко спиране на двигателя и тръгване на черно, пак изключвах АБС-а. Иначе той пречеше много на черно.
                В началото все забравях за тоя АБС. Както си карам по асфалта и минавам на черно... В един момента натискам спирачките, мотора веднага започва да носи и чак тогава се сещах за АБС-а. Спирам на място, тегля една, две псувни, изключвам го проклетият АБС, защото само при спрял мотор можеше да се изключва и пак тръгвах. Така действах, до като спрях да го забравям.
                На Сузукито, даже и да не е изключен напълно АБС-а и тракшъна, а да са на по-ниска степен, не пречат на черното каране и спиране. Пробвах го. Но все пак по-сигурно е без тях по черно. Без АБС-а и тракшъна, макар, че тракшъна има специална позиция за черно "гравел", но може и да се изключва напълно.
                Още не съм барал настройките на предните амортесьори и мекотата на задният. За сега ме устройват. Ако усетя нещо по-твърдо, или по-меко по окачването ще ги бараме и тях. Има много възможности. Когато кача багажа и тръгна някъде по-далече ще видим.
                Седалката е много добра и удобна, но и аз повече от 300-320 км на ден не съм карал. Като тръгна по-далече ще разберем как е.
                С телефона не съм бъзикал по мотора. То аз и не знам как става това. Електрониките, изобщо не са силата ми и аз определено не ги понасям особено... На тоя мотор компютъра се управлява с копчета, а не с мазане по екрана, та за това, криво, ляво се справям.
                Последно редактирано от ВладиЧ; 03-09-24, 06:36.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  То мазането е по екрана на телефона ако го сдвоиш.
                  Има някаква вероятност да става по-удобно през телефона.
                  Ама това е само теория - не знам какво може да се прави през телефон.

                  При чайниците е друго, ако го закачиш можеш като си пуснеш навигация на телефона да си гледаш накъде да караш директно гледайки дисплея на мотора.
                  Ама това са чайници, дали при тоя вистром е така - божя работа!

                  P.S: Бегло потърсих и май няма възможност за закачане на телефон към тоя мотор!
                  Последно редактирано от Esper; 03-09-24, 06:54.

              • #54

                "P.S: Бегло потърсих и май няма възможност за закачане на телефон към тоя мотор!"

                И това също много ми харесва!!!!


                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е то и да има просто не те виждам в такава роля

              • #55
                А как са двата мотора сравнени един с друг?
                Визирам гаската и ДЕ-то?
                Има едно интересно хъски 701 което ми допада как е направено…та ако вземе да се продаде хондата мисля да ида да го погледна..
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • #56
                  Газката си е КТМ 690. Много офроуд ориентиран. Сузукито е по средата на всичко. Шосе, далечно пътуване и офроуд, но не особено тежък и сложен офроуд. Аз такова търсех. А Мирето искаше повече офроуд и взе газката...
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 03-09-24, 12:51.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #57
                    Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                    А как са двата мотора сравнени един с друг?
                    Визирам гаската и ДЕ-то?
                    Има едно интересно хъски 701 което ми допада как е направено…та ако вземе да се продаде хондата мисля да ида да го погледна..
                    Газката има толкова общо с вистрома колкото голдуинг с пистарка.
                    Това по дизайн, тотално различни мотори са като приблизително еднаквата им цена е единствената прилика

                    И недей да се доверяваш на това как изглежда.
                    Бегай с 200 от тройката кебапчета.
                    Такова у дома ти не треве.

                    Поне докато китайците не ги купят и да се приключи с тази порнография в каквато са през последните години!
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • KingofROAD
                      KingofROAD коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ти кой модел гаска вземА ве братчед? дай линк да киризим...

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      https://garagemoto.bg/produkt/gasgas-es700-2023/

                      На втората снимка е показан точно резервоара и локацията му.
                      Това във връзка с другата тема

                  • #58
                    Съсипахте ме…Остава сузи на хоризонта и ще трябва да се преглъщат тия ми ти 20 кила.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • #59
                      Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                      ще трябва да се преглъщат тия ми ти 20 кила.
                      Нали не смяташ да го носиш на гръб


                      Панайот Бърдарски
                      0887 60 77 22

                      Коментар


                      • kameno karp
                        kameno karp коментира
                        Редактиране на коментар
                        👍🤣

                      • slatanic
                        slatanic коментира
                        Редактиране на коментар
                        С моя гръб…никакъв шанс вече…

                    • #60
                      А какво и е на тройката с кебапчета?
                      Резервоара си е много добре измислен това, че на теб не ти харесва е друга история.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X