Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
    Еми теглим чоп и каквото такова.
    Мнение и от мен - за съботно-неделни разходки, въобще не гледай нито Транса, нито 800ДЕ.
    На твое място бих тествал Газката или близнаците му Има емоция в тази машина!!!
    Това е мотор за уикенд разходка.
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • the slow heart
      the slow heart коментира
      Редактиране на коментар
      Тия газки и темподобни аз ги виждам не събото-неделни, а сутрин или следобедни моторетки. Леки и силни, с къси предавки за гюбре, предразполагат към изцепки. Дробилки за камъни и по баирите и в бъбреците. Някакси не мога да ги видя като щадящи гръбначни прешлени

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Не му е баш такъв профила въпреки, че в по-голямата част съм съгласен.
      Аз хиляда км за първо обслужване направих за 2 излизания и не съм се прибирал като нещо довлечено от котка.
      Демек не може да се говори, че е като крос или траялка - съвсем ОК е за возене.
      Ама това с гръбнака вкарва съвсем различна насока.
      Ако бях на негово място изобщо нямаше да гледам за какъв да е мотор.

    • pansim
      pansim коментира
      Редактиране на коментар
      В моите очи Газката успешно би заменила сегашния ми ДР. С уговорката че е много по-напред и като двигател и като окачване, да не кажа че няма нищо общо.
      В този ред на мисли - щом в събота в тази жега направих 405 км с Др-а, кое би ме спряло да направя същото и с Газката, че и поне 100км отгоре. Та си е баш съботно-неделна машина. И определено не е крос. Не е с такива предавки и не е с тази рязкост на кроса.
      Въпроса със здравето обаче си стои при всеки мотор.Па ако ще и да е даже БМВ...шегичка...

  • Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • Колкото и да ми е неприятно да го призная Еспер е прав.Но това не значи че няма да упорствам до последно относно отказването от моторите.
      Веднъж го правих при откриване на първата дискова херния преди 20 години,но сега…ще се дърпам повече.
      Ако видя,че не става ще си взема нещо от калибъра на клх 230(300 което май го няма за европата),300л/рали и ще се подвозвам леко колкото мога.
      Не е това машината която ми е на сърце…но тази дето ми е…стои в гаража под покривалото вече два месеца.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        А някакъв пояс, или броня, отзад на кръста да подпомага гръбначния стълб няма ли измислена? или да се направи по поръчка? по индивидуални размери. Малко от малко да облекчава положението...

    • Мислил съм не веднъж по тоя въпрос.
      И да има аз не знам за нея.
      Ако някой има жокери няма да ги върна.
      При мен основният проблем в долу херния,горе 5 прешлена се търкат един в друг.
      Трябва нещо дето да поема ударите вместо кръста.
      Окачването това му е работата.
      Затова трябва и машина с повече ход която да може да се нагласи сравнително мека без да и се еве мамата от към пътно поведение хептем.
      Абе искам такова дето го няма…ама ми се кара та ми се реве…а после ми се реве след като съм се накарал.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Дай да се разберем за някой ден в който и двамата сме free.
        Организираш си едно идване до декотлон - витоша и тръгваме с двата мотора в посока Ихтиман.
        Вакарел - Ихтиман е идеален за целта.
        Ще покараш CRF-a и газката по тоя терен, ще видиш кое-как.
        Желираното окачване на хондата по такива леки терени е СУПЕР подходящо и не си мисли, че аз съм по-лек от теб.
        Дори напротив и нямам никакви драми с нея.
        Драмите и започват както казах при много по-тегав и техничен терен от тоя валс!
        Можем да завъртим и през Арабаконак - там също има достатъчно ями, които да ти наместят колалите.
        Враг усраине

        Коментар


        • Не му се връзвай,иска да те трепе

          5 прешлена с херния………търси си трайк
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Трайк…по добре секвоя….
            Както казах или или ще положението.
            Ще видим кога ще ми остане време като се прибера и ще се стиковаме някак.
            А и от това не се мре…но много може да се мъчиш..
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Малко встрани от темата, но няма ли вариант за операция. От миналата година и аз съм диагностициран с херния на два прешлена, единия понапреднал доста. Но според лекаря не съм за операция, въпреки че ако ме прати при неврохирург на консултация резултата е ясен. Направих три физиотерапии и за сега положението бива, но ако се влоши не мисля да се кривя цял живот, ще се оперирам. Друг лекар директно ми каза да ходя да се оперирам, сега правят интервенцията с лазер и робот, слагат ти гел и си готов.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • Сигурно може.Аз съм търпелива гад която е свикнала да се мъчи.Просто на момента ми идва прекалено.
                А и при мен не знам колко сложна трябва да е тази операция с тези прешлени толкова много.
                Не съм се консултирал в тази посока.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  …търси си трайк

                  Знам си аз, че некой спомена за това недоразумение

                  Това ми го пратиха вчера и го гледах до края само заради тия двамата идиоти - велики циркаджии са



                  А тая ямашина я знам от преди - едно от най-грозните...
                  Неща на 2 колела щях да кажа ма то е с 3!

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:fuck_ktm_adv.png Прегледи:0 Размер:320.8 КБ ID:6971102

                  На първо място ми беше КТМ и конкретно 950 но пък ямахата е по-безмислена та първото място е спорно
                  Някъде във видеото споменаха, че от фаровете на ямахата чеп за зеле не става спрямо канам-а и нищо чудно - тя е с LED-ове.

                  Виделото е яко фън, препоръчвам както и почти всичко от канала на тия двамата идиоти.
                  А най-вече онова в акрос вайоминк с дърти скрапери от '70

                  П.С2: Не е това най-грозният КТМ, има един по-кошмарен но явно не му знам модела.
                  КТМ със сигурност имат талант с неглижирането на външният вид но в доста противоположна посока на ТЕСЛА например.
                  Теслите също са имунизирани от към дизайн но постигат положителен ефект
                  Последно редактирано от Esper; 14-08-24, 17:40.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не им разбирам Владич, на мен КТМ-те са като китайци - всички ми изглеждат еднакви

                  • fozy
                    fozy коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ямахата няма да се хлъзга по паветата или трамвайните линии а и удобно се снима Гжирото с нея

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това до сега го бях виждал само на скутери.
                    Ама като се има предвид, че вече имаме и офроуд скутери (Honda X-Adv) - кой съм аз да троля великите диригенти!
                    Важно е паре да се арчат!

                • Отидох и до ЦФ мото и до роял енфийлд най накрая.



                  Да започнем с основното 11050лв ЦФ срещу 12600 роял.
                  Не малка разлика предвид цената им.
                  От там на сетне коренно различни концепции.
                  Ретро срещу модерен дизайн.
                  Много близки като тегло.
                  Цф450 е по висок и се усеща една идея по тежък горе.Нещо като тенере без правилният двигател.
                  Не съм карал нито един тъй като цф-а бяха продадени,а хималаеца бе без номер отново нов та нов.
                  И двата създават чувство за солидни машини.
                  С прилично качество поне на външен вид и първо четене.Цф-а тук изглеждаше една идея по-добре.
                  Като комфорт на седене ЗА МЕН хималаян печели в позицията ми на седене спрямо ъгъл на глезен и колена.
                  Аз съм 188см с крак 34”.Да се знае все пак.
                  ЦФ-а има нужда от по-висока седалка и кит за сваляне на степенките ЗА МЕН за да ми е удобно.
                  Рояла бе в ниската позиция на стандартната си седалка и още 2 см нагоре биха дошли добре дошли.
                  Специално за Енфийлд ми направи впечатление,че всички мотори от новите им са с твърдо тапицирани седалки.
                  “Старият 650 интерсептор” обаче бе с доста по комфортна седалка.Но си е до задник…
                  Иначе Цф с доста пипнато окачване и тублес гуми.
                  Хималаеца само във високото си изпълнение е с такива джанти.
                  Иначе е със вътрешни гуми на които аз не съм фен.
                  Та човек да внимава и пита като поръчва.
                  ЗА МЕН Хиламалаян ще се кара по удобно и лесно,но това от едно сядане няма как да се прецени.
                  Другото което ми хареса е липсата на хиляди копчета.
                  Ама то си е до човек.
                  ЦФ 450 септември ще има пак.
                  Хималаец има топ мод черен.
                  Другото или Румъния или по Европа/Индия.
                  За цф тунинг части се чакат септември.
                  За хималаян поръчваш/идват.
                  Харесаха ми и двата за парите си.
                  Пустите гадове натискат яко и скоро големите ще имат проблеми,но това може само да е добре за нас.
                  И те така…
                  ​​​​​​​

                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • slatanic
                    slatanic коментира
                    Редактиране на коментар
                    Понеже писах през телефона което ненавиждам сега да добавя.
                    Рояла е с шова окачване с единствен реглаж за теглото отзад.
                    Добре се усещаше не че ЦФ беше по-лош...там обаче имаш вариант за пълен реглаж.
                    Седалката на Рояла е от две части с възможност за ниска и висока позиция.
                    Отделно има и ниска седалка за по дребни ездачи.
                    Високата седалка бе неналична все още в ЦФ мото,но от септември щяло да дойдат всички неща които са заводско предложени.
                    Понеже роялците бяха в отпуска,а аз бързах нямах време да направим една цена с подходящите екстри които според мен ще доближат цената поне до 13,5К лв,а ако се вземат и твърди куфари 15К.
                    При цф още нямаха цени...т.е. от септември може да се направи сметката каква ще е цената на напълно наджипен матОр.
                    При ЦФ ми направи впечатление ръчката за газта.Наистина има едно празно положение което е доста тъпа работа.Уж може да се оправи...ама за какво ти е тая глупост баси.
                    Гаранцията при едните е 5 годни при другите 2.
                    Не малка разлика в предвид,че 5 години е при по евтиният ЦФ,но тук може да има много особенности та...да не ти се налага да я ползваш е по-важното.
                    Набързо толкова.

                • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                  ...
                  Пустите гадове натискат яко и скоро големите ще имат проблеми,но това може само да е добре за нас.
                  И те така…
                  ​​​​​​
                  Те вече ги имат!

                  Някои от тях си ги забелязал при това само като наблюдател.
                  Аз се сблъсках с тоя факт по доста по-директен начин.
                  До там, че от сега насетне - далеч от всичко еврогейско.
                  Мотори/коли ако се наложи някога пак - само от изтока и то за предпочитане по-далечен.
                  Всичко останало така или иначе вече си идва от там.

                  И не, че съм супер-изненадан около перипетиите с моя мотор.
                  Просто исках нещо, което няма дори като приблизителен еквивалент при другите марки .
                  Донякъде съжалявам, че се разделих с DR-а но него го задържах толкова време предимно заради регистрацията.
                  Идеята беше да я ползвам с чисто нов, който да купя от USA и да не регистрирам тук отделно.
                  В последните години обаче става все по-стегнато и към момента практически е неприложимо.
                  Както и хомологацията на новият - късно е вече за това дори да поискам.
                  Иначе си беше почти на 30 години, което не е малко.
                  Освен това по него навремето съм правил промени, които сега не бих а са непоправими.

                  Та - к'вото-текову.
                  Совите вече не са това, което бяха.

                  И още нещо по темата:

                  Враг усраине

                  Коментар


                  • И като продължение на горното:



                    ОфЕцЯален сайт, Априлия.
                    Сакат машинен превод, пестили са си дори от редакцията.
                    И се обзалагам, че спестяванията не са ограничени само в някакъв си електрически сайт.

                    В сайта на китайците поне няма такава словесна диария
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • pansim
                      pansim коментира
                      Редактиране на коментар
                      Словесни изцепки може да няма, но КТМ двигателите които износват разпределителен вал са именно китайски. Правят ги CF Moto.
                      Сега е друг въпроса дали е сгрешен дизайна на мотора или материалите и обработката им не е това което се изисква.
                      И пак нещо в което съм все още убеден - нищо китайско не работи така както се рекламира! Това от собствен опит.

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Чайниците са им спретнали кур-капан

                      Монетата обаче има и друга страна: Само те могат да направят някакви явни безумици и да работят.
                      Всеки друг би стигнал до извода, че от пръдня боя не става обаче не и те!

                  • Ето малко сухи цифри за моторите към които които изначало беше темата.
                    Не претендирам за достоверност на съдържанието - все пак не аз съм автора.
                    Аз съм проЗт копи-пейстър, ега са верни:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:adv_comp.jpg
Прегледи:178
Размер:580.0 КБ
ID:6973474


                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Само разхода нещо не отговаря от тази таблица на моя мотор. Тука в таблицата му дават 4,4/100 разход, или 20 км с един литър. На мен компютъра ми показваше 25 км с 1 литър първоначално, което е 4/100, а сега вече е 26 км с един литър, което е разход от 3,9/100 км.
                      То аз отдавна не съм фен на бързото и рязко каране и може, и това да е причината. Обикновено карам, с около 90 км/час и много рядко вдигам 100 км/час, а колко изобщо вдига тоя мотор още не съм пробвал. Не че особено ме интресува де, нали вдига 100 км/час...
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X