Сценарий само лед бар или комбинация той но без дълги - при мъгла, още повече ще става жълт!
При този модел не могат да си изключат основни светлини напълно.
Ще го мисля, тая процес ще отнеме вриме основно заради стругаря!
Зачертава се един фундаментален проблем с този мотор - доста се отдалечи от концепцията за лека и семпла машина, на която да си метнеш задника и една раница на гърба за 1-2 дни.
Май вървим към още едно 300L на което просто ще има само един 14 литров ачербис и нищо в повече!
То това е съвсем нормално - не може един мотор да е добър за уйкендни трипчета и за далечни дестинации.
DR-a ми всъщност е точно липсващото звено.
Но е на почти 30 години с всички произтичащи от това последици.
Продаде ли се - май точно нова ще се случи.
И CRF 300L е само пример, не лош при това.
Може пък някой цвай тактен гъз-гъз, стига да има стрийт лигъл такъв.
Ще проверим на идващото мото-експо!
При този модел не могат да си изключат основни светлини напълно.
Ще го мисля, тая процес ще отнеме вриме основно заради стругаря!
Зачертава се един фундаментален проблем с този мотор - доста се отдалечи от концепцията за лека и семпла машина, на която да си метнеш задника и една раница на гърба за 1-2 дни.
Май вървим към още едно 300L на което просто ще има само един 14 литров ачербис и нищо в повече!
То това е съвсем нормално - не може един мотор да е добър за уйкендни трипчета и за далечни дестинации.
DR-a ми всъщност е точно липсващото звено.
Но е на почти 30 години с всички произтичащи от това последици.
Продаде ли се - май точно нова ще се случи.
И CRF 300L е само пример, не лош при това.
Може пък някой цвай тактен гъз-гъз, стига да има стрийт лигъл такъв.
Ще проверим на идващото мото-експо!
Коментар