Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Африката е правена така, че да не се сервизира много извън сервиза.
    Това автоматично я отдалечава от кандидатура за околосветски и изобщо далечни пътешествия!
    За всичко по-малко от това, примерно 1 влизане в сервиз на сезон си е екстра.
    На кой му дреме колко и къде ще прави обслужване един път в годината?!?
    Враг усраине

    Коментар


    • Така като гледам ще ида да капарирам тия дни Ралито и да се свършва…
      Мислех си за онази за която писах по рано 2023 стандартно тенере на 18,7лв с малко екстри и на 9К км.
      Излиза от гаранция напролет.
      Обаче ми светна една лампа,че за прехвърляне ще ме одерат около 1000лв заради покупката от физическо лице.
      И отидохме на 20К с регистрацията.
      А за 21800 има нова с 2 години гаранция и доста ъпдейти.
      Та…натам ще духа вятъра или направо към ралито както казах.
      Има време…моторите преди май няма да дойдат първите,а през това време може и да се чуе за новата Кава 500 и да пипна новото сузи дрз.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Индийците правят ревюта вече...
         
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        •  
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Тия фалираха,аз не бих си взел нов КТМ поне докато не видя какво ще стане
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Пламен Атанасов
              Пламен Атанасов коментира
              Редактиране на коментар
              Много фирми обявиха фалит по така наречения икономически силен запад. Кривата тръгна надолу , вседствие на неправилни политика и управленчески решения .Дори много от големите изпитват трудности , и са на ръба на оцеляването ( фалита). Има проблеми с производството , и доставките . Става все по зле , да видим докога може да подържат искуствено този икономически балон.

          • Аз немам потенциал да давам оценка как се довежда компания като КТМ до финансов крах.
            Сигурен съм, че отговорът не е семпъл а причината едва ли е една.
            Но допускам и изестна доза некадърност в началника за да се получи това.

            От началото на годината викам чайниците да ги купят, че да се свърши с тази агония
            Само че оризоядците не са благотворително дружество и трябва да намерят икономически обоснована причина да го направят.
            Вече си имат достатъчно екс-европейски брандове на колана като скалпове, едва ли КТМ ще им даде нещо освен ако не просто за спорта,
            Тегнологиите отдавна си ги имат а и те нямат нужда да ги купуват.

            Та е интересно какво ще се случи...
            Дори допускам източният райх като държава да ги изкупи и реанимира - това вече от нациоален интерес.
            КТМ колкото и аз да не ги харесвам им се явяват нещо като национален символ.
            Враг усраине

            Коментар


            • Много нашироко се разпростряха КТМ. Та Дакар, та разни състезания от Джи Пи, та коли и то състезателни се опитаха да правят, та какво ли не. Купиха Агуста, Хукскварна, Газ Газ и други брандове. Извадиха камара модели самите КТМ, ама без особено голямо качество, най-вече за по-малките кубатури. Всичко това разбира се е свързано с банки и с огромни кредити...
              Не знам, на какво са разчитали и какви точно разчети са правили, но в един момент продажбите паднаха, не могат вече да връщат кредитите и задника им се оголи... Ама ние сме победители в Дакар, ама в Джи Пи и в други състезания. Ама състезанията пари не носят, а там се харчат огромни суми...
              Аз специално ще си го преместя от десният в левият крачол, че КТМ били победили в Дакар... Разбира се все още има тъпанари, които си мислят, че щом някой е победил в Дакар, то това е най-добрият и качествен мотоциклет, и аз непременно трябва да си го купя?!?!? Но явно такива екземпляри са много малко на фона на останалите клиенти на тази фирма след камари негативни мнения за стандартните им мотоциклети. И така покупките намаляха, а парите трябва да се връщат и в резултат - фалит...
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • Скъпи,с проблеми,сложни за ремонт

                споменава се за 1.5 милиарда назад та няма да им е лесно
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Одеве бях в софийския ктм…
                  Купих си алпинстарс чепици.
                  Е така коледно да се зарадвам.
                  КТМ-ите да ги купува друг.
                  Аз ще натискам за японец.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                    Аз немам потенциал да давам оценка как се довежда компания като КТМ до финансов крах.
                    Сигурен съм, че отговорът не е семпъл а причината едва ли е една.
                    Но допускам и изестна доза некадърност в началника за да се получи това.

                    От началото на годината викам чайниците да ги купят, че да се свърши с тази агония
                    Само че оризоядците не са благотворително дружество и трябва да намерят икономически обоснована причина да го направят.
                    Вече си имат достатъчно екс-европейски брандове на колана като скалпове, едва ли КТМ ще им даде нещо освен ако не просто за спорта,
                    Тегнологиите отдавна си ги имат а и те нямат нужда да ги купуват.

                    Та е интересно какво ще се случи...
                    Дори допускам източният райх като държава да ги изкупи и реанимира - това вече от нациоален интерес.
                    КТМ колкото и аз да не ги харесвам им се явяват нещо като национален символ.
                    Лишиха се от един много голям пазар , като забравиха , че преди 50г. , точно от този пазар ги направиха голяма фирма. Забравиха , че до онзи момент , дневно продаваните мотори се брояха на пръстите на едната ръка. И ако не бяха двама карачи от големия пазар , щяха безславно да изчезнат като Монтеса , Вила , Бултако , Пух , ...... Та да се сетят чии портрети са били закачени над бюрото на шефа на КТМ , с надпис под тях " Те ни дадоха работа".
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • the slow heart
                      the slow heart коментира
                      Редактиране на коментар
                      Поименно, колега, поименно

                  • Май попрекалявате с КТМ, поне що се отнася до качеството. Вярно че имат основно ядове с разпределителни валове на конкретни модели. И...до там.
                    Кое друго е масово като дефект при тях, че нещо не съм убеден. Има някои дреболии, като спиращи да работят дисплей пак само на определени модели, ама основния фактор се оказва намокряне на датчкика долу на предната гума. И толкова. Имам си го точно този модел у дома
                    За малкия КТМ 125 вече писах че е чук без дръжка съвсем реално е напълно надеждна машина.
                    Не може да не се признае, че като характеристики повечето им модели са на върха. Е, това си има своята цена.
                    А евтини и скучни мотори правят и китайци и индийци
                    Има избор за всеки.
                    Панайот Бърдарски
                    0887 60 77 22

                    Коментар


                    • Е това с валовете просто беше някакъв масов дефект. Но имам много приятели с различни модели на КТМ. Мине се не мине малко време и изреват за нещо по моторите си. Алекси с КТМ 990 се качи на Калин и някъде там под Винчето изфраскал някакъв камък, или бетонов ръб и спукал, та почти разцепил предпазната тава под двигателя. Айде нова тава и му излезна 700 лева тази разходка до Калин. След два месеца го продаде този мотор. Имам и друг приятел със същият мотор КТМ 990. И той му даде пътя на този мотор и сега кара Кавазаки 650 КЛР вече две години. А Мони с КТМ 950 този с карбураторите, колко ядове бра с него направо не е истина. Два, или три пъти сменява водната помпа и разни други ядове. Но пък после със 690 отиде до Китай през Пакистан. Той си е фен на КТМ.
                      И за още един случай се сетих. Едно момче от Варна. Забравих му името, той по едно време пишеше тука. Имаше Сузуки ДР 650 продаде го и купи КТМ 640 Адвенчър. Много як мотор с голям резервоар. Ставаше и за черно и за пътешествия. Вярно, че малко повечко вибрации имаше тоя модел мотор. Като го оставиш на стойка да работи тръгваше да се разхожда мотора, но това е бял кахър за истинските карачи. Та момчето беше много доволно от този КТМ, но още преди да мине година и му блокира двигателя, и приключи с този мотор.
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 08-12-24, 10:39.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • motor_men
                        motor_men коментира
                        Редактиране на коментар
                        А какво правиха на този КТМ преди да му блокира двигателя?

                      • pansim
                        pansim коментира
                        Редактиране на коментар
                        Иван се казва човека от Варна. Но просто ей така не блокира нищо. Дай цялата история
                        И пак - който иска емоция от лек, мощен и с перфектно окачаване мотор, то избора е от КТМ групата.
                        За "пенсионери" като мен - може и Кавазаки КЛР 650...ма той съвсем умрял, новата версия актуална в момента е по-слаба от старата по зелени причини

                        ЗА момент си представи че въпросния КТМ на Винчето не е имал тава. И не е КТМ...да продължавам ли?

                    • Не беше на Иван от Варна този КТМ 640. Друго беше името на момчето. Или наистина беше на Иван? Той Иван го оправяше, за да го пуснат в движение този КТМ след покупката, защото пак не беше в движение мотора, когато го купиха... Но вече, след като блокира двигателя окончателно го зарязаха тоя мотор. Всичко му беше в ред, маслото сменено, но блокира изведнъж. Абе КТМ...
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                        Не беше на Иван от Варна този КТМ 640. Друго беше името на момчето. Или наистина беше на Иван? Той Иван го оправяше, за да го пуснат в движение този КТМ след покупката, защото пак не беше в движение мотора, когато го купиха... Но вече, след като блокира двигателя окончателно го зарязаха тоя мотор. Всичко му беше в ред, маслото сменено, но блокира изведнъж. Абе КТМ...
                        Вярно , че си беше наред за дърт мотор. Но му махнаха оригиналния вакуумен карбуратор , и му монтираха спортен карбуратор с ускорителна помпа. А въпросната процедура се прави само с монтирането и на висок клас ковано бутало и пълна ревизия на двигателя.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • В общи линии няма лоши мотори.
                          Едни се трошат повече други по-малко.
                          Просто не може да се очаква от напилени мотори във всяко едно отношение да имат и дълговечност.
                          Т.е. може,но такива не се продават по ред причини.
                          Ако искаш да караш и караш и...и не ти дреме,че си със скоростта на охлюв 300 рали върши работата...и е евтино и здраво.
                          Клр и той върши ма тежи и не врЪви ич...ма е здраво на ужас..Просто последните не ги внасят поради еко простотиите.
                          За мен надеждата ще е в новият 500 на кавазаки ако го уцелят на тегло и цена.
                          Другото е тенерето.
                          КТМ освен всичко останало не престанаха да правят извънземни на визия мотори...защо...ба ли го...ама не е за всеки.
                          Същото виждане имам и за 800де на Всторм...просто абе не е моето.
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X