Той като свали 5 кила от ауспуха и излиза на фитка с другите железарии,е малко по-високо идват ма аз поне не го карам с едно на ум пък и моя пада та файдата на келепира не се губи
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.
Свий
X
-
Колко му издължат баКтерийките в сензорите на това аки?Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеhttps://sykik.com/collections/wirele...oducts/srtp300
Аз и брата сме с такова,няма оплаквания,мисли как да го закрепиш та да ти е лесно зареждането,моя стои с включен кабел,не му губи малкото ключе за смяна на батериите на вентилите,става и с клещи ма що да е така.
Амазон 50 кинта,сутрин на студено мрънкЯ,да не се чудиш какво цвърчи пък сега от нов мотор
Гледам, че работят с CR1225 както и гармин ANT, каквито имам в комплект със Зумо.
Изкарват с клизма няколко месеца, на сезон 2 пъти задължително.
Тоя размер е екзотичен, сравнително скъп предвид, че са пръдня и трудно се намират.
Само онлайна и в специализирани нагъзини, абсурд някъде пътьом.
То все едно е пейсмейкър това ама факт, че са яко ехотика!
В сравнение с автомобилните сензори, които издържат по няколко години а фабричните даже добутват до над 5 години тия са ми яко ташастик.
И да - мрънкат сутрин, изобщо като е студено а тук температурни разлики от 30 градуса в денонощието не са особен инцидент.
Вероятно фабричните системи са барнати софтуерно та алгоритъма им не вдига толкова аларми.
Аз често казано не бих купил такова въпреки въпреки удобствата.
До сега ползвах гарминските като измерването им беше интегрирано в менюто на зумото.
Сега обаче този уред се продава заедно със сензорите понеже втори мотор пак не се предвижда.
Ще я карам винтидж - без тая информация.
Те гармин са изхвърлили и поддръжката та такъв тип сензори от последните си уреди.
Явно и те са стигнали, че т’ва е гъша хуйня и не си струва усилията и парите.Враг усраине
Коментар
-
Около година и малко или мммм долу горе 25 000-30 000 километра,това за сензора на вентилите. Самия екран около 2 дни или 50 часа,но той се зарежда лесно за нула време,както казах моя стои подкачен постоянно.
Мрънка защото не съм му пипал заводските настройки,обикновенно около нулата предната ми мрънка ако е под 27 psi, а в жега задната над 45 psi,ако им наглася стойностите ‘е спре да мрънка ма на мен така си ми харесва,помоането лесно,спадането още повече,гледам да ги държа в оптимални стойности за терена.
-
-
Това с налягането на гумите е тъпня неземна!!! Само те стряска. Проверяваш преди по-дълго пътуване и си Ти! Другото е ташак. Имам го, ама монитора го държа за друга по-ценна информация.
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
На мен ми го пробутаха със зумото.
Не съм купувал отделно и не мисля!
Но както казах дори гармин са отебали това нещо.
Не само, че вече не продават нови TPMS сензори а са заебали да показват собствените си сензори в новите уреди.
При това от бая години.
Тестикълс ма очевидно не арбайтен и капут!Враг усраине
Коментар
-
Значи ако враминските сензори "живееха" с 1 батарейка колкото боса разправя нямаше да имам нищо напреки системата.
Аз и до сега си я използвах но за 5-6 месеца 2 комплекта батерии ми идваше в повече.
И то няма значение дали караш или не.
От това, което е написал тук сензорите са ок ама пак имаш да хрантутиш вечно гладно тамагочи в ролята на "талавизура", та...
Мани - бегай, нема смисъл като нема нужда.
Ако "коня" е с фабрични сензори - супер.
Афтрмаркет - сукс!
Както обикновено
Враг усраине
Коментар
-
1 път съм сменял моята след разходката с брата,да речем края на Септември,с тия сензори имам над 12 000 мили което са 19 500 километра,инсталирани са Февруари 23та когато мотора беше на 14 450 мили - това според сервизните записки за мотора които си водя,не я карам по спомени,смених ги,че предната загуби сигнал 2 пъти за месец и нещо ме усъмниха батерийките,2 Мин работа ако си знаеш ключето къде е,батерия от Амазон,за 2 кинта кола не паля,има батерийки и по 70 цента бройката ма чак такава циция не съм
При брата държаха повече,та за това и цифрите горе,сега с новите батерии да ги видя колко ще извадят ма поне 2 смени на гуми вадятTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Весела Коледа.
Оставете я тая уйня за следенето на гумите.Може с нея може и без нея.
Имам си компресорче на шаоми.С него мога да помпам и меря.
Кажете сега ауспуси скоро купувал ли е някой и от къде.
На Бенцбоса един линк беше дал там бая работи има при талянците.
По немско пак така.
Ще ми се нещо титаниево или в краен случай неръждаемо с по-ниско тегло и ако може цената да не му е в злато..идеално.
Другото питане е да се целя ли в ауспух с монтаж горе под калника.
Май май е по-добре.
В комбинация с ония уйни на Хеед дето съм взел за багажа ще си бъде скрит отдолу и няма да го мисля дали ще подпали някоя чанта.
А и като пльосне някъде няма да иде към майка си в рамката...
Ще поръчам тия дни и на ацербис предпазителя за рамката,двигателя и водната помпа както и този за веригата,ако ги намеря изгодно някъде.
За подгрев...мислех да е оригиналния ама много пари.
Ще си взема.стандартното на оксфорд и така.
Някои поръчвал ли е от носорозите за багаж тук от България да знам къде е най-евтино или да си поръчвам през сайта им директно.
Криега и големия толуп ако го има на примоция също няма да ги върна...ама съмнявам се.
Та така...коледното пазаруване продължава бавно,но сигурно...
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Leo Vince ми я кюнеца,на предната страница има линк,ЕВО 1 май беше модела - по-тесен,много по-пек и малко по басест,боботи един такъв по-дълбоко
Поляците правят и те добри,но до мен докато дойде и му се губеше малко смисъла,там при вас друго може да е.
Моите Носорог дисаги ми излязоха никакви пари директно от Амазон,качеството не е върха ма и не съм хукнал света да обикалям с тях.
Виж МоскоМото,тия дни имат много добри оферти,а по качество няма кой да ги бие тия
Аз хуйня за налягането на гумите имам ма имам и лента на задната джанта и карам без вътрешна,нося си компресор и спадам смело като ми трябва,батерийки от 1.5 долара не ме бъркат,смяна на година също,ако ще спадаш си вземи такава хуйня,полезна еПоследно редактирано от BENZBOSS; 25-12-24, 19:09.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Коментар
-
Аз кое е добро като пари не знам,не следя цените там,но знам кое е евтино и си заслужава еле ако ше го търкалям по нивите
https://dominatorexhaust.com/
Ето,поляците това правят,до тук идва за около 2 седмици,до при теб може и за 5 дни да дойде,нормално ниски цени,тук одобряват качеството,не е Акрапович ма не е и 1000 долара
-
-
Аз наскоро монтирах един уингс, но не съм му чул гласът още, че съм го разпилял моя и чакам разни уйдурми.
Хвалят ги доста, на мен на първо четене ми се струват добра покупка, но времето ще покаже.
Те ти линк за твоя: https://wings-exhausts.com/exhausts-...tenere-700-eu/
Коментар
-
По темата с ауспуха за тенерето достигнах до извода,че трябва да е за висок монтаж и...толкова.
Има варианти на Mivv,Hp Corse и може би Доминатор.Като на доминатора основно ми харесва,че цената комплект е колкото на другите два без изпускателните колектори.
Ако има някой ползващ един от двата вида да даде акъл.Доминатора от този вид е с късо гърне...което заводско е без шумозаглушител.
До сега карах с отворена генерация на чопъра...и колкото и да ме радва...ме радва до кафето...после глава ме боли.
Та не държа да ми пълни главата с комунизъм през цялото време.
В момента Mivv и Корсата имат разлика от под 50 евро в сайта които ги гледам с една и съща окомплектовка.
А вие сте.
Една друга болежка изкам да излекувам,а се оказа,че тия не пращат директно.
Камилите имат два фикса за задната спирачка и съединителя.Неща дето наистина ще ми свършат работа.
Обаче нямам как да ги взема.Ако някой може да удари едно рамо...
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
За подобна машина и още повече ако ще излиза в Европата бих гледал само със сертификат.
Иначе мнението ми за промени по кюнците го знаете
Враг усраине
Коментар
-
Сертификат и отговарящ на зададените за модела норми. Случва се при проверка да мерят децибелите . Производителя е посочил позволените в документацията за съответния модел . Толеранса при който може да продължиш само с глоба е до 5 децибела . Ако си над това следва спиране от движение , глоба и съответно си е голям проблем, Това по Европата , по рядко са тези проверки но ги има.
-
-
Именно затова като се дават едни 1000лв+ е редно всичко да е наред навсякъде.
Основната идея за ауспух е че е слабо място на тенерето и съответно с високият такъв ще елиминираме проблема.
Ще докараме някой кон бонус и ще олекотим с близо 3кг.
Което е много добре.
Затова Corsa или Miv ми харесват като вариант.
Не търся да гърми като изоглавено.
Имал съм до скоро такъв и...не искам да ме боли главата в прекия и преносен смисъл.
Ще го мисля още малко и ще стрелям.
Дайте жокер за педала на задната спирачка,че там е по-голямата греда.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Гъне се като жив.От ламаринка е направен.
От там положението е…няма…няма.няма…блокира.
Т.е. няма прогресивност.А помпата си е добра.
Та камилите го сменят с корав и край с проблема.
При съединителя сменят рамото дето дърпа жилото и резултата е съединител с един пръст.
Отделно вече не е он оф.
Та така.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар