За тая мрежа ти трябват и гащи с мрежа,тия на Клим много стават,вее на макарите,Дакар,S4,Voyage и подобни
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?
Свий
X
-
След вчерашните 600км за тая мрежа пак само хубави неща.
Реално вдига нивото на кофорт с малко но няма никакви негативи.
Сигурен съм, че и с нея седалката остава далеч от един нов сийт консепт.
Ма и малкото в повече е добре дошло след 2 години и 18К км в стоков вид
И някак 900лв не съм склонен да хвърля за едното мнимо удобство.
300лв за седалката на газката пак ми се видяха много та к'во остава за 3 пъти повече!
БТВ такава мрежа видях за сефте през 2019 година а сигурно я е имало от ебемтикога.
Казах си "бахти тапотията" ма и тогава нямах реална нужда от нея.
Всъщност за ДР-а не бяга нужни 80% от глупостите, за които гледам сега.
Изглежда новите мотори изискват решения, от каквито не е имало нужда преди да се появят
Враг усраине
Коментар
-
"Изглежда новите мотори изискват решения, от каквито не е имало нужда преди да се появят "...
Те и компютрите са измислени да решават проблеми, които не ги е имало преди това!Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
- 1 like
Коментар
-
Така де ма по тая логика да заебаваме моторите и да скачаме на кон някакъв или муле.
Мрежата пази да не ти се нагрява седалката,че повечето са черни,на скорост държи въздух между задника е седалката,а като вали от е да водата,струва 4 кутии цигари тук и за лятото в комбинация с мрежести гащи се е утепАла.
За зимата овча кожа,по примера с конетеTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение...струва 4 кутии цигари тук и за лятото в комбинация с мрежести гащи се е утепАла...
За неколко кутии папироси нема да е загуба даже да не прави нищо.
Пък тя и "работи", пак за същите пари
Което обаче не значи, че ще купя такова на газката например.
Виж за вуната все още съм на различно мнение но това е нормално за чугун като мене.
Но то беше същото и за мрежата.
Е след 10-20 години може пък да се промени
Турил съм в пещерната кошницата е тая простотия:
https://www.aliexpress.com/item/1005006393113966.html
Мнение за идеята като цяло?
Обикновено се разнася изрязано парче дърво по размер за мотора.
Това не мисля да го нося извън дома ако изобщо го платя.
Парчето дЪрво например тежи поне 10 пъти по-малко дори да го носиш.
Обаче за някакви леки сервизни дейности може би ще бъде практично.
За феновете на ръчното мазане на верига без централна стойка също изглежда добро.
Аз съм на другият бряг и в това отношение - верига НЕ БАРАМ и с лайняна пръчка между смените.Враг усраине
Коментар
-
Аз имам централна стойка на БаварецО и верига мажа по 2 пъти на каране
На другите съм с платформички тип ножица,едно такова дето го слагаш под мотора и въртиш един централен болт,вдига до 300 кила мотор,нося си и колан за теглене та да връзвам за някой клон на дърво ако ми трябва сериозно да стои прав,за под навеса си е супер,няма падане тоя мотор.
Овчата кожа ти дава опция за лесен монтаж на подгрев на седалката,лепиш го на кожата пък нея с ластици към седалката,кожата ми струва грубо 40 кинта или десетина пъти под цената на седалката,правя си го лесно и съм смел,че и да се осере нещо / то самО се е осрало,аз съм невинен / не е зор,не ме боли като за 400 кинта и да остана без седалка. Е изглежда малко странно за някои хора ма то и Вансън кожени гащи с ботуши за крос на TW200 са си ебати комбото,кой те гледа у кожата тогава басиTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Стига си дразнил с това TW200 че то заедно с хънтър куба са част от желанията ми, които тук са химера!
На мен нормална еднуро/крос стойка ми покрива напълно потребностите, ползвам си я отдавна.
Тая дето съм линкнал както и тия, за които ти говориш все още не успявам да впиша в ситуация.
Същият тип но още по-опростена:
https://www.aliexpress.com/item/1005006966239734.html
Би била ценна при пътуване но ме спира теглото - тежат към кило.
Вторият тип са определено по-леки.
За предна гума си трябва дърво и колан...Враг усраине
Коментар
-
Да питам. Аз още мъкна една помпа за гуми от КТМ доста гадна и тежка, но върши работа. В последно време се заглеждам за компресор. Ето такъв например. https://www.olx.bg/d/ad/prenosim-vaz...sults_category
Мисля че са китайски. Изскача във фейсбука някаква фирма Таму и ги предлага подобни малко по-евтини там към 50 лева. Таман да купя и прочетох за някакъв пич в Иран спукал гума и помпил да се добере до гумаджийница с такъв компресор. Но му свършила батерията, щото помпил няколко пъти. Та той даде акъл, ако купувате подобен компресор, то по-добре да не е с батерии, а на ток от акумулатора на мотора. И аз не купих тоя с батериите, ама не намирам и електрически. Та пак ще мъкна крачната помпа.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Повечето супер компактни са на батерии, не знам защо така.
По-напред съм писал, че съм доволен от подобен на тоя в ебелник:
https://www.mi.com/global/product/xi...-compressor-2/
Издържа няколко пълни помпания и НЕ СЕ САМОРАЗРЕЖДА.
Демек зареден може да разчиташ на него дълго време.
Тия дето са с кабел от автомобилен тип и не са толкова компактни.
Според мен с вградена батерия е ОК ама е важно да не е менте.
Не че не е важно за всичко но за тоя тип е значително по-важно.
А ебалник е рисково място за такива неща
Враг усраине
Коментар
-
Да, просто от ебалник има риск да е мента.
Знам, че е шантаво ама даже тоя чайник има ментета.
Бих препоръчал баш това да го купиш от официоз, е тук напромер:
https://mi-bulgaria.com/
20лв повече ама в тоя случай според мен е оправдано.
П.С: Владич, това в преебалник е друга марка, може да е добро ма аз немам наблюдения.
И нема как да имам над целата скрап на пазара.
Може да се жертваш и да споделиш после ще върши ли работа
Иначе и 70mai правят добри неща.
Пипал съм техен видео регистратор и беше класи над гарминският.
Т'ва само като пример, де. И нищо не значи в случая.Последно редактирано от Esper; 09-07-24, 09:20.
-
Не би трябвало да е голяма философия на компресор с акумулатор да му се демонтира батерията и да му се интегрира подходящ DC-DC за захранване от 12V.
Коментар
-
Да, едва ли е голям проблем да се мине на кабел но според мен не си струва да се прави.
Поне не преди акумулаторите да умрат, което при такава инцидентна експлоатация едва ли реално ще се случи.
Във фабричен вид е достатъчно удобно и напълно вършещо работа за мотори и велосипеди та да си отваря човек излишна работа.
А знаем, че едно нещо работи ли не е добра идея да се чепка и да му се пречи!Враг усраине
Коментар
-
Супер удобни са машинките, аз моя преди да го завра в хондата го ползвах активно.
За проверка и за допомпване ми беше по-удобен от големият компресор, който също е на 1 ръка разстояние.
Тези пошибалки сами си спират като напомпят на колко си им казал, не е нужно дори това да гледаш.
Даже се разчувам дали да не купя още едно, което да ми е пак под ръка.
Хондата не винаги е вкъщи пък и да е ме мързи да се ровя в тул бокса!
-
https://www.ultimateadventuremoto.co...cket-tyre-pump
аз имам такова - събира се под седалката,захранването с кабел,желязно е и струва 55 долара или там някъде.
Това с батерията афиф ми се виждаПоследно редактирано от BENZBOSS; 09-07-24, 15:23.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Бахти глиста дребен
Жака е съвсем стандартен, нарича се SAE и е много разпространен дори в европата.
Много зарядни са директно на такъв, има и преходи към/от всичко останало.
Даже към бенве - сметай
Тази духалка обаче една ли ще се намери тъдява.
Вземай си едно ксиоми за да рахатясаш.
-
ГлиС ма злобен,помпи до 100 psi,което може да не е колко компресора на комбито ма даже на неговите 33ки им дават помпене около 32,аз ги карам на 45,пустинно около 20,задната на GSа натоварен и дават 42,никакви проблеми да карам и помпя 15 пъти ако трябва до следващия гумаджия,не му смятам тока,само нещо с малко ток около тебе ти трябва и помпиш смело.
Това е готино,че не го мисля под седалката,желязно е,идва с правилната букса и помпи каквото искам,пробвано е от доста по-злобни от мен и държи на бой
-
Е как странен,на мен почти всички зареждачки са ми с такъв Жак,същия Жак е към USB блокчето,към кабела за подгрев на седалката и какво ли не.
Преходници ще намериш гаранция,аз имам от NOCO зареждачка към такъв Жак ,на Секвоята едната зареждачка е с тоя кабел,няма как да няма,но и да няма то преправянето е ташак,даже червено има на кабела,да не се бъркаш.
Има го на английския ИбейTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
И аз имам такава от ляво на ключа за запалване на БМВто,DIN Хела май беше,ръгнал съм 2 UBSта там,но това изключва 30 секунди след като загася мотора.
SAE букса имам директно към батерията на текерлека,като загася и искам да си заредя Кардото примерно да си стои жива буксата,това ползвам и за компресорчето,зареждане на телефони,челници,фенери,радар детектора…….да не изброявам,че пак ще ми се смеят пък ме е срамПоследно редактирано от BENZBOSS; 09-07-24, 22:34.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар