Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5594.jpeg
Прегледи:220
Размер:758.8 КБ
ID:6952109

    И един профил долу горе за идея колко са му големи фаровете

    И няма да ми се смеете на радарния детектор - трябва да знам къде са куките,че карам малко нелегално половината време
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Много хубав мотор. И е стегнат и накичен.. Ако беше мой и живеех там, където вие живеете щях да го засиля през Латинска Америка към Чили, Аржентина и Патагония.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Няма време за това,календара е пълен с бачкане за месеци,замисляме едно каране лятото ма а да видим.

      Това му е долу горе голото състояние,остава да му сменя предните вилици и е готов / той и сега е готов де ма ме дразни как кьлве на спирачки,мека му предницата /.

  • Аз честно казано на отдавам голямо внимание на седалката и удобствата.
    Не ми е от приоритетите…
    Ако беше нямаше да карам такива типове и мотори като цяло.

    Липсата на регулация във фарова ако се окаже вЕрна…
    Това джапките наистина ще се окажат класни говненц@!
    250 Rally преди е имал, тук официално нищо не пише.
    Бултрако също не бяха дори сигурни може или не.
    “Докарайте го тук и ще видим” някак… малко…
    Не е като да се отбиеш до Бриколаж.

    Та те даже не са в града - зимата докато чакаш ацки транспорт рискуваш да те изручат вуци на полйето
    Враг усраине

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Незаконни са ЛЕДовете като крушки,само няколко тела и то главно за мъгла са законни с минали тестове,но аз до момента не знам някой с лилави фарове да е спрян примерно освен ако не е облещил 6-8-10 броя.

      На мотор пък съвсем не им дреме,даже тукашния КАТ съветва да се кара на дълги и през деня та това ме спасява с КТМа,вечер обаче не става,това е правено за състезания в пустинята,а не за каране с 20 зад някоя Тойотка.
      През деня никой ма НИКОЙ нищо няма да ти каже ако светиш с 2 допулнителни жълти на мотора били те легални или не,вечер ако съм ги надупил на 100% ми присветква 1 от 50-100 човека,ако съм на дълги с Бахата ти светка кой може да си намери включването на дългите, там не се различава дали е кола или мотор,виждаш една светла стена да идва към теб или поне тия с които карам това казват и това виждам аз като кара брата към мен.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Въпроса беше свързан основно с мигащите или пулсиращи бели светлини.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Тия ги гледам по Харлита разни от старичките модели,в момента с тия ЛЕД светлини,потенциометри,филтри……..всичко натиска на нормална светлина

  • Еспер я кажи 2 или 3 галона гайда искаш,че взех и 3 галонова,тя горката е десетина кинта над 2 галоновата / че вичко живо 2 галонова търси / и не издържах и взех една 3 та сега имам каба гайди оркестър да си заформя.

    Малко преди Канарите съм,след месец мога да ти снимам как стои 2 и 3 галона гайда на мммммм Веспа примерно или КТМ 450
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Не ми е до парите, просто е излишно голяма и по-точно дълга.
      Иначе никъде не е казано, че трябва да се намаха с връх.
      Знам ли, теоритизирам!
      Живи и здрави като се видим и ако погледна двете може да те "отърва" от 3-те галона, зян нема да иде.
      Но определено се бях прицелил в 1, ти ме убеди да е 2, ся 3 е нещо леко ново и то на картинка - такова животно на живо не съм виждал

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      На мен трябва ли ми резервно гориво съм се натоварил и с една като подкова 68 литрова торба на задника та място има без значение колко е по-дълго,в тоя случай даже мога да не влача и червената туба макар,че тя там си стои постоянно.
      Тройката няма да я продавам,мога да взема още една двойка ма тройката си стои,тя и на задника на комбито да я увеся пак става,като ше влача гориво поне да е 3 галона,самата торба празна била 250 грама по-тежка от двойката или нещо такова,и там зор няма.

      Сега остава да измисля ако не я бързаш как да пристигне до София,кафето го знаеш къде е,там ще те чака без етикетите обаче

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Писах вече, че нямам никакъв зор за гайдата.
      Когато и както - тогава.
      За парите също - на цък разстояние са.

  • По-напред писах, че "завъртях" едни LED тела от Вромос.
    Последно си оставих 3 броя ето такива.
    Комплект за една дърта кошница, която карам от немай къде в момента за дневни светлини.

    И 1 брой в повече поръчах точно за мотора.

    Оставих и трите за едно денонощие да светят.
    Ми евтиното има защо да е евтино...
    И на трите кондензира влага на челната пластмаса.
    Не вярвам да е поликарбонат, по-скоро е плексиглас.
    И на трите светодиодите са позиционирани едно към гьотере спрямо рефлектора.
    Но като сила на светлина и като светлинно петно за мотора ме устройва НАПЪЛНО.
    Като дневни светлини, за каквито се предлагам е ясно, че са ОК.
    То това така или иначе е чисто отбиване на номер без почти никакви регулации.
    Консумация на фар около 0.8А, което прави приблизително около 1.5W на светоидиот, общо към 10W за едно тяло.

    За 25лв не е зле, ще се монтираме един вид!

    П.С: Егое:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20240123_162727.jpg
Прегледи:204
Размер:601.2 КБ
ID:6952739
    Враг усраине

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Това е работна лапма,разпръсната светлина с малки диоди,едва ли имат и вибрационни легла,а за отдушник ясно,че нямат

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Няма отдушник.
      И ги продават за дневни светлини, не за работна лампа;
      Все тая, за 25 гроша ще работят и вършат работа повече отколкото струват.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Ясно за какво ги продават,но с тия рефлектори си е работна лампа. Ще свети,за 25 пари си е утепец

  • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_2199.jpeg Прегледи:0 Размер:555.8 КБ ID:6952769
    Виж на трактора как съм - тия малките странични са вързани към късите,бара между тях и вързан към дългите - мен ме виждат и аз виждам,е изглежда странно ма като седна на него и ми е все тая.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Мабаш тетам ше седи и моят.
      Иначе тая хамила изглежда нема закъде да бърза

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Удървила се е тая желязна Камила,в тая пустиня там има какви ли не келикандзери

  • 6 инча Аурора погледни-от най-евтините е това ти трябва,има всичко което трябва да има,на трактора ми е 10 инча или 10 диода,тия са 6-това даже и свети да виждаш
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • По принцип и тук имаше към 200мм барове но след епик фала с първият фар, който върнах не смея да купувам е така, на "око".
      Освен това и мотора не ми е под ръка да премеря какъв размер ще влезе в това жълтото щото там има място и там ще слагам каквото ще слагам.
      И констикцията е такава, че нема как да излиза от тия размери.
      Тия жмуцалка от дневните съм сигурен, че ще влезе.
      Пък и е само 25лв - където и да е ще влезе
      В последствие може да потрърся и нещо по-сериозно ако има нужда.
      Или пък ако това се окаже чак такъв боклук но нямам такива наблюдения за нещата от Вромос!

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Productspromo47-8585864801618712901-s0.jpg
Прегледи:172
Размер:46.7 КБ
ID:6952859
      Враг усраине

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Е мотора е като тези от последите 2 линка.
        Ако баровете в тях са 8 инча - това е максимума, който може да влезе, тоест 200мм.
        Но като гледам как и къде са ги захванали със сигурност ще изчакам първо да сложа крашбаровете.
        Те също са предвидени да се закрепят в точно тези точки.
        Мерси за линковете - баш това ми трябваше като инфо!

      • Стоян Боюков-Sariones
        Стоян Боюков-Sariones коментира
        Редактиране на коментар
        Китайска реплика на БМВ фарчета е към 90 лв. Светят супер и се виждат от далече. Полезното с приятното еди вид. Аз съм с такива и хич не съжалявам! ЕФтините боклуци ги изхвърлих. Сегашните даже са на фокус.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Приблизително колко пари за брой?
        Иначе аз по разни причини се въздържам да са два.
        И да са на различно място от посоченото..

        Обаче откакто преди 2 години се търкалях лошо именно заради тевно,,..
        Да кажем, че веке гледам по-ларш на светлото

    • Преди малко Луис ме замериха с поредният спам от който погледа ми спря на това:

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:blowjob.png Прегледи:0 Размер:179.0 КБ ID:6953082

      Преди време стана въпрос за такива мобилни компресори и писах, че съм супер доволен от хи...ха...абе некакво подобно духащо *иоми!
      Много потентно, не "губи" заряд като стои без да се ползва и единственото "мрънкяне" ми беше, че прави само 1 нещо.
      Верно като хората го прави ама само едно

      Е - т'ва луиското вече е 3 в 1 - компресор, жъмп старт и повер банка.
      Като за начало е супер идея, че всичко са разкача от корпуса.
      Ся колко читаво ще върши всяко от тия добрини (или никоя) не е ясно но ми се видя интересно

      П.С:

      Намерх и видеЛо - туй е големо колкото ковчег за домашен любимец!
      Нема начин да разнасям такъв саркофаг, даже не знам защо го продават у мото сергия.
      Моя духаш "айпод" изглежда 1/4 от обема на това чудо.

      Последно редактирано от Esper; 26-01-24, 13:12.
      Враг усраине

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Гледах даже видело и нещо не разбрах с какво това е удобно и въобще трябва
        Но ако купувам от това място ще цъкна и едно такова за да видя лично за чий хуй се ползва
        Иначе споделих с един франд за щангите, че точно той ме открехна за тях.

        Рече да задържа някой и друг ден защото ги меркал в онлайн шоп нейде в еврогея.
        Щял и той да си поръча 1 комплект и ще правим ортаклък с шипинга.
        Ако не успее да ги намери ще зачъчам от това место И такова.

        Бах мааму - ората мъкнат от уса ябуки и електроника а аз налитам на криви презокеански железа и гайди
        Всеки лут с номерата си!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Държи ти гумата да не се изнизва от джантата като я слагаш,по-лесно нещо като работиш с една щанга или е много твърда гума.

        Ще взема да ви спретна едно кашонче аз ма а да видим кога ще е

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Виде ми се и на мен като помощна щанга ама ми се струва, че пак си трябва втора.
        За пакетчето - знам ли, не че няма да му се зарадвам ама гледам да ангажирам хората възможно най-малко.
        Виж за гайдата се изпуснах, признавам си

    • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      6 инча Аурора погледни-от най-евтините е това ти трябва,има всичко което трябва да има,на трактора ми е 10 инча или 10 диода,тия са 6-това даже и свети да виждаш
      Ше ти се невиди, голем ръчкател си
      Гледах линковете дето ми прати за лед барове монтирани на покемон като моя днес взех от Вромос те тая жмуцалкя.
      Доста сходна на тия в линковете, пак 8 цола ама ми дойде само за 70 факинг беге песос при това на следващият ден.
      Несравнимо като светлина с тия по-горе дето им каза "работна лампа" и то толкова, че се съмнявам дали ще са приемливи за използване на пътя като основен фар.
      Че не са законни няма защо да го коментираме.

      Има доста по-отсечен лъч, което вероятно е ок но дали е така ще се види като изляза на пътя.
      Ся е гола теория ма поне не е от скъпите такива
      Освен това грее драматично - за нула време корпуса започва да не може да се пипа с ръка.
      Другите за 24 часа бяха просто леко топли.
      Ще се охлажда при движение разбира се но е факт, че в статично положение не трябва да се ползва.
      И модела не блести с добро топлоотдаване - тези дето ми праща изглежда да имаха по-голямо оребряване.

      Ще го намахам тези дни върху DR-a на същото място, където после евенртуално и на CRF-a: под основният фар.





      Враг усраине

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        А така,си дойдем на думата - работната е правена да си я закачиш на ремаркето та като си товариш мотора да виждаш,това е правено 2 диода да светят напред и в ляво,2 да бият далеч и другите 2 напред и в дясно,по 5 вата са,не по 1,имат вибрационни легла,има си отдушник,държи половин час под метър вода и може да го ползваш за чук ако ти потрябва,грее ма свети,е топли много и харчи ток ма СВЕТИ.

        И никакъв ръчкател не съм аз,аз съм невинен,просто подобни ползваме с години по лодките и знам кое за какво става,отделно моторите ми ги виждаш с какво са,ако ставаше за 25 лева катеричка и аз щях да съм с такива ма не става,козата си иска пръч.Дай снимки да видим,ако свети като хората това трябва да ти е вързано само за дългите,за къси не става даже и с много инат

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        При първа възможност ама тук днес вална пак снежец а аз съм със шосейни гуми

        Ще го тествам на дъргела както казах.
        Там имам DRL реле, което освен освен основната си функция има и димиране.
        Ще го закача зад него като ще пробвам и по-ниски нива на осветление.
        То и сегашните светлинки са през него, няма отделен ключ нито пък са към основен фар.
        И ако разбира се това тяло може да се димира - не съм се сетил да питам но мога да пробвам с въпрос.

        Но наистина грее плашещо - дано в движение да е различно щото определено никой диод не е добре да бачка на такава температура!

    • Добра практика е да го отвориш и пооправиш уплътненията за да си сигурен че няма да пуска вода
      Най-вероятно няма да се получи със димирането , преди време пробвах със подобни да ги пуснeм на по малък волтаж и просто не светнаха

      Опция за монтаж на допълнителни светлини е и на планка захваната за основата на мигачите.
      Или пак на планка , захваната на това място под фара и изнесена настрани колкото ти е нужно.
      за да можеш найстина да подобриш осветлението , както на BENZBOSS.
      Да имаш за всички ситуаций - гора , път , шосе ...........

      П.П
      Пробвал ли си със ччитави ЛЕД крушки на основния фар ?
      Мога да препоръчам пройзводител от Алиекспрес.
      От 3-4 год съм със негови H7 на мотора - перфектно отсичане на светлината на обикновен рефлекторен фар без почти никакво регулиране. Светят жестоко , не заслепяват насрещните. Не дават грешки на Canbus. цена около 70 лв
      Последно редактирано от kirilkirilow; 29-01-24, 19:56.
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Лед бара дори мисля да го монтирам с крилчати болтове в двата му края - нещо като 6х10мм.
        Това ще позволи лесна корекция без инструмент във вертикал.
        Оригинално са го окомплектовали с болт шестостенна глава.
        Ако е съвсем пък лесно и се окаже, че се разхлабва от вибрации ще мисля нещо друго.

        Иначе димирането ако е нужно се прави не с промяна на напрежението а с честота и промяна коефициента на запълването им.
        Нарича се ШИМ (широчинно импулсна модулация) или PWM на ябанджийски.
        Сега колко ще е смислено да димира точно лед фар е бая под въпрос ама DRL релето на борда така или иначе си го има като функционалност...
        Нищо не пречи да се опита. Даже така е по-лесно отколкото да питам търговеца

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        За десетина хиляди км / някои от тях по камъните в пустинята / моя с шестограмите не е мръднал,шестограм си нося

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Бе и на мен ледермана винаги ми е на кръста ма мързела е голема работа.
        Повече ме влече даже него да не свалям за да врътна фара
        Тетакова даже ше му туря:

    • Аз в момента съм пред чуденка , дали да инвестирам във подобрение на навигацията си или да запазя сегашната и парите да се добавят във фонд "разходки"
      В момента съм със Garmin Zumo 660 ( BMW Motorrad Navigator IV ) - доста стар. Работи безпроблемно НО мнооооо бавно. Карти трябва да се качват някакви от нета или да си платиш някои да ти качи последната версия ( уж ..... ) Доста трудно и бавно се търси и намира адрес. В момента основно го използвам да си пускам музика от него.
      Ако найстина ми трябва навигация използвам телефона.
      НЕ искам да използвам телефона , освен когато се налага , а това не е особено често.
      Варианта за ъпдейт е със Navigator V - по бърз , "по-модерен" , безплатен ъпдейт на карти от официалния сайт на Garmin , по добра графика ................... НО и 500 и нагоре лева.
      Пак ще се използва по същия начин ( най-вероятно )

      Дали си заслужава ?
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Не му се притеснявам ма ми трябва да работи,че клиентите искат и видео и точно там 100 към 1 ми се връзва сметката

      • kirilkirilow
        kirilkirilow коментира
        Редактиране на коментар
        Май проблема със вибрациите и камерата го имат основно "Ябълките". И то май не е 100% сигурно че ще има проблем - въпрос на късмет.
        При него камерата е от особена важност за почти всичко
        Телефона го използвам доста рядко за навигация, и използвам Самсунг - при него камерата не е от особена важност за функционирането на телефона.
        "Ябълката" ми е в другия джоб , но с него нещо не искам да си пробвам късмета
        Предпочитам със него да си снимам
        Поставката ми е "стабилна" ( такава която обхваща почти половината телефон ) там съм заложил на сигурността повече , отколкото на дизайн

        Като гледам нещата отиват парите да се добавят във фонд " разходки "

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Аз все още си търкалям с мен 390 за основна навигация.
        Не я намирам за бавна, по-скоро “дървена” за търсене и то даже не на адрес а за маршрут!

        На стойка поставям телефон само ако гармина не е в мен.
        Или ако трябва да ида до конкретно, непознато място в град - с телефон в пъти по-оперативно.
        Но пак си остава толкова изключение, че на нито един мотор нямам предвидено захранване до тези стойки.

        Но това съм аз, всеки си има предпочитания.
        Познавам човек, който не натиска съединител преди да е “запалил” вазата.

    • Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
      Добра практика е да го отвориш и пооправиш уплътненията за да си сигурен че няма да пуска вода
      Не е лошо, да.
      Ще видя дали ще ми се занимава с това обаче..
      Имам опит с други тела, на част от тях обработвах уплътненията.
      И те и непипаните живяха, тоест живи са и към момента без разлики.

      Бая мотори бяха до скоро

      Това с конверсията на основният с LED / HID не винаги води до добър и траен ефект.
      Зависи от вида и общото състоянието на фара.
      При мен с DR-а гарантирано няма да се получи по няколко причини.
      Едната е, че цокъла на крушката фабрично е отворен тип
      Това напълно изключва монтаж на ледове с активно охлаждане.

      Иначе на предната кола го правих с много добър ефект.
      Обаче конструкцията на фара го позволяваше.

      За фабричните лед фарове по останалите мотори е ясно, че не могат да се правят интервенции.
      А светлината не е добра и изхода е в допълнителни тела.

      Между другото аз не бих имал против жълта светлина.
      Даже модела на Боса по-горе с филтър дето се поставя върху фара при нужда много ми допада.
      Дори ще мисля някакво такова ТНТМ за тези, които купих.
      Само трябва да намеря подходящо парче прозрачен жълт материал.
      Ще се слага само при нужда та импровизации са допустими.

      Естествено можеше да се купят фабрични с тази възможност но е скъпо и бавно.



      Враг усраине

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        H7 са, да.
        Ако назад няма никаква стърчаща електроника и някакви допълнителни джаджи ще стане.
        Но като цяло фара на модела дори нов е доста посредствен.
        А моя далеч не е нов

        За мотоциклетен фар добра дума единствено към Ямаха за Драгстар-а.
        Перфектен, безкомпромисен, с хубава класическа крушка грее като слънце.
        Е това беше мотор, който наистина нямаше нужда от допълнителна светлина!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        https://saudi.whizzcart.com/product/...ent-pack-of-2/

        Нищо няма - няма вентилатори,няма радиатори,няма кабели,няма не искам,свети си без проблем,даже грешка не дава на капризната електроника на БМВто,размер халоген,влиза като стой та гледай,пести ток най-вече еле на дълги

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Да, тези ще станат дори за дъргела.
        Никакво вълшебство няма да се случи вероятно но за тия пари си струва опита.
        Ако не ще ги набия на кюмюрджийката с която се возя в момента.
        Тя има потенциал във фаровете но няма кой да и купи даже крушки

    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2981.png
Прегледи:77
Размер:512.8 КБ
ID:6953450

      10 кинта за 2 броя,на Амазон ги има,кутия цигари е 11 баси,за сега светят без проблеми,че и резервни имам.

      Филипс гледам имат и те подобен модел ма са едни 55 долара,идея нямам за тая,тия стават
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ...10 кинта за 2 броя,на Амазон ги има,кутия цигари е 11 баси,за сега светят без проблеми,че и резервни имам.
        Филипс гледам имат и те подобен модел ма са едни 55 долара,идея нямам за тая,тия стават
        Кутия цигари и у Америка не вервам да струва толкова, по-скоро някоя пура

        Изглеждат добре на снимка но ще пропусна и аксептвам риска с боя
        Както писах в моя случай не очаквам чудеса без допълнителни сервизни дейности около фара а това няма да се случи.
        Едно, че вече имам 2 вида лед барове.
        Имам и намерение да пусна мотора в продажба по някое време та няма нужда от тази дейност.
        Пък и след почти 10 години експлоатация е леко излишно сега да го подобрявам

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot from 2024-01-30 07-44-57.png
Прегледи:82
Размер:155.0 КБ
ID:6953466
        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Бахти скъпчиите,тук под 10 долара в момента

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Е да, то пак са си толкова но докато се довлече до еврогея виж к'во става
          Едно и също нещо тук и при вас струва много различно.
          Тя цената пак е добра особено ако лампетата са читави.
          Просто на мен не ми се занимава при съмнителен резултат изначало.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Пак казвам - с такива съм на Бавареца горе,светят без проблеми,може да се сравняват по светене с халогена,чудеса не се получиха и не ги очаквах. На къси с увеличени на 100% допълнителни фарчета почти не се усеща дали свети фара или не,на дълги с Бахите ммммммфара мога да го изхвърля.


          Идеята на тия е за 10 -20 кинта да свети колко халогенката,да не грее,да държи на вибрации,да се монтира лесно и да няма разни кабеляци,вентилатори,радиатори……да ти пречат,най-важното да пести ток за да има ампери за допълнителните ЛЕД лампи,че 55 вата халогенка мъждука в сравнение с 40 вата добър ЛЕД

      • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение

        За фабричните лед фарове по останалите мотори е ясно, че не могат да се правят интервенции.
        А светлината не е добра и изхода е в допълнителни тела.
        Да разбирам ли че ЛЕД фара на CRF-a става само за пред кафето?
        Че имам някакви подобни наблюдения, само че от друга марка мотор, пак с ЛЕД

        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X