Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

    Да разбирам ли че ЛЕД фара на CRF-a става само за пред кафето?
    Че имам някакви подобни наблюдения, само че от друга марка мотор, пак с ЛЕД
    На ЦРФ-а за проблема писах по-горе и се изразява в това, че идиотите са го лишили от възможност да се регулира.
    Иначе като няма никой на мотора и е на стойка свети сравнително добре.
    Като седне който и да е се вдига на височина и съвсем спира да е добре.
    Това е заради много мекото му окачване, което е фундаментален за модела проблем.

    Но във всички случаи петното, което прави е силно не-хомогенно и мен лично ако не друго ме дразни.
    А не съм дори дева
    Нищо общо с конвенционален фар.
    И на двете хонди е така.
    Враг усраине

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Не може - писах!
      CRF250 може, след това - не.
      Питах Бултрако - не знаят.
      "Докарайте го до сервиза да видим може ли" или нещо от сорта.
      Там където на предният модел има болт за реглаж тук няма нищо.

      П.С: И да може светлината е "нарисувана".
      Фенер като сложа петното е по-хомогенно.

    • the slow heart
      the slow heart коментира
      Редактиране на коментар
      Хайде цял шок с реглаж да речем е повече инвестиция. Но една пружина за около и твоите кг с багажа няма ли как да се подмени?

      Аз замислям такава подмяна при мен, че е поомекнала отзад и с повече товар/ пасажер се усеща.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Като се прави догодина ще се прави като хората.
      Цял шок + нови предни пружини.
      Не ми се правят половинчати работи, продават се цели "китове" за конкретният модел.
      Сега просто един лед бар ще реши проблема със светлините а не струва нито пари нито някакви усилия.

      Освен това на мен мекото окачване винаги ми е харесвало.
      Не чак в такава степен но винаги съм го предпочитал.
      Знаех за тази особеност на CRF-a но си виках, че е мабаш каквото харесвам.
      Да, ама са прекалили жапките.
      Щом даже дребната пикла го е направила на нейният покемон - сметай, елке

      P.S: Това с окачването до последно не ми беше в задължителните планове до последната есен.
      Слизането от Русалийски проход с него ми дойде в повече.
      С такова окачване по този терен беше една борба а трябва да е кеф, както с ДР–а.
      То всъщност реши дилемата в посока, че ще се прави а не толкова светлото!
      Последно редактирано от Esper; 01-02-24, 13:05.

  • Ето я глупавата лампа на ДР 250
    Не съм успял да намеря аналог който да върши работа.
    12в/35/36.5 вата. Чудо на чудесата
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Такова чудо за сефте виждам!
      Онова за което аз говоря е по-скоро като ламба за фарове на мускве.
      А ся нещо ми изниква, че е ставало въпрос за твоята.
      Дъргел SP46 си е с нормален Н7 цокъл, 50/55 свещи.

    • pansim
      pansim коментира
      Редактиране на коментар
      Мда...говорихме за моята лампа на кафе на Предел-а. Сега съм с някаква подобна която отговаря по цокъл, но не и по разположение на "жичките"
      На практика нямам фар. То и затова сигурно не го и карам много...знам ли. Или си намирам извинение.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Мога да ти харизам тези, които сложих е тука.
      Вромоски са.
      Не счупените естествено, новите, които вече не са чак толкова нови.
      То и счупените пазя - там само стойката им се изуши!
      Ако измислиш къде да ги наместиш на твоя дъргел...

  • Аз на 15 годишен КТМ го играх тоя номер,фара му там колко да има фар,за светене дума да няма. Пернах му един скъп и нелегален и сега свети 3 пъти повече от колкото ми трябва в града.

    Тия неща с крушки не става,или иска цял фар от скъпите или пестиш ампери с ЛЕД крушка и набиваш допълнителни.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Мразя ви!

      Това е поредният модел в списъка ми с мотори, които много харесвам и за които еврогеевият пазар е затворен
      Да, верно че май е ставало въпрос сега като спомена.
      И да го купя от щатско е тотално невъзможно да мине технотест тука.
      Дъргел пак има минимален шанс, това - нулев към настоящия момент.

      Вромоските едва ли ще изгорят от това щото в движение гаранция няма да нагреят до толкова.
      А в покой няма на стоят много време.
      Пък и да изгорят имат гаранция та едва ли ще се стигне да ми пращаш.
      Като за предложението отново съм много благодарен!

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      А нас ни мразиш,че ние каква вина имаме за Европейските тъпотии дето ги бъркат😜,все едно да псувам Бойко,че нямаме Тойота дизел тук или,че Патрул не е вкарван никога,всеки си страда от акъла бил той Американски или Европейски.


      Не знам как стои въпроса с технотест ма с карбуратор едва ли ще мине,тук го продават защото е бил в продажба преди да излязат педераските закони които важат в момента,сега това АБСУРД да го одобрят за пазара,карат 10 цилиндрови дръгели ма се загледали в моя карбуратор на мотор който е по-малък от единия цилиндър на Шевито.

      Иебига , живота е несправедлив

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Точно по тая причина дъргел има минимален шанс да мине, понеже некога все пак е продаван.
      И пак е само догатка.
      TW200 - никога.
      Това е все едно да регистрираш ремаркенце, което сам си издялкал.
      Талибанските времена за огромно мое съжаление и тук се свършиха.

  • JNS фар слагат на тия Сузукита,същия като на моя трактор,може да го видиш на първа страница,110 долара или нещо такова,държи на бой и свети

    https://drriders.com/noob-t30108.html
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Е това вече ще оправи работата, гаранция!
      Виждал съм го но е леко късно за такава инвестиция в моя случай.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      110 кинта май беше,за тая цена му слагам Н7 ЛЕД крушки и 6 инча Аурора и свети си е такова майката……ако гледаме от финансова гледна точка,а не от мераклийска

  • Тест на Аурора ЛЕД,на тия малко им вярвам,че тормозя едни тела с години вече и не се дават,а какво е тормоз всеки си преценява.

    На снимката е 7 инча правоъгълни,на лодчица която прекоси едни 8300 мили от Аржентина през Панама до Калифорния или 3 месеца солена вода,после ги сложих на тавана на комбито за малко години,а в момента стоят резерва.

    Под задника на малките

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2516.jpeg
Прегледи:216
Размер:396.8 КБ
ID:6953523
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Или съм изкарал късмет , или съм изкарал истински късмет само със 1-2 грешни опита да стигна до тук.
      Това е личния ми мотор. Крушките са сложени края на 20г - началото на 21г. Минал съм със тях над 15000 км със сигурност

      Регулирането беше да завъртя правилно крушката
      Мотора е 2006 - фарове , рефлектори на 99,9% са оттогава

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5407.JPG
Прегледи:204
Размер:412.6 КБ
ID:6953710 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5414.JPG
Прегледи:206
Размер:219.0 КБ
ID:6953711 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5409.JPG
Прегледи:206
Размер:365.2 КБ
ID:6953712 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5412.JPG
Прегледи:205
Размер:461.3 КБ
ID:6953713 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5408.JPG
Прегледи:204
Размер:412.2 КБ
ID:6953714 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5415.JPG
Прегледи:209
Размер:216.1 КБ
ID:6953715 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5411.JPG
Прегледи:205
Размер:451.1 КБ
ID:6953716 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E5417.JPG
Прегледи:202
Размер:491.7 КБ
ID:6953717
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • E, то и аз имам в практиката един единствен случай, където нямаше забележки.
        Дори крушка не смених понеже се оказа с някакъв найт брейкър.
        Но там пък се добавя модул за дневни светлини та пак си имаше ръчкане около светлото!

        При новите дневни светлини има но основният фар е откровено претупан.

        DR напромер ми е интересен казус в гаража.
        Има всички предпоставки да свети не по-зле и все пак не е така.
        Почти сигурен съм, че губи БАРЕМ 2V в инсталацията между батерия и крушка.
        Не съм го мерил но и няма сми - дори така да е с допълнителни светоИдиотни тела въпроса се решава по-лесно и по-добре!
        Враг усраине

        Коментар


        • pansim
          pansim коментира
          Редактиране на коментар
          Няма смисъл да измерваш. Може и повече да е загубата. Поставяне на ЛЕД Н4 решава проблема, ако не е много китайски, че има всякакви, даже и такива които повече пречат, отколкото светят на пътя

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Само като гледам използваните жичлЕта около фара са ми подозренията.
          Двата, дето взехме с Владич от Киргизия по-нови на години от моя и бяха същата импотенция.
          Не че има значение - те от 30 години са си еднакви.
          И двата толкова нЕмаха работещ фар, че в някои тунели турях Олайт фенера на кормилото за не се изпиля по стените вътре!

      • По-нагоре споменавах, че бих предпочел жълта светлина от лед баровете, които вече съм подготвил.
        Потърсих из татковината жълт прозрачен плексиглас без успех.
        По двете по отделно ги има, заедно - не.
        Хрумна ми за полиамидна лента върху лещата:



        Малко по към портокалено е цвета отколкото към жълто но мисля да опитам.
        Тази лента е топлоустойчива, лещата е равна и правоъгълна, само остава да имам правилният размер.
        Даже фара има достатъчно силно излъчване и загубите в лентата няма да са от значение.
        Тъкмо няма да има нужда да го димирам!
        Колко да е тъпа тази идея?

        Враг усраине

        Коментар


        • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0777.jpeg
Прегледи:185
Размер:1.03 МБ
ID:6953812

          Задната броня на каруцата,вижда се малко от жълтото лепнато точно по начина по който си го замислил,държи по е 3 години,но не можеш да си ги махаш лесно когато ти потрябва
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            В прахоляка в пустинята няма прието,правим си каквото си искаме,там е кое дразни окото най-много - жълти мигащи най-добре,като на снегорин

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Е нормално: нали е пустиня?

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Бре има си места книжка искат,че и пиян не можело да караш,но на някой си е точно без закони



        • Стойката, която поръчах преди няколко седмици дойде.
          Както и се очакваше за да я ползвам с 21 цола търкала ще се наложи да удължа двете успоредни тръби на основата с около 10 санта.
          Засега импровизирах така но определено ще я върна в стоков вид и ще запазя подвижността.
          Така фиксирана не ме кефи, не и е такава идеята.

          Удобно е за мотори само с пачи крак.
          Държи мотора сравнително устойчиво изправен.
          За мен е много ОК понеже така се пести място.
          Без нея подлагам трупче под пачият крак за да постигна същия ефект.

          За 30 евро съм доволен въпреки разправиите по модификациите около нея.
          Има такива, на които не трябва да се прави нищо но са 2 пъти по-скъпи от въпросната.

          Та накратко - добре похарчени 70лв

          Са в субота ще лъсна дисковете, че е срамота да седят такива
          Враг усраине

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            https://www.bt-ingenieros.com/herram...hoCQ8oQAvD_BwE

            Е за такова говоря аз,и то става за ежедневно еле ако дрелката ти е под ръка. Не може да се бори със стойката за предната гума където само буташ и заебаваш,но е по-стабилно и как казах става и за ремонти,има и с колелца,да си го разхождаш из гаража ако ти е кеф

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            А, да - виждал съм ги и тези.
            Но както и черната на която е дъргела си трябва яка "дрелка" за червяка, че иначе е ужасно досадно!

            Аз откак минах само на еднура за мейнтенанс купих ей такава и съм супер доволен:



            Почти се доближава до тази за предната гума.
            Но пак изисква повече действия.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Абсолютно правилно

            На КТМа съм с Мусове,там не е добре да си стои на гумите дълго време,че му се мачкали кренвиршите вътре,иска си стойка като тая та за това имам 2 и яка дрелка

        • Понеже по-напред стана въпрос за стоковият леден фар - ей тук накрая, пиклата на тевно:

          https://youtu.be/uy_tLEwMXEg

          Камерата със сигурност засилва ефекта, не е чак толкова зле но за нещо такова говорех.
          Петното е като петниста хиена и реално на 4-5 метра пред мотора почти няма никой.
          На асфалт и скорост как да е но при кофти терен да не виждаш пред гумата си е бедствие!
          Враг усраине

          Коментар


          • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:крик.jpg
Прегледи:126
Размер:865.4 КБ
ID:6954532

            Аз ползвам такова.Дига много..примерно 650 кила...
            Ама едно масло да решиш да сменяш май...тегаво ще е че заема почти всичко отдолу.
            За демонтаж на надраскан калник поради липса на 4 ръце върши работа.
            Абе добре го разглобих...да видим като го боядиса майстора кой ще го сглобява.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Добре е да снимаш ако разчиташ само на интуиция.
              Че като мине време се забравя…

          • За радост за тая техника има читави менюали и много инфо стъпка по стъпка в нета.
            Само да има кой да чете.
            Аз щото не четох,а разглабях сам го докарах до положение да си надера сам калника с облегалката докато се мъча да сложа нови дисаги които даже и не паснаха накрая...но нищо де.
            Сега поне ще имам свеж заден калник и ще мога да си го карам лятото със соло седалка тип бобър.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Монтирах страничните ролбари.
              С леко противоречиви впечатления от резултата.
              Много точно паснаха, прецизно направени и проектирани.
              И реално ще свържат работа при падане и съответно вдигане.

              Обаче…

              Още барем 5 кила отгоре.
              Не съм мерил, вероятно и повече.

              После правят по-сложно разсъбличането от пластмасите при нужда.
              В полеви условия почти обречена кауза.

              И цената - скъпо, например китайците за Бенели искат точно 1/2 от цената за абсолютно същият детайл.

              Нема какво да се оплаквам, доброволно ги поставих. к’вото такова.



              Добра новина около регулирането на фара.
              Има един болт в нищото, който просто няма за какво друго да бъде.
              Не знам как до сега не ми е хрумнало, че е за тая работа.
              Ами вече поне свети на пътя а не помага на ПВО-то.



              Лед бара, който купих също ще бъде качен на борда, въпреки горното.
              Избрал съм абсолютно подходящ за мотора размер.
              Копирам 1:1 мястото и начина на монтаж показан в един от линковете дето беше цитирал боса по-напред.
              Всъщност от него се спрях е на размера!

              Трябва ме обаче първо стругар.
              После ще требва до демонтирам единият ролбар

              До тогава ще помисля как да го включвам.
              Един вариант като основният - винаги, на контакт.
              Втори - с дългите.
              Трети с отделен ключ.

              Засега клоня към втори.
              Третият е най-гъвкав но повече работа и жици а това последното хич не ми се иска.


              Враг усраине

              Коментар


              • С ключ към дългите

                искаш нормални дълги и изключваш ключето, искаш дълги с бара и включваш ключето, искаш само бара без дългите…….еба го,това па от кьв зор го искаш. Много по-удобно е да се работи с оригиналните контроли на мотора вместо в завой да търся допълнително ключе.

                Така са ми вързани на мен и фарове и тутурутки,като ки трябва да е нормален си изключвам копчето,като ми трябва да е светло си го включвам
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X