Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сузуки V-strom 800 DE.

    Днес бях в Миркат - София. Тествах Сузукито 800 ДЕ. Точно ДЕ, защото има много модели с други букви, които са по-шосейни с 19 цола отпред и с ляти джанти. А модела ДЕ е с 21 цола отпред и с джанти със спици, тоест по-пригоден е за офроуд.
    Мотора е разкошен!!! Нищо не грее, няма никакви вибрации, двигателя свисти и над 80 км/ час изобщо не се чува. Квикшифтъра е много добър. Всичко е много прегледно и лесно за употреба. Малко е тежък мотора, но в движение това изобщо не се усеща. Набира като ракета. Спирачките не обърнах внимание, каква марка са, но спира зверски.
    Покарах го някой и друг километър, около София и не ми се прибра усмивката през цялото време на теста.
    Огледах го подробно и разбрах, защо е толкова тежък. Всичко по този мотор и по двигателя му е много масивно и здраво. Изобщо не са пестили материал тука японците от Сузуки. Нещо не много по японски. Освен това седалката е много удобна! До сега не бях карал японски мотор с удобна седалка, а аз съм сменил няколко различни японски модели и марки! Предният ветробран е малък, но това на мен не ми пречи. Отдавна съм се отказал от разни огромни джамове отпред, като платно на платноходка, така че, най-вероятно това няма да се смени...
    Има превключватели за таблото и различни режими на движение. На офроуд и на дъжд ползва по-малко конски сили и може да се изключва АБС-а. На другите В-строми не може да се изключва АБС-а.
    Странно е, че няма почти никакви инструменти. Само една отверка и един шестограмен ключ. Тука вече яко са спестили японците. Но инструменти аз имам поне за още 5 мотора, така че ще го обурудваме.
    Другата седмица ще го взема тоя мотор. В милиционерски цветове, в жълто и тъмно синьо.
    Последно редактирано от ВладиЧ; 23-08-24, 05:58.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

  • #2
    Да не е украинска сглобка с тези цветове?!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Точно милиционерските цветове от нашето развито социалистическо общество. Плътно жълто и тъмно синьо... https://suzuki.bg/motocikleti/v-strom-800de

  • #3
    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    Мотора е разкошеш!!! Нищо не грее, няма никакви вибрации, двигателя свисти и над 80 км/ час изобщо не се чува. Квикшифтъра е много добър. Всичко е много прегледно и лесно за употреба. Малко е тежък мотора, но в движение това изобщо не се усеща. Набира като ракета. Спирачките не обърнах внимание, каква марка са, но спира зверски.
    Покарах го някой и друг километър, около София и не ми се прибра усмивката през цялото време на теста.
    Огледах го подробно и разбрах, защо е толкова тежък. Всичко по този мотор и по двигателя му е много масивно и здраво. Изобщо не са пестили материал тука японците от Сузуки. Нещо не много по японски. Освен това седалката е много удобна! До сега не бях карал японски мотор с удобна седалка, а аз съм сменил няколко различни модели и марки!

    Благодаря за споделеното. Както и предполагах, има защо да е малко по-тежък.
    Пък това за вибрациите - нещо ми се струва по-скоро индивидуално усещане и нагласа
    Хайде - чакаме да се похвалиш!!!


    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #4
      Аз бях озадачен като четох за модела, че са спестели от tubeless джантите с каквито са оборудвани 650 и 1050.

      Иначе както разправяш за емоцията - все едно аз през 2019 като взех от тях DL1000.за тест.
      Врътнах тогава към 300км с него и после дни сън не ми хващаше.
      Друга вселена беше тоя мотор, не си забравя баш като първият път
      Много жалко, че тогава не можех да си го позволя.

      И като те слушам ти вече си го избрал та очакваме да се похвалиш
      Враг усраине

      Коментар


      • #5
        Разбрах се със сина ми. Другата седмица го отнасям мотора. После ще пусна бавареца за продажба.
        Ще трябва да се нагласи кредит от банка, но не и по 419 лева на месец за 5 години (60 месеца)?!?! Абсурд е да го плащаме 5 години тоя мотор. Аз не зная дали ще съм жив още толкова... За 5-6 месеца трябва да го изплатим. Той сина ми ще се оправи с тези схеми.

        Сетих се и за съединителя. В шоурума ми се стори малко твърд на стискане съединителя, но после, като го подкарах мотора се оказа, лек като перце, а скоростите превключваха с мазно щракане, когато се чуваха на място разбира се. Аз нали съм си стар динозавър, квикшифтъра го ползвах по-малко, а инстинктивно си работех със съединителя. Но си е благина квикшифтъра, де. Просто трябва да свикна с него.
        Таблото на Сузукито е много ярко и прегледно и всичко виждам по него. Защото аз съм малко кьорав от възрастта, та на БМВ-то на таблото му някои работи не ги виждам по друг начин, освен с очила за четене. Но не карам с очила все още, де. Ползвам ги само за четене.
        Другата година живот и здраве може и да го откараме до Монголия този мотор.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #6
          На таблото не бързай да се радваш - няма такъв екран на който слънцето да не пречи.

          Факта че за всеки такъв производителите твърдят колко вече бил добър на светлина е показателен.
          Що никога не рекламират колко добре се вижда табло със стрелка?!?

          V-stroma който аз тествах 2019 беше с комбинирано механично и LCD, което за мен е перфектната конфигурация.
          После минаха на таблети, каквито аз не понасям органически.
          650 сега са без таблети но почти всичко останало е както на твоя.

          Явно може да си каже вече така но честитутки като го взимаш, преди това не е добре
          За сега само поздравления, естествено е по-добрият избор от цфмотото.
          Единственото по-добро на китаеца е теглото и цената но дотам.
          А в твоят случай май е двете ни са особено важни.
          Важното е, че ти е за удобен!
          Враг усраине

          Коментар


          • #7
            Браво! Така се купува мотор!

            Коментар


            • #8
              Браво! Харесва ми. Вече не знам дали повече или по-малко от Тенерето. Със сигурност това ще ми е повече по размер. Ще си помечтая...

              https://youtu.be/38BbsItEKWE

              https://youtu.be/4Ix9ZkLqe6c
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • #9
                Тенджерето има впечатляващо разнообразие от комплектация за различни предпочитания.
                Май бяха цели 6 базирани на един модел.
                Може вече да няма супер тенджера но пък има дори прекален избор на обикновени!

                При сузуки изборът се свежда само до 2.

                Но въпреки всичко са машини с много различно предназначение.
                Сузукито е основно шосейна машина и е нормално да е по-голямо слонче.
                Там килата няма на какво да пречат.

                пс: Що ли се изказвам за модели базирани на впечатленията от сядане върху единият
                То даже от туба нямам опит с тях, деа

                Последно редактирано от Esper; 23-08-24, 14:43.
                Враг усраине

                Коментар


                • #10
                  Аз имам и от двете.Тенджерето се усеща по тежко от сузукито.
                  Едното както казваш е за път,а другото си е за черно.
                  Конфорта при сузукито обаче е далеч по-добър.
                  А и тенерето е за високи хора.
                  Аз предпочитам деигателя на ямахата в този случай.
                  Ама Владича е харесал каквото е харесал.
                  При мен в неделя уж ще има клиент за хондата пък ще видим после какво ще става…
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • #11
                    Тенджерето вероятно се усеща така заради високият център на тежестта.
                    То открай време си е за “маркучи”, безспорно.
                    Аз точно върху някакво се качвах тая пролет и за моят ръст е нелепо.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #12
                      Двигателите са си двигатели. Японски двигатели. Да се твърди, че на Тенерето 700 двигателя е по-добър от двигателя на Сузукито 800 за мен е нелепо. Освен това мотора далече не е само двигател. Има окачване, седалка, спирачки, висок, или нисък център на тежестта и още една камара други работи... Да не се обясняваме, като в училище.
                      Писах ви, защо не искам Тенерето, нито новият Трансалп. Тенерето ми е прекалено офроуд ориентирано и високо, а Трансалпа е муден и шосеен. Може би нарочно са го направили така тоя Трансалп от Хонда, за да не конкурират новата си Африка, която на мен също не ми харесва особено.
                      Но това си е лично мое мнение и не искам никой да ангажирам с него.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • #13
                        Проблемът ако изобщо може да си каже така е че двигатела на Сузуки и нов.
                        Не са правили до сега паралелен.
                        Двигателя на тенджерата е това, което е от време уно.
                        Ама.както си писал ни купуваш двигател или окачване.
                        Двата мотора са много различни, аз също не бих имал съмнение кое от двете хипотетично бих купил
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • #14
                          https://youtu.be/j_J_ife_xB8?si=H6JdJthxng0ohNZX

                          Е на тоя пич съм му фен и напълно се припокриват моите и неговите виждания за това кое как се държи.
                          В конкретния клип има много глупости,но важното е че тества мотора в същите условия в които го тествах и аз.
                          Вибрацията се появява там дето е споменал той.
                          Жегата на която карах и той кара бе еквивалентна и краката ми макар и с кевларени дънки изгоряха яко.
                          Мотора както казах се усеща тежък при маневри на място.В движение това липсва.
                          Доста адекватно си завива с тая джанта отпред.
                          Дисплея е хубав и лесно се борави с менюто.
                          Аз не съм фен на смяната на режими и т.н. та новата африка би ме подлудила например с нейните джойстици и менюта.
                          Тази до 2019 1000 според мен е по-добра с минимализма си при ежедневно използване ама не съм я ползвал де…все още…
                          Иначе наистина сузуки дава усещане за солидност във всеки детайл,но това не оправдава високото му тегло.
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар


                          • #15
                            Тоя пич определено има проблеми със жегите, но не мисля, че мотора му е виновен за това. Освен това не разбрах, каква отверка му трябваше за регулиране на задният амортисьор? Там си има врътка за ръка, която едва ли може да се определи като неудобна. Не разбрах и как е направил таблото на мотора черно. При мен бяха бели таблата, когато е на контакт мотора.
                            Имаше подобни филмчета за боксера на БМВ, който е въздушно охладен, а цилиндрите и главите им са точно пред краката ти. Разни "тест" пилоти се кълняха, че са им изгоряли краката от тези цилиндри?!?! Аз го карах 10 години това БМВ и 146 000 км, но никога не съм усетил да ми пари и да ми подгрява на краката.
                            Колкото до вибрациите там на 5500 оборота, които изчезвали на 6000 оборота... За много и то за най-различни марки, и модели мотори съм чувал за подобни "недостатъци" от изключително "чувствителните" тестови пилоти... Това даже няма да го коментирам.
                            Мисля че, доверието към подобни тестове не трябва да е безгранично. Нещата са силно субективни. Това имам в предвид.
                            Колкото до теглото. Нямах нищо против теглото на това Сузуки да е под 200 кг. Но уви. Мечтите не винаги се сбъдват точно така, както на нас ни се иска...
                            Последно редактирано от ВладиЧ; 24-08-24, 13:52.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • Стоян Боюков-Sariones
                              Стоян Боюков-Sariones коментира
                              Редактиране на коментар
                              Влади. Я си ги сложИ всички разбирачи на оная си работа и си карай новата придобивка с кеф!!! Много положителни емоции да ти донеде! Дай боже и аз някой ден да мога да си позволя такова нещо, като мотор от витрината.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X