Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Личен опит и съвети в карането на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

    Поредната изчерпана тема.... Всеки път ,като вляза да прегледам форума се питам ,,... защо влязох? ..'' Всеки път се стига до заяждания....
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

      Стига сте се карали тука, ами вижте да ви питам нещо . След 190 ми се появява едно гадно люлеене на предницата, от какво може да е, преди със старата гума беше така, сега праснах една нова(втора употреба) и понякога пак люлее, но не всеки път, от пътя ли да е или, защото на предницата ми е изпуснал единия телескоп, от това дали може да е, от гумата ли,уж баланс има, интересното е, че не всеки път го има това явление. Май от пътя може да е, при вас случвало ли се е? Идеи?
      Ако е машина, нека бъде немска!
      XJR 1200
      ETZ 150
      Kawasaki Ninja ZX10R

      Коментар


      • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

        Твърде вероятно да е от изпусналия телескоп, различното количество масло в прътите води до различна твърдост и съответно нестабилност на мотора. Аз лично мислех, че това може да се усети само в завой, но при скоростта която казваш може би дава отражение и в правата. При по-хубав път предницата не може да си покаже " магариите " и за това не го усещаш.
        Лично мнение

        Коментар


        • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

          Причините може да са различни.На първо място си оправи телескопа!!! Малко вероятно е да залюлява заради гумата чак на такава скорост,но не е изключено. КОгато сложих новите Континентал траял атрак,предницата ми започна да люлее- гумаджията ми каза ,че не съм първия който се оплаква от това с тази гума.След около 200 км. пробег всичко си дойде на място. Имаш ли топ каса? Когато карам сам и съм с топ касата ,мотора започва да ми люлее на около 160 км/ч.
          Започни от телескопа....
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

            На мене ми "люлее" задницата при мека гума.Иначе колегата churov е прав!

            Коментар


            • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

              Нямам каса, иначе предницата ще я правя в най-скоро време - нови семеринги и масло и на двато телескопа. Мерси
              Ако е машина, нека бъде немска!
              XJR 1200
              ETZ 150
              Kawasaki Ninja ZX10R

              Коментар


              • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                Като разглобяваш предницата, обърни внимание дали са прави стержените на амортисьорите. Освен семерингите и маслото виж и втулките.
                Аз имам изкривени стержени, но не усещам разлика в поведението на мотора. Верно, че карам Африка, а там скорост над 160 е изключителна рядкост, но все пак...
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                  Ето едно много добро филмче-урок за ендуро
                  HONDA XL650

                  Коментар


                  • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                    Ето един много интересен канал в ''ю тюб'' който е на един английски мото инструктор,има много неща обяснени и за мен лично е много полезен,имам инвестирани доста часове в този канал.
                    Ето и някой клипчета от там.
                    Приятно гледане

                    Аквапланинг


                    Малко зимно каране


                    Каунтър стееринг


                    И мнооого много други интересни клипове,сигурен съм че ще ви харесат
                    Kawasaki GTR 1400

                    Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                    Коментар


                    • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                      Много добър филм за обучение! http://youtu.be/eiHDME5pVDg
                      HONDA XL650

                      Коментар


                      • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                        Изчетох темата с интерес и открих, че нямам идея как се кара мотор. С какво се управлява пък в завой съвсем. С крака ли, с изнасяне на задник ли, с тялото ли, с главата ли?? Факт обаче е, че след продължително каране ме болят краката (особено краката) и задника, а не ръцете. Ся да си кажа аз как го карам. В завой си го натискам с коляно (на ляв завой с дясно коляно и обратното). Ако е по-малка скоростта тялото ми може и да отива навън от завоя, ако е по-голяма скоростта тялото към центъра на завоя. Главата гледам така да стои, че очите да виждат какво става по завоя (един вид по изправена стои). Много е вероятно и ръчките наобратно да ги бутам, ама лично аз до сега не бях се замислял. Това с изнасянето на задника и бутането на ръчките, ги учат по тия модерните курсове за многото пари ("Калифорния" ли беше не знам). Абе с две думи гледам да остана на мотора, а не да се изсуля от него. Не съм привърженик на високите скорости. По завоите (примерно по Подбалканската) съм с 50/60 макс. Един път ми се случи да тръгна да изпускам завоя и те тогава се поизправих с цялата си тежест го натиснах (дееба и маторя!). Ама си викам или ше завива или ше падаме (с мотора де). E .... не паднахме. Ма цялата работа е, като да се научи някой да кара колело по картинки (па без значение колко са шарени). Обясни му на някой как да пази равновесие! Колко километра съм минал не знам. Едно време си правехме мотори (сглобявахме си от различни), та последно гледахме километражи. То и книжки нямахме де. Не се имам за корифей и ме е страх, когато се кача на мотор. За кой не знае "Мотора бие, който не слуша". Та не ме слушайте мене! Ма и от интернет никой няма да се научи да кара.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                          Не е вярно, голямо каране пада в интернет Това с натискането на резервоара с колената има нулев ефект. Пробвай да пуснеш кормилото и пак да наситкаш с колене Като напънеш с вътрешната част на бедрото да натискаш резервоара с другата ръка без да се усетиш инстинктивно се придърпваш към кормилото, съответно го извиваш в обратната посока и правиш кънтър стиринг, тоест класическо завиване А задника по седалката наляво-надясно си е излишно движение, освен ако не гониш секунди на пистата Стига съм писал, че голямо каране падна
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                            Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                            Не е вярно, голямо каране пада в интернет Това с натискането на резервоара с колената има нулев ефект.
                            Как да има нулев ефект бе Чанев,не четеш ли,че човека го болят краката след каране на мотора-хаххахах
                            Ужас,щом от клипове в интернет ще се учим как да караме....
                            Cherokee WJ 4.0L- NP242
                            Honda Africa Twin XRV 750

                            Коментар


                            • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                              А да, ако броим стегнатите бедра в резултат от карането
                              Yamaha XT​M600E '98
                              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                              Коментар


                              • От: Личен опит и съвети в карането на мотор

                                Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                                Пробвай да пуснеш кормилото и пак да наситкаш с колене
                                Аз съм пробвал! Многократно съм се спускал без ръце и управлявайки по този начин с тялото, от местността Попина лъка до гр.Сандански - 18 километра тесен и с много завои планински път. Със стария мотор по ми се отдаваше, със сегашния по-малко! Ма тогава още не четех мастити форуми та не знаех че не може така да се кара!
                                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X