Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не можах да се сдържа:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2023-08-29 at 19.16.18.png
Прегледи:377
Размер:862.5 КБ
ID:6935280

    От това видео е, много мъдри неща споделя пича за багажа, повече адвентурасти е добре да го прегледат преди да излеят рога на изобилието от търгашки номера по моторите



    Враг усраине

    Коментар


    • ssaattyyrr
      ssaattyyrr коментира
      Редактиране на коментар
      Да бе, тоя явно не е пътувал с жена си

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Ами то с жената не се пътува на мотор ве братчед. Аз за целта си имам кораба-майка. Там място вагон.

  • Малката, 3л туба също пристигна.

    Тази също си има 2 тапа и отвор с неясно предназначение.
    Оставих го засега както си е - ни съм решил проблем ли е.
    Този размер вече пасна като плесница на нос.
    Навъртях около 200км по трунско за тест и този път няма забележки.
    Така с този резерв имам малко над 500км пробег, които става почти приемливо.
    Напълно беше с 5л но това евентуално след година - две.
    Тогава изтича гаранцията и имам намерение да сменя изцяло окачването.
    Не бях напълно сигурен искам ли по-твърдо окачване но ако с него влязат още 2 литра гориво допълнително вече ”проекта” получава още тежест





    Враг усраине

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Братчед, моторетката с еднакви гуми ли е отпред и отзад? Какъв размер са?

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      21 отпред, 18 отзад.
      Точни размери не помня, тези дни чакам в маргел новите и ще си припомня

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Това е точно размерът, малко не са еднакви.
      На моторите по принцип не са еднакви а на ендурата пък съвсем


  • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
    Малката, 3л туба също пристигна.

    Тази също си има 2 тапа и отвор с неясно предназначение.
    Оставих го засега както си е - ни съм решил проблем ли е.
    Този размер вече пасна като плесница на нос.
    Навъртях около 200км по трунско за тест и този път няма забележки.
    Така с този резерв имам малко над 500км пробег, които става почти приемливо.
    Напълно беше с 5л но това евентуално след година - две.
    Тогава изтича гаранцията и имам намерение да сменя изцяло окачването.
    Не бях напълно сигурен искам ли по-твърдо окачване но ако с него влязат още 2 литра гориво допълнително вече ”проекта” получава още тежест




    Мисля, че вторият отвор е да дърпа въздух докато сипваш горивото от основния отвор.

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Аз още не съм изливал от нея та не мога да потвърдя
      Да, вероятно такова е предназначението и.

  • Днес отделих половин ден за монтаж на новото кормило.
    Стоковото ми беше ниско като карам изправен.
    Новото е точно толкова високо, колкото ми липсваше и в същото време жилата имаха достатъчна дължина за до го понесат.
    Освен това е алуминиево и по-леко.
    И само за 80лв - просто перфектно!

    Черното долу е фабричното:



    Използвах момента да скъся и ръчката на съединила - дължината на оригиналните винаги ми е разточителна.
    Освен това при падане като са дълги се чупят лошо а така винаги поне досега са оцелявали:



    Не пропуснах да сменя и гриповете.
    Свалих фабричните с нагряване цели но имам прекрасни впечатление от тези на motogadget
    Траен, стегнат материал, не се променя с времето и има идеално сцепление.

    Дори ни ги лепих с нищо, толкова плътно влязоха.
    А и не съм фен на лепенето им към тръбата, освен ако не са нагревателни.
    Последното е от опит

    Враг усраине

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Братчед, тази "премьичка" с болтчета на алуминиевото кормило нещо не ме кефи. Нямаше ли вариант със заварена? както е на оригиналното? Идеята е на външен вид да не се различават, освен по материала. Пък и здравината на заварката е по-добра, от сглобката...

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Няма вариант на хаплюмин със заварка.
      Само металните се лепят.

  • Томасели кормило. Качествени са! И както казват циганите: –- " Това не е халумин... Това е дур халумин..."
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Мангал от ДУР не разбира, само от бой

  • А, това е трето халюмин КУРмило от същата марка, която подменям.
    До сега винаги е било след щети, само този е заради удобство.
    Здрави са, определено е качествено изделие.
    Срещу още 100лв можех да имам избор и на цвят но реших да не плащам за дизайн
    И до сега не съм кривил такова при инцидент, възможно да е и случайност но едва ли.
    Освен това съм забелязал, че някак алуминия убива или поема вибрациите.
    Например на металното като се демонтират противотежестите накрая почва да се усеща.
    Алуминиево без противотежести е като железно с такива на една и съща машина.
    Та освен теглото И това е бонус!
    Враг усраине

    Коментар


    • Така, минаха тестове, избора на модел кормило се оказа топ!!!

      Понаместих контроли, винаги се налага след смяна да се коригира нещо.
      Аз поне никога не успявам да наместя нещата от 1 път, както са си били

      Завчера пристигна и последната (надявам се) джаджа около моторите.
      Добре де, за тази година със сигурност ще е последната
      "Зарибих" се по нея откак взех да хвърлям по някой белтък у тубата и конкретно на онази дребна пикл@ Норали.
      Той Владич е виновен, се за нея ми думаше и от известно време си я пускам за бекграунд.
      То няма изглежане това, чист латино-серил, сезони, епизоди...

      Как да е - Чанта за резервоар ми дойде.
      Минах през доста неща за багаж "под ръка": чанта за крак, раници, бананки но тая система до сега - не.

      Избрах си най-малкият вариант на Hepco&Becker защото само те имаха основа с магнити за моят модел.
      По принцип харесвам повече SW-motech като марка но те пък не нямаха подгодящи основи.
      Освен това са чувствително по-скъпи.

      Ето това е чантата, това - стойката а взех и още една, универсална за DR-a.
      Поръчах през мото-акцент. Не че беше най-добрият вариант но все пак пристигнаха и вече са на борда.

      Изглежда добро, лесно се монтира, дори ичи може да си го сложи сама
      Улучил съм модела, размера и като начало ми изглежда от не-яловите ъпгрейди.
      Чантата си върви в комплект с ремък за носене на рамо, поставя се при нужда.
      Имало и гаранция - 5 години от производителя.
      Не питах обаче как се ползва и кой я 0бслуГва.
      Вероятно не е търгаша.

      Естествено има за какво и да се хейти!

      Например ненужно широка, груба и обемена презрамка, ще я заменя с някоя по-тънъка и компактна от някой калъф за фото.
      Между другото не пишеше, че има каквато и да било такава или аз не съм видял.

      Също така ме издразни факта, че крепежите НЕ са от неръждавейка.
      За толкова пари БИ ТРЯБВАЛО да са - някакви пикливи стотинки са това, нема да се оарчат майку им пойебем фашистичку
      Как да е, смених болтове и гайки с неръждаеми за собствена смека.

      Друго кофти за модела: Ако не е закопчана добре при вдигане за дръжката - "хвърля" съдържанието на пода.

      Това е за сега.

      Мой съвет е да се гледат и тестват на място и да не се поръчват онлайн предварително.
      Леко специфично е и конкретен модел може да е добрър за един мотор а за друг да не е!

      Универсалната стойка на дъргела пъй ще мисля как да я закопчая към пластмасовият Ачербис.
      Вероятно ще скроя нещо а може да помисля и за монтиране не точно върху резервоара.
      Но е повече от сигурно, че нямам намерение да го дупча заради такава глупост.
      Ще си пиша в дъргелската тема като се справя с това - отдавна не съм.
      Ма и нищо не съм правил там освен да карам!
      Враг усраине

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Братчед, снимка как сЕди чантата на мотора в натура, в оригинал. Иначе незачет.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Е седи като на фотките в линковете само дето курмилачката ми е вече синя

    • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_4756.jpeg Прегледи:0 Размер:803.1 КБ ID:6937836

      Е така седи моята,Giant Loop големия модел.

      Много хора не са доволни от тия с магнитното закрепване,на тая и слагаш тирантите и за закрепва с цип,мотора е пластмаса там и да искам няма как да сложа магнитно закрепване.

      Снимка от преди 2 седмици,от тогава съм му пренаредил КУРмилото за пореден път,компресора ми е вече под седалката,монтирах и контрол за подгрева на седалката,че зима иде и ммммммисля да махам Ротопакса,че само ми пречи за сега,2-3 галона празна гайда е къде по-практично,леко и лесно за закрепване.
      Последно редактирано от BENZBOSS; 20-09-23, 23:11.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Може да се набутат 2-3 магнита под пласмасата и на дъното на чантата да се сложат 2-3 ма много занимавка,с ципа е добре,само се наложи да преместя една зареждачка,че ми пречи на чантата,ключовете и един бутон за дьлгите.

        Магнита няма кой да го бие, грабваш и сецаш и си ти,това съм го признал макар всичко между краката ми да е пластмаса и да я нямам тая опция

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Още малко чанти и багажи, и няма да се вижда какъв е мотора. Само колелата отдолу ке се подават

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Чакай да натоваря палатката,спалния чувал,матрака,котлона,канчето с тигана,столчето,малко вода и храна………и съвсем.

        Да не се е раждал мотор,сега и него ли да го мисля

    • Дайте някакви идеи за подходящи куфари за Симсон С51 ендуро. Глдам в нета разни и разнообразни, но не мога да се ориентирам добре.
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        В ляво искам да сложа някакъв неголям куфар, около 20-30л. Да не стърчи много навън. Понякога се налага да нося дребни пакети, или дюкименти. Не ми се мъкнат раници на гръб.

        ТОП каса дето казва батчеда, пак около този обем. А в дясно под ауспуха някаква инструментална кутия, над ауспуха, трябва да видя някаква чанта, или мини куфар до 10л. макс.

        Може и за резервоара да видим нещо, но сега ще го сменям с друг, та ще почака....

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Пеликан куфари или нещо подобно,дупчиш,големи шайби и яки болтове и си ти. 30 литра да не стърчи мммммм не знам,моите стърчат и са там някъде събрани по литраж.

        Тубата за инструменти се намира в 3 размера,гледай да има скоба за катинарче

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        https://itt-shop.bg/hermeticheski-ku...76-mm-10031855

        Като пеликаните но по-бюджетно.
        Виждал съм да ползват по-големи и като топ каси.
        Имам неколко такива но ги ползвам за инструменти.
        Доволен съм, вършат работа!

    • Ето най-малкия модел за кросов мотор,много тесен горе на седалката и не пасва добре на широки седалки,2 Х 7 литра май беше или нещо такова,над него е аптечката,малко инструменти и спрей против мечки.

      Не го усещаш и не пада,не ти пречи и не е дебело като куфарите. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4691.jpeg
Прегледи:189
Размер:1.05 МБ
ID:6937861 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4692.jpeg
Прегледи:181
Размер:998.6 КБ
ID:6937862
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Е брата какво има,той имаше вече тръби на мотора,тия стават за падане и събират багаж,свалят се за нула време Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4753.jpeg
Прегледи:214
Размер:567.3 КБ
ID:6937864 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4752.jpeg
Прегледи:219
Размер:592.2 КБ
ID:6937865
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Босе, ще те пазаря догодина за една мъничка гайда - я за раийка я за гориво
          Да сме живи и здрави само.
          С огледалата рахатясах, ей - това са най-измислените огледала за мотор у свет0!!!
          Не знам как не си купил и на брат ти - т'ва неговите не са огледала за мотор а аксесоар от гримьорна!


          Иначе за брат'чеда - 30 литри твърди станични куфари нема филм в който да не стърчат.
          Ей тези са 22 литра и пак си стърчат но ги продават на промоции и са на изгодни цени:

          https://www.kappamoto.com/cases/Monokey/K22N

          Владича има текиви баш, егое и т'ва е един от най-малките, нюню куфарченца:




          Обаче всичко това изисква стойки и крепежи, които следва да се приспособяват.
          Стойките, които се продават са строго специфични за модел а за Симсонка се обзалагам, че няма

          Изобщо мой съвет е на първо време да монтираш една малка топ каса и едва после, ако изобщо има нужда мисли за странични!
          Враг усраине

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Едното не е ауспух, само прилича.
            Това е катализатор, има си дори "дупка" но е фейк, декоративна.
            Л@йняни дизайнерски дрисни, това ако е мой мотор ще бъде първото, в което ще забие зъби флекса.
            Владич обаче неще, убаво си било.
            Само бенве могат да измислят такава простотия.
            Ама той си знае!

            П.С: Ако се стигне да звъниш имай предвид, че тия от вторият линк са малко тегави.
            Проформа фактура, плащане по банка.
            Не може да място, не може на куриер, изобщо беше основно за пример.
            Такива кутии съм виждал и в нагъзини за плюкала, да не говорим за хамазони и ибеи.
            По-важно е да решиш кво искаш, после е лесно - избор- бол!
            Последно редактирано от Esper; 23-09-23, 11:57.

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Да, наясно съм че са онагледяване на материала. Ще има и още разучаване, и преценяване на размери и тн. Ако идваш към Пловдив обади се да пием по една бира, или нещо друго.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Не искам да кажа, че е фишек, напротив.
            Просто са малко тегави и допотопни с начините за плащане.
            За някакви дребни пошибалки не си струва разправията и уточненията.
            Не са точно фирма, ориентирана за работа с крайни клиенти.

        • След няколко седмици всекидневна употреба съм с доста противоречиви впечатления от чантата за резервоар.

          За модела писах тук.

          Наистина удобно - буквално с едно движение е в ръката.
          Дето се казва повече внимание и време отнема да изгася мотора и да извадя ключовете.
          За модела се продава и система за заключване към стойката за да не е чак толкова лесно на други.
          Аз обаче не съм купувал такъв аксесоар.

          В същото време е почти невъзможно да падне случайно от друсане.

          Придобих я както повечето основно с намерението да замени раницата в което държах дребни неща като телефони, ключове портфейл, документи.
          В това отношение също няма забележки - събра почти всичко и не се налага да я нося на гърба си.

          До тук обаче с хубавите неща.

          Първо полезният обем вътре е значително по-малък от външният.
          Важи за повечето такива чанти със система за бързо освобождаване.
          Механизма на подвижната част (чантата) заема част от него за да бъде сравнително плътно прилепнала към машината.
          При чантата на боса например няма такъв момент защото просто няма механизъм а само цип!

          После конструкцията на капака при тази е зле измислен.
          Ако случайно се забрави отворена и се вдигне за дръжката директно изсипва съдържанието си.
          Ако дръжката беше от другата страна на отварянето щеше да бъде много по-сигурно.

          Не е удобна предвидената възможност за носене на рамо с допълнителният ремък.
          Това е лош дизайн конкретно за този модел защото местата за закрепване на ремъка са поставени на неподходящо място.
          И това понеже основното предназначение на D-ринговете е друго а не за носене.
          Ако просто бяха поставили още 2 такива специално за ремъка нямаше да има такъв проблем.

          И още един негатив за конкретният модел - обема е разделен точно по средата с цип.
          А безспорно е за предпочитане да има дълбока основа и плитък капак.
          Ципът просто трябва да е в горната част а не по средата.
          Така се губи обем и се рискува неволно изпадане на съдържание при отваряне.

          Туй то, повечето негативи са за конкретната марка/модел отколкото генерално за този тип чанти.
          Защо избрах точно този по-горе писах, ако имах избор бих предпочел SW-Motech.
          Изглежда една част от нещата, които не ми харесват на моята при тях ги няма.

          Успях да намеря сравнително подходящо място за втората стойка и на скутера.
          Имах други идеи но всички са свързани с допълнителни стойки за да ползвам фирмената.
          А сега просто я залепих с двойно лепящ 3М скоч към капака на куфара.
          В началото я осигурявах с карабинер към него понеже не вярвах на скоча.
          Обаче напоследък спрях - излишно е пък и забавя процеса на сваляне.

          За DR-a ще мисля трети вариант като го пробера от паркинга на офиса.
          Вероятно ще трябва да купя и трета стойка но е рано да се каже.
          Има вероятност да го пусна в продажба пролетта и това упражнение да е излишно.
          Трудно оправдавам притежание на 3 мотора, колкото и да харесвам точно него.

          Та за чантата: Не е зле но може и много по-добре.
          Нещо като 50:50
          Прикачени файлове
          Враг усраине

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            На моите ципове им сложих една дърпачка / по нашенски / на ципа,да мога да ги махам лесно с рькавиците.

            Тия дни ще му заформя тунинг на куфарите,да видим колко събират преди да му взимам дисаги

        • Аз лично предпочитам чанта за крака. След няколко опита/грешки успях да си намеря подходяща. Достатъчно е голяма да събере портфейл, документи на мотора, 2 телефона , цигари , запалка. В същото време ми стой отстрани на крака и ми е супер удобно. Лично аз , не харесвам чантите за резервоар - привличат прекалено много внимание.Имам , но съм я използвал броени пъти. Когато оставим някъде мотора , ще я мисля постоянно , особено ако има нещо ценно в нея,
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Тези събират повече багаж, дори и най-малките.
            А има и модели с обем на раница.

            Идеята е да се сваля и поставя максимално лесно за да се взима като слизаш а не да е статична като топ каса или дисаги.

            На бензиностанция например вадя от там портфейл само.
            Ако е за повече време и се отдалечавам я свалям.

            Но е нормално всеки да има лични предпочитания.

        • Би ми било интересно да чуя , вашето мнение относно идеята да скриеш някъде по мотора резервни ключове !??
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            На дъното на чантата на резервоара,задната част,близо до фенера - там си стоят моите. Иначе един як малък магнит и лепиш къде ти дойде на ум.

            За коли предлагат малка кутия,като пеликан,водонепроницаема,лепиш по шасито някъде,3 години моята вода не пуска,за мотор не знам дали е удобно,много голяма ще дойде

        Активност за темата

        Свий

        Тук са 4 потребители онлайн. 1 потребители и 3 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X