Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    15 долара тук пряко сили,80 кинта за пластмасова туба не давам.

    Е и моя КемълБаг колко е голям,малка раница си е реално,обикновенно нося 3 литрова камила еле като съм с децата

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1E492584-4B54-4362-ADEA-8605D24BB0FE.jpeg
Прегледи:423
Размер:591.7 КБ
ID:6881434
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #92
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220801_163827.jpg
Прегледи:483
Размер:294.2 КБ
ID:6881451


      Те това го качих и в моята тема. Копие на КАОКА с подобрение! Ама ще го правя от ABS първо. После ще търся майстор да го прави от метал. Ама ми се види кауза пердута. Ще пробвам с по-лесен за работа чертеж.
      Прикачени файлове
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • Стоян Боюков-Sariones
        Стоян Боюков-Sariones коментира
        Редактиране на коментар
        Ааа. Писал съм глупости. Фирмата е КАОКО!

    • #93
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16595905551148274835309945823535.jpg
Прегледи:459
Размер:272.1 КБ
ID:6882053

      Готово! От ABS вече.
      Прикачени файлове
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #94
        във времето съм събирал разни файлове и се оказа че имам файл как се изработва подобен от метал.
        Ако имаш интерес

        Прикачени файлове
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • #95
          https://offroad-bulgaria.com/forum/о...74#post6882774

          тъй като не успях да добавя снимка в коментара пиша тук и слагам снимка на Ледовете
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1220.JPG
Прегледи:424
Размер:883.1 КБ
ID:6882776
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Не мога да преценя добре но на това място при падане или изпускане на мотора фара ще направи щети по резервоара.
            Един приятел точно по този начин проби радиатора на ТДМ-а и му изтекоха водите за едното нищо.

          • kirilkirilow
            kirilkirilow коментира
            Редактиране на коментар
            За съжаление имаше падане , от място - огъна се планката на която е закрепен фара, която е заварена за ролбара.
            Фарчето остана здраво , по мотора нямаше абсолютно никакви щети , освен одраскания ролбар де

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Аз съм леко изкривен - нямам мотори за които падане/изпускане да са особено събитие.
            Затова подобренията са съобразени първо с тази особеност.
            Или поне се стремя да го правя, когато е възможно.

            Иначе и въпросният френд вероятно не е допускал първо, че ще се пада и после че може да предизвика това.
            Репатрирането заради тази недомислица му струваше пари и куп време.

            А му казах още като монтира тия ледове, че мястото им не е там, където ги пече сложил.

            Под линия имах предвид, че мястото им беше основно на боклука.
            От 4 броя не мисля, че имаше и 2 светещи еднакво.

        • #96
          В момента ми се върти друга идея и бих бил благодарен ако някой е използвал да сподели мнение !
          Настоящия ми мотор е BMW R1200RT със Фабрична аудио система BMW Professional 2000 която по моделни години се равнява на автомобили BMW e46 или E39.
          Искам да си сложа Bluetooth modul към фабричното аудио.
          Има едни кйтайски модули на доста приемлива цена - 20-25 лв и съм се ориентирал към тях
          Не гоня "чистота" на музиката , искам да е силен сигнал , максимално близък до CD , и да работи безпроблемно.
          Малко е сложно да се стигне до радиото , затова искам като го монтирам веднъж да не ме занимава със себе си , поне няколко години.
          Пускам го -тръгва
          Спирам го - спира.

          Някой ползвал ли е случайно този модул или поне близък като цена , или да познава някой който да го е ползвал , дори и на кола.
          В интернет има доста разнопосочни мнения и затова реших да споделя тук , ако някой ..... случайно ...... нещо ..........

          https://www.aliexpress.com/item/3301...id=67120283484
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Друга идея - можеш да сложиш на таблото някой модел интерком за мотор.
            Вместо слушалки влиза в аудио входа на уредбата.
            Микрофона изобщо телефония няма да има.

            https://motomall.net/product/bluetoo...paket-ucom2-2/

            Това например е компактно, водоустойчиво, съвсем базова функционалност и се води евтино.
            Важен момент - може да оперира докато е включено към инсталацията за заряд.
            Не всички са така.
            Но пак е далеч от цената, която коментираш.

            Между другото приятел продава чисто ново, модел UC4 обаче.
            Не знам какви пари ще му търси но UC2 го спазарихме за 120.
            Ако те интересува ще питам!

          • kirilkirilow
            kirilkirilow коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря за предложенията !
            Такива модули имам 3 бр - Блутут трансмитер който се вкл. в AUX и приема сигнала.
            Мисля си да "прескоча" връзката AUX - Bluetooth и директно да сложа Блутут на CD плеър

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Устройството от линка прави точно това: BT -> Aux

            А ти искаш симулатор за CD/чейнжър за уредбата към което да закачиш BT ли?
            Мисля че повечето бачкат с флашки и емулират съдържанието им като дискове в чейнджъра.

            Обаче тези неща са сравнително скъпи.

            Моето в колата беше към 400лв преди 7-8 години.
            Втора ръка, трудно се намира понеже е доста специфично.
            Дива екзотика, не бих се захванал с подобен афтърмаркет сега.
            Освен ако не е просто фабричен модул за добавяне!

        • #97
          Така,следващия текерлек който купих с някои екстри / фаровете оставям и за сега тръбите по него докато ги изкривя /. На това списъка с подобрения и глезотии е 72 точки,почти съм готов с около 67,не ми остава време обаче да се развихря.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2280.jpeg
Прегледи:149
Размер:1.15 МБ
ID:6923082 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2282.jpeg
Прегледи:146
Размер:1.13 МБ
ID:6923081
          Последно редактирано от BENZBOSS; 10-05-23, 15:33.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            Не се виждат снимките на глезотиите.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Няма как,това му е снимка в състоянието в което го купих - гуми,барове,фарчета,навигация и куфарче на багажника,друго нищо не му беше пипано. Тия дни ще му снима сегашната визия след моята намеса,нищо кой знае колко,но по-готов за екшън,не е магистрално настроен вече

        • #98
          От няколко дни имам "ъпгрейд" на двуколесното превозно средство.
          По скоро се колебая , към кое да го причисля !???
          - Най-добрите ????
          - С особено мнение !??
          - Безмислени !??

          Май към момента клони към - С собено мнение !??
          За съжаление времето е отвратително и не мога напълно да направя равносметка за себе си.

          Това е новото :
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E9164.JPG
Прегледи:270
Размер:733.2 КБ
ID:6921560
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E9162.JPG
Прегледи:263
Размер:747.2 КБ
ID:6921561
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_E9165.JPG
Прегледи:260
Размер:795.2 КБ
ID:6921562

          А това е което имам , преди да купя " Ъпгрейда"

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RT1.jpg
Прегледи:261
Размер:474.6 КБ
ID:6921563
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RT2.jpg
Прегледи:255
Размер:387.7 КБ
ID:6921564
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RT3.jpg
Прегледи:255
Размер:443.6 КБ
ID:6921565

          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • Стоян Боюков-Sariones
            Стоян Боюков-Sariones коментира
            Редактиране на коментар
            Тия китайски светещи изобретения верно ли ти харесват??

            п.п. Мязат на електрожени щото.

          • kirilkirilow
            kirilkirilow коментира
            Редактиране на коментар
            И аз бях малко скептичен за фаровете , но светят приемливо
            И най-важното - през деня се забелязват !

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            През деня всичко се забелязва и всичко върши работа.

            Пиши ме и мен към скептиците,аз обикновенно разчитам на фораве вечер,през деня става и с 2 диода на 20 кинта фарче

        • #99
          Някъде в темата или може да е било в друга но ставаше въпрос за ето за този "термус":



          Не че ми харесва кой знае колко но е просто и евтино.
          Споменаваха колеги, че са го купували от тук, някаква подсказка по тоя въпрос?

          Допадат повече ето тези кутии, освен това са ми много по-удобни за монтаж в моят случай:



          Обаче цената им е почти 200лв и не съм убеден, че е нужно да се дадат такива пари.
          Пък и не ми е необходимо заключване.

          Идеята е да си върна кутията за дребни инструменти на мотора.
          А демонтирах стоковата заедно със задните степенки заради монтаж на стойки за странични куфари и тези неща пречат.

          Иначе тези, от които купих миналата година стойките продават и toolbox но цената му е съвсем абсурдна:

          https://outbackmotortek.net/product/tool-box/


          Иначе идеята е да го монтирам на ето тази планка, естествено от вътрешната страна, от към търкалото.
          И "термуса" ще пасне ама ще трябва импровизация.
          Не че и сега няма такава но ще стане още повече :–

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:X-BRCKT-1-scaled.jpg Прегледи:0 Размер:156.5 КБ ID:6922933
          Враг усраине

          Коментар


          • p-pleven
            p-pleven коментира
            Редактиране на коментар
            ТОя термус се продаваше из темите преди години за по ... 5 лв бройката. Естествено нагрухтях бая. После - къде рздадох, къде препродадох...
            Единствения му косур е закрепването и заключването. Закрепването се троши, за това съм го флекснал и със скоби. Заключването също е Маде ин Булгаристан.
            Голям плюс е, че е "херметик".

            Бих размислил сериозно за тулбокс от Бумот, който да се закрепи "къстъм" някъде. Много добро изделие! Има с правилна форма. има и с трапецовидна. Трапецовидната има отвор за вкарване на компресор, аптечка, много инструменти и още няколко боклучета. С правилната форма малко малеят, или поне този, който видях. Заключване с ключенце. Даже си държа кинти и документи там - мобилен сейф.
            Последно редактирано от p-pleven; 12-05-23, 07:52.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Тези "термуси" явно изобщо не са били предназначени за ползване в такива условия.
            И цената дава такава насока.
            Както спомена познат май първоначално са предвиждани за съхранение на документи.

            Онези в магазините със сигурност са от по-сериозен материал.
            От една пластмаса до друга разликата е огромна.
            Но пак този модел изобщо не ми изглежда удобен за нещодържач.
            Най малкото заради формата - дълбок и тесен.
            На заключване както писах аз не държа, дори не искам да има.
            А не искам защото е още един допълнителен ключ.
            Фабричната, която се наложи да махна се заключваше с този за мотора и беше приемливо.


            На Бумот не съм виждал какви подобни кутии правят.
            Потърсих сега но сайта им е тотал щета, все едни аз съм го правил!

            Приятел се обади онзи ден, че ще поръчва от луис.
            Включих се и аз с някакви дреболии и е тая кутия:

            https://sw-motech.com/en/products/lu...2572222638.htm

            Не че не можех да я поръчам и купя от Мотобум.
            В луис обаче сега е по-евтина пък и правя услуга като си делим шипинга.

            Халюмин е все пак освен това поне на картинка изглежда и по-гъвкава за монтаж.
            Естествено не поръчах заключване към нея - има възможност но се продава отделно.

        • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_3382.jpeg Прегледи:0 Размер:806.9 КБ ID:6922961

          Десния мотор в дясно - Тубата е вън,това е вътре и пълно с инструменти. На моя не се събира вътре,но и не ползвам твърдите куфари на тоя мотор.

          Има различни размери,някои със заключване,2 кутии цигари струва,като го монтираш усукано си цепи стойката след 1000 километра пълно с железа.Долу по снимките можеш да видиш и как едно такова е монтирано външно,а другото от вътре на рамката за туби/багаж

          Последно редактирано от BENZBOSS; 09-05-23, 16:40.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Баа, аз не разнасям толкова инстриментариум като теб.
            То и във фабричният, дето онзи ден демонтирах имаше... Абе нищо немаше!
            Основно с ледермана на гъза ма и не шибаме из пустинята тук

            Ей сила неземна е тоя Ледерман!!!
            Верно бъбрек паре но предвид колко работа е изнесъл за толкова години излиза, че без пари го дават!

            Май клоня към квадратният.
            Ся мери - ми той направо си е за стойката ми, пасва си като песница на нос.
            И капа и гиви го продават, SW-Motech също ама малко по-скъп от останалите.
            Ама в Мотобум имали налична Kappa и няма кво да го мисля - тия дни ще намина до там.

            А резервоара на ямашината кларке ли е?
            Колко литра е тоя бидон?
            Не изглежда от големите, едва ли има 20 литра.

            И бидоните на ачербис са съкровища обаче това, че кларке ги правят в този леко прозрачен цвят е просто БРИЛЯНТЕН подход.
            Само в поглед виждаш колко гориво има, което е толкова практично, че нема кво да кажа освен АФЕРИМ!!!
            И нема цена това, колко и да искат за такъв резервоар винаги е оправдано!
            Враг усраине

            Коментар


            • Е ти инструменти не носиш пък ще дадеш една торба пари за готин багажник за такива,бий му една туба и му еВи мамата,някои ги монтират в предната част на бронята под картера - такова гледах за Бавареца ма мама е болна,тия парите не ги познават,260 долара,аз трябва канго да натикам вътре та да му излезе келепира на файдата

              Резервоара е Кларк 2.7 галона или 10.2 литра,оригиналния е 1.8 галона. Скапана му е капачката и се цепи,но за 25 кинта слагаш алуминиева за Кларк резервоари и стягаш колко ти е кеф. Под него съм вързал един диод към кьсите,минава в една дупка на рамата,колко молив е дебело и на къси ми осветява резервоара идеално. С още 2 галона на задника в туба това с около 60 мили в час минава около 400 мили или от едната граница до Плажа на Бургас и има да стигнеш до Варна ако те мързи да зареждаш.

              Ачербис резервоар имам на КТМа,6.6 галона - 25 литра с 2 цици та да не монтирам и помпа в него. Той не може и да носи много на багажника,че му кекава рамата,а го мислех да го тормозя из Баха и е така да има,карам си го обаче с някакъв черен пласмасов който пак е галон повече от оригинала,докато мина на резерва и съм паднал 5 пъти,до момента не ми е свършвал бензин преди да ми окапят пищялките.

              Шибаното БМВ не са го мислили да носи бензин,или иска резервоар от Адвенчър модела или влачиш у туби или мммммм гайди с бензин на Giant Loop.Това в сравнение с Ямахата няма никакъв пробег,как го заредиш и след 2 часа иска пак,онова мазоли на задника хващаш и има та има
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Да, наистина има туби предвидени за монтиране точно там, зад стойката.
                Даже с дупка в средата за закрепването.
                Ма ако една кутия е толко паре мога да предположа колко повече ще бъде тубата!

                Пък и аз съм решил до голяма степен носенето на гориво.

                А инструмент нося повече от лидерман като съм по-далеч от 2 дни.
                Иска ми се да се случва по-често обаче!
                Враг усраине

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Кутията вече е история - пътува.
                  Булмот миналата година ги питах за куфари и стойки.
                  Нещо не останах впечатлен от отговора и отношението.
                  И с техните и с настоящото Givi пак адаптирам закрепването.
                  Но нашенци не успяха дори да ми задържат интереса.

                  Питай за тубата, нямам особена такава нужда но 20$ бих дори само от любопитство.
                  Ама бих предпочел да не импровизирам със закрепването.
                  Е затова храним капиталистите - щото в повечето случаи е вложена някаква или ок - повече мисъл.
                  Иначе ако поръчам туба ще ти се обадя - не е проблем да платя още една ако искаш.

                • p-pleven
                  p-pleven коментира
                  Редактиране на коментар
                  Питах за закрепването... И от чиста гъзария довечера ще ми поръчат, мерси за предложението.
                  Както писах - нямам драма със закрепването - слагам на скарата, стягам с оранжавия колан от Лидъл, дето ги продаваха по 5 лв за 2 броя, а после, понеже си нося постоянно - заключвам със стоманеното въже.
                  Бензин е безсмислено да возя в това, според моите предпочитания. За вода го глася, която да се стопли през деня и да се изкъпя вечерта. Но при нужда е готино и за бензин - спор няма! Има и чучури да се продават за този артикул.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мерси за линковете, разбрах.
                  Ами за сега съм пас, дори за руските.

              • Става дума за мрежата, с която е вързан багажа.
                Да кажа, че със стоманено въже 3 мм и PVC покритие (общо 4 мм) е дебело, грубо и тегаво за употреба. 30 метра въже и 150 скоби за крипкване са пределно достатъчни за 60 литра сак и хартисва, като цената беше 50 лв с доставката от Ташев Галвинг.
                Някой ден ще пробвам с по-тънко въже, мисля 3 мм ще е ок. Плете се лесно.

                Само за Инфо


                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:16_min_min.jpg Прегледи:0 Размер:75.4 КБ ID:6923326
                Публикувайте отговор

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Хм, такъв брутален начин на закрепване със стоманено въже до сега не съм ползвал.
                  Само полипропиленови ленти като за раници и чанти с катарами.
                  И разбира се ластици за по-леки неща като шалте или дъждобран например.
                  Не да не съм губил неща но дребни и то точно под ластиците

                  Ма дори това с лентите ми е СТРАШНА досада.
                  Затова сега минах изцяло на куфари - мразя това аранжиране на багаж всяка сутрин!!!
                  Не че куфарите си нямат своите негативи ма то всичко е компромис.

                  Иначе въпросната туба само и единствено о само ако може да влезе между куфара и гумата.
                  На друго място тоя обем няма да сложа на това са индивидуални решения.
                  Добро за един не е задължително да е правилно за всички.

                • p-pleven
                  p-pleven коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да не се гепи нещо е идеята. Като цяло е перфектно да си съблечеш якето и да отскочиш за дюнер. Също - можеш да хвърлиш сака до някоя ограда и да го заключиш с мрежата. Межата е за тази цел - няма да те предпази ако си забравил мотора без надзор, но отсява мераклиите по лесните кражби. Луди пари дават в Алиекспрес за такива артикули, направо не повярвах!
                  За яке, ако няма нищо по джобовете може да се заключи със стоманено въже също. Прекарваш през ръкавите и готово.

                  БУМОТ имат колани с метално въже 5 мм, които могат да се заключват. Идеални са за дисаги. Оставяме настрани за рязане и т.н. на дисаги или сак. При тях са около 35 евро, докато в нета с лого на БМВ са ... 70 евро.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз съм градобитняк - мятам каска, якета, обувки около мотора и хващам гората.
                  Никъде нищо не ми е изчезвало ама и моята екипировка е в такъв вид, че е невероятно някой да я пожелае
                  Дори когато по невнимание забравя нещо по джобовете.

                  Та нормално да не ми хрумне изобщо такова приложение.
                  Сега като казваш вече разбирам идеята.

              • За такава "туба" , аз лично не виждам смисъл във нея , но в един момент се бях заинтересувал , просто от любопитство. По спомен , успях да намеря доста информация как да си направиш сам такава. Мисля , че се използваше PVC тръба за вода , и на нея се залепяше/монтираше капачка за лесен достъп , закрепването беше със скоби. За почти всеки диаметър тръба за ВИК се предлагат скоби за закрепване , мисля че даже има избор дали да със шпилка или гайка. Спомням си че изглеждаха доста добре и и излизаха без пари. В същото време можеш да си ги направиш със какъвто размер искаш.

                Относно багажа в куфари - преди да си взема нарочни чанти , използвах кауфландски торби. В 1 куфар се събира перфектно кауфландска торба със дрехи и остава място за чифт маратонки. Поне в "моя" куфар де , в на жената куфара ..... нейните маратонки идваха в "моя" куфар. Вадиш само торбите и разнасяш тях , а не целия куфар. Или даваш на жената чантите със багаж , а ти носиш празните куфари
                Сега вече имаме нарочни чанти , но пак принципа е същия

                Идеята за стоманеното въже мнооооооооооо ми хареса.
                Поздравления за колега !
                Сега - BMW R1200RT 2006 г
                Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X