Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ще стане добър мотор от тая Ямаха Т 700, но трябва да се барне на някои места... Мисля, че нещо въздушният фитър правеха, а също и разни други работи. Дреболии... Не съм им фен на Ямаха и не съм се интересувал специално. Така пътьом, като чета информация за модела ми е направило впечатление от приказките на собственици на Ямаха.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Въздушния вече е сменен с KN.Сега си чакам интейк кита и префилтъра.Заводския шнорхел го удушава на безобразие.
      Kaто ги взема шнорхела ще хване гората.
      Талянците дадоха много добра цена за корсата.
      Като дойде ще се пофаля.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Пуууу....
        Замряла ми е темата нещо...
        А мотори излизат ли излизат.
        Вярно не само мидсайз,а и мънички и големи та да вземем да я живнем малко.
        Появи се цена за новото ДРЗ400.
        Нещо около 9600 доларес...
        Тук го усещам около 20000лв....което...ба ли го как точно мислят да го продават....
        Вече се радвам,че не реших да го чакам да се появи...не че ми се връзваше в концепцията...ама нали гледах всичко.
        Та...да се знае...нещо не са го уцелили с парите.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • pansim
          pansim коментира
          Редактиране на коментар
          Няма начин да е толкова. Че то на ВладиЧ мотор е там някъде, пък е доста по...
          Освен ако инфлацията ги е хванала здраво

      • Аз не казвам какво има и какво няма,а че цената в Америка е тази.
        Та ба ли го.
        Ще видим и тук какво ще е.
        За мен всичко над 17-18 е безумие ама...тъй като почваш да влизаш в класа на по големите ама...
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • Аз някак очаквах цена около 18К и не съм особено изненадан.
          С 20К вече става доста неконкурентно ама е и несериозно да си коментира нещо без да го има.
          Да е тествано а да не говорим да е минало време през което да е затвърдило някакъв имидж.

          Понеже това е често нова проформа от-до.
          Изглежда искат да си избият парите за разработката още веднага което е ТЪПО.
          Тъпо за фирма с такъм мащаб де!

          Единственото сигурно е, че отпред изглежда странно.
          За мен - отчайващо грозно.

          По картинки - толко.
          Враг усраине

          Коментар


          • Добре, че обърнаха посоката и тръгнаха към средният клас мотори. Че то всички и японци, и европейци се бяха засилили към 1000 - 1100 - 1200 - 1300 кубика... Изобщо бяха зарязали класа 400-800 кубика, а всичко под 400 кубика беше само за мотокрос...
            Хонда първи тръгнаха с Адвенчър СРФ 300 - Рали и спечелиха, макар, че е малко слабичък. Да бяха тръгнали с 400 - Адвенчър...
            Китайците имат камара мотори в тоя клас и едноцилиндрови и двуцилиндрови, ама народа малко се ослушва за тях, щото са китайски. КТМ изкараха 390 Адвенчър 44 коня. Много добре изглежда и данните са му много добри и цената е ниска, но това пък е индийско. БМВ вадят 450 кубика едноцилиндров адвенчър. Ще видим на Хонда 500 кубиковият двуцилиндров как ще е.
            То всички фирми вече изкараха 600 - 800 кубикови двуцилиндрови адвенчъри. Сетиха се, че не всеки иска да кара 1200 кубиков 250-260 килограмов ботур по черно, щото интересните места по света не са край магистрали...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Другата седмица ще ида на Миркат за геймобила.
              Ще поразпитам кога се очаква новият дъргел.
              Но е крайно малко вероятно да го поискам.

              Днес обаче бях на Бултрако.
              Освен, че измръзнах на КУЧЕ попитах за новият CRF300.
              Вече го продават без изобщо да се е появил реално.
              Депозират се в момента машини по списък, които ще се произведат м.Април а ще додат в БГ м.Юни.
              Това за 300L какъвто ноже да поискам.
              300 Rally чак м. Ноември.
              При това се оказва, че цените за за... червени модели.
              Сиво/белите се оказват по-търсени и с един месец по-късно.

              Цените са еднакви като със сегашната генерация - няма промени.

              Мисля, че трябва да засилвам МТС-то за парите от газката.
              По принцип нямам намерение да купувам ама знае ли човек.

              Ето една мразовита сутрин, бахти толкова студ май не съм брал.



              Иначе обслужването 190лв.
              Масло, филтър и антифриз.
              Работа е половината от сметката.
              Доволен съм.
              Враг усраине

              Коментар


              • Както се казва...за тия пари си екстра.
                Аз както написах за 230паре...само масло и филтър в ямахата.
                Ама това им беше за последно де.
                Иначе именно чакането половин година и нагоре ме отказа от ново тенере.
                Отделно,че и world raid е по-удобен от стандартното такова.
                Вярно щеше да е новата модификация...ама на мен режими и тракшъни...някак не ми трябват да ги ръчкам.
                А в тоя студ къде си тръгнал!?....нееее знам.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • Другата седмица и аз ще ходя да ми сменят маслото на 9000 км. Ама сигурно в Пловдив. Ще видим. Днес се разходих. Бая студено беше. Не успях да стигна яз Тополница, че имаше много лед и сняг по пътя.
                  https://www.facebook.com/groups/road...eric&ref=notif
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 22-02-25, 16:25.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                    Както се казва...за тия пари си екстра.
                    Аз както написах за 230паре...само масло и филтър в ямахата.
                    Ама това им беше за последно де.
                    Иначе именно чакането половин година и нагоре ме отказа от ново тенере.
                    Отделно,че и world raid е по-удобен от стандартното такова.
                    Вярно щеше да е новата модификация...ама на мен режими и тракшъни...някак не ми трябват да ги ръчкам.
                    А в тоя студ къде си тръгнал!?....нееее знам.
                    Еми за днес ми беха нашили час а се улучи най-студеният ден в годината за късмет
                    Викам си ще побръмча малко след това - КУРАМИ!
                    Право д0ма.
                    То сега е ОК ама забахлем като излязох беше бая под нулата.

                    Иначе цената е ОК щото Бултрако имат ся 25% дискаунт на всичко.
                    То затова и отидох - покемона вече 1 година е извън гаранция и нямам задължения към тях.

                    Иначе CRF300L ще струва точно толкова, колкото и текущият.
                    Обявиха ми цена към 11К ако реша да купувам.
                    То аз именно CRF300L исках ама и миналата година беше същата работа с наличности и чакане както сега.
                    И накрая търчи-търчи та на фас0 на горскьо, демек на газката
                    Ама ше се опрай, де
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • martiob
                      martiob коментира
                      Редактиране на коментар
                      Цената на CRF300L на сайта е 12,5к към момента, така че 11К е много добра цена, вероятно за редовни клиенти, или има и друга врътка за някоя отстъпка?

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Вероятно за клиенти.
                      2 мотора съм купил от тях, един съм продал и вероятно това е причината.
                      Всъщност мисля, че споменаха 11 и нещо но не се постарах да запомня с точност понеже не съм пред конкретна сделка.
                      А и информацията, че цената на "новият" и "старият" е еднаква е на търговеца - не съм виждал обявена за модел 2025.

                  • Дам той е в листата ми за играчки които бих си взел...ако е сив....и със строукър кит...
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                      ...ако е сив....и със строукър кит...
                      Това последното пък какво е?
                      И защо точно сивите са по-предпочитани също ми е непонятно.
                      Ама вероятно щото на мен червеното ми е любим цвят от чАве още

                      Нема как да стане тая работа с чакането при мен.
                      То баш затова това не купих такъв лани.
                      АБСУРД е да чакам половин година, тотално ми неприемливо.
                      Не че нещо гори или че нямам какво да карам... Дразни ме самото чакане.
                      Да не говорим, че имам нужда от още едим мотор колко цирей на задника.
                      Та по-добре, че нема на витрина.
                      Иначе днес с обслужването да съм свършил още една работа

                      Много мотори има в Бултрако, и ново и такива с пробег.
                      Включителни други марки, няколко ямахи.
                      Снимах на един френд голдуинг че той е фен на тия шибани фотьойли.
                      50К с пробег - бах тая крива нива!
                      Друго обаче ми хареса на голдуинга - таблото.
                      Дори специално го снимах.

                      Ето такова табло ми допада визуално.
                      Аналогови прибори и отделни индикатори за важните неща и кинескоп за всички останали простотиии.
                      Нищо общо с подхода за един мазен таблет поставен сякаш в последният момент.
                      Или с кичозните простотии на Харли напоследък в стил "сигански москвич".
                      Подобен вид имаше таблото и на последният DL1000, който толкова много харесвах
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Последното е по-голямо бутало на мястото на оригинала.И всичко нужно да работи разбира се.
                        Вадят се едни коне и мощност 50% отгоре след което тази хонда ми става симпатична.
                        Е ще иска и окачване....
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          А, ясно - аз не искам текову, значи

                      • Не знам тувата по какъв начин си “говори” с тамагочито но от николко дена ми пробутва порно със “строукър” китове.
                        При положение, че за това е ставало въпрос единствено и само тук.
                        Може да е случайност ама една ли.
                        Бабата са си имали, ей!

                        Ласт тайм като бех у метесе-то попаднах на тип със същият ES700 като моя.
                        Говореше за това с колко го е отпушил като е махнал конструктивните задръжки.
                        Без такъв кит само с промени по вход/изход.
                        Като “само” е свързано с неколко К лв отгоре.

                        На мен ме звучаше като няква абстракция - от чий уй му е на някой това да върви повече?!?
                        За мен дори стоково върви прекалено много и е много сприхаво.
                        Явно хората искат крос с мигачи и огледала.
                        Не знам за оти ама ора секакви!


                        Враг усраине

                        Коментар


                        • В случая на гаската...и аз не знам точно за какво ти е повече...
                          Ама при 300 ралито...си е повече от пожелателно.
                          В интерес на истината ако имаше някакъв нормален 400-500 кубика едноцилиндров мотор и аз бих го взел.
                          Но в тази му конфигурация за да "стане" не си струва наливането на средства.
                          Иначе при мен сметката ауспух,филтри,ремап излезе към 1500лв като не съжалявам за нито лев от тях.
                          Бонус е релокацията на ауспуха които вече не се притесняваш ако паднеш какво ще се случи.
                          Отделно и звука е по приятен.И теглото общо от цялата работа отиде надолу.
                          Все пак изхвърлих и шнорхела и тежкото гърне.
                          И те така.
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X