Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
    Би ми било интересно да чуя , вашето мнение относно идеята да скриеш някъде по мотора резервни ключове !??
    Положително.

    Аз държах такъв комплект в предната каска - тя имаше супер удобно място за това.
    След като я приключих преди няколко месеца ще требва да ги наместя по машината.

    Случвало се е да влизат в употреба и спестяват огромни неприятности!

    Идеята е стара, аз я научих от колега преди доста време и на момента оцених потенциала и
    Враг усраине

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      В каската? интересно, може ли снимки?

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Не може защото остана в Киргизстан преди няколко месеца.
      Без ключове и интерком по нея - това изоставяне на екипировката беше предвидено

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Я па това с каската не съм се сетил

      БЛАГОДАРЯ за идеята

  • Аз сега си ги нося у мен комплекта резервни ключове. Когато карах преди години Африка Туин ми бяха прикрепени под задният калник на мотора. Но до сега слава Богу не ми се е налагало да ги ползвам.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • за каската не се бях сещал - идейно е , но ключа ми е доста голям и там няма толкова място
      Проблемът , е че по мотора няма място ( или поне аз не се сещам ) което хем да е достъпно и въпреки това скрито , хем да е 100% влагозащитено/мръснозащитено.

      Може би , най добрата подобна идея ( но май не и най-практичната ) до момента е когато карате в група , да си размените резервни ключове.
      Но когато караш сам ...............
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • Със сигурност има такова место на мотора ти, просто вси още ни си го намерил

        Или както казва Владича може да ги държиш и в теб, достатъчно е просто да не са в една връзка.
        В каската имах капаче под което е било предвиждано да стои батерия да вграденият интерком,
        Идеално се събираха там двата ключа за запалването и топ касата.
        С махнати пластмаси обаче,

        Все тая, идеята е, това място да е индивидуално.
        Не и добре да бъде банално, както над сенника, примерно

        А аз съм прибягвал до тях веднъж.
        Дълга и широка но беше извън България и ако не беше резервата щях да си спретна мако бедствие!
        Враг усраине

        Коментар


        • Нали е такова време дето не предразполага толкова към каране a към чъпкане - освен за баналните неща се двоумя дали да не туря 2 тЕкиви джилиза на ондата:

          https://outbackmotortek.co.uk/produc...ly-crash-bars/

          Мислех си го още в началото на годината но беше изчерпано.
          Сега получих депеша, че вече е налично но пък вече не съм чапа толкова ентусиазиран.

          Не толкова заради парите но и това.
          Другото е, че тия железа добавят още повече тегло и то на високо.
          И третото е, че не ми дреме особено за демидж по пластмасите, какъвто така или иначе вече си има.

          Освен това от тия в един момент ще се наложи да се купи друго, доста по-важно желязо:

          https://outbackmotortek.co.uk/produc...ly-skid-plate/

          То е хем по-леко хем по-ниско.
          Но не точно сега понеже оригиналният пластмасов протектор е все още достатъчно функционален.
          След този сезон вече има още щети по него но все още си върши работата.
          И ще го прави поне още един, надявам се!

          Краш бара от чуденката е идеален е за турЯне на доп. фарове.
          Идеално е за поставка на шише с вода ама аз такава гадост не пия.
          Гледам ползват го и за крепеж на ротопакс туби но и тук ме няма с мерак.

          Май само първото остава като тежест - на този мотор още светлина не е излишна

          Мнения?
          Враг усраине

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Тук са по 120-220 кинта картерните защити,аз на пластмаса не вярвам много,дано ти изкара

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Готиното свойство на пластмасата е, че е пластична.
            Поема повече удари запазвайки формата си.
            По-лека е и съответно се предпочита.
            Вероятно е по-нетрайна във времето.
            И ако е добра хич не е по-евтина от металните.

            Намирал съм преди време разни полимерни подкартерни протектори за ДР-а и цената си беше сериозна.
            Нямам обаче практически опит с тях - дъргела си дойде с халюминче и до ден днешен си върши работа!
            Прилича малко на войнищко канче но така и трябва

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Точно тия и свойства са в плюс на КТМа примерно който е лек,кара се на трикови места,обикновенно има някой с мен и не съм майната си / в повечето случаи де / от лагера.
            Пласмасата има предимства,НО за броня под картера трудно може да се сбори със сериозна броня

        • Новобранец...си ти...ама морски...а тия се подготвят винаги и отдалече за мечки нищо,че у морето няма...
          Един път да трябва...там да е...
          Аз съм подпирал мечока веднъж на черното(тревата),че денивелацията беше много настрани на ролбара.
          Еми секунда ми трябваше да си го изправя...ама тия 360-380кила трудно се повдигат като полегне,а ти си върху него...ама изправих го и следи няма....
          Та извода е клякайте с повече и си носете новите ролбари....
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Мечка мечка ама…….морска 😆


            Аз време нямам за ремонти еле по време на ваканция,времето ми е ценно,100-200 долара за тенекия все ще се намерят. Нормален удър пласмасата го бори,пази теглото ниско и е евтинка за производство. Аз на нормален удър не вярвам,искам и ненормалния да не ме спре,не съм дильр та да се кълна,че мотора е по-лек с 2 кила от конкуренцията и ми е все тая дали е $8315 или $8450

            С това мислене дадох едни пари за друг ауспух,леко по-лек от дебелата тенекия на Бавареца,сега мотора с всичките тенекии по него е пак оригиналните си кила / или почти / но пък железа има да го пазят като го търкалям.
            Последно редактирано от BENZBOSS; 22-11-23, 04:46.

        • Малко късно , ама моите 5 ст........
          Аз съм абсолютно ЗА ролбарите , пазят от поражения основно двигателя ( но и пластмасите ) при по тежък удар. Леките , пластмасите ги поемат. НО пък понякога е по-скъпо да оправяш пластмаси

          Относно защитата на картера , мисля че във фейсбук групата на V-Strom България имаше човек който правеше такива по поръчка. Тези които са поръчали са доволни от качеството и цената. Мисля , че беше около 200 лв , по спомен

          А за допълнителни фарове/светлина мога да помогна , дори и само със съвет. В последно време доста се заиграх и запознах със различни варианти
          Сега - BMW R1200RT 2006 г
          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

          Коментар


          • хаха, точно днес обхванат от коледен ентусиазъм рекох да поръчам едни ролбари за "велосипеда" а то - пак свършили.
            Все едно Лидъл, егаси!

            Даже се зарадвах, че липсват.

            Иначе щяха да липсват едни 500лв от сметката още днес и нищо насреща минимум 4 месеца.
            А вероятно доста повече
            Враг усраине

            Коментар


            • Мислил ли си по въпроса , някой да ти направи ?

              https://www.bumot.eu/en/home.html

              за тези има добри мнения , българи са и се справят добре.
              Не ги познавам лично или да имам някакви отношения със тях , просто съм чувал добри неща за тях
              Сега - BMW R1200RT 2006 г
              Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
              По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
              По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                За конкретната фирма съм споменавал, НЕ успяха да ми задържат вниманието.
                Питах ги преди 2 години крепежи за модел, изработка...
                Кратко и ясно: не.

                А и цените им са съвсем изравнени с тези на други европейски марки.
                За дори по-малко купих Гиви през Музикер.
                Вярно, че бяха на акция но все тая.
                Българските да са по-добри?
                Не съм ги виждал на живо но крайно се съмнявам.
                Ако в уравнението не участва "изберете българското" няма да се класират при избор!
                Последно редактирано от Esper; 19-12-23, 08:28.

            • Не, боря се все още с убеждението, че не ми трябва.
              Въпреки всеобщата нагласа, че това е супер нужно особено за адвентуризЪма.
              С кастъм железата мисля приключих в едно с чоперията.
              Това е зад мен завинаги.
              Враг усраине

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Можеше да пуснат прИмоцЯ за петльовден, избързАл си
                Пиши ми на кой да проводя пАре и колко.
                Или като се видим живот и здраве, за мен е без значка.

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Ти си лесен и не я бързаш,аз твоята още я търся на далавера,но ако ти трябва сега ще ти я пратя тая пък аз ще дебна за друга

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                А, никакъв зор нямам аз.

            • Пристигнаха крашбарите от ликовате по-горе.
              За добро или лошо черните не са налични, поръчах червени.
              Едва ли това е важна характеристика за крашбар а и аз съм имунизиран срещу дизайнерски изплисквации.
              Все пак мотора основно е червен, ще се впишат някак.
              Почти сигирен съм, че това ще иде в класацията "Безмислени"

              Приятел ме подхлъзна с участие в кооперативна поръчка от Луис.
              Ще участвам с това:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:l2.jpg
Прегледи:147
Размер:39.5 КБ
ID:6951782

              Идеята е да бутнеш мотора на нея и да си седи във вертикално положение без нужда от стойка.
              Конкретната не ми върши работа заради размера на колелото но ще я модифицирам.
              Има разбира се и за 21 цола гуми но намирам цената за висока спрямо удобството, което дава.

              И още един "ъпгрейд" замислям - допълнителна светлина.
              Като цяло стоковият фар на CRF 300 Rally е добър и достатъчен.
              Нооо... Окачването както се знае е много меко, като седне еврогеец на мотора светлината отива на майната си.
              И с голяма вероятност височината на фара не може да се корегира.
              Евтин вариант намерих във вромос, мисля да монтирам 1 брой точно под основният фар:



              Нямам идея какво петно правят, ако го намеря за крайно неподходящо мисля, че ще се уговоря да им го върна.
              Има алтернативи, тук наприер но цената е толквоа висока, че по-скоро бих изчакал 2025, когато имам намерение да сменя изцяло окачването.
              Между другото фарчетата от SW-MOTECH са сертифицирани за употреба по пътищата, вромоските естествено - не.
              Така, че цената х2 за 2 броя не е чак толкова фрапираща, особено ако и това има значение.
              За сега ще опитам с един вромоски.


              Враг усраине

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Моите Денали са с капачка за жълтата светлина,като я махна и си свети бяло,подобно на Бахата ма Деналито 99% се ползва в жълтия си вариант докато Бахата 99% е без капачки и си е бяла за дългите.

                Крепежа към баровете на тия е около 15 кинта,другото е копче,кабел и реле.

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Срам ме е да снимам какъв токмак се оказа LED фара, който поръчах.
                Добре, че във Вромос са разбрани, утре им ги връщам.
                Рисковете от онлайна шопинга, но откакто си затвориха магазина в Големото Добрутро вече няма избор.

                Явно ще се турят "истински" и конвенционален подход с 2 броя. По крашбарите
                Но мисля да задържа с тази насока поне докато ги монтирам за да преценя какво да търся.

                Това с жълтите филтри даже не знаех, че го има за мото-фарове, я дай линк за твоя модел с филтри.
                Поне за обща халтура ако не за друго

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                https://www.bajadesigns.com/products...le-rock-guard/

                Рок Гард им викат - черни капаци през които светлина не минава / в някои щати ги искат а тия ако са ти над нивото на фаровете / , бели и жълти.

                Аз жилти имам и на комбито,но си го карам без капаци,на GSa малките ги карам с филтри,големите голи.

                Baja Design, Denali, Diode Dynamics - това имаме по моторите,всичко бяла светлина с опция за филтър.

            • А за агнешките кожи няма ли да сипе някой?

              Преди го мислих за балканска шукария, обаче гледам и каба западняци ги мачкат. Почти съм готов да пробвам
              http://vbox7.com/play:84ee5e6e

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                55 кинта е моята,с подгряването под нея и кабелите с потенциометъра става на 100,за зимата е утепец.

                За лятото имам едно от тия мрежестите,в комбинация с мрежест панталон мммммммакарите ти ангина хващат

            • Вуната ми се вижда леко отживелица.
              Не че не "работи", със сигурност върши работа ама гаранция събира много боклуци, трудно се подържа и изглежда ужасно аборигенско.
              Сега се продават различни материи, които ще вършат същото, че и по-добре без горните негативи.
              Е това например: https://expeditionportal.com/air-flow-seat-covers/
              За 1 път ползвахме такива на моторите под наем в Памир, бяха с инсталирани такива неща.
              Мисля, че помагат и си струва да се ползват.
              Не съм правил опити да си намеря и купя като се върнахме.
              Но определено съм положително настроен към тях.

              Вуната - абсурт!

              Такива кожи съм виждал мамалигарите да продават в Карпатите, горе на проходите.
              Но както казах нито бих купил а още по-малко плеснал на мотора.
              Враг усраине

              Коментар




              • Една зимна снимка с Мечо Пух на задника и една лятна с мрежата,на нея се вижда и колко е мрежесто якето,панталона и той е такъв,за жега много става.

                Виждат се и фарчетата,малките с филтър,големите бяло слънце голи

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5593.jpeg
Прегледи:98
Размер:866.2 КБ
ID:6951985
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Босе ти верно обичаш да ти е светло?
                  Като гледам твойте квадратни са подобни на размер на този, който днес върнах на Вромос.
                  А го върнах не защото не свети а защото като отворих кутията и видях каква паламарка е
                  Ще се придържам като размер близък на твоите жълти.
                  Но това ще изчака докато кача новите железа и реша къде да ги поставя.
                  За ся "акця светло" се дилейва за след неколко месеца.

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Baja Design Squadron Pro - лесно ще им намериш размера и теглото,но тежат на половина от XL80 примерно каквито имам странични на комбито

                  По спомени големите са с 20 вата диод,Скуадръна е с по 10 вата диод,XLа дърпа 5.5 ампера едното тяло,Скуадръна дърпа 3 на парче. Аз бързо не карам,че не мога и смисъл да ми свети на километър няма,аз до там съм спрял 5 пъти та средния размер си е идеален пък и не искам да ми тежи и да ми дърпа яко ток,на Секвоята ми е все тая,там съм с 240 ампера алтернатор,да и тежи и цуца ток колко иска.

                  Малките са 3 диодни Денали,светят много добре,но въобще сравнение няма с насочената светлина на Бахата,за къси и да дразнят другите много стават,но като искам да е ден Бахата поема тая роля.

                  На КТМа имам XL80,гледам ги ползват на Дакар и Баха 1000 ма там един фар поема цялата роля,има опция на къси да свети на 20%,на дълги за всичките 100,за градско обаче трябва железен задник,че като те псуват да не те сърби гъзъ,а първия полицай който те види да се шмиткаш като Локомотив из село и те е спрял,АБСУРД да му обясниш,че има нещо легално в тоя фар.

                  Аз обичам да виждам,другите обичат да карат в мойта посока пред мен с кривнати огледала,идеален съм ако ме питаш мен,повече не ми трябва.

              • Да, ако става въпрос само за вентилация на седалника мрежата изглежда по-практична. По-малко боклуци ще нафчиква и по-лесно ще се почиства.
                http://vbox7.com/play:84ee5e6e

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  По практична е от вуната в абсолютно всички аспекти.
                  Ако те зашиба един дъжд т'ва говедо под задника ще стои мокро и влажно сума време.
                  А мрежата ще бъде суха заедно с каската ти.

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Всяко нещо си има предимства

                  Мрежата обдухва,не задържа вода,съхне за нула време,не ти се нагрява седалката като чугунен тиган,евтина е,мие се с маркуча

                  Мечия гъз държи топло,регулира температурата много добре,лесно се слага подгрев под нея,не се хлъзга,по-меко ти е на задника и ако имаш време се мие и тя с маркуча ма след това караш прав половин час поне.

                  Номера е какво имаш над нея -на мрежата съм с мрежест панталон лятото,над мечия задник съм с Бадландс Про Гортекс на КЛИМ,все ми е тая дали е мокро или вали,все още не съм киснал макарите даже в кофти дъжд,но топлото си го усещам на близки до нулата температури.

                  Седалката е една през цялата година,от Април до Ноември съм с мрежата,след това няма какво да бие Мечо Пух,зимата АБСУРД да си сложа мрежата ако ще с кал да ме замерят

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  За идея само - Норали,оная дето я сърбят ботушите си кара с мечи задник на какво да е време къде ли не,гледам не го е махнала колко и да я вали.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X