Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Едва днес успях да тествам осветлението в реални условия.
    Доволен съм от резултата след поставянето на лед бара по-горе.
    Всъщност очаквах повече, дори мислех, че може да се наложи димиране.
    Нищо такова - свети съвсем умерено, петното е доста хомогенно и ограничено в рамките на пътя.
    Никой не ми присветна но го насочих така, че да покрива тъмната част от близката дистанция, която липсва на стоковият фар.
    Тоест оказа се, че допълва идеално оригиналното осветление без да е някакво импровизирано ПВО проследяване.
    И определено е по-доброто решение за мен от класическите 2 броя отделни лед спота отстрани,
    Без значение дали на ролбарите или на коловете.

    Снимки за съжаление няма, не само на фаровете но и на разходката днес.
    Предполагам заформиха се около 400км, карах без тракери, ГПС-и и предварителен план,
    Все още е рано за такива преходи, особено по тъмно и още повече с лятна екипировка!
    Враг усраине

    Коментар


    • Абе трябва да качиш моя мотор и пак спорим за 2та допълнителни,ония светят на звяр,но при теб това май не е целта - близко до оригиналния при отрязана светлина и повечето коли ще видят един фар само което за теб е добре,не ти светкат.

      Дългите гони сега
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Така е - гоня по-скоро това, което би трябвало да е във фабричен вид.
        Враг усраине

        Коментар


        • Как ти е с лятната екипировка?
          Аз в събота сменях гуми на танка и тръгнах по моториза и елек...еВа ми се мамата...ама за кратко сутринта.
          После на обяд отидох с кожата и грижи нямаше.
          Вчера следобяд направих нова проба при около 15 градуса и ефекта бе подобен.
          Да по-добре беше,но тоя ми екип определено е за температури над 20 градуса...както и съм планувал да ги нося тия работи по принцип.
          Я кажете да не отварям нова тема имаме ли си такава за Хускварна Норден 901,че имам съмнения за смяна на тежкото до края на годината и преминаване натам.
          Още се двуомя какво да бъде,но хуска ми харесва на първо четене.Другият фаворит е КТМ супер адвенчър С най-вече заради якият мотор(който не мога ползвам и на 50%) и АКТИВНОТО окачване.
          Кое според вас ще е по-добре за 190 водач с болно кръстче от към ергономия и 70/30 асфалт/черно ползване.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Аз нося на студено и през деня ми беше ок.
            Ама вечерта като се скри слънцето - в Средна Гора преди да слеза у Големото Село ми са напука гьона.
            Бе дори зимни ръкавици да бях взел отзад в куфара а аз даже тях презрително заебах в къщи

            За моторите не знам - не се интересувам активно кое какво е освен ако не ми хрумне, че го искам.
            Владича е супер енциклопедия, той даже пиклата следи къде кара в момента - него питай
            Враг усраине

            Коментар


            • Вальо, който е дилър на КТМ Пазарджик му бяха докарали един гръцки 1250, или (1290) КТМ супер адвенчър от най-големите, за някакво планово обслужване. Валката си пада по офроуда и го беше вкарал тоя слон в черното за проба. Беше много изненадан и учуден от това как се движи, и държи тоя голям мотор по черно. Изобщо - вика - нямах усещане, че карам 260 килограмов слон по черно. Все едно карах леко ендуро... Така ми каза, а той ги разбира тези работи и аз му вярвам.
              И още нещо се сетих. Някакви руснаци бяха разглобили един такъв КТМ супер адвенчър на 100 000 км, за да го проверят, какво износване има на двигателя. На парчета го бяха направили и провериха всичко, там колянови валове, лагери, бутала, сигменти, клапани, разпределителни валове и т.н. Всичко. Установиха, че няма никакво износване!!!! Мотора е така, с тези допуски на частите на двигателя, с които е излезнал от завода, като чисто нов. Сглобиха го и казаха, че когато мине 200 000 км пак ще го разглобят, тоя същият мотор, за да видят, какво е положението. Но не съм се интересувал има ли друго филмче...
              Така че не знам за КТМ-ите с по-малки кубатури, които ги произвеждат в Индия, какво е положението, но за тези най-големите КТМ-и нещата са безапелационни и безупречни.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 13-03-24, 16:13.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • the slow heart
                the slow heart коментира
                Редактиране на коментар
                Все такива ги говорят ютуб тестерите, но да го чуеш от човек дето познаваш и се доверяваш е друго наистина

            • Хаха, знам си аз.
              Сигурен съм знаеш и пиклата къде в към момента

              Я кажи ти какво направи с чичо томовата колиба - поръча ли го?
              Ако не си още и ще го поръчаш от Луис - обади се, може да се включа и аз с некоя дреболия и да си разделим доставката.
              Доставката от Луис далеч не е 5-10лв но за някои неща си струва.
              Особено като артикула е с отстъпка, както конкретният модел.

              Аз имам едно излишно Zumo 390LM но за сега съм го обявил за продажба заедно с DR-a и затова не ти го предложих.
              Но тоя TomTom за който стана въпрос е бая по-модерен.
              Не, че в случая тая модерност има голямо значение.
              Аз иначе никога не съм пипал такава марка та не мога да давам акъл!

              Враг усраине

              Коментар


              • И аз гледам канала на минногеоложката

                То лигавенето си е едно на ръка да вървят метриките в правилната посока, но не ѝ липсва кураж. Доста се навира и в отдалечени райони, и по трудни пътища. Днес гледах последното видео колко инструмент носи и колко резервни части за мотора. Прави ми впечатление и с каква екипировка кара и как се подсигурява. Определено печели уважението ми
                Настане вечер — месец изгрее,
                звезди обсипят сводът небесен;
                гора зашуми, вятър повее, —
                Балканът пее хайдушка песен!

                Коментар


                • Ангола мак се беше набутала,по едни скапани мостове
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Поръчах го от тука от България Том Тома-а. 699 лева. Доставката била безплатана и днес чакам да ми се обадят от ЕКОНТ да си го прибера. Щях да спестя към 50 лева, ако го бях поръчал от Луис- Германия, но пък не знам, как щях да се оправя с гаранцията после, ако ми се наложеше. Така, че реших да не го тъня толкова. Имаха сега само два уреда във тая фирма лисонмото и бяха писали, че промоцията важи до изчерпване на количествата. Иначе цената щяла да бъде 799 лева.
                    А Норалито я следя. В Замбия е в момента. Караше по асфалт, но нали все към черното гледа реши да спести 100 км от там, на където беше тръгнала и влезе пак в черното. Е тоя път направо и се разказа играта. Почти целият тоя път, около 80 км се оказа само от два коловоза и с доста дълбок пясък. Успя да падне поне 10 пъти... Нямаше поражения по нея и по мотора, защото на пясък падаше. Сега е в Лусака столицата на Замбия.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • the slow heart
                      the slow heart коментира
                      Редактиране на коментар
                      Влади, а защо тая марка? Някой гармян не хареса ли

                  • Щяхме да докараме до 100лв разликата ако се бях включил и аз с доставката обаче бих постъпил като теб заради гаранцията.
                    Въпреки, че едва ли ще има нужда от нея.
                    Айде да си я ползваш със здраве по предназначение!
                    И добре дошъл в 21 век - ся остава само със смърф телефон да се оборудваш и да пенсионираш камерата
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • ВладиЧ
                      ВладиЧ коментира
                      Редактиране на коментар
                      299 евро е в Луис пак на промоция в момента. С шипинга до България излизаше 320 евро. Това са 640 лева. И за ЕКОНТ-а 10 лева от София до Пазарджик остават 50 лева кяр. Аз нямаше как да го поръчам от Пазарджик, щото нямам никакви карти, нито банкови сметки. Всичко ми е в кеш. С банки отдавна не работя. Така че за Луис - Германия щеше да се наложи да ползвам услугите, или на сина ми, или на кръщелника ми. Те са в София. Но пък не обичам да занимавам други хора с проблемите си. По възможност предпочитам да си ги решавам сам.
                      А за смарт телефон още не съм решил, че ми е необходим. Нека мине още малко време. За сега не ми трябва. Все още ме устройва този телефон с копчетата.
                      Когато казах на жена ми, че си ме поздравил за купуването на ГПС-а с думите - "Добре дошъл в 21-ви век", тя умря от смях. Ами време е - рече - да влезеш в тоя век. 24-години от него минаха....
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 14-03-24, 08:03.

                  • Станало е както трябва.
                    Пожелавам съвсем скоро да го изполваш както трябва понеже в татковината конкретно на теб не вярвам да ти е от голяма полза.
                    Аз също изключително рядко дори го вземам с мен като въртя за ден-два.
                    Много инцидентно има нужда и като все пак се наложи погледна в телефона.
                    Виж навън и за пътешествия без него е БЕДСТВИЕ.

                    Сподели наистина ли има карти за цял свят?
                    Малко ме съмнява да е точно така.

                    Това колко са точни, актуални и верни е съвсем друг въпрос.
                    С практика се разбира.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • ВладиЧ
                      ВладиЧ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нека да го взема и да го разгледам подробно, и ще напиша тука.

                  • Гармина е доста по-скъп, но нещо напоследък хората не са много доволни от него. Консултирах се с приятели, които са запознати с ГПС-ите и те самите ме посъветваха да взема Том Том, а не Гармин. Даже един приятел с последен модел БМВ, което идва с Навигатор 6, което пък е модел на Гармин, ми каза, че не е много доволен от него... От навигацията, а не от БМВ-то.
                    Има камари от навигации по 200 - 300 лева с по-големи екрани, но много от тях са китайски, на които не може да се разчита за дълъг живот, а освен това навигациите за коли и камиони не са прахо, и водоустйчиви, и са податливи на вибрации. За това мотоциклетните навигатори са по-скъпи.
                    Последно редактирано от ВладиЧ; 14-03-24, 17:33.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • Нямам забележки аз към последният.
                      И към 390 не съм имал особени - дори не бих го нарекъл бавен, просто е по-дървен за управление, боравене, ъпдейти.
                      XT2 излезе отдавна, вече е далеч от нов но боравенето с него е на друго ниво, супер е и интеграцията със смърф устройства.
                      Планиране, споделяне на маршрути, тракове - нема к'во да си кривя душата - удобството си е удобство!
                      Но и никога за нищо не съм ползвал друго освен Гармин та нямам база за сравнение.

                      За всеки уред е важно да има алтернативи за карти освен тези от производителя.
                      Дали платени или свободни няма значение - трябва да има повече от една!
                      Покрай теб погледнах за чичо томовата колиба - може да работи и с OpenStreetMap, което е супер.
                      В Азия лани останах много впечатлен от това колко адекватни бяха те на местата, откъдето минахме.
                      OFRM не зная дали би работила на тая платформа но и да не - не е загуба.
                      За теб пък съвсем - белким се не затриеш у татковИната
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • ВладиЧ
                        ВладиЧ коментира
                        Редактиране на коментар
                        Гармин ХТ 2 е 1230 лева. Такива пари за навигатор аз не давам. 700 лева ми беше най-горната граница. Една моя пенсия...
                        Последно редактирано от ВладиЧ; 15-03-24, 06:35.

                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        От прочетеното тоя томтом дето чакаш се доближава по функционалност с него.
                        Предният който гледа - не.

                        Иначе ти лани пукнат грош не даваше за иликтрическа карта пък виж тази си на 700

                    • И аз така ги изчислих нещата. Тоя ТомТом има почти същите функции и възможности като Гармин ХТ2, но е 530 лева по-евтин. Иначе, когато ходих 2016 год до Грузия с голямото БМВ, точно след опита за преврат в Турция, Илийката ми беше дал един Гармин Зумо 660. Благодарение на тоя навигатор три пъти успешно се губих, да пъти в Грузия и един път в Турция, принудих се да променям маршрута си в движение, като в последствие се оправях с питане, или с хартиената карта. Добре, че си носих и хартиен носител. И тогава ударих гъбата на навигаторите до сега... Ето ми пътеписа от тогава и снимките. https://vladi.unixsol.org/gruzia2016/
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 15-03-24, 08:58.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Човек трябва да си изгради навици за използването на такъв вид уреди.
                        Не пиша обща култура за да на а обидно но всъщност е съвсем нормално и се придобива с практика.
                        И дори тогава се водиш по него с едно на ум.
                        Идеята да туриш адрес и да го следващ завой по завой рядко е добра.
                        Най често в град като търсиш конкретна точка.

                        Така, както ти си направил - вземаш от някой GPS и му се доверяваш за пътуване сам си разбрал, че не завършва добре

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X