Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сценарий само лед бар или комбинация той но без дълги - при мъгла, още повече ще става жълт!
    При този модел не могат да си изключат основни светлини напълно.
    Ще го мисля, тая процес ще отнеме вриме основно заради стругаря!

    Зачертава се един фундаментален проблем с този мотор - доста се отдалечи от концепцията за лека и семпла машина, на която да си метнеш задника и една раница на гърба за 1-2 дни.

    Май вървим към още едно 300L на което просто ще има само един 14 литров ачербис и нищо в повече!

    То това е съвсем нормално - не може един мотор да е добър за уйкендни трипчета и за далечни дестинации.

    DR-a ми всъщност е точно липсващото звено.
    Но е на почти 30 години с всички произтичащи от това последици.
    Продаде ли се - май точно нова ще се случи.

    И CRF 300L е само пример, не лош при това.
    Може пък някой цвай тактен гъз-гъз, стига да има стрийт лигъл такъв.
    Ще проверим на идващото мото-експо!
    Враг усраине

    Коментар


    • Това трябва да е леко,че е сравнително нежна машинка според мен и то не в смисъл,че не го може,но има машини по-добри за целта ако целта е муленце.

      При мъгла тоя бар не го виждам,същата работа с дългите без значение какъв цвят са,аз бих го вързал за дългите
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Трябва да е леко но дори в заводски вид не е!
        А сега още по-малко, дъргела вече е лек сравнен с него.
        Мисля, че съм виждал в миналото пак на експо двутактово Gas Gas, което беше към 100 кила.
        Което вече е истински леко.

        Дори намерих: https://garagemoto.bg/produkt/rieju-...s-france-2022/

        На това могат да се монтират мигачи, да се регистрира и да се кара нормално.
        Въпреки, че е крайно ненормална месомелачка баш това.

        От друга страна една нормална 300L във всяко отношение, дори цена:

        https://motorcycles.honda.bg/on-off/crf-300-l/

        От сега натежава отново ходната!

        Ама това са едни такива хипотези за края на годината, сега просто си чесам езика!!!

    • За пожълтяване на лед бара ме светнаха, че се продавало фолио.
      Водело се точно за фарове и така го намерих в магазин за авто-порно.
      15 кинта на метър, по-малко не можело.

      Има прозрачен филм от едната страна, отлепва се и с тази страна се поставя върху стъклото.
      Нещо като протекторите за телефони и за равни повърхности би трябвало да е ОК отвсякъде.
      Дано издържа на температура, както го представят.
      За полиамидната лента съм сигурен че държи, тук предстои да разберем.
      Едно е сигурно - отстраняването би било лесно.

      Враг усраине

      Коментар


      • Хондата CRF 300L e четиритактова, инжекция и е 4000 лева по-евтина от това Rieju MR 300. Toва е двутактово с карбуратор. Много е зверско и рязко, но нормалните пътища с асфалт определено не са за него. И тая седалка 96 см?!?! Как ще се покатериш на нея? Аз на 86 см висока седалка стигам земята с върховете на пръстите си, а 96 см?!?!? Хондата има 88 см висока седалка. Само резервоара и е малък 7,8 литра за 200 км, ама така ги правят. Норалито има монтиран още един заден резервоар на нейната Хонда. Хондата става и за близо, и за далече, и за асфалт, и за черно. Това двутактовото става само за ръбене по горите, ако го откараш до там с колесар.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Виж хода на окачването и ще разбереш
          И не е с карбуратор, покриват евро 5.

          Пак казвам, че това е доста хипотетична идея.
          Разгледах и 4-тактовите им ризички до 350 кубика.
          ВСИЧКИ могат да се регистрират.

          Ако се стигне все пак до още един мотор то ще бъде на 99% пак хонде но CRF 300L.

          Само с ачербис и тиникия под двигателя.

          И друг път съм споменавал, че го предпочитах пред Rally.
          А ралито пък че си получи твърдото окачване.

          Живот и здраве, време има!

      • Ми те сами са си го написали там в техническите характеристики на Риежуту, че има карбуратор Кейхин PWK 38.
        А на Хондата задължително и трябва алуминиева защита под двигателя. Те нарочно ги пропускат тия "дреболии" в заводското изпълнение японците, за да е по-ниска цената. Както и хендс гардовете, ако изобщо сложат такива ще са някакви смешни меки пластмаски. Както и по-малкият резервоар, та после да даваш още пари за тунинг...
        Виж китайците действат по друг начин. Те ги качват всичките тези дошълнителни благини по моторите си още в завода, та мотора изглежда много добре и напълно комплектован още с покупката. Но там пък самите метали и материали, които ползват са с по-ниски качества и не издържат много във времето.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 27-02-24, 11:31.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Абе аз говорех за това:

          https://garagemoto.bg/produkt/gasgas-ec350f-2023/

          100 кила чиста енергия, обаче...

          Нито пише колко харчи нито колко км прави с резервоар, то даже мощност не видях.
          Я избута 250км я не с 1 зареждане.
          И хода на окачването: 300мм - Това си е за катерене по скали!
          Не мисля, че това ще е може да се кара нормално на път.

          За сега CRF-300L ми е абсолютен фаворит ако ще сменя дъргела.

          70-80$ за китайска тава + 400 € за 14 литра ачербис:

          https://www.acerbis.com/eu/motorspor...-tanks/0025114

          Грубо 1000лв отгоре веднага след покупката.

          И пак ще бъде с 5000 по-малко от онзи гъз в първият линк.
          На който между другото също му трябват точно тези 2 неща ако трябва да го имам.
          Освен това твърдят, че струвал "само" 16К защото "прИмоция" а нормалната му цена била над 20К.

          Иначе и чайник бих купил от такъв вид но поне до момента не съм намерил нищо смислено.

      • А това вече е друго нещо. Тоя Газ Газ. Това си е марка. Четиритактов, инжекция с водно охлаждане. Освен това компонентите на окачването му са най-добрите. Уайт пауър XPLOR - 48 мм са му предните амортисьори, а WP XAKT задният моношок. Хром молибденова рама, Х рингова верига. 36 см клиренс... Всичко е на ниво! Това вече си струва парите! Но гледам, че са написали - ИЗЧЕРПАН, за продажбите...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Сички тия марки дето си ги изредил на мен грам нищо не ми говорят.
          Даже за гъз-гъз разбрах едва преди 4-5 години на едно мото експо

          Но при цена 12К срещу 16К (потенциално 21К) плюс още 1К за старт няма начин да не предпочета хондето.
          А за наличности е напълно безпредметно да гледам сега, оптимистично към края на годината.
          И то ако се продаде ДР-а че нямам никакво намерение да се озова пак с 4 мотора

          И дай да не дрискаме в тая тема, че това изобщо не е за тук

      • То и без това, почти никой не пише тук във форума. Освен ти и онова момче дето стяга оная скап Балканчето...
        Всичко вече е във фейсбука...
        А Газ Газ си е марка. От много години правят само ендура и кросови мотори! Щяха за една бройка да спечелят тази година и Дакар-а.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper - аз пък не разбрах какво търсиш. Леко ендуро или....
          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Да, евентуално.
            Ново, с минимум железа и пластмаси по него и ако може евтино.
            Нещо като дъргела ти само че ново

          • pansim
            pansim коментира
            Редактиране на коментар
            Хондата нали си я имаш? Или пак не съм разбрал...вероятно

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Моята хонда стана прекалено тежка и натруфена за неангажиращи еднодневни трипчета.
            А разсъбличането и отнема прекалено много усилия и време.
            Ако продам ДР-а, който в момента покрива точно тези нужди искам нещо по-леко и без никакви финтифлюшки по него.

            "Братовчеда" на моят - CRF 300L е максимално близо.
            Той има по-малко пластмаси и железа дори във фабричен вид, по-лек и по-евтин.

            Gas Gas / RIEJU имат модели доста по-близко до търсеното но далеч от сумата, която ми се дава.

            П.С: Това е хондичката и е по-различна от моето дори без моята намеса:



            А това е 350CC Gas Gas:

            Последно редактирано от Esper; 27-02-24, 11:51.

        • Аха...щом те кефи. Аз нещо охладнях към леки ендура, остарявам. Не ми се търкаля вече по баирите, а като гледам тези двата особено Газ-ката си е баш за там.
          Пък и двигател има за разлика от Хондата.
          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Не че ги сравнявам но и двата са 300 цици.
            Убеден съм, че освен визуална прилика в поведението са коренно различни.
            Но колкото и да е по-нервен разликата няма да бъде от калибър чопър - пистарка!

            То и аз одъртявам та не ме привличат чак толкова възможностите на вторият.
            Но да - определено ми липсва именно това - леко и повратливо ендуро!
            А ако се продаде ДР-а съвсем ще загрубее играта.
            Та се оглежам - ко...
            Око дупка не прави!

          • pansim
            pansim коментира
            Редактиране на коментар
            Газката e 350...и като гледам си е преоблечен крос. Ако наистина е КТМ двигателя...разликата ще бъде космос.
            Ама...говорим си.
            Ако те кефи - пожелавам ти да се сбъдне, което и да е.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Наистина нямам представа какви двигатели ползват в тези мотори.
            На сайта им информацията е оскъдна, може би се очаква хората да си знаят с какви двигатели са но аз не съм от тях.
            Но май си много близо до истината - изглежда много повече като крос отколкото едуро.
            То и спецификациите му са като за кросов мотор.
            Стигне ли се до покупка ще се гледа по-сериозно, аз даже на живо не съм го виждал та какво остава да съм го тествал или дори сядал на него!
            За газката говоря, хондата е ясна.

            ПС: И мерси за пожеланията
            Последно редактирано от Esper; 27-02-24, 15:49.

        • https://www.ktm.com/en-no/models/end...cfsixdays.html

          ‘6 дневната Словакия,като пари няма да е евтинко обаче
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Даа, този КТМ също ми харесва,
            Според вносителя тук цената е 25К а това напълно ми излиза от бюджета, който бих платил при това за трети мотор.
            Пък и да си призная, няма реална причина но някак не си падам по тази марка.
            Но факт, че точно такова еднуро търся.



            Иначе по темата - въпросното фолио за фарове се оказа ПЪЛЕН Т@Ш@К.
            Изглежда нормално жълто докато ледовете светнат и тогава избледнява почти напълно.
            Все едно го няма.
            Махнах го и лепнах полиамидна лента.
            Без пуснат фар е също толкова жълто, колкото фолиото.
            Обаче като ревнат светодиодите зад него си остава жълто и свети в жълто.

            Това е решението.



            Полиамидната ленда оставя впечатление, че ще бъде по-скоро ориндж но това е заради наслояването от навивките в роклата.
            Реално едно парче си свети в перфектната за фар жълта светлина.
            За лед бар е просто разкошна.
            Язък за гейското фолио ама аз какво очаквам от магазин за авто аксесоари - всичко в тия сергии е чики-рики
            Враг усраине

            Коментар


            • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              То и без това, почти никой не пише тук във форума. .,,
              А сега слушай приказки

              Настане вечер — месец изгрее,
              звезди обсипят сводът небесен;
              гора зашуми, вятър повее, —
              Балканът пее хайдушка песен!

              Коментар


              • Така, мисия "светло" почти завърши.
                Ебаси нищо и никаквата тъпня а колко време отне!

                Равносметка:

                2 дни труд, 80лв зa фар, 60 лева за труд (стругар) и да кажем 30-40 за материали.
                Грубо 200лв - не че са много но се разточи ужасно много време.

                Основната идея беше взета от е тоя линк, домъкнат от Боса:

                https://honda250rally.wordpress.com/...nda-250-rally/

                За 250 Rally модел е но е напълно приложимо без изменение и за 300 Rally.

                Понеже не ми хареса начина по който автора беше закрепил двете рамена държащи лед бара се наложи струговане на специфични втулки.
                Ето каква е идеята на рисунка:



                Това трябваше да са втулките, в последствие измислих още 2 и ето ги издялкани.
                Леко съжалявам, че не настоях да ги направи от дуралуминий - тези са месинг и леко тежат.



                Тук вече са очадени за поне малко визия. Иначе ориндж, сребристо, черно, червено - като на стрелбище



                Рамената ги рязах от 20/5мм алуминиева шина - местната мега-железария:



                Ето така минава 6мм шпилка държаща рамената през цялата тръбна маска и втулките в двата края.
                Пича от статията ползваше 8мм шпилка и намотан изолирбанд в краищата вместо втулки.
                Не че не става и така или е по-слабо ма мен не ме кефят такива пришляпотини.
                И за това си платих тия 60 лева на стругаря



                Вече с фиксирани рамена и лед бара в предният им край:




                Следващата снимка малко май срам да покажа.

                Електрическата връзка до последно мислех да я направа директно към дългите и не бях предвидил на тоя етап допълнителен ключ.
                Обаче свалих фара, чесах се, мъдрих как да стане няколко часа и не измислих нищо, което да не включва рязане и запояване по инсталацията.
                А точно това не ми се искаше, едно заради гаранцията и друго... Абе не искам да режа и сер@ по метеното!
                Накрая стигнах до фабричният accessory connector.
                Това е букса дето са предвидили за захранване на допълнителни джаджи по мотора като GPS или каквото там.
                Подава 12V от контакт и този контур е с отделен предпазител в бушониерата.
                До момента само GPS-a беше свързан към нея, сега добавих и лед фара.
                Устрои ме като вариант защото всички допълнителни кабели са напълно отделни от фабричната инсталация.
                Да ама щеше да свети още на контакт и за да не е така трябва ключ, какъвто нямах.
                И ща не ща ей какво измислих:



                Единственият китайски боклук от Луис, който намерих, купуван кой знае защо - вероятно по грешка.
                При това за 1 цол тръба а не 22мм.
                Еми ще се наложи да остане известно време докато намеря по-нормален ключ за монтаж на 22mm тръба.

                И като споменах 22mm 2 от втулките са именно адаптори от 15mm тръбна конструкция на маската към по-тънкият стандарт за кормило 22мм:



                Това е на маската, някога може да преместя новият и директно на кормилото.
                Малко вероятно понеже повече жици и стават едни спагети, каквото не аресвам!

                Не съм настройвал все още нищо като светлина - нема време.
                ЛЕД бара за момента е фиксиран с крилчати болтове, ако оставя тях след това също ще ги очадя в черно.

                Въпреки предстоящото преправяне около ключа мисля, че реших въпроса с осветлението.
                Това пък и намереният начин за корекция на фабричните.

                И тетака. Те.
                Враг усраине

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Какви са пък тия самозатягащи гайки?

                  Имайте предвид, че това са болтове, не гайки!

                  В корпуса на фара има отвор с резба М6.
                  Тия болтове минават през рамената и притягат тялото към тях.
                  Ако си окаже, че не са удобни и удачни мислех да сложа нормални болтове и глава за работа с инструмент.
                  Вътрешен шестостен че такъв накрайник имам винаги в ледермана.

                  Сега издирвам нормално ключе.
                  И ако може до не е амазон/ибей…

                  П.С: Разбрах, гайките с щампован пластмасов пръстен в края!

                  Няма как, ако болтовете са склонни към охлабване ще играе тредлок.
                  Какъвто турих на глухите гайки в предният край на рамената.
                  Там където е шпилката.
                  Последно редактирано от Esper; 04-03-24, 09:03.

                • the slow heart
                  the slow heart коментира
                  Редактиране на коментар
                  Доста си се старал, прилично изглежда.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря, отделих прекалено много време за това.
                  Беше наложително да се направи но можеше и да се претупа.
                  Добре, че не се увлякох по опити да сложа "работната ламба", както я описа боса
                  В реални условия резултатите са много различни от тестовите.
                  Мислех, че тази е прекалено силна а тя не е.
                  Мислех, че другата ще е достатъчна но е далеч от фар.

              • Днес потърсих ключове за монтаж на кормило но не открих нещо, което да ми хареса и да дойде бързо.
                Не че последното е особено важно пък и нали в момента има все пак някакъв ключ!
                Поръчах 2 броя подобни на това, което е плеснал автора на първоначалният проект - ей това:

                https://www.amazon.co.uk/gp/product/B09D7GLLXM

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Capture_SW-2.JPG
Прегледи:355
Размер:35.7 КБ
ID:6958410
                Грубо - 30лв/брой.

                Светенето в последствие ще преценя дали да го активирам или не.
                Зависи дали ще го отметна като важно, зависи колко ярко са го направили чайниците и т.н.
                За сега не се предвижда никакво рязане по инсталацията та ако свети ще бъде винаги при конакт.
                А това с ярките индикатори в тъмното съм го ял и такива грешки гледам да не повтарям.
                Враг усраине

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз сигнал от дългите взех през отдушника на фара

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това е идея
                  Ама пак ще остави следи, деа.
                  Да не говорим, че тоя фабричен лед фар е все още в гаранция и предпочитам да не го отварям.

                  За да не носи следи от външна интервенция единственото, което ми хрумна беше да пусна кабел директно от ключа за дълги на кормилото.
                  И пак е на предположение понеже вероятно връзката е с кербоване.

                  Абе прекалено усилия и време отне дори така.
                  Че ще се пресегна да го пусна веднъж не ми е проблем.
                  Това се базира на идеята, че ще го настроя така, че да не вади прекалено много очи.
                  Ако ще се изключвам при разминаване няма как - ще мине на дългите или поне ще преместя ключа директно на кормилото.

                  Или пък и двете както май ти си направил!

              • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:gaika-stoporna-din985-m8-3231.jpg
Прегледи:344
Размер:151.5 КБ
ID:6958453
                -Чем занимаетесь по жизни?
                -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да, захапах но в случая не е приложимо понеже е болт.
                  Само тредлок ще оправи работата ако се окаже, че е наистина нужно!

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X