Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Всеки знае за него си и факторите накланящи везните са много - аз проблем да се ровя нямам,имам място,имам приятели,имам инструменти,има части и…….половин мотор пари за едната гаранция не давам. Е в момента под задника ми са 4060 коня 2 мотора по 16 цилиндъра,тече ми управлението,имам само още 4000 километра и съм готов с тая……..та на един текерлек пружинки те да не сменя баси.

    Адриани са добри,не са Олинс ма не са и 3500 долара,за около 600 си оправяш предницата,че обикновенно там най-много личи,аз ДОВОЛЕН при положение,че има какво ли не тук аз избрах Адриани след много четене по въпроса.
    На CRF проблем е ОСНОВНО задният шок.
    Не, че предните нямат нужда от по-силни пружини.
    Ако правя нещо вероятно ще бъде изцяло нов заден шок и евентуално кит за предните.
    Ще видим, дори не съм гледал детайлно какво се предлага за целта.
    Враг усраине

    Коментар


    • Аз пак да си меля за цените.Нов транс гол на пушка е 21500лв.
      Окачването както се видя от предният линк от адриани е близо 2,2-3К евро за ОТПРЕД и ОТЗАД.
      Отидохме на:
      https://moto.andreanigroup.com/en/pr...023-s46hr1c1s/
      https://moto.andreanigroup.com/en/pr...2023-showa-43/
      Като второто е евтиното.Има и по така..
      https://moto.andreanigroup.com/en/pr...ransalp-showa/
      Та...така с цените.
      Монтажа както казах си е според зависи от бирите,времето и желанието.
      Айде има и по-евтино за отзад...ама няма реглажи много много..
      https://moto.andreanigroup.com/en/pr...-special-edit/
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Както казва боса ако човек няма особени претенции не е задължително нищо да прави.
        Реално погледнато тоя "подход" от страна на производителите си има и положителна страна.
        А именно, че не даваш парите на куп... Ако въобще се стигне до това.

        Аз реално харесвам и предпочитам меко окачване.
        Преобладава мнението, че стоковото на ДР-а било много такова а за мен беше супер.
        При това без възможности за реглаж.
        При хондата вече е прекалено а това ограничава и пречи.
        Не става въпрос за някакви приумици, категорично е БЕДСТВИЕ при по-сложен терен ако се кара по такъв.
        Не че много често карам по такъв, газката беше за тая работа.
        Сега обаче ще си струва да се поправи това ограничение.
        Последно редактирано от Esper; 04-11-24, 09:47.
        Враг усраине

        Коментар


        • Transalp

          Туратек заден 915 евро
          Адриани предни 650 евро

          Има и евтини,но аз на това не кълва
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Новото старо тенере радва окото…
            Електронна газ,уж понижен център на тежеста.
            Режими на каране и по истински дисплей.
            Ново окачване и това за стоковото.
            Ралито…яката работа…
            Прикачени файлове
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Да,но го има и коментара - и каква я сделаха тия,повече електроника в по-тежък мотор………..

              Ще се чуе тия дни как е,дано е надежден като първо поколение
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                … и каква я сделаха тия,повече електроника в по-тежък мотор…
                Егати трола
                А верни ли са и двете неща?
                За електрониката само съм сигурен!

                Враг усраине

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ми верни са,но ще се види колко това е минус след като го по тормозят малко,така на пръв поглед това се вижда.

              • Мотора е по тежък с 5кг.С по-добро окачване,по нисък център уж покрай редизайн на рамата и резервоара.
                Дисплея вече изглежда по-близо до истината..Като цяло ако влязат до 22К...чудесно.
                Една комфортна седалка и газ...
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това ще ми е бъдещ мотор като остарея,тия електроники в Бавареца не знам дали ще ги преглътна. Така като го гледам само едни 25-30 подобрения ще му трябват и е почти готов

              • Аз пък накланям везните в още по-тежък аскетизъм…
                Е не точно като пиклата и все още го обмислям при това след като уж се бях кротнал пак с 2 мотора.
                Ма то шило в торба седи ли…
                Враг усраине

                Коментар


                • Ако успееш да регистрираш нов ДР...да поръчаме два от хамерика и да се свършва...
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    ама 500 кубикови, не 250....

                • Интересни неща излизат на EICMA.Сузуки DR-Z4S и новият 390AdventureR,BMW бейби GS450,ново рали 300...при малките ще има борба...
                  Последно редактирано от slatanic; 05-11-24, 22:46.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                    Ако успееш да регистрираш нов ДР...да поръчаме два от хамерика и да се свършва...
                    Вероятно е еднакво лесно да си смениш местообитаването на такова, в което можеш да караш нов дъргел с регистрация
                    Все още има бавно затварящи се вратички за регистриране на такива неща.
                    Тенджерата на пиклата е минала през подобна.
                    Тук също все още има такива пробойни, които се затварят постепенно понеже струва прекалено скъпо да се държат отворени.

                    Ей го жимито на цуцуки - "убиха" го точно заради това а не заради липса на интерес.
                    Мина се през "кучкарник" (2 месетен) а от тази година вече не се предлага под никаква форма у татковИната, предполагам и в цела еврогея.

                    Не е много по темата но я к'во прават чайниците:

                    https://fakti.bg/technozone/925291-o...i-za-15-minuti

                    Просто МАЧКАТ.
                    Последно редактирано от Esper; 06-11-24, 07:26.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Чайниците ги продадоха тия първите бройки за 15мин,че ги следя.Голдуйнг...ще страда...2.0л 8цилиндъра звучи доста обещаващо за цената си...
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Преобладава мнението, че чайниците взеха голдуинга и най-накрая го поправиха

                    • Всички МПС, които се внасят от Америка се регистрират след технотест. Даваш там едни пари по тяхна преценка (на тези от технотеста), дават ти кетапа и с него в КАТ без други проблеми...
                      Мисля, че имат изисквания за МПС-та, защото американските коли не са с жълти мигачи, там всичко свети наведнъж в червено габарит, стоп, мигачи, па мига стопа и т.н. разни американски изпълнения... Тука си искат всичко да е отделно и с жълти мигачи, нали. Това за Сузукито ДР-а не важи, ама кой знае, какво ще му намерят да искат?
                      Парите са различни за различните МПС-та. Кой знае, колко ще за мотор Сузуки ДР 650? Ма няма да е повече от 1000 лева според мен... Трябва да се пита там в технотеста.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не може да се регистрира нов мотоциклет без ABS.
                        При тенджерата на пиклата е различно - рамката вече е била регистрирана в еврогея и това е достатъчно.
                        Невъзможността засяга новите неща, които влизат, вече наличните си "работят"!

                    • Не става толкова лесно Влади.
                      Стоян не може да пише иначе би обяснил достоверно каналният ред.
                      Такъв мотоциклет не е ли внасян в Европа официално...няма регистриране...легално.Може би някъде някакси,но после е непродаваем почти.
                      Много хора изяждат дървото по тази схема с нов внос мотори от там "нови",но не преминали технотест...които никога няма да минат легално никъде.
                      Та затова и така.
                      До скоро Руси знам,че внасяха нови Тойоти 80/70 там яки серии от майната си през Германия с допълнителен монтаж на катализатори за получаване на евро сертификат...ама май и това свърши(нямам такива пари,а не,че нямам интерес да си купя)..който купил купил.
                      Как и да е.
                      Да се върнем на темата.

                      Интерес буди поне за мен новото старо тенере на първо четене.Абонирал съм се от ямаха да ми изпратят цени като дойдат официално.
                      Новият КТМ390R също.В този клас май ще е единственото вървежно и на пътя добиче...естествено със здравината на КТМ...ама...чисто габаритно не знам как ще е.
                      Новия ДРЗ също ще бъде много яка играчка за "малко" пари надявам се.А и ще си бъде с надежността на сузуки.
                      При Хондата 300Рали освен малко визуално и леко покрай новото евро5 от към ауспуси и оптекаемост друго май не са пипали...Е ще пипнат цената нагоре нали..
                      Новият Транс освен едни фарове и нов дисплей...си е стария...
                      Виж БМВ 450GS като излезе,защото вчерашното си беше концепт ще разбуни духовете яко.
                      Предполагам обаче както винаги ще е скъп на фона на всички при малките...поне 20К,че и нагоре ама ще го видим като дойде.
                      От моя гледна точка нещата изглеждат така.
                      Най-дълго ще задържи стойност Тенерето.
                      При него освен високият център на тежестта и кофти седалката аз други минуси за МЕН не виждам.
                      Излиза си напълно подготвено за всичко което аз на този етап ще мога да правя с него навсякъде...всъщност мотора ще може мнооооооого повече от мен.
                      Затова и въобще не гледам рали версията въпреки,че тя ще държи най-много себестойност във времето,ако е във форма и на малко километри...
                      Ако реша да минавам евтино...дрз400 е новият играч на пазара...Играчка която не предполага високи скорости и добра ветрозащита,но ниско тегло и проходимост(ако мога да я ползвам де) за почти навсякъде.
                      Ако не реша да минавам евтино КТМ390Р адвенчър.Май той ще е под цената на бъдещото 450GS,но си е със всички благини на КТМ и между другото изглежда "прилично".
                      И ще бъде сравнително лек.Което както отбелязахме вече все повече ще липсва на Тенере.
                      Та има теми за размисъл.
                      Тепърва ще се видят цени и кое кога ще го има.
                      А и повече информация.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X