Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колкото новата Африка Туин има нещо общо със старата, толкова и новото Тенере има нещо общо със старото....
    Единственото общо нещо и при двете фирми е само името. А и това, че всичките те са мотоциклети...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Обаче дъргела си е един и същи за последните 27 години.
      Това е перфектен пример, че едно нещо работи ли - не си чепка!
      Все едно да подобряваме тоалетната хартия или пък клечките за зъби!!!

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Или Лада Седмица,Нива или Уазка 🥃🥃

      То ни така ни иначе

  • Аз понеже темата си е моя...да докладвам...така докато си обикалям напред назад.
    Моя е непродаден...та затова и няма друго купено.
    Ама онзи ден минах и през газките,че да пробвам 700ката...
    Тестова няма разбира се.Ама поседях.
    Голям кросов мотор...такова е усещането...за мен.
    Стъпвам на пръсти да не е...ама на единия крак на цяло на другия на пръсти.Което за мен си е добра височина на мотора.Само на тенере съм я постигал тая работа скоро.
    Седалката е пейка...то там изненади няма.Ветрозащита нямаме абе каквото е казал Еспер тва е.
    Ама сигурно върви много и навсякъде...стига да има кои да го кара.
    Има нужда от нова седалка и да не е рали кула...ама някаква ветрозащита,ако ще се ползва за адвенчър.
    Както и малко гардове.Лесно тия 22К ще станат 24-5К преди да се тръгне да се кара...ако човек реши.
    Ама като чух Еспер какви болежки има за няма нищо...триото кебапчета си затвърждава името което има когато става на дума за рентабилност.
    Ако човек иска надежност хонда,сузи,ямаха...тва е.
    Та толкова за газката и нейните братя.
    Не помня дали писах,че се качвах и на бенели 700х...ама много ми е тежкокитайско...друго няма да кажа...нали като за...или хубаво...или нищо...
    Та чакаме купувач,ако на някой му трябва читав чопър аз съм човека...
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Може и да не съм прав но изглежда в последните години интересът към този тип шосейни круизъри някак отмина.
      Не съм търсил но май дори няма предлагане на нови такива.

      Кото продавах драг-а го усетих.
      Едва на втората година се продаде от Бултрако, през първата докато го продавах аз не помня дали въобще се обажда някой.
      Беше в наистина страхотно състояние а се продаде на цена по-ниска от екстрите по него.
      Явно трябва да се играе с цената,
      Струва толкова, колкото хората са склонни до платят а не толкова, колкото ти мислиш.

      Аз по всичко изглежда, че пак ще си остана само със CRF-a.
      Което не е национална катастрофа, просто евро-забежката ще ми струва една не малка сума пари.
      Много неподходящо време избрах за този експеримент, прекалено късно.
      Важно е да се греда напред и да сме живи и здрави.
      Другото е суета.
      Враг усраине

      Коментар


      • Ами понеже следя пазара ще кажа,че не е отминал и чопъри се купуват много.
        Но хората масово искат да е евтино,а не да е хубаво,ако ме разбираш.
        Идваха много хора да го гледат и всичките се пазарят сякаш няма да купуват мотор за 15-16000лв.
        Ей на вчера направихме една разходка с един другар до язовир Огняново.
        Та там имаше голяма група мотористи и да ти кажа бая облизвания имаше пред моя мотор,а сред тях имаше и хора каращи чисто нови мотори от всякакъв тип.
        Идеята ми е че за всеки влак си има пътници.Просто в момента има много влакове,а пътниците в по-голямата си част искат да се возят гратис.
        Даже един от тия пичове караше чисто нов Роял Енфилд Интерсептор които за мен е един изключително красив класически мотор.
        Същият каза че има и чисто нова Хонда Трансалп която продава...защото окачването е говно както е известно.
        Та не си само ти със скъпите проби...така за успокоение.
        За мен си лично съм взел следното решение.
        Чакам да мине SEMA2024 другата седмица.
        Ще видя какво ново ще излиза и дали нещо конкретно ще ми хване окото.
        Ако такова се появи ще наглася някак цената на хондата да се продаде и ще стрелям.
        П.С.
        Онзи същият младеж с Рояла се изказа много ласкаво за тестдрайва на Хималаян-а който също е тествал.
        Каза че дори и с нереголируемото си окачване е космос разлика с Трансалп 750.
        Да не говорим,че излиза и с безкамерни гуми и джанти със спици които ги има и даже при по-евтиния ЦФмото 450МТ.
        Е как китайците могат,а големите не могат!?Нали риторичен въпрос.
        Със същият успех ако бяха пуснали една ЦРФ-ка 450 Рали...за мен въпроса на момента е приключен...просто слабият двигател на тоя мотор ме спира...

        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
          ...
          Със същият успех ако бяха пуснали една ЦРФ-ка 450 Рали...за мен въпроса на момента е приключен...просто слабият двигател на тоя мотор ме спира...
          Може и да си прав но ми се струва, че много по-рядко виждам чоперии на пътя.
          Възможно е да се заблуждавам понеже просто да ги игнорирам.
          Но и предвид продажбата...
          Както и да е.

          Иначе за мен двигателя на ралито не е абсолютно никакъв проблем, окачването обаче е доста ограничаващо и то не само за мен.
          Това е единственият ГОЛЯМ компромис, който са изджаскали от Хонда според почти всеки, който го е карал.

          Сега ако ще остана пак само с него нямам никакво оправдание да не сменя изцяло окачването с релевантен афтър маркет.
          Това ще го направи много по-универаслен мотор за какъвто претендира.
          С тази подмяна ще спре да е "евтин" и това е отговора на въпроса защо по дяволите Хонда са го направили така.
          Но е рано да се каже - и аз като теб в момента имам мотор в повече.
          Враг усраине

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            За мойто БНб предните вилици бяха около 650 долара Италиански Марзочи,кеф ти пружини кеф ти реглаж,цял мотор заради едно окачване да сменям няма как,то половината мотори идват с меки пружинки.

            Е сега съм се захванал на детето колелото да оправям,стегната му задната пружинка много,пружинката 45 кинта,цял ам 200 да речем,от много хубавите 350,текерлека 2 бона,като го искаш с перфектно окачване 9 примерно,к’во му плащаш на едното окачване

        • Аз съм съгласен ама вие не живеете тук и ние там...Та от там...частите,доходите,транспорта и...абе различно е...Пазара е различен...Не че няма.Просто е скъпо.
          А че примерно няма да си купя нов транс и да дам още 4-5К за окачване...НЕ НЯМА!Защото не съм оня Иън от биг рок мото да изкарвам пари от това.
          С моето каране е напълно безпредметно.
          Момчето обаче имало пари за един нов мотор...после имало пари за друг...Грешки...После друго избира...ама може...Аз такива пари нямам...ще ме изгонят от нас...
          Затова и толкова мислене.
          От вчерашната разходка съм доволен от местата на които имаше читав път.Ама като дойдоха неравностите и скапаното...скороста трябва да падне до такива граници които мен не ме радват.
          А и бъбреците се оказаха в отпуска...та не е добре да ги батисвам допълнително.
          Както казах пуснали сме плувката в езерото и чакаме...а гледам скоро ще зарибяват с нови риби...дано клъвне...
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Моя мотор е на половината цена от неговия та това което казваш може на половина да е правилно - аз моя не го махнах,а му оправих окачването,а какво остава за двойно по-скъп.

            Адриани,Италия,е там на 3 резервоара от вас,правят за каквото искаш - от колелета,бъгита до мотори и то добри,Не е Олинс ма не е 3 бона,а 600 кинта грубо които ти решават проблема с половината мотори на пазара.

            https://moto.andreanigroup.com

            Без Напьн и под 2 минути търсене,600 евро и си готов,Хонда Трансалп 750 ХЛ,че не знам какъв му е котора.

            https://www.racingonelab.com/en/shop/27847/andreani/hydraulic-fork-cartridge-andreani-misano-evo-for-showa-fork-for-honda-xl-750-transalp-23-24-adjustable-in-compression-and-rebound-damping-with-incluted-springs/



            Това двама човека го сменят под час с бирите като включва почистване на тубите и смяна на масло с нови уплатнения.

            Ега не махна мотор заради мека предница,как казах половината са така,правят ги за 65 килца карач по гащи.
            Последно редактирано от BENZBOSS; 03-11-24, 22:06.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Не мека предница.Целия не става…
              За отзад пак е цифра.

              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • Аз коментирам ония който си купил нов ТрансАлп и го продава,че му скапано окачването.

                АЗ поне така не правя,не ги чакам да са направени за мен,правя си ги сам
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар




                • 10
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Да бе ясно.
                    И за мен е щуротия.
                    Но не мога да пусна линк за транса.Едни 3-4К лв с монтажа ще идат.
                    Другото…твоя мотор е евтин там.
                    И частите са евтини както казах.
                    Тук цената и пазара са други.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • BENZBOSS
                      BENZBOSS коментира
                      Редактиране на коментар
                      Частите ги показах колко са,като тук,монтажа го виждаш как е - кашон ти трябва,да не мацаш,пазара няма значение,моите си ги поръчах от Италия,дойдоха за 2 седмици


                      И си прав,че мотора евтин,но точно на евтин съм навит да похарча някой лев,ако е скъп пък съвсем няма да се замисля.

                      Всеки за него си,аз само на Веспата окачване не съм пипал,всичко друго под ножа,нищо сложно. Моторите идват с базово окачване,смятат го там празен с 65-70 кила карач по път с малки дупчици. Слагам му 15 кила зад мен,от 60 му набивам спирачките на светофара и пича с КТМа до мен вдига каската и вика Какво правиш бре,това защо така кляка……….ми така кляка,малко да го узориш и си показва слабите черти.

                      Това при положение,че не мога да карам,70 и малко кила съм,минимум багаж на равно с никаква скорост. Окачването е черна магия,едва ли ше намериш мотор правен като за теб с твоите кила,с твоя багаж,с твоя начин и място на каране. Аз за това като купувам нещо си правя сметката за лек тунинг на окачване,да дам 20 бона в магазина за нов мотор и да не му пипна окачването за още 1000……..ебаси математиката
                      Последно редактирано от BENZBOSS; 04-11-24, 01:45.

                  • Не е вярно, че чак на всеки мотор окачването не става и задължително трябва да се подмени.
                    Дето се казва аз и ралито го карам от няколко години така и не се е свършил света от това.
                    На газ-а например окачването е чук - може да се настрои според терена и за всеки да е супер адекватно.
                    Което не значи, че слизам да го ръчкам по наколно пъти на езда, просто намерих никаква златна среда последно.

                    За транса нямам мнение понеже не сядал дори на такъв но гаранция няма да бъде по-ирелевантно от това на ралито.
                    Обаче с едни 6К отгоре си го правиш както искаш.

                    Сега дали 26К на финала е ОК и дали няма нещо готово и по-добро за тия пари не знам.
                    За мен такава сума е много и неоправдана за модела.

                    Виж да докарам един CRF до цената на трансалп с адекватно окачване - бих.
                    И реално това беше по-разумно отколкото втори мотор, особено пък конкретният.
                    Не че го купих заради това, естествено.

                    Между другото газ-а се оказа къса клечка преди всичко.
                    Обаче затвърди убеждението ми, че мотор без гаранция - твърдо НЕ!!!
                    Като онова ARJ/AJP например или пък втора ръка с изтекла такава.
                    Нямам склонност към хазарт, не е за мен това!
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • BENZBOSS
                      BENZBOSS коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не е,половината поне са както писах или поне на тия които аз попадам. Става да ги караш и много хора претенции нямат,те това и целят производителите,но ако си леко претенциозен или попаднеш на кекаво окачване и сменяш - гумите са му 450 кинта,не мога да ги сменя сам,че твърди и иска машина,100 кинта литват там та 550.
                      Окачването 600 и никаква машина не ти трябва,кашона и 6 бири,ега не продам мотор защото му кекаво окачването,все едно да го дам защото му скапани гумите. Те държат пряко сили 12-15 000 мили,окачването на 30 ако се сетя ще му сменя маслото само,ако не на 50 000 / да не забравя само /.

                      Мотор с гаранция АЗ не купувам,няма смисъл,тук това е двойно на парите,за тия пари му пляскам окачване,гуми,седалка,фарове,барове,джам,ауспух и мекия багаж,че остава и за нова каска…….ебаФ ти мотора и гаранцията и чудо.

                      Разбираш ме какво говоря - половината крос е окачване като пари,ако карам чопърче по асфалта или някоя с пистарки гуми дето ме е страх да не я навали дъждеца ммммм става и с оригиналните колци. Като се метна от 2 бордюра обаче,набия 2 канавки,скочи от 2-3 камъка,сложа му 30 кила багаж и почне да ми прави предната гума на Дунавски вълни и не го чакам много.
                      То с всичко става ма мотор да купя от магазина и да не ми хареса окачването му и да се кумя при положение,че Италия е къде е………това сърце не ми го дава

                  • https://youtu.be/0CKSdEPZTOc?si=Ekw7yU1ZfVa4czlb

                    е ги де ги,произвеждат за над 250 модела мотори,като поръчваш си има въпросник - кой мотор,колко тежиш,колко ти е багажа,как го караш,къде основно го караш……. та някой умен да сметне пружините колко да са,после един ключ в джоба,един шестограм и след час си ги настроил как си трябва,не изтървай шестограма само,че голямо разглабяне пада докато го намериш.

                    Ако си 100кила и горница пък ЗАДЪЛЖИТЕЛНО според МЕН поне,аз съм в нормите кльощав и пак не и не и не
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      https://youtu.be/0CKSdEPZTOc?si=Ekw7yU1ZfVa4czlb

                      е ги де ги,произвеждат за над 250 модела мотори,като поръчваш си има въпросник - кой мотор,колко тежиш,колко ти е багажа,как го караш,къде основно го караш……. та някой умен да сметне пружините колко да са,после един ключ в джоба,един шестограм и след час си ги настроил как си трябва,не изтървай шестограма само,че голямо разглабяне пада докато го намериш.

                      Ако си 100кила и горница пък ЗАДЪЛЖИТЕЛНО според МЕН поне,аз съм в нормите кльощав и пак не и не и не
                      Не ги бях чувал тези, записвам си ги понеже е възможно в скоро време да търся.

                      За гаранцията и аз до момента мислех, че е по-скоро тежест.
                      Обаче се оказа, че сега е първият път, когато ще я ползвам по предназначение.
                      Ако я нямаше щетата щеше да е по-голяма.
                      Всъщност все още нямаме твърда договорка как ще се действа.
                      Надявам се скоро да имаме решение.

                      Гаранцията е като застраховката всъщност, има си поддръжници и хатери.
                      Всеки си знае но тук в Еврогея сме леко привилегировани в това отношение и поне според мен си струва да я има.
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Всеки знае за него си и факторите накланящи везните са много - аз проблем да се ровя нямам,имам място,имам приятели,имам инструменти,има части и…….половин мотор пари за едната гаранция не давам. Е в момента под задника ми са 4060 коня 2 мотора по 16 цилиндъра,тече ми управлението,имам само още 4000 километра и съм готов с тая……..та на един текерлек пружинки те да не сменя баси.

                        Адриани са добри,не са Олинс ма не са и 3500 долара,за около 600 си оправяш предницата,че обикновенно там най-много личи,аз ДОВОЛЕН при положение,че има какво ли не тук аз избрах Адриани след много четене по въпроса.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X