Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Личен опит и съвети в карането на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Техники на каране

    Сега се чудя как и дали изобщо да попитам, как действате при сътаничен порив на вятъра, или при изпреварване на TIR, пак при силен страничен вятър (примерно околовръстното на Сливен )...
    Последно редактирано от boiko73; 26-02-11, 23:47.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #92
      От: Техники на каране

      Ма малииии,тук е станало страшно!!!
      Какво толкова има да се умува с какво се завива,естествено,че с кормилото,ако не беше с него нямаше да е направено,да се движи.Друг е въпроса,колко и накъде се върти,бута,дърпа и прочие при различните скорости.А колкото до изнасяне на тяло,пускане на колена,крака и т.н.,те тия неща си имат своето предназначение и не случаино се прават,ама тук си говорим вече за състезания или каскади,където се гони време или зрелищност.

      Коментар


      • #93
        От: Техники на каране

        <off-topic>
        Първоначално публикуван от kkcbr Преглед на мнение
        Ма малииии,тук е станало страшно!!!
        Какво толкова има да се умува с какво се завива,естествено,че с кормилото,ако не беше с него нямаше да е направено,да се движи.Друг е въпроса,колко и накъде се върти,бута,дърпа и прочие при различните скорости.А колкото до изнасяне на тяло,пускане на колена,крака и т.н.,те тия неща си имат своето предназначение и не случаино се прават,ама тук си говорим вече за състезания или каскади,където се гони време или зрелищност.
        </off-topic>
        Седни на една кросарка и опитай да завиваш с кормило, което дава общ наклон под 30 градуса (по 15 във всяка посока)

        Коментар


        • #94
          От: Техники на каране

          Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
          <off-topic>

          </off-topic>
          Седни на една кросарка и опитай да завиваш с кормило, което дава общ наклон под 30 градуса (по 15 във всяка посока)
          Темата не е за КРОСОВИ мптори, обсъждахме завиване по асфалтови пътчета със завои.А ако искате темата да продължи в кросовия вариянт, или завиване с кошове, или завиване със супер мото е друга бира.
          Последно редактирано от drago varvar; 26-02-11, 14:10.
          Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

          Коментар


          • #95
            От: Техники на каране

            Да, знам колега, точно за това сложих <off-topic>. Въпроса е, че всеки си е свикнал на своя терен и своя мотор. Имам приятелче, което се увлича по спортните туристи и си кара с тяло, на по-хлъзгаво, а на път с виражи и резки промени в елевацията се стреми да си стои в едно с окачването. Даже присъствах (случайно) на един инструктаж на гаджето му по въпроса с торбите цимент и втория на мотора...

            Коментар


            • #96
              От: Техники на каране

              При страничен вятър аз лично побутвам кормилото в обратната посока и мотора си седи в пътя. Някои изнася настрани крака, който е от подветрената страна, ама не съм забелязам да има ефект.
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • #97
                От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                Имам един въпрос към всички , които твърдят , че могат да завиват само с кормилото , без да си местят и 1мм. тялото : Защо има радиоуправляеми коли , лодки , самолети , и какво ли още не , но няма радиоуправляеми мотори ?
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #98
                  От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                  Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                  Имам един въпрос към всички , които твърдят , че могат да завиват само с кормилото , без да си местят и 1мм. тялото : Защо има радиоуправляеми коли , лодки , самолети , и какво ли още не , но няма радиоуправляеми мотори ?
                  Скоро ще има, като гледам какви хеликоптери(модели) се появиха, че даже и с жироскопи...
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                    Има, има. С жироскоп са

                    Коментар


                    • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                      Давай да ги видиме , и аз съм виждал един , с много интересно управление , но се различаваше по нещо от въпроса ми. Освен това , на представянето му измина само 2 метра и падна.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                        Имам един въпрос към всички , които твърдят , че могат да завиват само с кормилото , без да си местят и 1мм. тялото : Защо има радиоуправляеми коли , лодки , самолети , и какво ли още не , но няма радиоуправляеми мотори ?
                        Виждам - упорит си.

                        Да си беше направил труда да прочетеш/видиш поне едно нещо от всичките примери, с които колегите се опитваха да ти ПОМОГНАТ да си обясниш какво представлява т.нар. завиване с кормило - ей тъй, от уважение към събеседника ! Ама явно вместо да се ограмотиш предпочиташ да вадиш неотносими доводи, нямащи нищо общо с темата, само и само твоето магаре да е най - мъжко.

                        И понеже си мераклия да ти се показва, живот и здраве ако се видим ще те повозя, па след туй продължавай да твърдиш, че е невъзможно.

                        Коментар


                        • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                          И като сме тръгнали да разводяваме темата, как се завива с таралежки на асфалт?
                          Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
                          Seat Leon 2007 1.9 TDI

                          Коментар


                          • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                            Змей , виждам , че познанията ти относно моторите , са много слаби , и на практика , и на теория. Трудно ти е да разбереш , че мотора сам по себе си , не може да съществува като превозно средство , и не може да бъде управляван от дистанция , въпреки , че има кормило. Правят се опити за създаването на мотор-робот , но е много трудно , защото компютъра не може да имитира напълно човешкото тяло , а по-точно способноста му да пази равновесие. А относно возенето , няма как да стане , поради простата причина , че аз където карам , ти трудно би ходил пеша. И преди да се заяждаш с хората , прочети заглавието на темата.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                              О, тука като става караница, моля някой да ми обясни защо ми е изтрит поста?
                              Само аз ли пиша глупости?
                              Ако не е изпъстрен поста с усмихнати човечета, не се ли разбира закачката? Защото на тези преразкази по картинка е несериозно да се правят коментари.
                              Сериозните и можещи, карат с 50% от възможностите си и тези на машината и се наслаждават на удоволствието да карат мотор.
                              Поздрави!

                              Коментар


                              • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                                Змей , виждам , че познанията ти относно моторите , са много слаби , и на практика , и на теория. Трудно ти е да разбереш , че мотора сам по себе си , не може да съществува като превозно средство...
                                Колега, направи си труда и прочети вече неколкократно споменатите книжки!
                                Даден е ясен пример, за поведението на мотоциклет без ЕЗДАЧ по време на състезание...!!!

                                Ето, и един цитат относно завиването (пак от въпросните книжки)"

                                "Основи на завиването
                                Всеки от нас е падал с велосипед, когато се е учил да го кара. Помните ли? Щом ви махнаха помощните колела, вие паднахте. А ако нямахте такива колелца, щяхте да падате от самото начало. Нормално - нали до вас нямаше човек, който да ви обясни обратното завиване, а и да имаше как да обясниш нещо такова на човек, който никога не е карал едноколейно транспортно средство.
                                Контразавиване(обратно завиване). Две вълшебни думи. Контра - активно противодействие, противоположност, противопоставяне. Завиване- смяна на направлението (посоката) на движение. Получава секонтра-завиване”това е смяна на направлението на движение по противоположен начин. Всичко е много просто. Вие карате направо и решавате да завиете, да кажем, надясно. За това виезавъртате кормилото наляво. Мотоциклета завива надясно."

                                п.п. Пробвано и работи!
                                Способен съм на всичко, стига то да е човешко. Който ме надмине не е човек.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X