Днес бях в Миркат - София. Тествах Сузукито 800 ДЕ. Точно ДЕ, защото има много модели с други букви, които са по-шосейни с 19 цола отпред и с ляти джанти. А модела ДЕ е с 21 цола отпред и с джанти със спици, тоест по-пригоден е за офроуд.
Мотора е разкошен!!! Нищо не грее, няма никакви вибрации, двигателя свисти и над 80 км/ час изобщо не се чува. Квикшифтъра е много добър. Всичко е много прегледно и лесно за употреба. Малко е тежък мотора, но в движение това изобщо не се усеща. Набира като ракета. Спирачките не обърнах внимание, каква марка са, но спира зверски.
Покарах го някой и друг километър, около София и не ми се прибра усмивката през цялото време на теста.
Огледах го подробно и разбрах, защо е толкова тежък. Всичко по този мотор и по двигателя му е много масивно и здраво. Изобщо не са пестили материал тука японците от Сузуки. Нещо не много по японски.
Освен това седалката е много удобна! До сега не бях карал японски мотор с удобна седалка, а аз съм сменил няколко различни японски модели и марки!
Предният ветробран е малък, но това на мен не ми пречи. Отдавна съм се отказал от разни огромни джамове отпред, като платно на платноходка, така че, най-вероятно това няма да се смени...
Има превключватели за таблото и различни режими на движение. На офроуд и на дъжд ползва по-малко конски сили и може да се изключва АБС-а. На другите В-строми не може да се изключва АБС-а.
Странно е, че няма почти никакви инструменти. Само една отверка и един шестограмен ключ. Тука вече яко са спестили японците. Но инструменти аз имам поне за още 5 мотора, така че ще го обурудваме.

Другата седмица ще го взема тоя мотор. В милиционерски цветове, в жълто и тъмно синьо.
Мотора е разкошен!!! Нищо не грее, няма никакви вибрации, двигателя свисти и над 80 км/ час изобщо не се чува. Квикшифтъра е много добър. Всичко е много прегледно и лесно за употреба. Малко е тежък мотора, но в движение това изобщо не се усеща. Набира като ракета. Спирачките не обърнах внимание, каква марка са, но спира зверски.
Покарах го някой и друг километър, около София и не ми се прибра усмивката през цялото време на теста.

Огледах го подробно и разбрах, защо е толкова тежък. Всичко по този мотор и по двигателя му е много масивно и здраво. Изобщо не са пестили материал тука японците от Сузуки. Нещо не много по японски.


Има превключватели за таблото и различни режими на движение. На офроуд и на дъжд ползва по-малко конски сили и може да се изключва АБС-а. На другите В-строми не може да се изключва АБС-а.
Странно е, че няма почти никакви инструменти. Само една отверка и един шестограмен ключ. Тука вече яко са спестили японците. Но инструменти аз имам поне за още 5 мотора, така че ще го обурудваме.


Другата седмица ще го взема тоя мотор. В милиционерски цветове, в жълто и тъмно синьо.


Коментар