Бенве и то гросе - пише го със ситнеж на етикета
Честито, честито тука ги полъчаваме без такелажа обикновено.
Не знам дедо мрас как ги докарва но в магазина са без
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Много готино филмче. Съгласен съм абсолютно, със почти всичко казано. Ако не бях купил Сузуки, щях да взема КТМ 790.
Сега има нов модел КТМ 790 за 2025 год, като са избегнали недостатъците на по-старият модел.
КТМ 790 е по-лек от Сузуки, с по-нисък център на тежестта, с по-добро окачване (в по-новият модел са му сложили окачването от 890) и по-проходим на черно от Сузуки 800 ДЕ. Проблема на КТМ-а беше в двигателя, който се произвежда от СФ мото в Китай. Това го били оправили, но аз вече съм със Сузуки.
Мдааа.Надежността не им е силна страна както казахме...не че са лоши...
Ама то така ако гледаме на нещата има за 22К чисто нова априлиа туарег 660 24година в момента.
И те така.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Без гаранция - не.
Ако газката нямаше - щетата щеше да е само за моя сметка.
Дори аз нямаше да имам почти никаква ако не бях правил модификации и подобрения по него.
Но кой да предположи такъв изход
Всъщност нека да видим дали вносителят ще си удържи на думата.
Аз поне не намерих случай в който вносител е приел обратно върнат автомобил или мотор от клиент.
Някой ако знае или дори е чул за такъв случай да сподели.
Дори за заменен с нов не съм чул, не съществува такава практика май!
А тук поне имаме обещание, което ако го изпълнят - евала.
Горното е причината AJP например изобщо да не ме интересува - както съм писал преди.
Не щото не ми харесва а защото на практика тук няма кой да покрива гаранцията.
От тук нататък чеп без гаранция - НИХТ!
Всъщност като се замисля всечи случай е за себе си.
Моят с газ-а конкретно е доста индивидуален.
Ако нямаше гаранция просто щях да продължа да си го ползвам.
Всъщност нито един от фабричните дефекти или неща, които намирах за мърлящини не му пречеха да прави основното - да се движи.
А точно това го правеше забележително!
Да няма работещи мигачи например съвсем не е като счупени скорости.
Обаче поредица от уж дребни подробности а при мен и събития, нямащи нищо общо с мотора са като г0вн0 в каца мед - малко е на такъв обем обаче после никой не ще да го яде тоя мед.
Ако има избор.
Е - гаранцията в този случай дава такъв избор.
Ето затова за мен е важна.
И колкото повече - толкова повече.
Разходите, които са цената и за мен са напълно оправдани.
Дори да са като вулгарният подход на бенве - просто се я купуваш като пакет
И аз съм на твоето мнение.
Ако ще се дават 5-6-10К лв да...няма как да гледаме мотори от магазина.
При положение,че гледам аз поне машини около и над 20-23К лв то варианта за нови е единственият за МЕН.
Както е видно не е да няма нужда от минаване по гаранция за доста неща та дори и при великите ГС-и.
А всичко е брутално скъпо.
Та поне първите две години каквото има да си евава мамата да си го отнася производителя.
После...или аз...или тоя след мен да го мисли,ако съм го сменил с друг НОВ да речем.ю
И те така.
Та затова и колкото и да е хубава Априлията да речем...НЕ,не бих я купил та даже и промоционална.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Скъпи са моторите там при вас и абсолютно има смисъл от гаранцията колко и кекава да е тя еле ако сложим на тезгяха 20 бона.
За МЕН както писах АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ СМИСЪЛ ОТ ГАРАНЦИЯ няма,за празен преден кол на GSа искат по 700 долара и ги няма,не се произвеждат вече,утрепан от каране мотор е двата си кола и фара в пари,работещ и без грешка е 7 -8 бона от модела който карам,смисъл АЗ да дам 25 за да имал гаранция……..еба го,гаранция си купувам друг ако спре тоя пак за 7,а повече от 2 за ремонт не давам,има такива за части по 2-3 макс
Пазара ви е много голям Босе.
Тук втора ръка е масово трупове с въртяни километражи и/или криви рами.
Не че няма и читави на нормални пари ама са единици.
Ей на пазара на тенеретата.
Една камара идиоти се мъчат да продават мотори на 1,2 години на цената на нови.
Е кой ще ви ги даде тия пари!?
Единственият с нормална цена е онзи дето споменах.
Мотор на една година под 10К км.Цената с 3К надолу и с екстри за още толкова горе долу в безупречно състояние.
Това са близ 6К надолу от магазинската цена и на малко километри плюс оставаща гаранция някаква.
Ама масово са на 1 година и 20+ километра с цена като за нов с афтермаркет от Алито.
Нц...мерси.
По-добре да стисна очите и да дам някой лев отгоре ама аз да си го взема новичко от магазина.
После във времето ще му добавям каквото и колкото искам.
Затова и там дето ми ги позиционира нещата специално за тенерето си напълно прав.
НОВО Рали,втората ръка и чак после нов базов с наджипване според колко искаш.
Ама и парите не са малко...като знам за колко време и как съм изкарал...поне от моята камбанария.
Та така.
Важното е да се кара.
Ей младежа с едно никакво црфче 300 навъртя толкова километри колкото аз за последните 2 години из света...ама не всички имаме време и можем така.
Ама колкото толкова.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Аз за това проблем втора употреба мотор да купя нямам,3 съм си къщупил така без да ги видя даже,а какво остава да ги карам,трите заедно обаче не струват 20,ако това трябва да го броя не гаранция ми в нас го искам у найлон завит
Коментар