Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Личен опит и съвети в карането на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

    Пиши в ютюб RC motorcycle и гледай.

    Коментар


    • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

      Коментар


      • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

        Иване , видях само играчки , с едни стоики от страни за да се подпират. Покажи ми реален мотор с дистанционно управление , без жироскоп. Гриша , видях ги , но всичко това няма как да стане без да ползваш и тялото.http://www.metacafe.com/watch/219235...let_simulator/ Защо е тази "раница" на гърба му с тези жици.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • От: Личен опит и съвети в карането на мотор





          Последно редактирано от Димо; 27-02-11, 13:27.
          ______2
          Е = MZ

          Коментар


          • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            а по-точно способноста му да пази равновесие.
            Всъщност човека само пречи на мотора ! Не си ли забелязал например на състезанията как след някой хай-сайд след като моториста падне от мотора как мотора въпреки ,че е на 50-60 градуса спрямо пистата се изправя и си продължада да си се движи докато не се удари в нещо .
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Иване , видях само играчки , с едни стоики от страни за да се подпират. Покажи ми реален мотор с дистанционно управление , без жироскоп. Гриша , видях ги , но всичко това няма как да стане без да ползваш и тялото.http://www.metacafe.com/watch/219235...let_simulator/ Защо е тази "раница" на гърба му с тези жици.
              Недей да говориш глупости вече отиди до първия магазин за радио оправляеми модели и ги разгледай ! Подпирачките отстрани са само поради една причина и тя е когато падне да не ходиш всеки път на 50м да го изправяш !
              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

              Коментар


              • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                Ами точно , изправя се , а с това изправя и завоя , защото няма кой да противодейства на центробежните сили.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                  Предлагам на всички спорещи тук,да направат следния опит и след него да пишат!!!
                  Значи,много просто и лесно за изпълнение.Вземете един велосипед,блокираите му кормилото и го подкараите.
                  Поздрави!!!

                  Коментар


                  • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Ами точно , изправя се , а с това изправя и завоя , защото няма кой да противодейства на центробежните сили.
                    Ами на горепоказаните клипчета кой противодейства на центробежните сили?
                    След такова състезание, тези "състезатели" върху радиоуправляемите моторчета, се отправят дирекно към салона за масажи
                    и пият аспирин против мускулната треска, която имат след толкова пренасяне на тялото-а отляво, а отдясно!!!
                    Способен съм на всичко, стига то да е човешко. Който ме надмине не е човек.

                    Коментар


                    • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                      Жироскопа , почти на всеки по-остър завой се подпират от страни , жироскопа ги изправя. Затова и някой състезател като падне , мотора се изправя и продължава направо , благодарение на жироскопичния ефект на колелата. Затова можеш и да завиваш в ляво и в дясно без да докосваш кормилото , като управляваш мотора само с тяло. И не става завиването на дясно с въртене на кормилото в ляво , грешно е обяснено , става с бързо завъртане в ляво и веднага в дясно , това го прави почти всеки , но ако буташ кормилото само на ляво , няма как да завиеш в дясно.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                        За един ден вече се напълни темата с глупости.

                        Филипе, аз ти изтрих поста щото съм хюмне и при разделянето на темата го затрих. Ще те черпя много като се видим за да ми извиниш. Въобще не бяха глупости написаните от теб неща.

                        motor_men надявах се в новоотворената тема да дадеш някакви конкретни материали за карането на мотор по твоя начин. Във всички курсове за каране на мотор първите две нива обучават точно това "завиване" с кормило и след това започва обучението към спортното каране на писта, където се преподава как се изнася тялото, на какво разстояние от резервоара се сяда и т.н., но то е за състезателно каране. Всичко това е обяснено в книжките от другата статия, в клиповете които се публикуваха тук и в другите линкове, но трябва някой да ги прочете. Всеки може да кара по всякакъв начин - с изнасяне на тялото, с накланяне на мотора без ръце, с накланяне на мотора с тялото си, може и прав да се кара мотор и да се завива. Ставаше въпрос кое е правилно и кое не е. Като под неправилно се имаше предвид този начин, при който вероятността да паднеш е най-минимална. Под завиване с кормило не разбирай да се върти кормилото като геврек на Татра. Става въпрос за едно отместване със сантиметър-два в обратната на завоя посока. Лично на мен ще ми бъде много интересно да публикуваш някоя статия, от която се обяснява твоя начин на каране и от която си се научил.
                        Тъй като тона ти става все по-хаплив и не желаеш да прочетеш за какво говорят всички, ще изтривам всички твои постове, които не носят никаква конкретна информация. Обиждаш хора, които карат всякакъв вид мотори от години, по всякакви терени и едва ли можеш да ги впечатлиш с твоите места на каране, по които трудно се ходи пеша. А и е крайно време да ни покажеш кой си, какъв мотор караш и т.н. А и трудните места, по които караш и не се ходи пеша са за раздела ендуро, а не за Експедиционни мотори. Там нещата са други. Надявам се да съм разбран правилно.
                        За радио управляемите модели си има невероятно голям и отделен форум и постовете тук ще бъдат редактирани малко по-късно.

                        Коментар


                        • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          ...И не става завиването на дясно с въртене на кормилото в ляво , грешно е обяснено , става с бързо завъртане в ляво и веднага в дясно , това го прави почти всеки , но ако буташ кормилото само на ляво , няма как да завиеш в дясно.
                          Господин Велик Специалист Моторист, ще може ли да ми демонстрирате наживо тая техника на завиване Или, понеже едва ли ще ме счетете за достоен да Ви наблюдавам, поне да постнете клипче от изпълнението на този маньовър - шедьовър

                          Коментар


                          • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                            Защо не вземете да спрете тука само да пълните паметта на сървъра . Хората , освен , че са написали книжки за ограмотяване , Пешо ви кара тая година за ТРЕТИ ПОРЕДЕН ПЪТ Анди Абът и Калифорния Супербайк Скуул - . Анди освен , че го обяснява на теория кънтърстийринга, показват го на пистта и не ви оставят докато не го направите . И от тоя форум доста хора ходиха ( а и тая година до колкото знам се гласят да ходят). Който не му е ясно ..да иде и да гледа , ако няма пари за участие . Верно , че там се преподава само за пистово каране , ама има какво да се научи . Сега да не правя реклама - Бойко вземи да я заключиш тая тема , а не да триеш постове , защото хората се обиждат , а така ...има си достатъчно обяснено навсякъде и като е студено и не може да се кара само си чешем езиците .
                            ХАЙДЕ ДА СЕ ОПРАВЯ ТОВА ВРЕМЕ , чЕ ХИч НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА С ТЕОРИЯ , А МИ СЕ КАРА!!!!!

                            Коментар


                            • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                              Понеже тази тема е Личен опит и съвети в карането на мото, да опитам темата да тръгне в по- правилна посока от това да се обясняваме N на брой човека, на един дървен философ, който доруине си прави труда да чете. Та бях задал по горе въпрос какво правите когато ви изненада локва на асфалтов път? Аз от личен опит ( и с кола и с мотор) в дъждовно време, с не много бавна скорост съм се натъквал на скрита локва в завой или след завоя, или просто рекичка пресичаща магистралата ( БГ инфраструктура). В такъв момент, стискам съединителя преди локвата и го държа натиснат до излизанетоми от локвата ( като се моля да няма дупка в локвата). До сега не ми е поднесло и несъм правил аквапланинг никога с това си действие. Дано е полезно, научено от рали пилот.
                              Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                              Коментар


                              • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                                При аквапланинг единственото решение е да не се прави нищо. Просто чакаш колелета пак да стъпят на асфалта, но не правиш нищо. Ако завиеш по време на аквапланинга, когато сцеплението се върне може да се "метнеш" нанякъде. Та в тоя ред на мисли стискането на съединителя е полезно. Стискаш съединителя и чакаш да се върне сцеплението, и нито завиваш, нито натискаш спирачки. Не знам какво друго може да помогне.

                                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                                И не става завиването на дясно с въртене на кормилото в ляво , грешно е обяснено , става с бързо завъртане в ляво и веднага в дясно , това го прави почти всеки , но ако буташ кормилото само на ляво , няма как да завиеш в дясно.
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Countersteering
                                Ти колега измисли нова физика на завиването. Чел съм поне една доста авторитетна книга за карането на шосеен мотоциклет и не помня техниката "каунтърстийринг", която се ползва от всички мотористи да включва завивене в същата и после в обратна посока.
                                Доколкото знам завиването става заради проста физика. Предната вилка на всички мотори е така закачена, че при завиване тя "пада" настрани и когато си завил надясно предната вилка отива надясно от централната ос на мотора, прехвърляш тежестта наляво, мотора се накланя наляво и заради коничната форма на гумите завива наляво... Или аз нещо бъркам... Или може би говориш за друг вид геометрия на предницата... Същото разбира се може да стане с помощтта или без на тялото. Т.е. да можеш да завиваш само с тяло, може и да завиваш и с кормилото, и с тялото и в състезателно каране очевидно се ползват и двете. Аз като един турист завивам основно с кормилото и досега не съм имал проблем.

                                Иначе завиването първо в едната, после в другата посока се ползва при техниката scandinavian flick, но първо е наобратно на твойта теория, после нито е за мотори, нито за мото форум...
                                LZ2NKM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X