Имам два грузински пътеписа. Надявам се да си ги чел. Тука във форума са. Иначе са тука: https://vladi.unixsol.org/
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.
Свий
X
-
Я малко да разчупим стереотипа:

'Баси яката играчка!
Както съм до баира чудно как не съм се сетил за нея!
Усещам вече дори полъха на вятъра
Тая траялка е неземна красота в простотата си.
Че пишем да дъртия пергиш дека беарем до нова година ше слушам.
Белким домъкне под елхата едно текову за ЧНГ, баго


А тая адвентуращина в дъното е баш риеху адвентурата.
Чака си кандидати за тест драйф това конкретно а вътре има ново.
Ако не се окаже някакъв неземен китайски БУКЛУК в дългосрочен план, гледайки и сядайки е много добро и удобно.
P.S:
И вероятно понеже порното не се отваря - егие "краставиците" още един път в пълен блясък :
И как не - нали са цървени
Враг усраине
Коментар
-
Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеАко не се окаже някакъв неземен китайски БУКЛУК в дългосрочен план, гледайки и сядайки е много добро и удобно.
Ти вЕрно ли седна на това дето не е направено за сядане
Думата удобно в комбинация с траялка ми изглежда странно
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Хахахаха
"Къде да седна" е един от трите въпроса, които никога не се задават!
Треве май да погледна в съседната тема.
Излиза, че освен седенето и не знам как се кара това нещо.
Предвид позицията на степенката и лоста за скоростите.
Седалката кучета я яли - буржуазна лигня
Въпреки това - тая траялка не сваля усмивката от лицето ми.
Преставям си какво ще като слизам с нея от Голо Бърдо
Враг усраине
Коментар
-
Ми то нарочно е дръпнат много напред лоста за скоростите от степенката, за да не би случайно да го натиснеш, до като скачаш. Включваш там някаква скорост, а те са с много по-малко скорости от нормален мотор и после ръбиш само с газта и съединителя.
-
Ахааа...
Понеже като карам прав сега съм си напълно оперативен със скоростите без да има нужда от седалка.
Тук явно не се очаква толкова интензивно да се превключва.
Абе кара ми се такова и да видим дедо Мраз дали нема да ми се върже на акъла
-
-
Внимавай какво си пожелаваш - може да се сбъднеПървоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеВъпреки това - тая траялка не сваля усмивката от лицето ми.
Преставям си какво ще като слизам с нея от Голо Бърдо
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
Внимавай какво си пожелаваш - може да се сбъдне

Късно е да внимавам - писАх вече на дедо Мрас писмо.
Ако не го е хванала деменцията и не е отEб@л ептен да поВни - може пък да ме огрее.
Само да не стане като с ягуара и дванайсете цилидъра
Извън забежката с траялката:
На сядане върху тази адвентура усещането беше за доста твърдо окачване.
Карал съм малко TRK и то беше подобно "дърво".
Субективно е, признавам - аз съм свикнал от край време с много меки окачвания.
Всичките ми мотори са били такива и затова не съм афектиран от това на CRF-a.
Но факт, че това RIEJU, както и бенелито ми идват като пистарки.
При тежък терен съм скептичен колко ще са адекватни.
То пък все едно за такъв са правени, просто ми прави счепатление!
И за двете всъщност е напълно излишно да се коментира - хората ги дават за тестване.
ССП - Секи Сам си ПреценЯ
За траялката се чудя дали ще я дадат за тест все пак?
По-добре да не питам.
По същата причина и не съм гледал колко струва тая играчка.
Чакаме дъртия пергиш
Враг усраине
Коментар
-
Днес бях в сузуки.Имат 800ДЕ за тест.
Седнах…ареса ми…
Да пооправя кръста и ще ида другата седмица да пробвам,ако мога.
По тежко се усеща щото е от транса,на височина почти колкото тенерето…ама комфорта е на космос от него.
На пипане качествено.
Ареса ми както казах…
Май май…
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
- 1 like
Коментар
-
Хубаво е до го вземеш за тест драйф ако не си.
Попадах на ревю в тубата за точно този модел от българин.
Не знам доколко би било от полза ако можеш да го тестваш и сам.
Обаче след като още се луташ ще е мърлящина ако не го покараш лично.
Враг усраине
Коментар
-
Ще ида определено.Както казах от всички които съм гледал в класа той прави впечетление на най-масивно направен.
Сега БМВ,Априлия и китайците не ги броя.Основните конкуренти имам на в предвид.
И на визия поне на мен ми допада.
Ще го видим...ако се намери някой да закупи мотора тия дни може да има...сгодихме се...след проба на булката...която вече видимо и личеше,че е опъвана юнашката повече от един път.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Вистромите са произведени в Япония.
Може би само африките са наистина японска сглобка.
Не че това прави мотора да изглажда по-добре.
И гаранцията е година повече - 3 години.
Повече мотор е от транс сексуалният отвсякъде.
Но стига да ти пасва по-шосейният му профил.
Аз например го намирам за тежък.
Но и е доста далеч от офроуда та предполагам е приемливо.Враг усраине
Коментар
-
На сузуки ако може да се вярва гаранцията е 4 години което....нали на фона на другите.
Иначе за по-тежко определено е...спрямо конкуренцията...
Сега имат нов модел малко по-лек(7кг) и с 2000лв по-евтин...и много по-шосеен.
Ама страда окачване,има лети джанти,повече ветрозащита отпред,по-малко гардове.Имаше и друго май ама сега не идва баш какво беше,защото не ми е интересен,че е по-нисък.
1050от своя страна е прасето на прасетата и там...за офроуд трябва да е някои чисто луд да си го мисли...
За път пък конете са малко за 2024г,ама поне торка е много та ще компенсира.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Да, всъщност 4 години им беше гаранцията,
На колите - 7 години.
Което звучи добре но дали е такова на практика - предстои да видя.
Задължително опитай 800DE въпреки, че на мен 650XT e също не лош вариант.
Много ми харесва концепцията им за настройка на задният шок при всички модели.
Изведено кранче, което се върти просто на ръка.
Няма инструменти няма клечане!
-
-
Абе Дени! Аз ся не мога да те схвана нещо. Окачване, та окачване. Ти по горите ли искаш да бръмчиш или по асфалта? Чак па толкова!? Па толкова ли е зле кръста?
Твърдо ли трябва да е или меко?Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
Асфалт и черни пътища.Заради окачването продавам втх-а.
Кръста е за ремонт които отлагам близо 20 години,просто не ми се ляга под ножа,че не се знае знае ли се.В момента не си връзвам обувките,че ми е трудно и те така.
От страни е лесно един вид ма не е…
А и като се дават 20+ лв за мотор е редно да е такъв дет ти върши работа и ти харесва…ама ГС за тия пари е 2013/4г и на 50К км примерно…Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Не знам, аз направих обратната маневра - от тенере на vtx и кръста ми е много по добре откакто не се налага да влача и вдигам 200 + кила по черните пътища и коловози. Щото то апетита идва с яденето и стъпиш ли веднъж на черно се почва а още малко, а още малко, а ся рипни в тоя коловоз и айде после вдигане на тежести, влачене и мъкнене!
Иначе от изброените аз съм за нордън, познат го има в най добре окомплектовъния вариант и това е машина на която примерно аз никога не бих могъл да разгърна дори и половината от потенциала."Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
Но пък за ~10К отгоре виж какъв GS нацъкАх:Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение...А и като се дават 20+ лв за мотор е редно да е такъв дет ти върши работа и ти харесва…ама ГС за тия пари е 2013/4г и на 50К км примерно…
https://my.bmw-motorrad.bg/rg6j1hl9
Това е сравнителен еквивалент на 1050DE от цуцуки.
Малко по-скъпо но ако по вистрома се накачулят "екстрите" на бенвето от линка горе тая разлика вероятно ще се стопи.
Има и F800 но това дори на снимка изглежда като за съботно-неделен адвентуризЪм по дефилета
БТВ конфигуратора на бенве е много яко направен.
Голема част от предназначението на "асистентите" ми е неясна ама правят опит да ги обЯснат, което им се зачита
Враг усраине
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар