Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Личен опит и съвети в карането на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Техники на каране

    Завива се с бутването на кормилото в обратна посока !
    А тялото се изнася с цел мотора да седи по изправен за да неси на ръба на гумата , като по този начин си запазваш вариант да сгънеш завоя още ако се наложи !
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • #32
      От: Техники на каране

      Явно твоя мотор е с кош , и ще завиеш с 10км.ч.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #33
        От: Техники на каране

        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        ...
        Не виждам що се засягаш. Вместо това наистина прочети нещата по - горе - там хората са го обяснили що се завива с кормило, а не с тяло.

        Това кикерене по моторетката - изсулване на задника, пускане на колена и т.н. - е абсолютно ненужно при улична езда, ама нали във всеки от нас дреме поне по един световен шампион ...

        Коментар


        • #34
          От: Техники на каране

          Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
          Искаш ли да ограничиш мненията си само до нещата, които познаваш ?

          При шосейното каране завиването с тяло е толкова грешно и смешно, че въобще не трябва да се посочва като вариант - такъв вариант няма !
          Извинявай,Аз съм 6 пъти републикански шампион по мотоциклетизъм на Писта ,карал съм на почти всички големи евопейски писти и все си мисля че малко от малко разбирам Но като решите да се съберете да карате заедно ми кажете да дойда и Аз. Човек се учи докато е жив.

          Коментар


          • #35
            От: Техники на каране

            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            ..........
            Чета ти постовете и се чудя????? Абе ти какъв мотор караш, не марка а тип ( ендуро, крос или можеби атв), това че караш от много години не означава че караш правилно. Карал ли си въобще мотор който е натоварен до предела, килата общо с твоето, на пасажерката и багажа е подминало 450кг? Колко км ще издържиш борейки (мъчейкисе) да събаряш мотора с тяло? А карал ли си с кош? Според мен си в грешка, или не се изказваш правилно и не мога да ти разбера логиката. Няма да се обаждам повече, че току виж сме почнали да обсъждаме и ка се държи кормилото.
            Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

            Коментар


            • #36
              От: Техники на каране

              Никой не ще да напише как кара, а само спорим и цитираме статии... Пуска крак, подава глава, прибира глава, с тяло, без тяло....
              Аз ще напиша сега как карам, и ако нещо греша поправяйте ме и критикувайте.
              Примерно влизам в сравнително остър ДЕСЕН завой. Левият ми крак в коляното започва да натиска резервоара (и съответно мотора) НАДЯСНО и тялото ми от кръста нагоре също се изнася НАДЯСНО. Колко, зависи от завоя. Но понякога при това изнасяне на тялото ми (примерно надясно, както в случая), лявото ми рамо може да отиде чак срещу дясната ръкохватка. Кормилото ми е леко и свободно и само го придържам, а изобщо не го боря и натискам. Ако усетя, че скоростта с която влизам в завоя е голяма и започне да ме отнася в срещуположното платно много леко отнемам от газта и натискам с коляното мотора. Ако това не се окаже достатъчно, то много леко и внимателно с два пръста натискам предна спирачка... В момента, в който премина апекса (средата) на завоя плавно се изправям, отпускам крака, (този който натиска резервоара) и подавам газ. Това изправя и мотора под мен. Ако следва ляв завой веднага след десния, то повтарям цялото упражнение, но в обратна посока... А именно, дясно коляно с натиск върху резервоара изнасяне на тялото наляво и т.н.
              Като гледам по-горе снимките, които е качил колегата nigell, моята стойка в завой е най-близо до последната снимка, там с наклона от 47 градуса, но без да размахвам свободният си крак и да соча с коляното си към асфалта.
              Така карам винаги без значение, дали съм с един, или с три куфара и с още багаж. Вече над 35 години карам мотор и до сега проблеми не съм имал, и не съм изпускал, или падал в завой, да чукна на дърво....
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #37
                От: Техники на каране

                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Явно твоя мотор е с кош , и ще завиеш с 10км.ч.
                Едва ли има друг мотор в този форум който да е по-бърз и силен от моя ! За съжеление не е с кош , но ако имаше щях да си нося бидоните с джибри там
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #38
                  От: Техники на каране

                  Само дето тук е форум за експедиционни мотоциклети, имащи много малко общо със спорт-туристи по 150 к.с.
                  Ride to arrive.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Техники на каране

                    Моите писания тук не са с цел заяждане или хвалене и тъй като сигурно съм с най-малко опит от пишещите, спирам. Предложението ми си остава, само да се постопли и ще измислим някое събиране. Ще се радвам да се запознаем (с тези, с които не се познаваме).

                    п.п. какво е определението за експедиционна машина? Тежко ендуро? Експедиция каране офроуд ли означава?

                    п.п.п. напротив, giorgio, много интересно се разви темата. А собствения опит може да се окаже и погрешен...

                    п.п.п.п. CJ_, като спомена бидони

                    Коментар


                    • #40
                      От: Техники на каране

                      Към CJ. Не ставаше въпрос за твоето мнение , а за горното , просто сме писали заедно. Извинявай , ако съм те засегнал.
                      Последно редактирано от motor_men; 24-02-11, 10:41. Причина: допълване
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #41
                        От: Техники на каране

                        Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
                        Само дето тук е форум за експедиционни мотоциклети, имащи много малко общо със спорт-туристи по 150 к.с.
                        Хайде сега да се разберм какво са експедиционни мотоциклети?
                        Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Техники на каране

                          Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
                          Само дето тук е форум за експедиционни мотоциклети, имащи много малко общо със спорт-туристи по 150 к.с.
                          Всъшност в доста над 200 на гумата ! И с него съм правил пътешествия от по 8000-9000км. ! Така ,че з амен е експедиционен !
                          Стават и за офф-роуд
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • #43
                            От: Техники на каране

                            А аз значи съм профан, щот въобще не знам как завивам. Още по-малко пък се замислям с кое, какво и накъде трябва да бутам, натискам, дърпам... Сигурно затва съм и толкова карач, де!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Техники на каране

                              Показаната снимка е на натоварено 12GS в къси завои. И заваляха едни експертни мнения "абсолютно грешна стойка", "скоро неминуемо ще се изсипе".... и то точно от хора, за които не съм чувал да са карали такъв мотор, че и натоварен с куфари. Пък и не съм виждал някой да ляга толкова много (само съм чувал, но после след карането, когато започнат хиперболите около масата...) Оня вече се е изправил, ще бутне кормилото и ще се гмурне в следващия. Аз така карам, и според мен така е правилно, не се увличайте в крайни заключения.
                              Ride to arrive.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Техники на каране

                                Първоначално публикуван от m.x.t Преглед на мнение
                                Извинявай,Аз съм 6 пъти републикански шампион по мотоциклетизъм на Писта ,карал съм на почти всички големи евопейски писти и все си мисля че малко от малко разбирам Но като решите да се съберете да карате заедно ми кажете да дойда и Аз. Човек се учи докато е жив.
                                Човек, ти направо ми скри шапката ... хвала за титлите и опита, но баш от теб да излиза твърдението, че се завива с тяло ... чак не мога да го проумея.

                                Пламене, ти виждал ли си се как завиваш !?! Стойката ти няма нищо общо с тая от снимката !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X