Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

    Ъпгреиди .....
    -Най-добрите ..... ?
    -Със особено мнение .....?
    -Лично за мен безмислени .....?


    Една зимна тема за ъпгреидите който всеки е направил или иска да направи , може да помогне на тези които още се чудят дали си заслужават !

    -Най-добрите ..... ?
    - Седалка - това е най-добрият ъпгреид за мен , заслужава си всяка стотинка , според мен това е най-хубавото нещо което можеш да си "причиниш" !
    - Ойлер - ако имате верига , това е страхотно решение за поддръжка на веригата !
    - Допълнителни LED светлини - Много силно препоръчвам , повишава се много разпознаваемостта през деня , нощно време - ако се наложи можеш да се прибереш на тях.
    Също и стробо реле за допълнителни лед стопове !
    - Ролбари - предполагам всички се сещате защо

    -Със особено мнение .....?
    - Волтметър със USB - по-принцип не е лошо да виждаш моментния заряд , но комбинирано със USB , самото устройство става по-обемно и трудно му се намира подходящо място.
    - Сменяне на мигачите със LED такива - личното ми мнение , е че не винаги LED мигачите се виждат по-добре , и в повечето случай стоят като кръпка !
    - Подгряващи ръкохватки - топлят ти ръцете отдоло , но ако нямаш предпазители за ръцете , вятъра ги изстудява мноооооо бързо. И се получава - отдоло пари , отгоре е лед !

    -Лично за мен безмислени .....?
    - Асистент за масура ( някъде го водят и ръчна газ ) - https://bmeshop.bg/asistent-za-podav...-36mm?limit=50.
    Върши работа , донякъде , единственно и само на магистрали. На път със много завой или в града , ПРЕЧИ и даже е опасен !
    - Gear Indikator - какво като ти показва че си на 3, а усещаш че мотора иска 2 ?! Или си на 4 и мотора е със високи обороти и се "мъчи" тоест иска 5 и нагоре.

    Каква е вашата лична класация ?


    Сега - BMW R1200RT 2006 г
    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

  • #2
    За мен най-важно е управлението. Първо , удобно кормило , което да пасва на височината ми и стойката на каране. Второ , демпфер , при някои модели и марки е задължителен. Трето , предното окачване , хубаво е да има нужните настройки , така , че мотора да е стабилен във всички режими и пътни условия. Може да се добавят и по-удобни и функционални ръчки за спирачките , съединителя , газта.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • kirilkirilow
      kirilkirilow коментира
      Редактиране на коментар
      Честно казано от изброените неща съм се замислял само за повдигане на кормилото и го направих де !
      Определено всеки си има предпочитания
      Последно редактирано от kirilkirilow; 30-12-21, 17:58.

  • #3
    - Седалка. Зависи от мотора от седалката и от стойката ти на каране.
    - Кормило. Зависи от мотора и стойката ти на каране. За мен по-изправена стойка без никакво напрежение в кръста и гръбнака е по-добре.
    - Допълнителни светлини. Може, но съвсем не е задължително.
    - Ролбари. Хенсгардове. Задължително, освен ако не караш пистарка.
    - Ойлер. За мен напълно излишни пари. Най-евтиният механичен струва 240 лева. Много добър спрей за верига струва 24 лева и се изпразва, за около 20 000 км при пръскане през 600-700 км.
    - Подгрев на ръкохватките. Много добро решение, ако караш в студено време. Ако закриваш сезона през октомври, а откриваш на 22 март не ти трябват.
    - Индикатор за скоростите. Ако го имаш стандартно на мотора е добре, особено, ако си със 6 скорости. Да слагаш китайски такива измислици по мотора си не е добра идея.
    - Всякакви мигащи светкащи стробоскопи, фарчета и лампички по мотора, като на коледна елха, никак не е добра идея, а да не говорим, че по цивилизованите страни са забранени.
    - Асистент за масура. Става за много дълъг път, но не е задължителен. За разкарване из града и до кафето определено пречи.
    - Изводи за USB, ако нямаш стандартно по мотора е добре да се монтират, за да зареждаш разни устройства. Но трябва да се има в предвид, че повечето от тях черпят ток, даже и когато мотора не е в движение и когато не зареждат устройства, а това означава, че можеш неприятно да се изненадаш със празен акумулатор на неподходящо място.
    И накрая всичко е относително и много завис от това, чопър ли караш, пистарка ли, или турендуро, и до къде, и колко караш
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #4
      За ойлера не съм съгласен , едно от малкото ми изпускания на мотора беше когато след дълга разходка , исках да вдигна мотора да му смажа/почистя веригата ( нали така трябва ) загубих равновесие и мотора почти падна - подпря се на стената на гаража. Резултата счупено огледало , леко одраскана слюда , одрани ролбари.
      Много скоро след това си сложих ойлер , правилно настроен не цапа почти въобще !
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • #5
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0042.jpeg
Прегледи:304
Размер:784.2 КБ
ID:6923086


        Така се почва,смейте се на воля.

        Трактор купен малко преди първата си смяна на масло,едноцилиндров вьздухар карбуратор 14 крави.

        Ще забравя нещо та ще си допълвам,почвам го от пред.

        1 сменена предна гума с Шинко,една идея по-широка
        2 идея по-твърди пружини с Голд Валвс на предницата
        3 тьпа гума на калника да не ми мята кал по моторетката
        4 сменен фар с ЛЕД
        5 допълнителни ЛЕД на къси
        6 ЛЕД бар на дьлги
        7 ЛЕД мигачи
        8 Страп за вдигане,че в пустинята го влача много
        9 Скрин тъмен уж да пази от вятъра / вятър и мъгла е обаче /
        10 По-високо и здраво кормило
        11 Краш алуминки да ми пазят китките
        12 Къси левъри
        13 сменени огледала
        14 стойка за телефон
        15 УСБ изходи с волтметър
        16 Селски круиз / една скоба да не стискам постоянно газта /
        17 Галон по-голям резервоар
        18 подсветка под резервоара вързана към кьсите,да не се чудя къде ми е бензина
        19 Сменена свирка,да бучи повечко
        20 броня под мотора
        21 Допълнителен маслен кулър
        22 Сгъваем шифтър на скоростите
        23 Увита генерация,че ми дупчи гащите като ми пада по краката
        24 по-широк е степенки,че оригинала е тесен
        25 Гел на седалката,имам нова СитКонсепт ма нямам време да я сменям
        26 Подгряване на седалката
        27 ДИД верига като за тройно по-мощен мотор
        28 2 зъба различен заден венец
        29 АГМ батерия
        30 зареждачка за батерията
        31 Нов ауспух,че стария като на сенокосачка
        32 Накрайник за ауспуха,да ми бучи на ушенце
        33 багажник
        34 Ротопакс захват за туба,събира 3 Галонова,имам 1 и 2 също
        35 ЛЕД на стопа
        36 Планка над ауспуха,да не ми гори дисагите
        37 туба за инструменти под багажника
        38 допулнителни светлоотразители под задния номер
        39 чанта с глупости в нея / там си седи,не знам дали го броите
        40 Кука/карабинер за каската,много удобно нещо


        Предстои смяна на седалка, камилска стъпка на страничната стойка и допълнителна задна ЛЕД светлина плюс оборотомер.
        В тоя си вариант със спокойно каране и 2 галона туба на задника си минава над 350 мили,може и 400 да направи ма не ми се бута.

        Смеете се нали?Е така се почвало,не ми се мисли ако беше един GS какво щях да му причиня.Тоя мисля да го водя до Баха и след това Аляска,че нали уж така се почвало.

        ГОЛЯМ СМЯХ,няма що
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от BENZBOSS; 10-05-23, 15:40.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Моля за снимка на:
          11 Краш алуминки да ми пазят китките
          22 Сгъваем шифтър на скоростите

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Е на снимката са,тия алуминиеви брони или ребра или как ги искаш наречени на кормилото,оригинално идва с тънко ниско алуминиево и без предпазители,това е 2 идеи по-високо,монтирани хендгардс / по нашенски / с вграден огледала зад пласмасите / които не вършат работа /

          Превключвателя за скоростите,ония долен ляв педал с единственото синьо нещо по мотора оригинално е черен,не се сгъва,леко по-къс и мек,като паднеш 5-6 пъти и се криви,това му се сгъва главата само,на поне 25 падания е

      • #6
        Можеби ако беше , прословутия GS , нещата щяха да са по-малко ама пък така е съвсем по твоя вкус

        В момента се замислям за някакъв вид сенник над таблото , защото вечерно време светлината на таблото се отразява доста гадно в слюдата , точно на нивото на погледа ми !
        Дали ще стане със някакво фолио , което да пропуска по малко светлина , но пък това би влошило и виждането на табло .......
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Взех и GS, списъка му е 72 точки,с около 67 съм готов

      • #7
        Да добавя. Разширител на пачият крак. Силно препоръчително!
        По-голям резервоар за примерно 500-600 км път без зареждане... Силно препоръчително, но ако имаш повечко пари.
        За ойлера да поясня. За да ползваш спрей за веригата най-добре е да имаш централна стойка на мотора. В противен случай, ако нямаш централна стойка по-добре дай пари за ойлер. Тоест, или централна стойка със спрей, или ойлер. Аз за себе си съм избрал. Става въпрос за мотори за пътешествия нали с О-рингови, или Х-рингови вериги, а не за хард ендура, или за мотокрос.
        Няма нужда непременно да се чисти веригата и след това да се смазва със спрея. Той самият спрей я чисти и смазва. Такива са функциите му.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 30-12-21, 20:17.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Х ринг ДИД верига,една спринцовка с дебело диференциално масло и нека маца,това за асфалт,за пясък си иска спрей,така правели новобранците

        • kirilkirilow
          kirilkirilow коментира
          Редактиране на коментар
          Разширител има и да наистина върши работа !
          Централна съм имал на почти всички мотори до сега , включително и на този когото изпуснах. Явно не съм успял да го наглася правилно и тръгна на другата страна , отпуснах се да го задържа , ама съм " само 115-120 кг

        • p-pleven
          p-pleven коментира
          Редактиране на коментар
          Чай, че загубих 5 минути от живота си да търся в тъпия ютюб видео за "смазване на верига и странична стойка"... То не бяха крикове, то не бяха срязани бастуни, дъски... кво още... Неща, дето няма как да ги возиш. Девойки по монокини ми говорят нещо, аз гледам друго....

          Най-после изрових видеото от преди 11 години: https://www.youtube.com/watch?v=79Rg...nel=Boneman131

      • #8
        Какво е Пачи крак? Страничната стойка ли?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          https://camel-adv.com/products/honda...nd-africa-twin


          Цял пачи крак си е,другия разширител се слага с планка и шестограми като обувка под петата,това си е цяло направено,сменяш целия “пачи крак”.
          Последно редактирано от BENZBOSS; 31-12-21, 15:59.

        • kirilkirilow
          kirilkirilow коментира
          Редактиране на коментар
          ахааа , моя грешка !
          Макар,че и простия разширител под петата върши работа !
          Да не говорим , че ако можеш да заваряваш можеш да си го направиш във каквато форма ти е кеф

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Върши работа,всичко става,с хокейна шайба и епоксидна смола се прави пачия крак ма аз поне искам цяло желязо от дебелите,да не го мисля

      • #9
        Друго което оценям като плюс е голямата топкаса - събира много.
        Страничните куфари също са много удобни , но понякога имам чувството , че съм опънал платно

        Друга спорна за мен екстра е чанта за резервоара , имам от около 6-7 г и съм я ползвал 2-3 пъти. Голямата топкаса събира достатъчно.
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • #10
          Някой използва ли TPMS ( Монитор за налягането на гумите ) , ако ДА какъв и ако може мнение ? Доколко му се доверявате ? Колко е точен ? Лесно ли се намира място за монтаж ? Соларен или със зарядна батерия ? .........................
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Малък добър манометър и малка добра ръчна помпа, от пясък на асфалт са ми 350 помпи на предната и около 500 за задната

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Според мен афтър маркет такива за мотор са пълен т@ш@к.
            ТУК съм писал по тази тема.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Пак аз - на GSa си сложих такова,измерва идеално,включва се като се заклати мотора,зарежда се с мини USB а тия хуйни на вентилите карали по година стабилно каране преди да им потрябва смяна на батериите,под 60 кинта беше,монтира се с голи ръце и с 3 натискания на копче си в играта.

            АЗ много доволен,нося си манометьра на не го ползвам вече. На студенa гума задна ми дава 34PSI,като загрее скача на 41PSI,идеално е,препоръчвам

        • #11
          Като каза манометър вчера ходих до един магазин за пневматика да си купувам един полиуретан на пръчки, че продават и такива работи.
          И понеже отдавна ме гложди да имам читав манометър,че такива май или не продават или аз не намирам си направих.
          4 бара манометърче,30см маркуч, 2 скоби, преходник за манометъра, гарнитурка и накрайник за вентил = 27лв
          Пробвах го у нас и съм супер доволен.
          Мислех и глицеринов манометър да му сложа, че са с клас на точност 1.6 ама викам да не прекаляваме.
          Та добра инвестиция е това според мен.
          Вече всичките гуми на колите са с правилно налягане.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Е и аз гледах едно време един за 90 долара,сертифициран,калиброван,направен като хората ма се сетих,че не съм на състезание и нормален си ми върши работа та си карам с нормални,не съм се пребил като гумите са ми мръднали 10-20% от предписаното

        • #12
          3 дни мисля вече ВладиЧ какво казва за светлините и как не са задължителни . Да не се приеме като заяждане само,но за МЕН СА - аз на един мотор до момента не съм попадал който да има поне близко до желаното фарче,слагат им колко да минат тестчето,после си ти.
          Вяро е,че аз първо правя спирачки,фарове и свирка на какво да е,от мотор до джипка,но е вярно,че на тоя 3 пъти му преправям фаровете с бакалски сметко колко ше му издържи статора,верно е,че съм отвратителен на дълги / на КТМа и къси нямам / ,но е и верно,че на дадени места 80% ни е шанса да ни излезе елен и единственото което те спасява е яката светлина - или спират или ти спираш.

          Пак казвам - ЗА МЕН Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО машина което се кара извън града по тъмно да има възможно най-яките фарове които статора може да храни / в моя случай / или бюджета да позволи, тук бюджет има ма статора му е на десетина вата над това което му трябва на мотора,няма как да му изцицам повече / на КТМа имаше как,за 300 кинта преправя- волтажа и инсталираш друг статор,тук няма /

          За идея на какво прилича на жената комбито тия дни,на светло леко се вижда как свети,на тъмно е истината обаче,фаровете и бият повече от колкото комбито върви.

          На къси мотора си е с нормалния си ЛЕД фар плюс двете точки в страни от ЛЕД бара плюс подсветка та под резервоара- казвали,че най-добре на триъгълник да ти били фаровете,повече те забелязвали пък и в завой и наклонен единия ти фар свети в завоя / или под дюната,не се чудиш колко е стръмно /,а на дълги гаси тия точки и се включва ЛЕД бара под фара плюс дьлгите на самия фар.
          Свети,не може да се сравнява с фара на КТМа,но тоя на Ямахичката е легален за пътя,ония на КТМа като спра зад някой на улицата и въртя волана с наклонен мотор,че му пържа ушите,там съм с Баха Дизайн XL80 вързан директно,къси няма,отделно имам 2 странични ЛЕДа за завой

          На комбито долу ако някой му е и тересно - преправени халогенни да светят постоянно,а не да ми ги гаси на дълги, Диод Динамикс МАХ, около 8 пъти по-силни от слабите мъгливи на Тойота,легални за пътя.Крушки на кьсите 75 вата от нормалните 55,няма кой да те хване.
          Това са кьсите,през реле и копче съм вързал всичко друго към дьлгите,с изключено копче са си уж нормално дълги / е крушките са 80 вата вместо 65 ма живот,трябва да му се радвам и на тъмно /,но с включено копче като минеш на дълги и свети всичко това,абсолютно нелегално за пътя / тук ги искат и с капаци,да не им присветкам с 10 фара /ма пък свети,кеф ти завой,кеф ти изкачване,кеф ти скорост.

          За идея само,аз съм твърдо ЗА яки фарове
          Последно редактирано от BENZBOSS; 31-12-21, 16:36.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #13
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CCFCEB0A-A371-4053-A62F-BC8089E35783.jpeg
Прегледи:996
Размер:743.9 КБ
ID:6803286
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #14
              Аз до сега съм имал късмета да карам мотори с много добри и силни стандартни фарове. И на ТДМ-а и на двете ми БМВ-та фаровете бяха (и са) много добри. Единствено на старата ми Африка Туин RD 07 нещо не ми харесваше силата на светене на фаровете, но там просто сложих по-силни крушки и всичко се оправи. За това така съм писал.
              Аз и по начало избягвам да карам мотор през нощта, но ако случайно ми се наложи, то фара на сегашното ми БМВ е без проблеми. Свети по-силно, от колкото двата фара на колата ми.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Е те това е,аз все попадам на едни фарчета колко да са легални,свети ми на 10 метра пред мен,като гол циганин със свещ свети преди аз да се намеся. Е и на комбито,стават ма не баш,има фарове и ако питаш сьседката с Шевито до мен много добри даже имаше ма пък сега има та има, за моторите няма и дума да отварям,на кросов в пустинята да ми сложиш фар който мъждука на 6 метра пред мен……..баси кефа

                Аз обичам вечер / е нямам право да карам вечер ма пък любов,какво да го правиш /,обикновенно обаче вечер караме по планини разни и заек само пука като го настъпиш,елен обаче е друга бира, 5 от 6 пъти ни излизат на едно и също място та за мен 😳 е такива фарове са задължителни / гледам само да не съм много близко зад брата,че ме псува на майка /.
                Последно редактирано от BENZBOSS; 31-12-21, 17:18.

            • #15
              За мен също допълнителните светлини и подобряване на съществуващите е доста голям приоритет !

              ВладиЧ , аз също си мислех че фаровете на моторите ми са добри , но когато сложих допълнителни усетих истинската разлика

              Повечето от фаровете който съм слагал са със приоритет дневната видимост , да ме виждат отдалече и да ме забелязват , защото аз не съм малък ( 115-120 кг ) мотора вече ми е червен , каската светла/сива , карам през деня със ледовете И пак не ме виждат или се правят ,че не ме виждат !
              Редовно има ..... които се опитват да ме засекат !

              Достатъчно съм културен и ледовете ми имат допълнително копче за On/Off , за да мога вечер , при насрещни коли , да ги изключвам ( или въобще нощем да са изключени ) , защото найстина пречат на насрещните !

              Относно стробо релето на допълнителният LED стоп , тоест мига допълнителна светлина при активиране на спирачките , там съм се убедил , че наистина мнооооооо помага. Активен шофьор съм , свързано ми е със рабоатата , и аз самият съм се усещал , че се разсейвам и понякога виждам стоповете в последния момент и когато нещо мига/премигва , дори и със периферното зрение , веднага ти се привлича вниманието !

              Пък и ако случайно има проблем със едната крушка на стопа ( примерно изгори някъде ..... ) пак ще имаш уведомление , че спираш ! Което за мен е много важно , защото не обичам да ме изненадват изотзадзе
              Сега - BMW R1200RT 2006 г
              Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
              По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
              По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                За новобранци е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО според МЕН да имаш много яки фарове,ако на ВладиЧ реакцията е половин секунда до спирачка АЗ като новобранец 2 секунди търся задната спирачка къде беше,а мотора си върви в тьмницата,а пред мен Илен майна / като ония виц /, като карам Веспата на жената с нови Пирели и ABS и съм свикнал да стискам всичко на макс и се кача на КТМа със Супермотото и големия преден спирачен диск и съвсем се пребивам еле в тьмницата.

                Всеки за него си,аз като новобранец съм слънце в тъмното,моя опит е 5% от тоя на ВладиЧ в най-добрите ми дни и гледам да гледам,всичко което помага да си спя в нас,а не в болницата

              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Бенц , мотора спира с едно от колелата , предното , задната спирачка се ползва за промяна на посоката на движение , това важи най-вече за КТМ-ма който караш. Научи се да караш с един или два пръста на спирачката и съединителя , като свикнеш ще усетиш голяма разлика в карането си.

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                За това са ми къси левърите,на Ямахата са 35 кинта ма на КТМа са по 85 парчето,още ме боли ма пък спира с един пръст.
                Уча се аз,но като ми излезе Иленче по баира надолу от планината Паломар и с предната спирачка не е много добре,изправя ми завоя и ще си ожуля каската пак.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X