Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    След днешната разходка имам твърда позиция по темата: По-голяма слюда или дефлектор.

    Твърдо за дефлектор!

    При каране по черно слюдата пречи.
    Естествено по-високата слюда още повече пречи.
    Причината е, че при кофти терен човек гледа непосредствено пред гумата си.
    А слюдата деформира, дори да е чиста.

    Направих глупостта да купя по-висока защото настоящата ми набиваше струята в лицето.
    Новата е по-висока точно колкото един дефлектор.
    Подхлъзнах се защото струва почти колкото хубав дефлектор.
    Стана супер на пътя - вече всичко отива над мен.
    Обаче по черно е ужасно!
    Ако беше дефлектор щях да мога да го сваля надолу и проблема изчезва.
    Слюдата - само демонтаж за да гледаш нормално.

    Та това е. Голяма дограма на ендуро - сукс!
    За сефте имам дограма на ендуро и се уча!
    Враг усраине

    Коментар


    • #47
      Миналата седмица бяхме малко по Турция и нещо ми направи впечатление.

      Почти 99% от Скутерите там имаха ролбари и то цялостни ?!!!
      Бяха опасани като с колан.
      На пръв поглед ми се стори страхотна идея , на фона на това как карат там , но после се замислих , че реално тези ролбари пазят само и единственно пластмасите на скутера !!!!!

      Е...ти и "железата" ако не дават , може и леко илюзорно , чувство че ще ми спасят крака - примерно





      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        Личните и те бяха така.
        На втората снимка е лично.
        Просто не се вижда хубаво

      • p-pleven
        p-pleven коментира
        Редактиране на коментар
        при положение, че "правилата за движение" под никаква форма не важат, особено по забутаните краища , грижата за моторетката си е добра инвестиция.

        По-голям "проблем" са електрическите скутери, дето неистово много се ползват в последно време. "Нормален" скутер имаш поне шанс да го чуеш при маневри, докато електричките са в "стелт" режим, а особено, че се набират на макс за 0 време. Случвало ми се е да спя нощно време и да дочувам някакво свистене покрй палатката на някаква електричка.

      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        Особенно тези със Ел.Тротинетките са ...........

    • #48
      Новите огледала:

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_7027.JPG Прегледи:0 Размер:850.8 КБ ID:6877545 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_7078.JPG Прегледи:0 Размер:446.7 КБ ID:6877547



      През по-добро огледало не бях гледал.

      Предните ми кръгли ендурови за които стана въпрос по-напред също не са лоши но тези наистина са ниво нагоре.
      Съвсем леко панорамни като тях, настройват се обаче във всички равнини само с едно движение а колко са здрави предстои да се разбере.
      За стоковите не си струва коментара. Не че и те не работят, де но са дървета.
      Пробвах с 2 различни дължини на рамената - късите май са по-практични но и с дългите няма драма.
      За сега джама "прожектира" разкошно, адски удобни и доста скъпи.
      Благодарение на Боса не абсурно скъпи колкото в тъпата европа.

      Та като стана въпрос за него - да, гот са и огледалата.
      Обаче истинското удоволствие беше да се видим на живо с Асен след поде 15 години интерактивно познанство
      Прикачени файлове
      Враг усраине

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Другия път бирата от мен

    • #49
      Много адвенчърски е взел да изглежда мотора ти. Готов си за много дълги и далечни пътешествия. Айде август месец да бръмчим към Грузия...
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Мерси за предложението - я сподели какво са намеренията за там.
        Или линк ако някъде вече си ги писал.

        Много съм навит но за съжаление от тази година се появиха здравословни проблеми.
        Не с мен но няма значение - завися от тях в известна степен и не мога да кажа просто "идвам".
        Седмица, 10 дни отсъствие вероятно мога да си позволя и то "засега".

    • #50
      Ами някъде след 10 август. Не е задължително да е точно 10-ти. Минаваме Турция за 3-4 дни без да бързаме. Там каньона на Ефрат, D 915 и увисваме на Сарпи. Границата с Грузия. После Местия, Ушгули, прохода Загари, ако е проходим към Лентехи и от там към центъра на Грузия. Може да минем през Кръстовия превал до границата с Русия на Верхни Ларс. Там е Степансминда, Казбег и църквата над Гергети. После Шатили и обратно, после Омало - прохода Абано върха на сладоледа, и после обратно през Малък Кавказ към Турция. Там ще видим къде пак. Няма начин да стане за 10 дена това. Ще трябват поне 15-20 дена и към 2000 лева всичко. Може би малко по-малко. Зависи, колко палатки и колко хотела. Километрите общо някъде към 6-7000.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Да, няма.
        Тоест има но няма да има нищо повече от каране.
        Последният път в европа направихме почти толкова но за 7 дни.
        Беше абсолютно безсмислено и от тогава съм казал, че повече така няма да правя.
        И тогава не бих го направил точно така ако зависеше само от мен.

        Пък и това не е европа!

        Хм, хвърли ме в размисъл.
        Нищо друго не ме спира освен неприятностите за които споменах по-горе.
        Вярно, че има цял месец време но живеем във времена където и това е много.

        Гледам няма някакви особени изисквания за влизане в Грузия и Турция?

    • #51
      Вече няма. За Турция зелена карта + талона на МПС-то и международен паспорт. За Грузия международен паспорт и там се купува някаква застраховка (сега са я нарекли винетка) там за 20 лева за 15 дена и това е. Няма визи. Миналата година за Турция проверяваха сертификата за ваксинация за КОВИД, а за Грузия искаха задължително ПСР тест, но мисля, че сега отпаднаха.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #52
        Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        Вече няма...
        Като гледам тенденцията е по-правилно да се каже "Все още няма".

        Може да се уговорим и да се видим близките почивни дни че тук пишем в грешна тема.
        Отваряме допълнителна работа за модераторите а никой не се радва на такава.
        А някои като мен - на никаква!

        При влизане в Турция ме светнаха за врътка през Гърция.
        Малко преди Капитан Андреево в Гърция през ГКПП Капитан Петко Войвода.
        След това се влиза току до Одрин в Турция.
        С 20км повече но много спокойно и границите се минават за минути.



        Враг усраине

        Коментар


        • kirilkirilow
          kirilkirilow коментира
          Редактиране на коментар
          По принцип найстина на теория би трябвало да е по-спокойно , НО ми казаха , че и гастербайтерите са се светнали по темата и в момента там опашките наближавали тези на Кап. Андреево.
          Апропо , и на Лесово ( другата алтернатива ) също имало доста опашки !

      • #53
        И аз се притеснявам, до като дойде времето за тръгване да не наложат някакви забрани за тая тъпотия Ковида. Гастарбайтерите ще намалеят до тогава. Но нищо не пречи да се влезе през Гърция. Аз на 20-ти съм на работа. После почивам на 21-22-23 и на 24 - неделя пак съм на работа. Ако искаш в събота 23-ти да покараме заедно. От Белмекен до Трещеник над Якоруда по черно.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 18-07-22, 14:15.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Може, да.
          То аз преди събота, 23 не мога.
          През седмицата на бачкане, евентуално само след 17ч. нещо наблизо.
          Но съботата е ОК и в зависимост от къде идваш можем да се изчакаме в Сестримо на площада.
          Ако идваш през Велинград пък направо горе на стената при сергиите.
          Дано не стане като предният път

          Ако пък има и друг мераклия - да заповяда.

      • #54
        Мире, аз ти имам телефона. 0888 227 811, ако не си го сменил. Аз ще се кача през Сестримо и Чаирите. Най-добре да се чакаме на паркинга край стената пред Спортното градче, но за всеки случай ще се чуем точно преди тръгването в събота да няма промяна в плановете. Моят тел е 0888 403 409. Трябва да го имаш.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Така са, да.
          Аз към 10 макс го виждам да съм горе.
          Викам петък вечер да ударим една жица и така.
          И аз ще дойда през Сестримо, само не съм решил с какво.
          Вероятно с дъргела за да го разкарам малко от паркинга, че се заседя.
          Не знам само по пътя до х.Трещеник колко кал ще има - не съм карал там.
          Той сега е с по-шосейни гуми но не вярвам и твоите да са много по-офроуд

      • #55
        Мисля, че няма да има кал. Макадам и тук там чакъл е към 30 км. В деретата има мостове. Минава се и със шосейни гуми, но по-внимателно. Аз съм с Континентали 50+50% асфалт + черно, но съм го минавал това и с почти шосейни Мишлени Анаке 3, който бяха 90+10% асфалт + черно.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 18-07-22, 18:21.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Аз имах предвид от Трещеник надолу ако не се връщаме по същият път.
          Имам бегли спомени от хижата че е на високо и няма много шибана гора около нея и съответно калища.
          На 20 години са сигурно но и хижата не се е преместила през това време!

          Пък и не е толкова важен перехода колкото да изговорим детайли за другото.

          П.С: Бе там ОК ли е да се кара?
          Парк, това/онова?
          Ако ще се минава по туристически пътеки аз няма.

      • #56
        Път си е, а не е туристическа пътека. По границата на резервата е. Викат му каскададжийският път. До Нехтеница е черното. Има и отбивка за хижа Грънчар, но там няма да ходим, защото там вече нещата стават много сериозни и са за мотокрос мотори. От там, (от Нехтеница) започва много хубав асфалт през Трещеник до Якоруда.
        Ето тема със снимки, която съм пускал за този път, когато карах още голямото БМВ.
        https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B8%D0%BB%D0%B0
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Спомените са ми всъщност от Грънчар сега като погледнах снимките.
          Като те слушам и със супер мариото може да ида до там
          ОК де - все тая с какво. Както казах тоя път основният повод не ми е толкова карането.

          П.С: Видях ти снимките - че аз вЕрно и със суперкъб-а мога да ида до там.
          Аз на бая по-черно съм излизал с него.
          Ако не беше толкова ниско и не се налагаше да си го пренасям на места - цена нямаше да има!

      • #57
        Ще взема картата на Турция да ти покажа пътя. Картата ми на Грузия я дадох на някой и не ми я върна, а аз забравих на кой я дадох. Ще се опитам да намеря карта на Грузия. Дано някъде в София да продават карти, че аз нямам модерни устройства да ме водят. Карам по карта и питам. Но тя Грузия е малка. Там разстоянията са сравнително къси, но за сметка на това са трудни и тежки.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 19-07-22, 06:45.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          На Турция хартиени карти се продават, за Грузия потърсих но не открих в БГ магазин.
          Вероятно при влизането в Грузия не е проблем да се купи такава.
          Или дори от Турция.

          Електрически карти има, аз ползвам Гармин.

          Турция е със 100% покритие от CN Europe и предполагам е съвсем ОК.

          За Грузия намерих OSM и съм я свалил ама не съм я качвал на уреда и не зная дори как изглежда.
          OSM има разбира се и за Турция.

          За умнофони като резервен, авариен вариант - Here WeGo.
          Изцяло офлайн навигация, карти има и за двете държави.

          Сега колко са ОК всичките тези "електрическите" нямам никаква идея.
          Както казах аз съм бил само в Турция и са ме интересували планинарски карти а не пътни.
          Особено съм мнителен за OSM на Грузия ама знае ли човек...

          Но ти вземи с теб в събота за Турция - по-удобно е в случая като се има предвид, че нямам намерение да развозвам лаптоп.
          Виж от лаптоп по-удобно няма, ама...

      • #58
        Е ти си по електрониките. Аз съм стар динозавър и на електроники по пътя не разчитам. Ще се опитам да намеря грузинска карта.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #59
          Ем телефоните си имате, а бах ти и чат темата сътворихте!
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Градивна критика, признавам!
            П.С: Моля модератор да изнесе целият офтопик от тази страница някъде, например тук:
            https://offroad-bulgaria.com/forum/о...тувания
            Последно редактирано от Esper; 21-07-22, 05:39.

          • ВладиЧ
            ВладиЧ коментира
            Редактиране на коментар
            То и без друго тоя форум нещо взе да умира. Та барем го събудихме малко. Тъпият фейсбук видя сметката на форумите.
            Последно редактирано от ВладиЧ; 21-07-22, 07:02.

        • #60
          Не че нещо, ама за 10 лв толкова. П.П. фикснах и позицията на системата да е долу, в началото на венеца, също и положението на маркучите и закрепването им.

          То па зе, че работи. Хидравлично зелено масло, което ползвам и за tutoro-то.



          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220718_205604855.jpg Прегледи:0 Размер:311.8 КБ ID:6878746
          Публикувайте отговор

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X