Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Така и ще направя.Утре ако имам време ще мина през ямаха да видя какви новини имат за това кога се очакват новите модели за 25-та.
    От там ще го преценяваме.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Яко КРОС екипировка с яке и панталон адвенчър,каска и тя така,ако е за късо каране мммммм 1000 км примерно и е жега става и с кросовата каска.

      Писнете тема в раздел ЕКИПИРОВКА,че тук голяма салата ще стане
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Концепцията за екипировка е различна за всеки.
        Аз например не харесах т.нар адвентураски каски, предпочитам модулните.
        Искам си задължително и вграденият визьор.
        По-тежки са наистина но при адвенчър каските с козирките…
        Само неудобства намирам, определено не е моят начин това.
        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Аз пук се кълна в тия еле като карането е на топло повечето време и малко съм свикнал с кросова.

          Абсол’тно индивидуално е,като всяко нещо

      • Не се бях интересувал новостите около 2025 тенджера но ми попадна клип на един българин по темата:



        Според чутото няма някакви важни промени.
        И вероятно цената ще бъде просто актуализираната стара

        Всъщност май само Ямаха вече са анонсирали 2025 модела през дистрибуторите.
        От Хонда и Сузуки все още няма новини.
        Аз предполагам, че едва след март-април ще има нещо налично тук за тест а за реални наличности - никой не знае.

        То моят интерес е основно към тях но придобива все по-информативен характер.
        Дори замяната на газ-а изглежда напълно отшумява и по всяка вероятност си оставам само и единствено с рали-то.
        Не, че съм спрял да харесвам EC 500 или дори бившият ES 700, въпреки каръщината около последният.
        Просто това лято имам 4000км и не тя е основната причина...
        Просто има по-важни от други и в последните месеци не ми е дори до 1 мотор.
        Какво остава да наредя пак още един паметник.
        Бъдещето ще покаже
        Враг усраине

        Коментар


        • То реално и няма нужда от кои знае какви промени.Пипнали са почти където трябва като изключим,че можеше да се постараят още с теглото да иде по-ниско.
          Веднъж общото и втори път високият център на тежестта.
          Има си читав дисплей вече.Електронна газ която ще доведе до факта,че лесно ще се монтира круйз контрол за тия дето им трябва.
          По-висок клас окачване.Ако бяха сложили и тублес джанти...щеше да е екстра.
          Днес не се класирах да отида до ямаха.Ама дано поне утре имам време пък да видим кога,какво и колко...за да знам ново ли ще е или втора ръка.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Разбира се, че няма нужда от промени задължително.
            Дори не знам какви са били наложителните но доколкото разбрах сега точно центъра на тежестта е слязъл малко по-ниско.
            Тюблес-а липсва на 800цц вистром също, толкова ли е съществена разликата в цените на двете джанти че да го спестяват...
            Явно е така, просто няма друга причина.
            За електрическата газ е спорно, не че е лошо а зависи колко надеждно са го направили и дали няма да дава ядове.
            Но всичко това далеч не е причина някой да си смени мотора.
            И що за деградирало мислене трябва да има човек да има подобен въпрос на дневен ред.
            Въпреки, че машината, която кара Павлин е май 2 генерации по-стара.
            Но пак - същото е.
            Хората си питат
            Враг усраине

            Коментар


            • Тук цената е двойна,а за някои модели тройна на джантите,правят по поръчка обаче и то по-добри от много оригинални,просто по-яка джанта която не се криви и държи на бой и безкамерни гуми,2 каски пари струва обаче
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Е как цф мото за 11000лв могат да имат пък големите не могат…деева тия номера аз.
                Ексел джанти има ама…бъбреците са кофти,че да ги продаваме нали…
                Иначе старо тенере бих сменил с ново само ако ми трябва големият резервоар или повече офроуд възможности на ъпдейтнатите модели рали и уърлд.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • Джантите са нож с две остриета. Лятите джанти са ясни. Става въпрос за джантите със спици, които са много по-гъвкави и удароустойчиви от лятите джанти. Китаеца СФ 450 беше с джанти със спици, но с безкамерни гуми. Това с гумите добре. Ако спукаш гума няма да сваляш и демонтираш, а пъхаш фитил и продължаваш. Но джантите бяха, както на БМВ със спици по самият ръб на джантата. А това хич не е добре... Ако караш по асфалт няма никакви проблеми, но това са мотори за черно и то за по-сериозно черно. Е като го вкараш в камъните тоя мотор с тая джанта и камъните, като очукат ръба на джантата точно там, където са хванати спиците, то тогава, какво правим? За чии уй ти са тогава тия безкамерни гуми с крив ръб на такава джанта, а евентуално и с някоя увиснала спица?
                  Идеалният вариант е джанта със спици, но със подсилен и изолиран среден ръб, където се хващат ниплите на спиците, и пак с безкамерни гуми. Хонда имаха такава джанта още в далечното минало, на XL 600, но не знам, защо не се наложи на пазара тази джанта. Сигурно е имало някакви други проблеми.
                  Другият вариант е на нормална джанта със спици да изолираш по някакъв начин ниплите от вътре на джантата с лента, или силикон и пак да ползваш безкамерни гуми. Това се прави, но автърмаркет. Не искат производителите да го правят още в завода тоя номер.
                  Така че, аз предпочитам точно на моя мотор джантите да са със спици и да не са с безкамерни гуми. Пък, като спукам гума ще демонтирам и лепя. И без друго подобно упражнение ми се налагало на 5-10 години каране само един път. Освен това вътрешните ми гуми са 3-4 мм дебели за мотокрос, та малко трудно се пукат. Иначе нормалните вътрешни гуми са 1-1,5 мм дебели.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • При нужда трябват много повече инструменти, подготовка и време за ремонт на обикновена в полеви условия.
                    Съгласен, че в някои условия с вътрешна е по-добре но като цяло и ако можеше бих доплатил за тюблес.
                    Доплатил - да купя след това 2 комплект джанти само заради това е пълен абсурд.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • МотоЗ Убер Дюти предна вътрешна и Autex лента за изолиране на задната на нормална джанта без вътрешна

                      Малко повече баланс взе на предната ма става,не съм на състезание


                      https://woodyswheelworks.com/product...x-tubeless-kit
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • ВладиЧ
                        ВладиЧ коментира
                        Редактиране на коментар
                        Да. За такова нещо говоря.

                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Знам те тебе,само идеи имаш

                        Ние лепихме на брата първо,после на моя,работи си,трябва да се внимава само при смяна на гуми,да не бьрка гумаджията с щангите дълбоко

                    • Малко прясна информация.
                      Вече може да се поръчват Тенере 2025 и Рали.
                      Цените са 21800 и 24160лв.
                      Ще дойдат май месец.
                      Хубаво е да не се бави много човек с капарото,че да не изтърве първата партида.
                      Излезли са цените на аксесоарите също...евтинко няма нищо.
                      Например подгрев на ръчките 600-700лв,предпазна слюда за фара 450пари,централна стойка 700+ пари и т.н.,че не ги записвах баш тия цени.
                      Голямата чуденка е:
                      1.Взима се сток и се налива в посока основно каране по пътя.Централна стойка,предпазителчето за фара и някакви такива анджаклами..+2к минимум и то ако не купя оригиналните гардове за двигателя.
                      2.Взима се Рали и почти не се пипа...Айде предпазител за фара(че фара е близо 2К нов) и някакви сенитарни подобрения.
                      3...Тук има и друг вариант...ама той би се случил ако съм практичен и стиснат...
                      Има една 23г на 9К км машина от колега от Ямаха.Добро състояние и карана от човек дето я е гледал наистина.Доста подобрения на цена поне 2-3К и нагоре.
                      Продава се на цена 3к под стоково ново тенере.
                      Най-добре би се вписала в семейният бюджет по принцип...ама ми се иска новият модел със всичките прилежащи плюсове които има(не че са много).
                      А най-много ми се ще рали...което никога няма да карам по предназначение... За там обаче имам съмнения дори аз как ще съм със височината.
                      Стандартната машина не мога да и стъпя на плоско стъпало и с двата крака...пробвано днес.
                      На екстийма съм на пръсти... и тук най-вероятно ще е така тъй като е с 3,5см по висока седалка.
                      Не че ще ми пречи,но си е доволно висок мотор...отделно както казах никога няма да му ползвам потенциала най-вероятно.
                      Плюса тук е че ще държи най-много стойност във времето.
                      Разликата със стандартния модел е подобрено окачване,рали седалка,яка тава под мотора и по-корави и широки степенки.Ендуро калниците и цвета не ги броим.Абе хубава машина е.
                      Ако има грижи със седалката лесно биха могли да се лекуват в посока омекотяване и снижаване...принципно.
                      Абе дилеми да искаш.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • 1 Ново Рали
                        2 онова втора ръка
                        3 базовия модел
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • Сам казваш, че вероятно няма да го ползваш по предназначение.
                          Не си сигурен дали ще ти бъде подходящ дори.
                          Защо ти е да купуваш излишна функционалност?
                          Да не говорим за проблемът с кръста.

                          Тая работа със запазване на стойност е само за чиста съвест.
                          Не работи за нов мотор дори да не е китайски.
                          По-добре употребяван при толкова неизвестни.

                          Аз бих те посъветвал сега да не скачаш на нищо.
                          Пролетта вземи отпуск и такъв мотор под наем.
                          И до не е точно тенджера пак е ОК.
                          E например KHL.

                          Направи няколко дневен трип с такъв мотор наоколо и виж дали е твоето изобщо.
                          Те дори организират групови мероприятия и преходи.
                          Може да ти спести доста това.

                          И няма да свършат тенджерите дори да не скочиш с депозит още сега, споко!
                          Тепърва ще разгръщат продажбите!
                          Последно редактирано от Esper; Днес, 02:04.
                          Враг усраине

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X