Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Личен опит и съвети в карането на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

    Накланянето в завоите няма как да се забърза, пичовете просто имат големи топки....
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

      В коментарите под клипа пише, че единият от двамата държи рекорда за най-бързо минаване на Дракона с Голдуинг.
      Но по-добре да не се отклоняваме от веселата тема, ами да се продължи по същество с дискусията
      Човекът е човек, когато е на път...

      Коментар


      • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

        Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
        Накланянето в завоите няма как да се забърза, пичовете просто имат големи топки....
        Според мен клипа е забързан със софтуер. А мотоциклетите си се накланят съвсем истински като "пистарки", това не го оспорвам.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

          Привет,чета ви с интерес и научавам доста неща,пиша от името на новобранец моторист но желаещ да работи върху техниката си на каране и научаване на още нови неща.
          Та въпроса ми е,как се кара на магистрала,каква скорост подържаме,къде се стой на платното най безопасно,как се кара на дъжд и най вече какво да направиш за да си в комфортната зона и пътуването да е едно красиво преживяване.
          По прочетените пътеписи виждам че тук има доста хора който го правят ежегодно,говоря за дългите пътувания и ще ми е интересно да споделят своя опит!!!
          Kawasaki GTR 1400

          Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

          Коментар


          • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

            В този форум май не сме много по магистралното каране, нооооо аз лично си църкам с колкото ми е кеф - тоест 100-110 - както си карам по междуградските пътища....но като цяло избягвам магистралите. Относно позицията на платното - конкретно на магистрала според мен е добре да караш в лявата част на дясното платно - така колите няма да те натискат и няма да правят кофти задминавания - тоест да те заобикалят като велосипедист например, което мен лично много ме дразни. За съжаление в България има много селяндури зад волана, но закона засега не позволява монтиране на НУРС на моторите ни.....
            Относно карането на дъжд - не стъпвай на разделителната линия, както и на линиите, ограничаващи платното от банкета. Стават като лед. Карай с такава скорост, че ако изникне ситуация да можеш да спреш без да използваш прекомерно много спирачките. По-скоро разчитай на дистанции, от които може да спреш с моторната спирачка + малко усилие на щатната. Има още едно нещо - заобиколи вместо да спираш - но за това се искат железни нерви и много бърза преценка дали може да стане както трябва....по-скоро въпрос на инстинкт. Като новобранец съм правил груби скачания на спирачката в мокро или студено време и съм се оттървавал на косъм от подхлъзване.....е...не че все още не ми се случва, никой не е безгрешен Комфортната зона на пътуването както я наричаш може да се измери с едно изречение - 'не се прави на мъж'. Усетиш ли, че караш некомфортно бързо или лягаш в завоите некомфортно много, тоест ти се вдига пулса и почват да ти изтръпват мартинките върни малко газта. Карането на туристически мотоциклет трябва да е свързано предимно с удоволствие и наслада, което в никакъв случай не означава рисково каране. Пази се от шоферите, предвиждай глупостта им още преди да са я сторили, не си изпускай нервите ако някой те издразни - по-дорбе намали и го изчакай да замине отколкото да се правиш на мъж и да се доказваш. По-добре с наранено его, отколкото със спукана глава. Карай така, сякаш никой не те забелязва, не стой в мъртвата зона на огледалата им и като цяло избягвай натоварените пътища.
            Последно редактирано от c_chanev; 10-11-14, 18:58.
            Yamaha XT​M600E '98
            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

            Коментар


            • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

              Мразя да карам по магистрала,скучно ми е,това лято имам близо четири дължини София-Бургас,карам напред,не позволявам да има коли зад мен,както и пред мен,ако има някой отпред карам в средна лента от лявата страна,това в случай че се наложи да заобиколя рязко нещо пред мен ,ако нямам време да спра.Скороста зависи от мотора,около 160 км.ми е комфортно,като изпреварвам гледам да не вдигам над 170 за да имам мегдан ако трябва да ускоря рязко.Както ми каза баджанака,моя мотор ускорява два пъти от 3000-4000 оборота и от 6000-8000 oборота,надлъжни пукнатини на асфалта ми се отразяват зле,задницата ми танцува буквално ,постепенно нарочно опитвах да видя до къде ще стигне с това поднасяне,не е излизал от контрол,на дъжд обаче щъкам с 50-60 км. и правя колона,всяка кола би спряла за по кратко от мен,затова бавничко в дъжд и много дистанция.Преди месец на сухо,слънчево и топло време,със 40-50 км. водях стоповете на бус,набих спирачки и мотора започна да ме рита в слабините поне 4 пъти,явно съм ритнал асфалта със високи обувки със стоманени бомбета,ноктите ми паднаха.
              Това е 2-3 мин.след случката,болката в слабините е като мехлем в сравнение с нокътя
              Това в Севлиево някакъв парк около центъра
              Прикачени файлове
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                Много ценни съвети за магистралното каране, но да попитам и нещо друго, явно повечето мотористи не обичат карането на магистрала и ми е интересно как например си правите триповете по европа, карате само извън магистрали ли? Ще ми е интересно да видя по какви пътища си правите маршрутите.
                Kawasaki GTR 1400

                Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                Коментар


                • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                  Ако Гърция се брои в европа,карам от където ми е кеф,правя преходи из бг по 700-800 км.като пътеводител ми е пейзажа,в Гърция карах без цел и посока,отивам в ксанти и гледам да карам горе долу в тая посока.Сега като пиша се замислих че на отиване към някъде,имам нужда от компас, а на връщане гпс.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                    Много добре казано от колегата c_chanev , стой си в комфортната зона и се наслаждавай на карането.
                    Аз обикновенно карам в най-лява лента с 10 мили над разрешената скорост. Не си спомням някой да ми е светкал или свиркал отзад да му правя място, ако много бързат, ме режат в дясно.
                    Магистралите за мен са необходимо зло, най-бързия начин за преминаването на скучното разстояние между дома и интересната част на пътуването. Най-дългото ми каране по магистрала е 840 мили за 14 часа, досадно, но печели време. Ако има как да не си на тях, не се замисляй и хващай малките пътища.
                    The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.

                    Коментар


                    • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                      Според мен на дъжд не е необходимо чак толкова рязко сваляне на скоростта.Достатъчно е да си сигурен,че контролираш мотора и ситуацията.За линии, срелки и всичко ,което е боядисано върху асфалта ТРЯБВА МАКСИМАЛНО ДА СЕ БЯГА ОТ НЕГО.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X