Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сузуки V-strom 800 DE.
Свий
X
-
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 4 likes
-
Тази седмица ще има много цветни снимки. Обещавам.
Днес разходка до Костенският водопад и после до хижа Гургулица.
https://www.facebook.com/permalink.p...eric&ref=notifПоследно редактирано от ВладиЧ; 15-10-24, 19:32.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Машина си
Аз вчера получих просветление от някакъв си ап, че тая година изглежда съм карал повече консерва отколкото мотор(и).
Това, че единият повечето време беше в сервиз отколкото в мен не е никакво оправдание.
То и останалата оспутка за 2024 година към момента е показателна.
За следващата съм с доброто намерение да променя тази работа и да взема даже осутка на духинк
Обаче планове толкова напред са нелепи - к'вото дойде тия дена - това е!
Днес поне на път за сервиза, рано сутринта се принудих да тествам нагревателните масури.
Добра инвестиция, ръкавици с реотани са барем 5 пъти по-добри и комфортни но пък гриповете винаги са на място.
А ръкавиците си седят и в момента на завет.
Колкото за снимките - важно е какво на теб ти харесва.
Според мен пресолваш манджата с обработката на снимките ама то някой хора избагват и солта ептен - е това ора ли са, кАжи?!?
Враг усраине
Коментар
-
Мотора си е много хубав! Колкото повече го карам, толкова повече ми харесва! И на черно се държи по-добре от БМВ-то Сертаото. Не знам защо, но със това Сузуки се чувствам по-сигурен по черно отколкото по-рано се чувствах с БМВ-то. Мотора Сузукито ли е по-добро, аз ли станах по-добър по черно?!?!...
Вече съм на 4000 км. Поръчах алуминиева тава под двигателя от Мотеч. Ще сменя оригиналната пластмасова на мотора. Нямам никакво намерение да се правя на майстор по мотокрос с тоя мотор, но на доста черни места стигам с него.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Според мен замяната на кора е излишна дейност и разход.
Освен ако новата не покрива да кажем повече площ и агрегати.
Ако става въпрос само за подмяна на пластмаса с халюмин е чисто пилеене на пари.
Поне докато не “похарчиш” пластмасовата, де!
Иначе е нормално да се усещаш различно заради мотора.
То дето се казва само изправяйки се на степенки променяш драстично поведението и усещането заради промененият център на тежестта.
Какво остава за изцяло различна конструкция под тебе!
Идва зима и е време да мислиш за багажна система според мен.
Дали рамки или някакви меки китки - все са си не малък разход.
Лошото е,че вършат работа на дълго, през останолото време са излишни.
То ако можеше да се наемат като ремарке най-добре ама не и толкова просто
Враг усраине
Коментар
-
Алуминиевата тава под двигателя покрива почти два пъти повече неща от пластмасовата и отпред, и отдолу на мотора. А багажните системи ще ги взема по-нататък. Те и без друго не ми трябват сега, освен това са повечко пари. Ще ги взема за Коледа, или след Нова година.
-
Пиши на дедо мрас още отсега.
Ако не помогне - не пречи
В тоя случай нова кора е оправдана.
За моите разликата не е толкова голяма а при рали-то пък направо клони към никаква.
Оставил съм ги да се "харчат" и чак след това ще пещерясвам.
Точно алуминиева тава нямам абслютно никакви задръжки да е чайна майна.
Не че са без пари повечето но има разлика пък тоя детайл изобщо няма нужда да е "премиум" според мен.
Колкото повече прилича на войнишко канче - толкова по-добре.
Върши си работата един вид а не е просто фешън аксесоар.
-
-
А на Мотеч тавата е бая дебела и голяма. Пише че тежи 4 кила. Сигурно е от поне от 5 мм дебел халумин. Та да не се огъне, ако някъде друсна целият мотор върху камъните.
Имаше една американска фирма, която прави такива защитни тави от неръждаема стомана. Истински от всякъде, ама бая пари.... 
А за багажните системи ще пиша писмо до дядо Коледа и ако съм бил послушен през годината, да ми ги прати...
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Което ме подсеща на какво бях направил тавата на ДР-а в Памир - баш като войнишко канче беше в края
Хвана шубе като видях как беше щтръкнала пробката от отвора в тавата за смяна на маслото и взех да го давам по-лежерно след това.
Не че е било нарочно но като за мотор под наем е разбираемо.
На моя не се е стигало до такива извращения
Иначе точно щото тежат не обичам да ги заменям с лека ръка.
Базираните на пластмаси и полимери са леки.
Чак неръждавейка отива към извращение.
Дай чугунена отливка да отлеем, деа
Враг усраине
Коментар
-
Аве железото си е железо ве братчед. Неръждата си е бир тамам. Някой и друг килограм тегло няма да го забележи, ама здравинатата ще е в пъти повече... Пласмасариите и халюминия не са за тежки и продължителни натоварвания. То иначе има и кевлар, ама май ке е по-скъп и от неръждата...Последно редактирано от KingofROAD; 20-10-24, 22:07.
-
Има полимерни кори по-скъпи от алуминиевите.
Вероятно може да се направи от карбон, титан...
Едно титаниево канче е неколко стотин лева, колко ще струва тава за мотор? И за чий?
Може да се направи много здраво но според мен е излишно да му се придава голямо толкова внимание.
Да има нещо отдоле и толкова.
Аз съм фен на пласмаската в много случаи.
Ако не е от рециклирани презервативи и чашки за кафе си е супер материал!
-
-
Тоя е правен на воденица сигурно! Наду ми главата.
Някои работи са добри и полезни, а някои не са и са излишни, но това си е неговият мотор, и той си ги гласи за него. Ролбарът е стандартният за Сузуки, както и алуминиевата тава под двигателя. Но ролбарът е много голям и от тънки тръби, а тавата е малко къса и ниска. Ролбарът на Мотеч е с по-дебели тръби, но за сметка на това не е, като асмалък.
А щитът под двигателя на Мотеч пък е по-голям, по-висок и по-дълъг от оригиналният на Сузуки. Освен това на Мотеч нещата са по-евтини от оригиналните на Сузуки.
Фаровете, които допълнително качи и хендсгардовете са добри. Аз допълнителни фарове няма да качвам, а виж такива хендсгардове на кормилото са много добра идея, защото оригиналните са от пластмаса и ще карат само до първото падане.
По-високо стъкло отпред едва ли ще кача, а камо ли пък да му кича и още козирки отгоре на джама.
Круиз контрол на мен не ми трябва. Чанта на резервоара също няма да сложа, защото не обичам да ми се пречка нещо отпред, когато си карам мотора. Някак си се чувствам, като задръстен на мотора, когато има чанта пред мен и кормилото ми, а това ми пречи.
Багажни системи аз ще си взема от Бумот. Забележи, че тия първите чанти, който качи и не хареса, защото били много на високо, бяха на тенекиени рамки. Следващите, които му пратиха и хареса, вече бяха на тръбни рамки.
Тия работи от Бумот са ги измислили много добре. 
Това с таблета отпред е много добра идея, но аз хич не съм фен на електрониката, така че му ръкопляскам на пича за идеята, но на моят мотор за сега няма да има такова нещо. Също и телефон няма да имам закачен на кормилото ми.
Колкото до окачването. Да сравнително меко е, но това е ендуро, а не е пистарка с 8 см ход на окачването. Определено са доста вманиачени хората по това окачване. Чак пък с телефона си да го меря и регулирам ми се струва "малко" прекалено?!?! Хората карат от повече от 100 години мотори и всички са си променяли окачването с телефоните, нали?...
Има си врътка отзад за харт и софт, предните амортисьори също се регулират и това е напълно достатъчно. Все пак няма да се състезаваш на рали Дакар с тоя мотор.
Малко пресилено е и изказването, че му изгоряли краката в жегата. Аз си го купих мотора в края на август. Да има топлина от двигателя, усеща се на моменти в жегите, но чак пък да ти изгорят краката?!?! Мохабетски парчета са това... И от други мотори на моменти ме е лъхала топлина от двигателите...
Като не искаш да ти духа, да те лъха топлина от двигателя, и разни други дребни неудобства, купи си лека кола, а не мотор.

Показателно е, че от трите мотора Хонда Трансалп 750, Ямаха Тенере Т 700 и това Сузуки, тоя си е купил точно Сузукито В-Стром 800 ДЕ.
Тука е уцелил точно в десятката!
Последно редактирано от ВладиЧ; 17-10-24, 16:20.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 1 like
Коментар
-
Последно редактирано от ВладиЧ; 18-10-24, 06:42.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Малко октомврийска красота от Родопите. Днес минах над 300 км из тези планини.
https://www.facebook.com/permalink.p...eric&ref=notif
Част от Цанков камък.
Последно редактирано от ВладиЧ; 23-10-24, 17:40.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 1 like
Коментар
-
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 5 likes
Коментар
-
В този мрачен ден да ви кача малко шаренко от преди няколко дни...
И вече съм на 6000 км на жълтия. Днес ще си взема алуминиевата тава отдолу под двигателя и ще сваля пластмасата. 
https://www.facebook.com/permalink.p...eric&ref=notif
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Не можах да се сдържа да не се похваля с новата придобивка на мотора.
Понеже времето не е за каране в гаража го снимах с новата тава на Мотеч отдолу.


Бързо го монтирах и даже ми останаха болтове. Случвало се е да не достигат болтовете при такива поръчки, но за първи път ми останаха два болта и едни дистанционни шайби.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



Коментар